Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?

Kakkonen
24.12.2018 |

Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?

Kommentit (283)

Vierailija
261/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

259 jatkaa...

Meillä ostetaan lahjoja tyyliin ’joka joulu pyjama ja toivottu kirja’ jos ei muuta keksitä niin ei sitten muuta, mutta joskus jos keksitään niin voi olla isompaakin, yleensä se tosin sitten on joku yhteinen lomanen.

Tarpeelliset tavarat ostetaan sitä mukaan kuin niitä tarvitaan, ja ylimääräistä roinaa ja rihkamaa emme halua.

262/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan ja suklaata. Itse otti heti sen dekkarin ja söi sukut 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi hemmottelupaketin kylpylään ja lahjakortin Stokkalle. Olin ihan tyytyväinen näistä. Mies kyllä osaa ostaa aika käytännöllisiä lahjoja yleensä. On tainnut kuunnella sittenkin avautumisiani.

Vierailija
264/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukengät ja osallistui rahdillemme ostoon :)

Vierailija
265/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksukengät ja osallistui rahdillemme ostoon :)

Siis ragdollimme :D rahti..

Vierailija
266/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 1000 palan palapelin. Olen yrittänyt koota sitä, mutta kuva vaikuttaa aika haastavalta. Lisäksi tyttäremme koira on syönyt siitä palasia.

Vierailija
267/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olemme vuosikaudet ostaneet itse lahjamme vain itsellemme:

Iloista joulua minulle! Minä

Toimii,mieluisat ja sopivanhintaiset. Suosittelen.

Vierailija
268/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kirjaa, takin ja kaukoputken, jota olen toivonut monta vuotta. Olen niin onnellinen saamistani lahjoista.

Vierailija
269/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin juuri yhdessä extempore-reissussa vähän kalliimmassa kohteessa ja sovittiin, ettei osteta toisillemme mitään lahjoja. Sain mieheltä kuitenkin ripsivärin ja vähän paremman hyppynarun, tosi ihana yllätys. :)

Vierailija
270/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ted Bakerin kosmetiikkalaukun ja eläinkokeettoman hajuveden kun tietää että suosin cruelty-freetä.

Todella mieluinen.

Jännä kun nämä brändit mainitaan näin tarkasti. Miksei kukaan sitten kirjoita "cailapin meikkilaukku?"

Kallis merkki --> parempi lahja? 😕

Toki, olin iloinen siitä, että mies oli panostanut lahjaani rahallisesti. Miksi se olisi huono asia?

Kosmelaukun merkin mainitsin koska se on kaikkien tuntema merkki ja halusin kommentoida aihetta monisanaisemmin.

Oikeasti olin tyytyväinen siitä että mies oli selkeästi miettinyt mistä pitäisin ja nähnyt vaivaa. Olin kehunut aiemmin juuri tätä kosmetiikkalaukkua ja olin iloinen kun oli kuullut tämän.

Pyrin käyttämään cruelty-free kosmetiikkatuotteita ja olin liikuttunut kun mies tunnisti ja muisti tämän ja oli nähnyt vaivaa hajuveden hankintaan.

Surullista kun joutuu täällä lahjojaan puolustelemaan :D

-alkuperäisen kommentin kirjoittaja

Vierailija
271/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä alapeukuttaa? Toinen on sanonut saavansa teatteriliput kun suosivat aineettomia lahjoja, ja toinen sanoo menneensä kihloihin niin alapeukkua vaan pukkaa, nämä näin parina esimerkkinä.

Minusta miltein kaikki ovat saaneet oikein kivoja lahjoja ja varmasti ovat monelle mieleen, mutta täällä tuntuu olevan näitä mielensäpahoittajia liikkeellä. Vähän joulumieltä matkaan tätä ketjua lukiessa tai poistukaa, jos noin häiritsee!

Vierailija
272/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.

Aina jotenkin yhtä kiusallista, vietetään sukujoulua ensin miehen suvun luona ja sitten minun suvun luona. Molemmissa paikoissa lahjojen jako ja minä ainoana en saa yhtään pakettia tai sitten joku suklaarasia anopilta. Aina jossain vaiheessa joku havahtuu ja kysyy "Etkös sinä saanut yhtään lahjaa?" tai kuten tänä vuonna äitini kysyi mieheltäni "Mitä ostit vaimolle lahjaksi?", johon miehen iloinen vastaus "En mitään!". Pakko vaan hymyillen katsella kun sisarukset puolisoineen avaavat toisiltaan saatuja lahjoja. 

Itse toki olen aina huomioinut miestäni lahjoilla. Tänäkin vuonna ostin kalliin harrastukseen liittyvän lahjan + yhden toisen pienemmän jutun, mitä oli toivonut. Aattoillan saikin katsella miehen iloa ja hypetystä omasta lahjastaan.

Ja ei auta suora puhe. Olen miehelle kertonut, miten ikävältä tuntuu kun koskaan ei huomioida ja kertonut esimerkkejä mitä toivoisin lahjaksi, jos ei meinaa itse keksiä. Itse ainakin huomion lahjalla itselleni tärkeitä ihmisiä, jopa koira saa oman paketin. Se on yksi tapa osoittaa, että välitän.

