Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies pyytää kanssaan ajelemaan, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
22.12.2018 |

Onko kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Ehkä hän vain rentoutuu ratissa, eikä halua kiusallista tuijottelua kahvilassa..

Kahvilassa on aina kahvia ja muita ihmisiä ja sieltä voi lähteä pois, jos ei kiinnosta. Todella paljon kiusallisempaa on istua lukittuna pieneen tilaan ilman mitään sanottavaa, kuunnella mahan murinaa ja haistella pahanhajuista hengitystä.

Vierailija
142/153 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jos vaikka kysyt ihan suoraan selkokielellä. : )

"Mitä se ajelu tarkoittaa? Et kai sinä vain aio kuskata minua hiekkakuopan laidalle r ais kattavaksi ja mu r hattavaksi?"

"Juu, en tietenkään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo ajella sua umpikujaan.

Vierailija
144/153 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se autoileva sika.

Hyvä, ehdota sen sijaan treffejä bussissa. Ostakaa liput naapuri kaupunkiin ja takaisin.

Linja-auton takapenkillä ompi tunnelmaa.

Vierailija
145/153 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy.

Oman kokemuksen mukaan nuorempana, yksi pyysi ihan treffeille. Opiskelijalla (molemmat) ei ole paljon rahaa ja samalla näytti paikkakunnan nähtävyyksiä.

Noin kolmekymppisenä pyydettiin ajelulle. Mikä itsellenne tulee mieleen varatun miehen motiveista autoajelulle? Niinpä. Vaikea tietysti sata prosenttisesti tietää syytä, mutta ystävällisesti kieltäydyin siitä 'ajelusta'.

Nykyinen puolisoni pyysi myös alkuaikoina ajelulle, mutta taustalla oli jo parit treffitkin. Ajeltiin vain viereiselle paikkakunnalle ja juteltiin ajomatka. Uskon, että tässä tapauksessa oli vain halu olla seurassani ja siihen hetkeen keksi sen.

Syitä on varmasti yhtä monta kuin on yksilöitäkin ja heidän motiivejaan. Murha on aika rohkea heitto ja todennäköisyys pienempi, mutta onhan sekin mahdollinen.

Vierailija
146/153 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Jotain *yhden tähden* tasoista seksiä autossa tai ainakin sen yritystä. Pikapano auton penkillä? Enpä lähtisi ajelemaan!

-Kahvilassa on aina kahvia ja muita ihmisiä ja sieltä voi lähteä pois, jos ei kiinnosta. Todella paljon kiusallisempaa on istua lukittuna pieneen tilaan ilman mitään sanottavaa, kuunnella mahan murinaa ja haistella pahanhajuista hengitystä.

-Onko miehen nimi Mika Moring?

-Tuntemattoman kanssa ei kannata mennä. Se ajaa syrjäiseen paikkaan pimeällä ja vetää esiin ison, yrittää tyrkyttää sitä. 

-Jos joku valkolainen ehdottaa "ajelemista", niin olisin huolissani. Kyseessä on peräkammarin aikamiespoika maaseudulta joka on päättänyt päästä poikuudestaan eroon vaikka väkisin.

-Jotain *yhden tähden* tasoista seksiä autossa tai ainakin sen yritystä. Pikapano auton penkillä? Enpä lähtisi ajelemaan!

-Elokuvissa on tarkoitus katsoa leffaa, tansseissa on tarkoitus tanssia ja grillillä on tarkoitus syödä. Mitä autossa voi tehdä? Sieltä ei pääse edes pakoon, mies tunkee sormensa etupenkillä istuvan sisään.

Lihapullia syövä heteromies

Voi jumaliste millaisia vastauksia.

Kyllä ovat hulluja nämä autoilua vastustavat, yksityisautoista vieraantuneet, modernit cityvihreät julkiseen liikenteeseen fiksaantuneet, mielialalääkkeitä jyrsivät ja ikiterapiassa istuvat suomalaisnaiset. Olen sanaton.

Vastataan nyt kuitenkin tuolle viimeiselle kirjoittajalle hänen kysymykseensä "Mitä autossa voi tehdä?" ;

No esim. liikkua vaikka toiseen maakuntaan tai toiseen maahan, käydä shoppailemassa, saaristossa, uimarannalla (tosin tähän vuodenaikaan voi tulla äkkiä kylmä jos yrittää uida), lähteä mille tahansa ennalta suunnittelemattomalle ja spontaanille huviretkelle, nähdä paljon maisemia ja ihmisiä, viettää mukavaa ja hyvää aikaa huviajelulla.

Sitä autossa voi tehdä.

Mikä siitä autosta on tuollaisen pahuuden ja kuoleman vertauskuvan tehnyt teille moderneille naisille? Maailma on suurella ilolla ja nautinnolla autoillut yli sata vuotta, monta sukupolvea - myös naiset - ja nyt teille siitä on tullut tuollainen itkun ja parun aihe; miksi ajelu noin koville ottaa 2000-lukulaiselle naiselle, toisten tai oma?

Ettekö te ylläkirjoittaneet milloinkaan halua liikkua oman kotipiirinne - muutama kilometri - ulkopuolella? Nysväättekö te koko elämänne muutaman kunnan alueella kuten esim. ns. "kansalliskirjailijamme" Aleksis Kivi ennen autoaikaa, ja joka oli olosuhteisiinkin nähden ihan umpihullu? On siinäkin elämä jos ei edes autoajelulle kiinnosta tai uskalla mennä kun ollaan niin hienoa ihmistä niin hienoa.

Ap teki oikein kun päätti ottaa miehen huviajelukutsun vastaan ja katsoa mitä mies ehdottaa (niin hän kertoi tuolla jossain vähän ylempänä, tosin jo monta vuotta sitten kun keskustelu on vanha ja se heräsi pitkän tauon jälkeen uudestaan otsikkolistalle). Joko hääkellot ovat soineet?

Vierailija
147/153 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naapurin 50-vuotiaan miehen kanssa autoajelulle. Olen itse 25-vuotias, Mies pysäköi auton syrjäiseen paikkaan ja käänsi etuistuimen vaakatasoon. Hän riisui pikkuhousuni ja avasi rintsikkani. Mies työnsi sormensa pilluuni, pani liukastetta vakooni ja  työnteli kaluaan pillussani. Tunsin kuin orgasmi vavisutti vartaloani ja sperma lensi syvälle sisääni.

Mies poltti tupakan ja työntyi uudelleen sisääni..Tuntui hyvältä saada kunnolla kalua kokeneelta mieheltä. Odotan, että saan mennä hänen kanssaan uudelleen autoajelulle.

Vierailija
148/153 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukunimi on Moring niin en lähtisi. 

Vierailija
149/153 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan lähde tuntemattoman miehen autokyytiin, jos et tunne häntä kunnolla. Tee treffit julkiselle paikalle päiväaikaan. 

Vierailija
150/153 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun paras suhde alkoi noin. Mies halusi esitellä uutta autoaan ja kiihottaa minua. Onnistui. Hän sanoi, että oli fantasioinut minun kellistämisestäni takapenkille. Se tapahtui myöhemmin monta kertaa.

Tämä kuulostaa lupaavalta. Ehkä salaa toivoisin jotain tuollaista... Ap

Me ajellaan aina kun tekee mieli naida, salaa. Ja suht pikasee. -mä&vakkari joka on varattu

Vierailija
151/153 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP, sitä se tarkoittaa. Kivasti saaran kaveriksi pääsee :D

Vierailija
152/153 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hankala tämä autoasia. Itse olen viisikymppinen mies. Tuttavapiiriini on työn kautta ilmaantunut noin 35 -vuotias nainen, jonka kanssa olen viikoittain tekemisissä. Hän kulkee usein pitkiä matkoja harrastuksensa takia ja joutuu kuljettamaan siihen liittyviä tavaroita. Matkat suuntautuvat usein paikkakunnille, joissa itsekin käyn.

En ole hakemassa parisuhdetta enkä vonkaamassa seksiä tältä ihmiseltä. Hän vain on kertakaikkiaan sellainen ihminen, jonka kanssa haluaisi viettää enemmän aikaa: aurinkoinen, iloinen, hauska, älykäs...

Olen kerännyt rohkeutta ehdottaa, että voisinko tarjota kyydin ettei molempien tarvitse ajella yksin. Hänen kanssaan olisi mukava jutella matkalla.  Mutta ei. Ihan mahdoton ajatus. Auto on aivan liian intiimi paikka, että uskaltaisin kysyä tällaista. Itselle tulee heti sellainen "rasvainen pervo" - tuntuma tästä asiasta. 

Jotenkin auto ei ole neutraali paikka. Ja ei. En kysy häntä kahville tai leffaan. Ei ole aikomusta pyrkiä treffeille eikä petiin.

Vierailija
153/153 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö ap hengissä ajelutreffeistä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi