Arvostele mun tän päivän syömiset
Aamulla pari paistettua munaa + salaattia, kauramaitokahvia puoli litraa
Lounas kreikkalaista jugurttia ja cashewpähkinöitä
Päivälliseksi grillissä vihanneksia, kanaa/possua + salaattia, lasi valkkaria ja 0,5 laittikalja
sokeritonta fantaa pari 0,3 pulloa
Kommentit (27)
Ei ole ihmiselle tarpeeksi proteiinia, hiilareita, eikä oikeastaan yhtään mitään. Tervemenoa osastolle.
Hahaa aika kylmää kyytiä saa mun eväät :D
Mun mielestä tosi hyvä.
Itse söin just lounaaksi kaksi jäätelötuuttia perätysten.
Mistä sä saat kuitua? Proteiinin määrä jää myös ihan alakanttiin. Lounasta ei käytännössä ollenkaan? Päivällinen on ok kunhan jätät alkoholin pois.
Kananmunia liikaa. Eikös suositus ole 1 kpl viikossa.
Todella hyvät sapuskat. Itse noudatan melko samaa linjaa enkä ole koskaan sairas. Terv. Täti 60-v.
Aamupalan voisit täydentää puurolla/rahkalla ja marjoilla. Kahvi ilman kauramaitoa.
Lounas kunnollisen kokoinen salaatti (kana, kreikkalainen salaatti) ja pähkinöitä.
Päivällinen on ok jos jätät viinakset pois.
9/9 jatkaa sen, et alkoholia en käytä, smoothiet kyllä jossa proteiinijauhetta. Ja maapähkinöitä menee kyllä paljon myös.
Liian vähän rasvoja, kuitua, proteiinia.
Mikä tuo pähkinäjuttu on? Eikös niissä ole ihan liikaa rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kananmunia liikaa. Eikös suositus ole 1 kpl viikossa.
Munia voi syödä vaikka päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä saat kuitua? Proteiinin määrä jää myös ihan alakanttiin. Lounasta ei käytännössä ollenkaan? Päivällinen on ok kunhan jätät alkoholin pois.
Kuitua? No eikö sitä kasviksista ainakin saa? Vatsa pelaa hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toi jugurtti ja pähkinät oli mun lounas. Ap
Hyi hemmetti ku on tyhmät eväät! Ja lounaskin ihan naurettava! Säälittävät suupalat, vinkku ja kaljakin jotain ihan kuraa!
Kyllä naapurin syömiset oli paljon parempia!
Tosi hyvät, kelpaisi minullekin! Tosin olen leipähullu joten lisäisin pari palaa rapeaa patonkia johonkin :D
Vierailija kirjoitti:
Liian vähän rasvoja, kuitua, proteiinia.
Minusta tuntuu että proteiinia ainakin on tarpeeksi? 2 kananmunaa + lihaa ihan hyvä satsi. Ja jugurttiakin. ap
https://syomishairioliitto.fi/tietoa