Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero, exän uusi nainen ja exän hämmentävä käytös.

Vierailija
25.12.2018 |

Eli erottiin noin kuukausi sitten. Yhdessä 11v ja 2 lasta. Mies ilmoitti vaan että haluu erota, oli yhden yön kotona ja sit muutti pois. Nukkui kaverilla tms. Ei ikinä suostunut keskustelee asiasta, sanoi että ollaan kasvettu erilleen ja haluaa olla yksin. Viikon päästä asui jo uuden naisen luona joka tuttu hänen kavereiden kautta, ei kuitenkaan kauaa tunteneet. Todella paska ja petetty olo. Hämmentävä myös kun halusi olla yksin mutta heti uuden nurkkiin asumaan. Sanoi että on hänen mielestään erottu jo vuosi sitten, ei kuitenkaan mitään puhetta asiasta ja ollaan suunniteltu tulevaa ja vietetty kivoja lomia ja kaikkee. Ollaan oltu nuoresta asti yhdessä, toistemme ensirakkaudet. Sanoo että ei haluu 20 vuoden päästä katua ja haluaa nähdä mitä muuta on tarjolla. Meidän välit tulehtui pahasti ja oon ollu tosi ilkee sitä uutta kohtaan, haukkunut tms. Koska sattuu niin paljon ja rakastan mun miestä älyttömästi. Silti mun mies antaa mulle mahdollisuuden olla ystäviä vaikka oon käyttäytynyt huonosti. Käy moikkaa lapsia ja haluu auttaa mua. Meil on kivaa yhdessä ja on nukkunut tääl sohvalla kun on ollu kipeenä. Toisena hetkenä haukkuu mut lyttyyn, sit kuitenkin sanoo ettei tarkoita vaan on niin vihainen ja pettynyt mun käytökseen eron jälkeen. Sit toisena päivänä kehuu mua ja sanoo että näytän hyvältä ja oon lempein ihminen mitä tietää. Välillä on estänyt mun puhelut ja pitää välimatkaa. Kerran myös suudeltiin.. Ja halaa kyl mua välillä kun pyydän ja sillon silittää mun selkää. Sit kuitenkin sanoo ettei rakasta enää. Eli tosi hämmentävää käytöstä. Viesti on sekava mut niin on tilannekin :D Tekee näin vaan lasten takia vai jotain muuta takana? Auttakaa ymmärtää ja miten te tulkitsette tän?

Kommentit (400)

Vierailija
281/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauan eroa miettinyt mies ja ihmettelen ihmisiä, jotka eivät halua pitää yhteyttä lapsiinsa, oli tilanne mikä tahansa. Olen myös ollut palavasti rakastunut toiseen ihmiseen (ei ole mitään tapahtunut). Lasten vuoksi olenkin tätä ero niin kauan miettinyt. Ero todennäköisesti tulee (ei johdu tuosta rakastumisesta, vaan muista syistä), mutta lapset haluan aina lähelleni. Ei voi olla suurempaa asiaa kuin rakkaus omia lapsiaan kohtaan, ei koskaan. Kunhan sivusta kommentoin.

Vierailija
282/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies sanoo samaa ja on sanonut koko ajan että haluaa olla lasten elämässä mukana. Sanoo aina että lapset voi soittaa ja laittaa viestiä ja sit ei kuitenkaan vastaile ja lapset pettyy. Sit sanoo että mokas ja lupaa muuttua. Sit hetken ok ja taas ei vastaa. Peruu tapaamisia ja aina on niin kiire. Eikä tosiaan vastaa koskaan sen naisen läsnäollessa. Teot ei siis ihan vastaa sitä mitä se puhuu ja lupaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
284/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla Ap kertaakaan käynyt mielessä että et lähtisikään menemään tuulella käyvän exäsi mielen mukaan? Et kuuntelisi, kyselisi, ihmettelisi, odottaisi?

Päättäisit ihan itse mikä tässä nyt on parasta. Sinut ja lapsesi on jätetty toisen naisen takia. Oletko ajatellut järjestää elämäsi uudelleen ja niin ettei exäsi enää pysty siihen vaikuttamaan. Että sinä joka olet jätetty sanoisitkin miten nyt tehdään ja missä mennään.

Elatusasiat ja tapaamiset kuntoon, miehen on syytä huolehtia säännöllisesti jälkikasvustaan jotta sinäkin saat levätä ja lapsilla on siihen oikeus, miehellä velvollisuus.

Mitä jos nyt ottaisitkin ohjat häneltä omiin käsiisi etkä enää suostuisi toisen hyppyytettäväksi?

Vierailija
285/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen uros se sinun eksäsi, kun kaksi naista jaksaa katsella sen säätämistä ja arpoontumista: sinä ja se uusi nainen. Tai sitten te olette omanarvontunnottomia ja tyhmiä, sekä sinä että se uusi nainen.

Kysyit, mitä ajattelisit tilanteesta jos olisit miehen uusi nainen ja en kyllä katselisi hajoamatta tuollaista säätämistä ja touhua sitten yhtään. Varmaan nakkaisin pihalle koko ukon, mutta voin kyllä kuvitella että jotkut muut naiset voisivat mustasukkaisuuksissaan yrittää kontrolloida miestä.

Vierailija
286/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex mies sanoo samaa ja on sanonut koko ajan että haluaa olla lasten elämässä mukana. Sanoo aina että lapset voi soittaa ja laittaa viestiä ja sit ei kuitenkaan vastaile ja lapset pettyy. Sit sanoo että mokas ja lupaa muuttua. Sit hetken ok ja taas ei vastaa. Peruu tapaamisia ja aina on niin kiire. Eikä tosiaan vastaa koskaan sen naisen läsnäollessa. Teot ei siis ihan vastaa sitä mitä se puhuu ja lupaa.

Ap

En ole lukenut tätä ketjua kokonaan, mutta tästä voisin päätellä, että uusi nainen ei edes tiedä, että miehellä on lapsia.

Vierailija
287/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei elän aika samaa tilannetta kanssasi jos haluat jutella niin minuun saat yhteyttä

Nakkiperuna@yahoo.com

M28 jkl

Vierailija
288/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa että joku voi roikkua näin pahasti eksässään...

Vierailija
289/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla Ap kertaakaan käynyt mielessä että et lähtisikään menemään tuulella käyvän exäsi mielen mukaan? Et kuuntelisi, kyselisi, ihmettelisi, odottaisi?

Päättäisit ihan itse mikä tässä nyt on parasta. Sinut ja lapsesi on jätetty toisen naisen takia. Oletko ajatellut järjestää elämäsi uudelleen ja niin ettei exäsi enää pysty siihen vaikuttamaan. Että sinä joka olet jätetty sanoisitkin miten nyt tehdään ja missä mennään.

Elatusasiat ja tapaamiset kuntoon, miehen on syytä huolehtia säännöllisesti jälkikasvustaan jotta sinäkin saat levätä ja lapsilla on siihen oikeus, miehellä velvollisuus.

Mitä jos nyt ottaisitkin ohjat häneltä omiin käsiisi etkä enää suostuisi toisen hyppyytettäväksi?

Sitä oon yrittänyt mutta kun ei se pidä säännöllisistä vkl kiinni, eli joka toinen. Sillä ei oo paikkaa mihin viedä, eikä rahaa vuokrata jotain mökkiä tai mennä hotelliin. En halua sanoa että no sitten et voi nähdä lapsia, koska lapset ikävöi isäänsä.

Ap

Vierailija
290/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää se nainen että lapsia on. Juttelin kerran miehen kaa Lasten asioista puhelimessa ja se nainen huuteli sieltä jotain päälle.. On kyllä tietoinen, mutta en tiedä tietääkö että ollaan usein neljästään kun ex käy täällä.

Itse oon ottanut välimatkaa. Otan yhteyttä vaan lapsiin liittyvissä asioissa ja lapset itse pitää yhteyttä jos haluaa isää nähdä. Minä en passaa sitä meillä, on leikkimässä lasten kaa. Joten en roiku miehessä ongelma on tää ettei pidä sovitusta kiinni tai näe lapsia säännöllisesti enkä mä voi pakottaa.

Ap

Vierailija
291/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää se nainen että lapsia on. Juttelin kerran miehen kaa Lasten asioista puhelimessa ja se nainen huuteli sieltä jotain päälle.. On kyllä tietoinen, mutta en tiedä tietääkö että ollaan usein neljästään kun ex käy täällä.

Itse oon ottanut välimatkaa. Otan yhteyttä vaan lapsiin liittyvissä asioissa ja lapset itse pitää yhteyttä jos haluaa isää nähdä. Minä en passaa sitä meillä, on leikkimässä lasten kaa. Joten en roiku miehessä ongelma on tää ettei pidä sovitusta kiinni tai näe lapsia säännöllisesti enkä mä voi pakottaa.

Ap

Mikä pakko sun on järjestää asioita aikuisen ihmisen eteen? Menis ja hankkis sen asunnon tai hoitais lasten tapaamisen ihan itse miten sitten hoitaakin. Toi on passaamista kun se saa leikkiä lasten kanssa teillä.

Vierailija
292/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä pakko sun on järjestää asioita aikuisen ihmisen eteen? Menis ja hankkis sen asunnon tai hoitais lasten tapaamisen ihan itse miten sitten hoitaakin. Toi on passaamista kun se saa leikkiä lasten kanssa teillä.

En järjestä asioita sen puolesta. Haluaisin kuitenkin että lapset saa nähdä isäänsä, mutta nyt kun tää on taas näin vaikeaa niin mietin kyllä ettå sanon vaan että tuleva vkl ja siitä eteenpäin joka toinen on sen. Jos ei pysty ottaa lapsii mihinkään niin sit ei ota, voivat käydä ulkona tai jossain tai sit ei näe niitä. Mä en tosiaan jaksa enää kun on ollu kauan aikaa exällä järjestää asuntoa tai muuta paikkaa mut mitään ei oo tapahtunut reilussa 3 kuukaudessa.

Ap

Vierailija
293/400 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei elän aika samaa tilannetta kanssasi jos haluat jutella niin minuun saat yhteyttä

Nakkiperuna@yahoo.com

M28 jkl

Laittelin sulle viestiä.

Ap

Vierailija
294/400 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette mieltä kun nyt ex yhtäkkiä haluu et lapset tulis sen luo vkl. Siis sinne sen ja naisen kotiin. Se nainen olis siellä myös, kuulemma sit päivisin ex aikoo olla lasten kaa eikä se nainen pois mukana. Mun mielestä liian aikaista tutustuttaa uuteen ihmiseen varsinkin koko vkl kestävällä vierailulla. Erosta vasta vajaa 4kk. En ymmärrå miksi sen naisen pitää siellä olla heti ekalla kerralla. Mies ei suostu yhtään joustaa asiassa, kuulemma mun pitöis luottaa sen arvostelukykyyn. Sanoi että jos ei mulle käy niin ei ota lapsia, eli kuulemma mun vika jos ei näe lapsiaan. Pyysin että jos se nainen olisi poissa sen vkl, jotta lapset saa olla isän kaa ja tottua eka olee isän luona kolmestaan. Ex sanoi ettei halua pyytää sitä naista poistumaan, ei edes lastensa takia. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Ap

Vierailija
295/400 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette mieltä kun nyt ex yhtäkkiä haluu et lapset tulis sen luo vkl. Siis sinne sen ja naisen kotiin. Se nainen olis siellä myös, kuulemma sit päivisin ex aikoo olla lasten kaa eikä se nainen pois mukana. Mun mielestä liian aikaista tutustuttaa uuteen ihmiseen varsinkin koko vkl kestävällä vierailulla. Erosta vasta vajaa 4kk. En ymmärrå miksi sen naisen pitää siellä olla heti ekalla kerralla. Mies ei suostu yhtään joustaa asiassa, kuulemma mun pitöis luottaa sen arvostelukykyyn. Sanoi että jos ei mulle käy niin ei ota lapsia, eli kuulemma mun vika jos ei näe lapsiaan. Pyysin että jos se nainen olisi poissa sen vkl, jotta lapset saa olla isän kaa ja tottua eka olee isän luona kolmestaan. Ex sanoi ettei halua pyytää sitä naista poistumaan, ei edes lastensa takia. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Ap

No ei kai ex-mies voi sanoa sille naiselle, että naisen pitäisi lähteä pois OMASTA kodistaan viikonlopuksi. Ihan hassu ajatus sinulta. Jos mies ja uusi nainen ovat keskenään nin päättäneet, että lapset tulevat sinne, niin et sinä sitä voi estää. Nyt varaatte ajan lastenvalvojalle ja menette kirjoittamaan paperille tapaamiskuviot ja elarit puhtaaksi.

Vierailija
296/400 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kai ex-mies voi sanoa sille naiselle, että naisen pitäisi lähteä pois OMASTA kodistaan viikonlopuksi. Ihan hassu ajatus sinulta. Jos mies ja uusi nainen ovat keskenään nin päättäneet, että lapset tulevat sinne, niin et sinä sitä voi estää. Nyt varaatte ajan lastenvalvojalle ja menette kirjoittamaan paperille tapaamiskuviot ja elarit puhtaaksi.

Minun mielestä on ihan liian aikaista. Lapsille ei oo puhuttu naisesta mitään ja nyt ne joutuu ekaa kertaa vieraaseen paikkaan ja siellä on myös vieras ihminen. Ex ei ajattele mielestäni lapsia tässä tilanteessa yhtään.

Ap

Vierailija
297/400 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun mielestä on ihan liian aikaista. Lapsille ei oo puhuttu naisesta mitään ja nyt ne joutuu ekaa kertaa vieraaseen paikkaan ja siellä on myös vieras ihminen. Ex ei ajattele mielestäni lapsia tässä tilanteessa yhtään.

Ap

Niin, sinun mielestäsi. Mutta ei miehen ja sen naisen. Älä heittäydy hankalaksi nyt. Se, jos mikä aiheuttaa lapsissa mielipahaa ja katkeruutta, jos omat vanhemmat eivät pysty olemaan asiallisissa väleissä.

Vierailija
298/400 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain halua kokea elämässään enemmän, kuin yhden naisen. Odota ja katso, palaako hän joskus luoksesi, mikäli olet vielä vapaa; älä painosta yhtään.

Hänen positiivinen huomionsa johtuu tottumuksesta ajatukseen, että sinä olet hänen.

Vierailija
299/400 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lapsen sopeutuu nopeasti, ei muutama lisäkuukausi odottamista tilannetta muuta. Anna lasten tutustua isänsä nykyiseen elämään sellaisena, kuin se on... Tärkeintä on positiivinen asenne: jos osoitat lapsille vihaa yhteisestä viikonlopusta toisen naisen läsnäollessa, tulet tuottamaan lapsille vain turhaa stressiä. Pahimmillaan katkeruutesi osoittautuu heille perusteettomaksi, jolloin asia kääntyy sinua vastaan. Aseta siis lasten hyvinvointi etusijalle - silläkin uhalla, että he pitävät uudesta naisesta. Ei hän kuitenkaan äitiä korvaa. Kai haluat, että uusi nainen on mukava lapsillesi? Mieti kuinka kurjaa olisi, jos lapset joutuisivat kärsimään ollessaan isänsä kanssa. Miehet ajattelevat suhdettaan silleen yksinkertaisesti, seksin perusteella, ei sen perusteella kumman naisen kanssa lapsilla on kivempaa.

Vierailija
300/400 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissasi. Ensin jankkaat että miehen pitäisi ottaa lapset sinne, mutta ei suostu, ja nyt kun ottaisikin ne sinne se ei sinulle käy?

Päästä irti siitä miehestä. Ihan oikeasti. Lopettakaa ne teidän "mukavat perhepäivät", teet sillä tavoin vain hallaa itsellesi JA lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi