Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?

Kakkonen
24.12.2018 |

Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?

Kommentit (283)

Vierailija
41/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitysraudan, hierontalahjakortin, herkkukori ja käsi- ja jalkavoidetta. Sit jonku perus pesuaine lahjapakkauksen.

Vierailija
42/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden kerran lahjakortin China Liangtse hoitolaan (hierontoja yms) ja lisäksi liput Pieni Merenneito musikaaliin. Ihan täydelliset lahjat, mitään tavaraa en olisi tarvinnutkaan. Itse hankin miehelle Garminin aktiivisuusrannekkeen ja kirjoja joita oli toivonut. Olimme molemmat oikein tyytyväisiä lahjoihimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika ihana hyvän mielen ketju. Jatkakaa toki, näitä on kiva lukea! Hyvää joulua kaikille.

Vierailija
44/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulakorun, jota olin toivonut monta vuotta. Minusta se oli liian kallis ostettavaksi, mutta kuulemma molempien vanhemmat olivat osallistuneet lahjaan 😊

Vierailija
45/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampun, pipon, ruokailuvälineitä, karkkia, tarjoiluastian. Lähettelin hyvissä ajoin vinkkejä, mitä olisi kiva saada :) Yllärinä vielä kulho jo olemassa olevaan sarjaan. Eli tykkäsin, kun olin itse toivonut :D

Vierailija
46/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuveden, tuli kyllä yllätyksenä!

Itse en antanut mitään, koska nimitteli ja solvas viikkojen ajan = ei ansainnut lahjaa. Säälittävää.

Vierailija
47/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 10 kpl sarjalipun autopesulaan.

Mies aina valittaa, että mun auto on likainen.

En siis ole pahoillani lahjasta. Hyvää mies tarkoittaa ja tykkään itsekin ajaa puhtaalla autolla. Olen myyjä ja Suomen tiet on mulle tuttuja.

Vierailija
48/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään useamman arvan ja eilen mies siivosi useamman tunnin ja hyvin siivosikin. Itse annoin itse tehdyn joulukalenterin kuten joka vuosi ja kalastuslaukun.

Vierailija
49/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kun yhdessä sovittiin, ettei tänä vuonna osteta kuin lapsille vaan. Ostettiin tänä vuonna tontti kasvukeskuksesta ja haaveillaan unelmien talosta siihen, joten pitää säästää rahaa. Mies viime viikollakin oikein varmisti monta kertaa, että onhan nyt varma kanssa, että sovittiin noin. Aiempina vuosina olen saanut yleensä kauniita koruja valkokullasta tai hajuveden.

Ei haittaa, oli tosi kiva aatto. Mies meillä yleensä kokkaa, joten nytkin oli loihtinut hienon jouluaterian sillä välin kun olin lasten kanssa ulkoilemassa. Nyt tiedossa saunan jälkeen läheisyyttä, joululauluja aikuiseen makuun, viiniä ja juustoja. Mulla on hyvä mies, mukava viettää joulua yhdessä.

Vierailija
50/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisen raskaustestin ❤️

Kannattaa mies passittaa syöpätutkimuksiin.

Vierailija
51/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin kalevalaiselle jäsenkorjaajalle.

52/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vienyt herkkuja ja leluja löytöeläintaloon. Meillä ei ole lapsia, ketä helliä ja itsellä on jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
53/283 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200e lahjakortin hemmotteluun.

Vierailija
54/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaan Led-taskulampun ja otsalampun. 

Vierailija
55/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin vilpittömästi teitä jotka olette saaneet miehiltänne ajatuksella hankittuja henkilökohtaisia lahjoja. Itse en ole saanut vuosiin mitään lahjaa, en jouluna enkä synttärinä. Ei kuulemma keksi mitään. Lopetin sitten minäkin pikkuhiljaa lahjojen antamisen hänelle.

Vierailija
56/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta lahjoja jouluna. hyvää ruokaa kyllä oli, saunassa käytiin ajan kanssa ja yhdessä vietettiin aikaa. Lapsille kyllä oli lahjat. Uutena vuotena hankilmme toisillemme jotakin kivaa. Näin ollut jo monta vuotta.

Vierailija
57/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpispesulaukun lapsellisella printillä ja Fazerin suklaata (en syö suklaata). Itse ostin miehelle vaatteita sekä tein ja maksoin jouluruoat. Mies jätti tekemättä hänen lupaamansa valmistelut ja haastoi riitaa aattona, kun "tiuskin" hänelle. No en tiuskinut missään vaiheessa. Ilmeisesti alkoi huono omatunto vaivaamaan Turhapuroa. Aika on, erota.

Vierailija
58/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kaikenlaista, mutta paras oli ehdottomasti Dremel 4000-monitoimityökalu. Toivoin sitä itse harrastuskäyttöön.

Vierailija
59/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähävaraiset/köyhät wt/av-mammat pätevät kertomalla pettymyksistään/toiveidensa täyttymisestä.

Ettekö te häpeä tuota tavaran määrää?

Vierailija
60/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas, kun mieheni aina huomioi minua juhlapäivinä. Sain kultaisen kaulakorun, iltalaukun, lämpimän huivin ja lahjakortin jalkahoitoon. Miehelle annoin lahjakortin kylpyläviikonloppuun ja neljä muuta henkilökohtaista lahjaa, joita hän oli joskus kaipaillut. ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä