Painoindeksin mukaan olen lievästi ylipainoinen nainen, vaikka en todellakaan näytä siltä, olen miesten unelma!
164cm ja 68kg. Olen täysin normaalipainoisen näköinen. Keskikokoiset tissit, kapea vyötärö, leveä lantio (keskimääräistä hieman leveämpi lantio, jos vertaa muihin naisiin). Olen juuri sellainen miesten unelma vartaloltani, naisellinen nainen :)
Kommentit (35)
AP, kuvailepa ne miehet joille olet unelma? Saadaan vähän laajempaa kuvaa.
Ettei vain olis jotain sääliksiä jossain työpajassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saman pituinen ja lähemmäs 20 kiloa laihempi. Tuntisin itseni sotanorsuksi noissa mitoissa, mutta hyvä jos itse tykkäät
Itse olisin ihan anorektikko 20 kiloa laihempana! Onko sinulla muotoja jäljellä? Itselläni varmaan kaikki muodot sulaisi pois jos olisin noin laiha. Itselleni tavoitepaino on 66 kiloa. Eli sellaiset 2 kiloa ylimääräistä, sitten olen tavoitteessani :) Jos menee siitä alaspäin niin pelkään että kaikki naiselliset muodot katoaa.
ap
Olen myös 164 cm , painoa on 62,5 kg. Olen liian lihava, sen tiedän varmasti . Yritän usein laihduttaa, mielestäni sopiva paino itselleni olisi n. 58kg.
Viimeiset 15 vuotta olen ollut suunnilleen tämänpainoinen, aiemmin painoin n. 52 kg, ja tuossa painossa pysyinkin n. 48 vuotiaaksi, raskauksista huolimatta. Nyt ikää 59-vuotta.
En haluaisi painaa yhtä paljon kuin aloittaja, 68 kg näinkin lyhyeen varteen on aivan liikaa.
Minä olen 171/73, eli painoindeksin mukaan just ja just normaalipainon ja ylipainon rajoilla. En todellakaan ole lihava, vaan sopusuhtainen, naisellisen muotoinen tiimalasi.
Minulla on lihasmassaa varsin hyvin rasvaan verrattuna ja urheilen, joten painoindeksillä ei ole edes merkitystä. Olennaisempaa on lihaksen ja rasvan määrä ja se, mitä peilistä näkyy.
Ja kyllä, miehet tykkää :)
Itse naisena ainakin enemmän miellyttää sellainen nainen silmää vaikka hetero oon et on peppua, tissiä, reittä ja kapee vyötärä, kertoo yleinsä siitäkin et nainen on hedemällinen ja hormoonit oikeella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 160cm ja painan 62kg. Vatsalihakset näkyy. Taidan olla palstalaisten mielestä läski
Aika alhainen rasvaprosentti sulla taitaa olla, jos vatsalihakset näkyy? Eli oletan sinun tuolla painolla olevan lihaksikas salimimmi?
Aloittaja on varmaakin laihduttanut paljon, ja nyt kun paino on alempana kuin koskaan aiemmin ( ?) ja siksi tuntee itsensä hoikaksi , ja tietenkin uskoo että kaikki miehet haluavat juuri hänet ::)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164cm ja 68kg. Olen täysin normaalipainoisen näköinen. Keskikokoiset tissit, kapea vyötärö, leveä lantio (keskimääräistä hieman leveämpi lantio, jos vertaa muihin naisiin). Olen juuri sellainen miesten unelma vartaloltani, naisellinen nainen :)
Kuvailisitko vähän rintojesi muotoa ja mallia, että voin arvioida paremmin.
Kuvakin olisi kiva, muuten ei voi oikein arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Av-palsta ei petä, itseään kehuva nainen yritetään alistaa ja talloa jalkoihin, joku saisi varmaan orkun välittömästi jos ap myöntäisi olevansa lihava.
Minua ap kiinnostaisi ja haluaisin nähdä alastonkuvat ja voisit tulla mun luokse jouluksi.
Olisipa ap tämän näköinen, koko ainakin on samalla hehtaarilla.
https://goo.gl/images/LNHWKp
Hmmm... jännä juttu miten eri tavoin ihmiset näkee itsensä.
Mä olen 161/54 ja tunnen itseni ihan liian isoksi vaikka jatkuvasti kuulen "siroudesta" ja "pienuudesta", ihannepaino mulle on 49-52 ja parikin kiloa yli tuon saa olon tosi huonoksi.
Mistä tommosen itsetunnon löytää?
Painolla ei ole merkitystä. Kehoon liittyvä sekä hyvä että huono itsetunto ovat mahdollisia niin hoikalla kuin ylipainoisellakin. Tärkeintä onkin hyvän itsetunnon kehittäminen. Lisäksi painoindeksi antaa vain viitteellistä suuntaa, ei ehdotonta totuutta; sen mukaan esim. lihasten kasvattaja olisi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saman pituinen ja lähemmäs 20 kiloa laihempi. Tuntisin itseni sotanorsuksi noissa mitoissa, mutta hyvä jos itse tykkäät
Itse olisin ihan anorektikko 20 kiloa laihempana! Onko sinulla muotoja jäljellä? Itselläni varmaan kaikki muodot sulaisi pois jos olisin noin laiha. Itselleni tavoitepaino on 66 kiloa. Eli sellaiset 2 kiloa ylimääräistä, sitten olen tavoitteessani :) Jos menee siitä alaspäin niin pelkään että kaikki naiselliset muodot katoaa.
ap
Kaksi kiloa ei näy missään tolla massalla. Ethän käytä tiukkoja vaatteita, ethän.
Törkeät kommentit on aika ihmeellisiä, come on. Miettikää vähän ennen kuin alatte kirjoittaman.
Aloituksesta huomaa jälleen, kuinka yli kehopositiivisuus on mennyt.