Jos mies pyytää kanssaan ajelemaan, mitä se tarkoittaa?
Onko kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ihan naiivi, vai onko kaikki muut täällä psy-ko-paatteja? Ei mulle tullu ees mieleen, että olis joku rais kaaja-mur haaja kyseessä. Ajattelin ensiks, että kiva mies, ja sillä on varmaan hieno auto, jos kerran kysyy ajelulle.
Leffoissa aina käy huonosti sille, joka viedään ajelulle. Sieltä se mielikuva varmaan tulee.
Ei vain leffoissa.
Jos henkikultasi on sinulle kallis vaadi hyvä lapsi normaaleja treffejä joissa se ei ole miehen armoilla.
Vierailija kirjoitti:
nainen 30v kirjoitti:
No minkään ventovieraan auton kyytiin et mene sisko hyvä!
Mutta jos tunnet tyypin hyvin, tai vähintäänkin se on esitelty kavereillekkin ja kerrot vähän muillekkin mitä sen kanssa touhuat ja missä, niin eiköhän ole ihan turvallista lähteä ajelulle.
Itse ainakin olen kokenut niitä kaikkein romanttisimpia hetkiä nimenomaan "ajelulla". Illalla, hämärää ulkona tai kaunis kesäyö, jutella niitä näitä, radiosta tulee hyvä biisi ja mies ottaa kädestä ja sanoo jotain nättiä... awww 💗 (nyt tosin niin p*ska ajokeli ulkona, että varmaan parempi pitää ne molemmat kädet visusti siinä ratissa 😂😨).
Ei mies ole ventovieras, ollaan tunnettu joitakin kuukausia. Minustakin ajelu kuulostaa romanttiselta, juurikin kuunnella musiikkia jne. Ap
menkää paljon mieluummin vaikka kävelylle kuin autoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ihan naiivi, vai onko kaikki muut täällä psy-ko-paatteja? Ei mulle tullu ees mieleen, että olis joku rais kaaja-mur haaja kyseessä. Ajattelin ensiks, että kiva mies, ja sillä on varmaan hieno auto, jos kerran kysyy ajelulle.
Minulle taas tuli ensimmäisenä mieleen juro vanhapoika.
Ota sumutin/veitsi mukaan laukkuun ja kerro jollekin kaverille kenen kanssa menet (+auton rekkari) ja mihin olette menossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuunattu auto ja Wunderbaum(eja) roikkumassa peilistä?
Ei ole. Ap
BBB kirjoitti:
Ota sumutin/veitsi mukaan laukkuun ja kerro jollekin kaverille kenen kanssa menet (+auton rekkari) ja mihin olette menossa.
Aionkin kertoa jollekin kenen kanssa menen, mutta tarkoitus olisi kai ajella ilman tiettyä määränpäätä, joten sitä minne menemme en voi tietää. Veitset ja sumuttimet kuulostavat vähän överiltä. Ap
Ajeltiin, juteltiin, joskus ajettiin johonkin pusikkoon pussailemaan, myöhemmin panemaan. Edelleen käydään ajelulla jos on tylsää mut naiskentelu jää yleensä kotiin 😂
No, jos ap haluaa päästä takapenkille, niin mikäs siinä sitten.
Ehkä tuo maaseudulla on sitten yleisempää aikuisillakin.
Tähän aikaan vuodesta ei vaan kyllä itelle tulis mieleen tommonen. Kesällä voi ajella meren tai järven rantaan tms., mutta ei juuri nyt ehkä niin innosta semmoset, että ehkä ne takapenkkihommat on sitten ainoa motivaatiö tämmöseen ajeluun.
Jaah... mulla on ihan oletuksena sumutin aina laukussa kun pimeälläkin kulkee. Niitä on ihan lupavapaitakin, esim Turvakerroin.
BBB kirjoitti:
Jaah... mulla on ihan oletuksena sumutin aina laukussa kun pimeälläkin kulkee. Niitä on ihan lupavapaitakin, esim Turvakerroin.
Oletko sit usein tarvinnut?
Aikas sairasta porukkaa täällä.. Vai koomikkojako kaikki.
Kyllä autolla voi ihan huvikseen mennä ajelemaan, siinä on samalla hyvä jutella ja tutustua.
Mielestäni on hyvä paikka vaikka eka treffeille, minkä ikäisille vain.
En ymmärrä aikuisen ihmisen ajelua ilman päämäärää treffeillä...
Kyllä mun kyytiin mahtuisi kanssa joku kiva nainen.
Ei ole tullut viime vuosina paljon pil-lurallia ajeltuakaan.
Kumpi olisi parempi? Neliveto urheiluauto vai neliovinen perheauto.
Jos auto on miehelle tuttu ja turvallinen paikka, tykkää ajella? Ja siinä ei tule niitä epämukavia hiljaisia hetkiä kun molemmat tuijottaa vaivautuneina seinää, kun maisemat kuitenkin vaihtuu ja voi jutella vaikka niistä, jos ei muuta keksi.
En ole ikinä päässyt "ajamaan" ketään takapenkillä.
mikkelissä mies aikoinaan pakotti kovalla pakkasella 2 naista puukolla uhaten ladan takapenkille
ei siinä vielä mitään mutta parin tunnin aikana puukolla uhaten pakotti naiset seksiin ja huom kairasi kumpaakin hanuriin ladassa
kuka muistaa tuon alibista
kovajätkä kirjoitti:
mikkelissä mies aikoinaan pakotti kovalla pakkasella 2 naista puukolla uhaten ladan takapenkille
ei siinä vielä mitään mutta parin tunnin aikana puukolla uhaten pakotti naiset seksiin ja huom kairasi kumpaakin hanuriin ladassa
kuka muistaa tuon alibista
Vai Ladassa. Jo oli aika sika.
Onko tuunattu auto ja Wunderbaum(eja) roikkumassa peilistä?