Painoindeksin mukaan olen lievästi ylipainoinen nainen, vaikka en todellakaan näytä siltä, olen miesten unelma!
164cm ja 68kg. Olen täysin normaalipainoisen näköinen. Keskikokoiset tissit, kapea vyötärö, leveä lantio (keskimääräistä hieman leveämpi lantio, jos vertaa muihin naisiin). Olen juuri sellainen miesten unelma vartaloltani, naisellinen nainen :)
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että on itsetunto ja itsepetos kohdillaan, läski 😘
Oletko itse kenties mieslantion omaava tissitön tikku?
Et ainakaan mun unelma. Pikkutissinen tunkki. Vaimo on hoikempi ja isorintainen.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse kenties mieslantion omaava tissitön tikku?
😂 Vastaan, koska nauran niin lujaa. Ei, en ole. 166/60/70E. Ja ennen kaikkea omaan sen verran älyä, etten kuvittele olevani "kaikkien miesten unelma". Tuo oma mies tykkää, se riittää.
Painoindeksi ei ole mikään kiveen hakattu totuus. Se kehitettiin 1800-luvulla matemaatikon toimesta mittaamaan nimenomaan alipainoa ja ylipainoa. Jos painoindeksi on 20-30 -välillä niin silloin oma fiilis kertoo enemmän kuin mikään indeksi.
Minä olen kilon lievästi ylipainon puolella. Pidän kuitenkin kehostani. En koe tarvetta todistella miten kaikki miehet muka pitävät niin nättinä, koska sillä ei pitäisi olla väliä, vaan sillä miltä minusta itsestäni tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Et ainakaan mun unelma. Pikkutissinen tunkki. Vaimo on hoikempi ja isorintainen.
M36
En ole pikkutissinen, etkö lukenut aloitusta? :)
Ikävää nähdä kuinka teillä kommentoijilla on niin paha olla. Kaikki vastanneet yrittävät vaan painaa minua maan rakoon, vaikka olen vain tyytyväinen kroppaani :D Surullista. Hankkikaa tekin itsellenne unelmienne kroppa, niin teidän ei tarvitse pönkittää omaa itsetuntoanne mollaamalla muita!
ap
Vierailija kirjoitti:
164cm ja 68kg. Olen täysin normaalipainoisen näköinen. Keskikokoiset tissit, kapea vyötärö, leveä lantio (keskimääräistä hieman leveämpi lantio, jos vertaa muihin naisiin). Olen juuri sellainen miesten unelma vartaloltani, naisellinen nainen :)
Kuvailisitko vähän rintojesi muotoa ja mallia, että voin arvioida paremmin.
Itse olen saman pituinen ja lähemmäs 20 kiloa laihempi. Tuntisin itseni sotanorsuksi noissa mitoissa, mutta hyvä jos itse tykkäät
Laita senttimäärät niin osaan paremmin hahmottaa sun mallin
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saman pituinen ja lähemmäs 20 kiloa laihempi. Tuntisin itseni sotanorsuksi noissa mitoissa, mutta hyvä jos itse tykkäät
Itse olisin ihan anorektikko 20 kiloa laihempana! Onko sinulla muotoja jäljellä? Itselläni varmaan kaikki muodot sulaisi pois jos olisin noin laiha. Itselleni tavoitepaino on 66 kiloa. Eli sellaiset 2 kiloa ylimääräistä, sitten olen tavoitteessani :) Jos menee siitä alaspäin niin pelkään että kaikki naiselliset muodot katoaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ihan anorektikko 20 kiloa laihempana! Onko sinulla muotoja jäljellä? Itselläni varmaan kaikki muodot sulaisi pois jos olisin noin laiha. Itselleni tavoitepaino on 66 kiloa. Eli sellaiset 2 kiloa ylimääräistä, sitten olen tavoitteessani :) Jos menee siitä alaspäin niin pelkään että kaikki naiselliset muodot katoaa.
ap
Huomaa, että sanoin lähes 20. Painoni on siinä 50 paikkeilla tällä hetkellä. Luonnostaan kehoni on tiimalasimuotoa, tottakai laihempaa sellaista tässä painossa. Paino kertyy kivasti lantion alueelle vaikka en olekaan BMI mittapuilla korkealla. Eli juu, siroja muotoja löytyy eikä ne miehet minua läheskään karta vaikka en olisi sinun mukaasi "miesten unelma" kuten itse koet olevasi
Yllättävän läskivastaisia mielipiteitä täällä. Pidän niistä.
No olet kyllä noilla mitoilla lihava, ellet sitten huomattavan paljon lihasmassaa omaa.
Minä olen 10cm pidempi ja 5kg kevyempi, enkä ole mikään muodoton tikku. Että kyllä sinulla aika paljon ylimääräistä saa olla.
Se, että Välimeren eteläpuoliset epätoivoiset miehet jahtaavat sinua, ei tarkoita että olisit kaunis.
Pubiruusu tai sídukkavalas ei ole kaunis, vaan helppo.
16 sen sanoi. Miehet tapaa juosta niiden perässä, joilta uskovat saavan helpointen. Ei niitä superkauniita edes viitsitä lähestyä vaan mennään seinäruusuja pokaamaan.
M32
Itse olen 160cm ja painan 62kg. Vatsalihakset näkyy. Taidan olla palstalaisten mielestä läski
Varmasti löytyy miehiä jotka pitävät läskeistä, fetissejä on monia.
Älä kuitenkaan yleistä kutsumalla itseäsi unelmien naiseksi.