Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?

Kakkonen
24.12.2018 |

Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?

Kommentit (283)

Vierailija
81/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaasin itse tossut ja alkkarit ja kielsin ostamasta muuta. Osti timanttihelmikorvikset ja kasan rasvoja ja saippuoita.

Itse ostin nahkahanskat ja boxereita ja tein villasukat. Meillä on jo kaikkea ja enemmän. Silti oli suloinen yllätys

Vierailija
82/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 täysin persoonatonta lahjaa joista toinen lahjakortti ryysyketjuvaateliikkeeseen.

En tiedä arvoa eikä ole väliä, en kaivannut kalliita lahjoja, olisin toivonut jotain ajatuksella valittua. Mies pahoitteli jo ennen lahjojen avaamista, ei kuulemma keksi mitään. 9 vuotta yhdessä ja ei muka tunne minua sen vertaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en saa mitään (vaihdetaan osa lahjoista vasta tänään), syynä tosin se, kun olen jo pitkään valittanut tavaramäärästä ja siitä, etten halua mitään turhaa. Ei kuulemma sitten keksinyt mitään. Itse ostin kuudenkympin takin (annoin kuukausi vai pari sitten) ja lisäksi haluamansa kirjan, josta ei vielä tiedä.. Harmittaahan tuo, mutten anna sen näkyä. Ei joulu pyöri lahjojen ympärillä kuitenkaan, tärkeintä on että saan olla hänen kanssaan.

N20

Vierailija
84/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toivomani korun sekä ruskeat poronkuvaiset pörrösukat ja toivelaulukirjan, vaikka en ole soittanut pianoa kahteenkymmeneen vuoteen. Hän jostain syystä haluaa silti täydentää vuosittain toivelaulukirjasarjaa, jonka kerryttämisen aloitin teininä.

Vierailija
85/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain toivomani korun sekä ruskeat poronkuvaiset pörrösukat ja toivelaulukirjan, vaikka en ole soittanut pianoa kahteenkymmeneen vuoteen. Hän jostain syystä haluaa silti täydentää vuosittain toivelaulukirjasarjaa, jonka kerryttämisen aloitin teininä.

Lisään vielä, että olen siis tyytyväinen lahjoihini. Minua vain huvittaa se toivelaulukirja, koska itse en edes muita koko sarjaa muuta kuin jouluisin, kun saan häneltä uusimman paketissa. Ja ne pörrösukat olivat pienen lapsemme valitsemat ja tulivat ihan tarpeeseen.

Vierailija
86/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ihanaa kaftani yökkäriä, muumi astioita, hiusten Kuivaimen. Olen oikein tyytyväinen. Muutkin perheessämme oli oikein tyytyväisiä lahjoihin. Muutenkin ollut ihana joulu perheen kesken.

Vierailija
87/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisen kaulakorun

Vierailija
88/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla ikinä osteltu toisille lahjoja. Ostetaan sitten yhdessä jotain, jos tarvitaan. Ei mikään ongelma meille. Pääasia, että on hyvä olla yhdessä ja läheisyyttä ja hyvää seksiä.

Vierailija
89/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Oli siitä kovasti pahoillaan, kun ei keksinyt mitään. Olen tarkka asioistani ja siksi en ihan helpoin ihminen tässä asiassa. En silti noin vaikea kuin hän väittää :D Pyytämällä saan kyllä mitä ikinä vaan haluan, mutta se on eri juttu.

Hän sai minulta viisi lahjaa, jotka ovat kaikki nappiin. Kaksi sellaista hyvää peruslahjaa, mitä voi avata lasten edessä ja myöhemmin kolme tosi tuhmaa. Hänelle on helppo ostaa lahjoja, koska tunnen hyvin hänen mielenliikkeensä yleisesti ja makkarilahjoista kaksi hänen ”suuren kiinnostuksenkohteensa” mukaan. Kolmas oli sellainen jokeri, eli pään yli vedettävä huppu, jossa on vain suun aukko. Voi käyttää fiiliksen mukaan kummalle vaan. Oli kyllä miellyttävä lahja ihan itsellenikin tämä!

Vierailija
90/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelusukset. Kohta testaamaan!

Vierailija
91/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mies valitti joulukuun alussa rahapulaansa, ja totesin ettei minulle ole pakko antaa lahjaa jos budjetti ei anna myöden. Mainitsin kyllä miehelle pariin otteeseen sen jälkeen, että mielelläni ottaisin vastaan jonkun ihanan lahjan, jonka hän on itse minulle valinnut. Mies itse ei halunnut mitään lahjaa, olen tosin lähiaikoina antanut hänelle useita muuten vaan –lahjoja, jotka hän on mielissään ottanut heti käyttöön.

