Jos mies pyytää kanssaan ajelemaan, mitä se tarkoittaa?
Onko kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies neljänkymmenen paremmalla puolella, minä 35. Pienessä kaupungissa asutaan. Ap
Tuo oli juttu silloin kun pojat oli juuri saaneet ajokortin. Tuossa iässä kallistuisin paloittelumurhan kannalle.
Tämä etenkin, jos miehen ajoneuvona on itse tehty sukellusvene ja nimenä Petteri Matinpoika.
Vierailija kirjoitti:
M43v kirjoitti:
Kyllä mun kyytiin mahtuisi kanssa joku kiva nainen.
Ei ole tullut viime vuosina paljon pil-lurallia ajeltuakaan.Kumpi olisi parempi? Neliveto urheiluauto vai neliovinen perheauto.
Ei sillä autolla ole mitään väliä. Otanko mukaan repun vai merkkilaukun?
Sitten mennään nelikolla käymään mökillä jos otat kånkenin mukaan, silloin sopii tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies neljänkymmenen paremmalla puolella, minä 35. Pienessä kaupungissa asutaan. Ap
Tuo oli juttu silloin kun pojat oli juuri saaneet ajokortin. Tuossa iässä kallistuisin paloittelumurhan kannalle.
Tämä etenkin, jos miehen ajoneuvona on itse tehty sukellusvene ja nimenä Petteri Matinpoika.
Mistä tiesit mun nimen?
Vierailija kirjoitti:
Ap, koska ne sun ”ajelut” on? Että osaan tulla täältä lukemaan, miten kävi.
Sitä ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta lupaan tulla kertomaan miten meni. Jos siis jään henkiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Alapään sheivausta
Montako kertaa tää sama vitsi pitää heittää tähän?
Se haluaa p*llua. Älä ylianalysoi. Se on juuri näin yksinkertaista.
Olisiko miesten mielipiteitä asiaan? Onko aina p*llu mielessä, jos tuollaista ehdotatte?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko miesten mielipiteitä asiaan? Onko aina p*llu mielessä, jos tuollaista ehdotatte?
On. Kiitos kysymästä.
Sano, että laitetaan tämä soimaan ja anna sille laulu "Teuvo, maanteiden ritari".
OH OH!!! Taisi bensa loppua nyt ja ollaan metsätiellä. OH! Pitäisikö sinun ottaa matometrinen suuhusi nyt? Vink vink silmänisku. --- Ootas eikös tää ole dieseli? No no älä söpö päätäsi rasita sillä vaan rasita suutasi ees taas taas ees mun miehuuden miekan kanssa... --- saako sillä sitten polttoainetta tankkiin?! Saa saa otat hieman polttoainetta multa suuhusi! --- OK!
En tiedä olenko naiivi, mutta en usko että mies aikoo lähennellä. Tunnen häntä kuitenkin jonkin verran jo. Saatan tietysti olla väärässäkin. Ap
Mitä tarkoittaa? No sitä että mies tykkää vääntää auton rattia. Voi elämä näitä kirkkaita lamppuja jotka yhteiskunnassa seilaa.
Se tarkoittaa sitä, että miehellä on pieni varustus....
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa tuhratessa on pillu ainakin vähän mielessä ja toivelistan kärjessä.
Lisäksi olen aika kiinnostunut tisseistä, aapeekin voisi laittaa tissikuvat ennen kuin lähtee ajelulle😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Koska jos miehellä on pieni, niin hän leuhottaa autollaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapään sheivausta
Montako kertaa tää sama vitsi pitää heittää tähän?
No ANTEEKS nyt vaan niin V,,, USTI! En lukenut koko ketjua läpi ennen vastaamista.
Tyyppi haluaa katsoa, kuinka pitkältä öljytikku kostuu.
Mites jos vaikka kysyt ihan suoraan selkokielellä. : )