Mutta kun miestä ei kiinnosta niin ei. Tämä on jatkunut siis koko suhteemme ajan. En kertaakaan ole saanut minkäänlaista lahjaa mieheltäni, en jouluna, en syntymäpäivänä tai minään muunakaan "pienempänä" juhlapäivänä. Mies kyllä kertoo aina minulle mitä toivoo itse lahjaksi.

Miehessä on sitten onneksi paljon muita hyviä puolia, muuten voisi tämä huomiomattomuus kyrsiä vähän enemmänkin..

Siis anteeksi mitä? Tuollainen mies olisi mulle aika nopeasti ex-mies. Järkyttävää käytöstä.

Vierailija
273/283 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä ihana Ralph Laurenin repun, jollaista olin kaivannut jo pitkään! Lisäksi sain lempisuklaatani.

Itse annoin miehelle vuoden eurosportplayerin, pääsee sitten katsomaan urheilua ihan sielunsa kyllyydestä. Lisäksi superleffalippuja 4kpl ja Fanta Apple -tölkin, viimeisin vähän vitsillä, mies kun tykkää aina maistella eri limsoja.

Joinakin vuosina lahjoissa on menty aivan metsään puolin ja toisin, mutta tänä vuonna kyllä onnistuttiin. :)

Vierailija
274/283 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 täysin persoonatonta lahjaa joista toinen lahjakortti ryysyketjuvaateliikkeeseen.

En tiedä arvoa eikä ole väliä, en kaivannut kalliita lahjoja, olisin toivonut jotain ajatuksella valittua. Mies pahoitteli jo ennen lahjojen avaamista, ei kuulemma keksi mitään. 9 vuotta yhdessä ja ei muka tunne minua sen vertaa?

Minä aina ihmettelen aikuisten naisten tapaa harmitella/loukkaantua lahjoista tai lahjattomasta Joulusta.

Mulla on ainakin rahaa ostaa itselleni se mitä tarvitsen ja yhdessä ostetaan lapsille mitä he haluavat. Sovitaan aina ettei osteta toisillemme mitään, kun voidaan ostaa ne muulloinkin kuin jouluna. Huvittavaa miten yleensä naiset loukkaantuvat, suuttuvat ja miten tärkeetä heille on , että tuotteet pitää olla jotain merkkituotetta, ilmeisesti, että voi vähän kehua naapurille, miten hyvin pidetty vaimoke on.

Vierailija
275/283 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin, että miehen "lahja" on se, että maksaa meidän joulupöytään lämmin-ja kylmäsavulohet, vaikkei itse syö kalaa ollenkaan. Se riitti mulle, en tarvitse oikeastaan mitään.

Vierailija
276/283 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä pitkään toivomani vähän kalliimman käsilaukun. Itse ostin hänelle uuden pleikan ja uuden pelin. Olemme aina ostaneet toisillemme niin synttäri kuin joululahjatkin. Ei osteta yletöntä määrää tavaraa, vaan joku yksittäinen kalliimpi asia, jota toinen on toivonut.

Ihmetyttää kun jotkut ovat täällä kirjoitelleet, että puoliso ei ole koskaan muistanut toista mitenkään. Mielestäni se on itsekästä.

Vierailija
277/283 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni ison satsin luontaiskosmetiikkaa, tai siis ei meikkejä kun en niitä käytä, vaan esim. palashampoon, Frantsilan suihkusaippuaa ja erilaisia voiteita mm. jalka- ja käsivoidetta, jalkakylpyainetta. Lisäksi lahjakortin kolmen kerran energiahoitoon. Juuri sellaisia lahjoja, joista ilahdun ja jotka taatusti tulee käytettyä. Miehelle ostin Antti Heikkilän uusimman kirjan, Bruce Springsteenin uuden levyn, konjakkipullon ja villapaidan sekä itsekutomani sukat. Vaikutti olevan tykättyjä lahjoja nuokin.

Vierailija
278/283 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä me ei olla panostettu lahjoihin mitenkään erityisesti, mutta tänä vuonna hän yllätti minut totaalisesti! Oli todella ajatellut lahjat huolella läpi. Sain 150€ lahjakortin alusvaateliikkeeseen, koska hän tietää että suuripovisena naisena arvostan laadukkaita ja hyvän näköisiä alusvaatteita enkä usein pääse niitä ostelemaan kun minulla ei kokoaikatyötä vielä ole, sekä uuden headsetin, koska edellinen headsettini - vaikka hyvä muuten olikin - painoi päässä minun makuuni liikaa ja yli 2 tunnin pelisessioiden aikana päälakeani alkoi aina särkeä sen johdosta. Näiden lisäksi sain pakkauksen arpoja, koska tykkään raaputella. Arvat olivat kuulemma extempore-lisä kaupassa käydessä, mutta ei haittaa! Kaikki lahjat olivat ihania! En tiedä miten olen ollut niin kiltti tänä vuonna että minua näin hemmotellaan! :) En ole materialisti, mutta näistä voin kyllä oikeasti olla onnellinen.

Vierailija
279/283 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontio saapaat,kaksi väliovea,matka raumalle ja pussillinen rusinoita että sellainen setä meillä

Vierailija
280/283 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Waltarin Turms, kuolemattoman ja tuoksukynttilän. Molemmat ihania ja ajateltuja lahjoja - Waltaria olin toivonut ja rakastan tuoksukynttilöitä. Itse ostin hänelle kitaranhuoltopakkauksen.