Jos mies pyytää kanssaan ajelemaan, mitä se tarkoittaa?
Onko kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta?
Kommentit (153)
Minkälainen auto? Jos joku datsia tms. niin sano että mennään mieluummin kävelylle. Toki jos kyydittää Teslalla tai Jaguarin sähköversiolla niin nauti kyydistä, koska olet löytänyt tyypin jolla talousasiat on kunnossa.
Ajelette molemmat alapäänkarvat yhdessä jonka jälkeen seksi on paljon mukavampaa.
Sillä on tiedossa metsätie ja sitten
pimpim pimpim pimpimPAM, halusit tai et
Olenko mä ihan naiivi, vai onko kaikki muut täällä psy-ko-paatteja? Ei mulle tullu ees mieleen, että olis joku rais kaaja-mur haaja kyseessä. Ajattelin ensiks, että kiva mies, ja sillä on varmaan hieno auto, jos kerran kysyy ajelulle.
En tiedä mikä auto, kuten jo totesin, mutta ei sähköauto kumminkaan. Joku uuden näköinen tavallinen auto. Ap
Mun paras suhde alkoi noin. Mies halusi esitellä uutta autoaan ja kiihottaa minua. Onnistui. Hän sanoi, että oli fantasioinut minun kellistämisestäni takapenkille. Se tapahtui myöhemmin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun paras suhde alkoi noin. Mies halusi esitellä uutta autoaan ja kiihottaa minua. Onnistui. Hän sanoi, että oli fantasioinut minun kellistämisestäni takapenkille. Se tapahtui myöhemmin monta kertaa.
Tämä kuulostaa lupaavalta. Ehkä salaa toivoisin jotain tuollaista... Ap
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ihan naiivi, vai onko kaikki muut täällä psy-ko-paatteja? Ei mulle tullu ees mieleen, että olis joku rais kaaja-mur haaja kyseessä. Ajattelin ensiks, että kiva mies, ja sillä on varmaan hieno auto, jos kerran kysyy ajelulle.
Leffoissa aina käy huonosti sille, joka viedään ajelulle. Sieltä se mielikuva varmaan tulee.
Ensin autoajelulle sitten soutuveneeseen soutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kellistäminen hih. Kuulostaa joltain lumipainilta
Vierailija kirjoitti:
Automies Reijo taas linjoilla. Olihan siinä dieselmoottori?
No minkään ventovieraan auton kyytiin et mene sisko hyvä!
Mutta jos tunnet tyypin hyvin, tai vähintäänkin se on esitelty kavereillekkin ja kerrot vähän muillekkin mitä sen kanssa touhuat ja missä, niin eiköhän ole ihan turvallista lähteä ajelulle.
Itse ainakin olen kokenut niitä kaikkein romanttisimpia hetkiä nimenomaan "ajelulla". Illalla, hämärää ulkona tai kaunis kesäyö, jutella niitä näitä, radiosta tulee hyvä biisi ja mies ottaa kädestä ja sanoo jotain nättiä... awww 💗 (nyt tosin niin p*ska ajokeli ulkona, että varmaan parempi pitää ne molemmat kädet visusti siinä ratissa 😂😨).
Vierailija kirjoitti:
nyt tiedän mitä mun treffisuunnitelmissa on mennyt pieleen, kaksipaikkainen auto jossa ei ole takapenkkiä :(
nainen 30v kirjoitti:
No minkään ventovieraan auton kyytiin et mene sisko hyvä!
Mutta jos tunnet tyypin hyvin, tai vähintäänkin se on esitelty kavereillekkin ja kerrot vähän muillekkin mitä sen kanssa touhuat ja missä, niin eiköhän ole ihan turvallista lähteä ajelulle.
Itse ainakin olen kokenut niitä kaikkein romanttisimpia hetkiä nimenomaan "ajelulla". Illalla, hämärää ulkona tai kaunis kesäyö, jutella niitä näitä, radiosta tulee hyvä biisi ja mies ottaa kädestä ja sanoo jotain nättiä... awww 💗 (nyt tosin niin p*ska ajokeli ulkona, että varmaan parempi pitää ne molemmat kädet visusti siinä ratissa 😂😨).
Ei mies ole ventovieras, ollaan tunnettu joitakin kuukausia. Minustakin ajelu kuulostaa romanttiselta, juurikin kuunnella musiikkia jne. Ap
No sitä että, sinua ajetaan kuivalla vehkeellä, A J E T A A N ja H U O L E L L A !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt tiedän mitä mun treffisuunnitelmissa on mennyt pieleen, kaksipaikkainen auto jossa ei ole takapenkkiä :(
Tässä tuleekin vastaus toisen ketjun miehelle, joka kyselee vetoaako naisiin urheilu- vai maastoauto
Miehen auto on naiselle kuin naisen käsilaukku miehelle. Täysin yhdentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen auto on naiselle kuin naisen käsilaukku miehelle. Täysin yhdentekevä.
No en minä ainakaan autosta välitäkään, vaan miehestä. Ap
Vaimo ja lapset palasina takakontissa.