Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ns täyden kympin nainen kiinnostua oikeasti jostain seiskan miehestä vai olenko vain joku laastari??

Vierailija
25.12.2018 |

Tapasin sellaisen nettideiteissä, juteltiin aika pitkään ennen kuin siirryttiin whatsappin puolelle ja näin hänen kuvansa sitten vasta siellä. En olisi koskaan osannut odottaa että hänen kaltaisensa nainen edes on nettideiteissä. Sellaisia naisia näkee joidenkin, palstatermein, ns. 9-10 miesten kanssa joten olin jopa hieman järkyttynyt kun selvisi että hän onkin ihan oikeasti kunnon kaunotar. Livenä jos lähestyisin sellaista naista niin he eivät koskaan ole kiinnostuneet minusta.

Minä itse olen ihan "perus" kaikin tavoin, en ole mitenkään erityisen komea mutten nyt rumakaan. Käyn töissä mutta en ole mikään erityisen hyväpaikkainen tai minulla ei ole myöskään vastaavia "avuja". Erityisen lihaksikaskaan en ole. Olen luonteeltani ystävällinen ja mukava. Mutta toki tiedostan olevani ihan eri tasoa hänen kanssaan sillä en itse herätä huomiota kadulla tai baareissa yms.

Nyt mietin voiko sellainen nainen olla oikeasti kiinnostunut vai onko hän vain etsimässä jotain laastaria tai kyllästynyt ns. jännä miehiin. On aiemmin ollut suhteessa jossa mies kuulemma petti. Siitä tuli mieleen olenko hänelle nyt joku niin sanottu varma vaihtoehto. Juttelin erään kaverinaiseni kanssa ja hän sai minut ihan epäileväksi.

M32, nainen on 25v jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Olin itse kaunotar nuorena, mies melko tavis. Naimisissa 23 v. Paras mies!

Vierailija
2/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Luonne on tärkein ja kaikki naiset eivät todellakaan etsi kumppanikseen miljonäärejä, suuryritysten toimitusjohtajia tai lihaskimppuja. Kauneus on katsojan silmissä ja tämä pätee myös miesten ulkonäköön naisten silmissä. Rentoudu ja lopeta luimistelu, tasoajattelulla teet vain hallaa itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis ole livenä vielä tavanneet? Sittenhän se totuus vasta paljastuu kun tapaa. Kuvissa voi huijata aika paljonkin.

Vierailija
4/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole tavanneet?

Vierailija
5/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että käsityksesi viehättävästä kympin miehestä on vääristynyt. Mistä sinä heteromiehenä voit tietää mistä heteronainen tykkää? Nauti vaan naisestas äläkä turhilla lesoile.

Vierailija
6/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa merkkaa vain se, että ootteko nähny livenä?

Vierailija
7/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku aseksuaali, tai omata muita ongelmia. Jos hän saisi kenet vaan, hän ottaisi kenet vaan.

Vierailija
8/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

humble brag. Olet aivan mehuissasi tilanteesta ja täynnä halua rehennellä sillä. koska asiaa ei voi hehkuttaa sillä tavalla, käännät tarpeesi levennellä tilanteellä "kysymykseksi".

Naiset tekvät samaa. Busted.

Voi että oot sä nyt leso.

En nyt mielestäni lesoile kuitenkaan En siis itse "pokannut" häntä livenä joten en edes alussa tiennyt millainen nainen siellä odottelee. Oletin jotain ihan perus mukavaa ja nättiä joten tuli vähän yllätyksenä.

Kaverinaiseni mielestä hän on kyllästynyt oman tasoisiinsa miehiin ja olen hänelle vain joku laastari. Joten ajattelin kysäistä täällä. Ap

Vierailija
9/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et arvioisi itseäsi, vaan antaisit naisen tehdä sen.

Se on tärkeintä mitä mieltä hän on sinusta, ja kuulostat ihan hyvältä.

Vierailija
10/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kiinnostunut, ei niin mitenkään. Parempi kun unohdat koko homman heti! Nainen heivaa sut viimeistään siinä vaiheessa kun paljastuu että ole vauva-palstalla neuvoja kyselevä nyhvö.

Hauskaa joulua!

Vierailija
11/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai olen siis otettu että niinkin kaunis ja lisäksi mukavan oloinen nainen on kiinnostunut. En ole kuitenkaan ennen herättänyt huomiota sellaisissa naisissa niin mietityttää voiko kiinnostus olla aitoa. Ei olisi varmaan pitänyt kertoa mitään tuolle omalle kaverille kun sai vain epäileväiseksi ..

Ollaan sovittu tapaaminen huomiselle, olen nähnyt useampia kuvia hänestä mitä hän on laittanut joten en usko että olisi lähettänyt jonkun toisen kuvia. ap

Vierailija
12/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tietty. Makuja on erilaisia ja omaani ei ole koskaan kuulunut sellainen stereotyyppinen kympin mies ollenkaan. Jos vertailee minun ja kavereideni miesmakuja, suunnilleen jokaisella on ihan omanlaisensa ja useassa tapauksessa toisen mielestä hyvännäköinen ei ole toisen makuun sitten yhtään. Oikeastaan tämän takia on todella vaikea edes puhua mistään kympeistä ja yseistä kun ne tarkoittavat eri asioita kaikille jos poiketaan niistä täysistä median stereotyypeistä, jotka voivat silti omalla henkilökohtaisella skaalallani olla suunnilleen 5-10.

Kun yleensä miesmakuni on "erikoinen", kerran sitten kehuin kaverille yhden sellaisen vähän tavallisemmalla tavalla komean miehen hyvännäköisyyttä jonka oletin ilman muuta olevan hänestäkin komea. No ei ollut.

Vierailija
13/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa et arvioisi itseäsi, vaan antaisit naisen tehdä sen.

Se on tärkeintä mitä mieltä hän on sinusta, ja kuulostat ihan hyvältä.

Sitähän ap juuri miettiikin. Ei ole välttämättä aidosti ihastunut tai kiinnostunut.

Vierailija
14/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella kaunottarella on tosi huono itsetunto. En tiedä miksi. Ehkä tietävät olevansa täydellisiä ja siksi luulevat että kaikki odottavat heiltä täydellisyyttä, ja kierre on valmis.

Vierailija
15/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

humble brag. Olet aivan mehuissasi tilanteesta ja täynnä halua rehennellä sillä. koska asiaa ei voi hehkuttaa sillä tavalla, käännät tarpeesi levennellä tilanteellä "kysymykseksi".

En nyt mielestäni lesoile kuitenkaan En siis itse "pokannut" häntä livenä joten en edes alussa tiennyt millainen nainen siellä odottelee. Oletin jotain ihan perus mukavaa ja nättiä joten tuli vähän yllätyksenä.

Kaverinaiseni mielestä hän on kyllästynyt oman tasoisiinsa miehiin ja olen hänelle vain joku laastari. Joten ajattelin kysäistä täällä. Ap

Kuten tuolla joku jo mainitsikin, unohda nyt ne tasot. Ikuisiksi ajoiksi. Tasoista jankkaavista tulee vain urpå mielikuva.

Vierailija
16/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni on ns. täyden kympin nainen ja itse olen huomattavasti alempaa "tasoa". Ainakin palstamittareilla katsottuna.

Totuus pariutumisesta on ihan muuta kuin täällä annetaan ymmärtää.

Vierailija
17/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverinaisesi onkin yks kaks yllättäen älynnyt että haluaa sulta munaa ja yrittää nyt ryssiä uuden suhteesi. Älä puhu sille hetkeen.

Vierailija
18/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvailisin itseäni samoin termein kuin säkin ja voin kertoa että been there done that. Baariin jos erehdytte niin valmistaudu siihen että jäbät tulee iskemään riippumatta siitä vaikka olisitte kylki kyljessä.

M34

Vierailija
19/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi yksi ehdotus. Jospa vaikka lopettaisit sen vikinän, suoristaisit selkäsi ja hurmaisit siltä maailmankaikkeuden kauneimmalta sukat jalasta. Käviskö näin? Jos tulee turpaan, niin tulee turpaan, mutta ainakin yritit. Jos siis olet kiinnostunut hänestä.

Ja se sinun kaverinaisesi ei kuulosta kovin kivalta kaverilta.

Vierailija
20/142 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Betamies luulee suunnilleen jo seurustelevansa vaikka ei ole vielä edes tavannut naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi