Jos mies pyytää kanssaan ajelemaan, mitä se tarkoittaa?
Onko kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta?
Kommentit (153)
En kyllä ymmärrä. Itse pidän karvaisista naisista.
Jos minä pyytäisin jotain naista ajelulle, niin siihen voisi olla vain kaksi syytä. Joko haluaisin paloitella hänet peräkonttiin tai tarjota hänelle aterian hesburgerin autokaistalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä pyytäisin jotain naista ajelulle, niin siihen voisi olla vain kaksi syytä. Joko haluaisin paloitella hänet peräkonttiin tai tarjota hänelle aterian hesburgerin autokaistalla.
Voin lähteä kanssasi ajelulle jos tarjoat mega-aterian.
no mä en ehkä lähtisi, jos mies ei ole kovin tuttu vielä. ehdottaisin jotain muuta treffipaikkaa. mut olenkin varmaan aika varauksellinen muutenkin. Toisaalta, olin mä kerran treffeillä ajelemassa moottoripyörällä. Käytiin kahvilla ja ajeltiin ihan kiltisti komeissa kesäsissä maisemissa. Mies palautti kyllä ihan kiltisti kotirappusille ilman palottelua, klähmimistä tai mitään kairauksia :)
Minulla ei mene jakeluun autolla ajelu ilman päämäärää, ei vaan mene. Tulee väistämättä mieleen joku sulkeutunut juntti, joka on ajellut 18-vuotiaasta asti p****rallia ja yrittänyt saada tyttöjä kyytiin, eikä edelleenkään keksi vapaa-ajalla muuta tekemistä. Kahville vie korkeintaan ABC:lle ja jos sellainen harvinaisuus tapahtuu, että mennään ulos syömään, niin silloinkin kohde on sama. Älykästä, viihdyttävää, sanavalmista juttuseuraa miehestä on turha kuvitella saavansa.
kovajätkä kirjoitti:
mikkelissä mies aikoinaan pakotti kovalla pakkasella 2 naista puukolla uhaten ladan takapenkille
ei siinä vielä mitään mutta parin tunnin aikana puukolla uhaten pakotti naiset seksiin ja huom kairasi kumpaakin hanuriin ladassa
kuka muistaa tuon alibista
Ladassa on tunnetusti tehokas lämmityslaite,suunniteltiin Siperiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei mene jakeluun autolla ajelu ilman päämäärää, ei vaan mene. Tulee väistämättä mieleen joku sulkeutunut juntti, joka on ajellut 18-vuotiaasta asti p****rallia ja yrittänyt saada tyttöjä kyytiin, eikä edelleenkään keksi vapaa-ajalla muuta tekemistä. Kahville vie korkeintaan ABC:lle ja jos sellainen harvinaisuus tapahtuu, että mennään ulos syömään, niin silloinkin kohde on sama. Älykästä, viihdyttävää, sanavalmista juttuseuraa miehestä on turha kuvitella saavansa.
Jos luet tuon kirjoittamasi rimpsun uudestaan, ehkä huomaat itse olevasi hieman ennakkoluuloinen, rajoittunut ja takakireä.
Minut ajelulle vei lakimies. Älykäs, viihdyttävä ja sanavalmis mies. Mutta treffeillähän me oltiin, ei toimistossa. Treffeillä voi mielestäni tehdä melkein mitä vaan, ei todellakaan tarvitse olla ne pönötystreffit kahvilassa tai ravintolassa joka kerta.
Joko tahtoo ajaa syrjäiselle tielle ja panna siellä romanttisesti hikisessä autossa. Jotkut possut tekevät tätä varioiden vielä niin, että pysäytyspaikka on kahdenkymmenen kilometrin päässä ja matkapuhelinten katvealueella, jolloin sinulla ei oikein ole mahdollisuutta sanoa lemmenhetkelle ei. Tai sitten ei vain kehtaa näyttäytyä kanssasi julkisilla paikoilla, joten autoilu on parempi kun ei kukaan näe.
M43v kirjoitti:
Kyllä mun kyytiin mahtuisi kanssa joku kiva nainen.
Ei ole tullut viime vuosina paljon pil-lurallia ajeltuakaan.Kumpi olisi parempi? Neliveto urheiluauto vai neliovinen perheauto.
Ei sillä autolla ole mitään väliä. Otanko mukaan repun vai merkkilaukun?
On tosiaan teinimeininkiä. Itselläni on pitkä työmatka ja joudun muutenkin ajamaan suht paljon, joten päämärätön ajelutreffi ei todellakaan kiinnosta. Lisäksi vielä on yhtä tuskaa istua pelkääjän paikalla kun on itse tottunut olemaan ratissa. Tyyppi kuulostaa ääliöltä.
Ihanaa huomata, että ainakin täällä kirjoittaneista suurin osa suhtautuu varauksella tuollaisiin ehdotteluihin. Niin kannattaakin.
Pillua ja nirri pois. Ei välttämättä edes tässä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs muinainen sarjamurhaajaystävämme tykkäsi leikata pillun pois ja ottaa nirrin vasta sitten. Vaihtoehtoja riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs muinainen sarjamurhaajaystävämme tykkäsi leikata pillun pois ja ottaa nirrin vasta sitten. Vaihtoehtoja riittää!
Hyvä idea illan ajelu treffeille.
Nuorena tuo oli pikkukaupungissa normaalia, ajeltiin jollain amiscorollalla, kuunneltiin hyvää musiikkia, juteltiin ja lopuksi pussailtiin (ja välillä muutakin). Oi niitä aikoja :D
Tosin nyt kun on kyse keski-ikäisestä, kyllä minunkin hälytyskellot soisi. Joko mies on hieman teinin tasolla tai sitten oikeasti pahat mielessään.
Kannatan treffejä yleisellä paikalla. Varsinkin ekoja.
Mitä olen muilta kuullut autotreffeistä, niin yleensä vaan ajellaan päämäärättömästi ja jutellaan. Jos miehellä on auto, niin hän haluaa tehdä vaikutuksen naiseen. Autollinen nainen ehkä haluaa näyttää, että hänellä menee hyvin ja on itsenäinen kumppani.
Joskus autotreffit johtavat panemiseen.
Ap, koska ne sun ”ajelut” on? Että osaan tulla täältä lukemaan, miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on tumma ja viinaan menevä, voi kyseessä olla Järvenpään sarjamurhaajan paluu.
Tämä on hyvä huomio.
P***ua.