No jouluaatto tuli ja meni, kysyessäni lahjan perään mies kiivastui ja totesi meidän sopineen, ettei vaihdeta lahjoja. Niin, hän itse ei halunnut mitään, minä muistutin joulukuun puolessa välissä että arvostaisin lahjaa, jos hänen taloudellinen tilanteensa sen sallii.

Uskon rahatilanteensa helpottaneen, kun sai joulubonuksen töistä ja vielä vähän "joululahjarahaa" vanhemmiltaan. Mutta eipä niistä rahoista sitten minun lahjaani riittänyt :( En pyytänyt timantteja tai muutakaan, yksi toiveistani oli A5-kokoinen kalenteri ensi vuodelle. Harmittaa vähäsen sanojeni väärä tulkinta.

Vierailija
92/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttikorun..ihana yllätys, toivomus oli paljon vaatimattomampi, samoin minun lahjani hänelle. 

93/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Itse en ole saanut vuosiin mitään lahjaa, en jouluna enkä synttärinä. Ei kuulemma keksi mitään.

Kun seurustelin entisen poikaystäväni kanssa vuosia sitten, ilmoitti hän pari viikkoa ennen joulua, että hän toivoo, ettei kumpikaan ostaisi joululahjaa toiselle, koska kuulemma hän ei keksi mitään sopivaa lahjaa minulle. Mä tosin luulen, että hän vaan oli niin pihi, ettei raaskinut muutamaa kymppiä sijoittaa lahjaan

Vierailija
94/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sormuksen, kosmetiikkaa sekä liput yhteen konserttiin ja kesäfestareille. Annoin miehelle kirjan, lahjakortin ravintolaan ja teatteriliput. Ihanat lahjat puolin ja toisin.

Vierailija
95/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin ensin miehelle, että ostapa joku koru.:D Mieskin tietää, etten mitään "kunnon" koruja käytä. Mun lempparit on viiden euron musta terässormus ja 16 euron itsetehty kaulakoru, jonka tilasin joltain tyypiltä facebookista. Naurettiin vähän ja mies sitten lupasi, että jos vaikka uuden terässormuksen haluan, niin voidaan käydä sellainen ostamassa.:)

Mies tiesi, että haluaisin vielä pelata Crash Bandicootia ja kun meillä kerran Switch on, niin laittoi mulle tuon N-sanity Trilogyn.:) Sain jo vähän ennen joulua kokeilla ja voi luoja, että vei lapsuuteen.:D Ihan huippu lahja! Varsinkin kun nyt meillä on videopeli, jossa minä loistan ja mies osaa just ja just pelata!!:DD

Vierailija
96/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ted Bakerin kosmetiikkalaukun ja eläinkokeettoman hajuveden kun tietää että suosin cruelty-freetä.

Todella mieluinen.

Jännä kun nämä brändit mainitaan näin tarkasti. Miksei kukaan sitten kirjoita "cailapin meikkilaukku?"

Cailapin meikkilaukusta ei tiedä minkänäköinen se on, Ted Bakerin tyylin tuntee. Joko meikkilaukussa on kukkasia tai se on vaaleanpunainen.

Miksi et puuttunut tuohon eläinkokeettomuuteen? Nekin on monesti kalliimpia. Miksi se kokeettomuus piti mainita? Ehkä sekin kertoo enemmän lahjasta ja sen saajasta kuin pelkkä hajuveden mainitseminen.

Vierailija
97/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalakorun

Vierailija
98/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildoja

Vierailija
99/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 jatkaa:

Ja mies tosiaan itse toivoi lompakkoa ja tilasin hänelle sitten semmosen Nintendo-ohjaimen mallisen lompakon. Kun kerran videopeli-ihminen hänkin on.:) Tykkäsi kyllä. Olen itse nyt työttömänä, eli ei ollut oikein rahaa muuhun (kun piti muillekin lahjoja vähän laittaa) niin äitini täytti sitten mieheni toisen toiveen ja osti Dressmannilta miehelleni rusetin.:) Ja ostipa äiti miehelleni myös Dressmannilta ihanan kaulunpaidan, jonka minä sitten valitsin. Mies oli kyllä ihastuksissaan ja rusetti pääsi heti aattona kaulaan.

Vierailija
100/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osti minulle lentoliput ennen joulua tekemälleni matkalle ja toiset tulevalle, yhteiselle lomalle tammikuussa. Parasta oli kuitenkin, että hän laittoi koko joulun ruuat ym. herkut, haki ja maksoi kaikki ilman, että minun tarvitsi adventtisohjoa kyntää. Meillä on tosi hauska ja lämmin joulutunnelma. Surettaa ja hieman ketuttaa lukea miehistä, jotka mitään eivät ole kumppanilleen ostaneet. Itselleni se kielii yleisemmänkin tason kyvyttömyydestä välittää toisesta. Pistäkää hyvät kanssasisaret menemään itsekeskeiset, nuukat kumppaninne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi