Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Eihän se kaipaus käskemällä tahi päättämällä poistu. Joku kehveli osasi arvata ääntiöni ja taas hupakko hupakoi mielessään kaikkea kummaa. Tai sitten eräs oikeasti roikkuu täällä samassa sameiden tunteiden kypsytyssammiossa maturoitumassa. Kysymys kuuluukin, mitäs nyt sitten? Hyvää yötä ja sydämiä nyt ainakin tähän hätään. Toivottavasti hän nukkuu yönsä paremmin kuin allekirjoittanut. Joskus, varovasti, olisi kiva edistää juttuja johonkin suuntaan. En näe muuta mielekästä tietä.
Silmäsi kysyvät,
minä katseella vastaan,
tiedät rakas, sinua palvon,
sinut haluan ainoastaan.
Ja niin jälleen,
kuin kuuma aavikkotuuli,
sinä rakkain tulet,
sinä sytytät tuleen rakkautemme liekin.
Ja vihdoin meistä tulee "me",
kun rakkauden kuumassa kiihkossa,
toisemme raukeiksi rakastelemme.
Hyvää yötä. Rakastan sinua. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kaipaus käskemällä tahi päättämällä poistu. Joku kehveli osasi arvata ääntiöni ja taas hupakko hupakoi mielessään kaikkea kummaa. Tai sitten eräs oikeasti roikkuu täällä samassa sameiden tunteiden kypsytyssammiossa maturoitumassa. Kysymys kuuluukin, mitäs nyt sitten? Hyvää yötä ja sydämiä nyt ainakin tähän hätään. Toivottavasti hän nukkuu yönsä paremmin kuin allekirjoittanut. Joskus, varovasti, olisi kiva edistää juttuja johonkin suuntaan. En näe muuta mielekästä tietä.
I know you.
Ollaanko me samanlaisia vai kuvittelenko vain? Sun vuoksesi mä olen tänne päätynyt. Ei olla puhuttu aikoihin, mutta jonkinlainen yhteys on säilynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I know you.
Really convincing. :D
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me samanlaisia vai kuvittelenko vain? Sun vuoksesi mä olen tänne päätynyt. Ei olla puhuttu aikoihin, mutta jonkinlainen yhteys on säilynyt.
Halusin soittaa sinulle tänään
Flirttailtiin, se lähti lapasesta, päädyttiin halailemaan ja tunnustettiin, että ollaan molemmat ihastuneita. Hän sanoi, että tästä ei kuitenkaan yhtään jatketa, koska esteet liian suuret.
Vähän myöhemmin tajusin rakastuneeni ennen näkemättömällä tavalla ja olisin halunnut tavata jotta voitaisiin keskustella ja saataisiin asiaan joku selvyys. Hän ei halunnut tavata ja pyysi lopettamaan yhteydenotot. Olin sekoamispisteessä ja anelin vielä muutaman kerran, että tavattaisiin. Hän suuttui ja kielsi ehdottomasti ottamasta enää kertaakaan yhteyttä.
Tästä on nyt monta vuotta. Ollaan samassa työpaikassa mutta hän ei tuon jälkeen ole kertaakaan edes moikanut minua. Olen siitä lähtien ollut hänelle kuin ilmaa.
Tuntuu todella julmalta hänen käytös. Hän vei ensin sydämeni ja sitten rikkoi sen kipeimmällä mahdollisella tavalla, täydellisellä hylkäämmisellä.
Ja mikä surullisinta, ikävöin häntä edelleen joka päivä.
N42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totean, että heido.
Pääasiallinen ongelma tässä alkaa kohta olemaan tai itseasiassa on jo tämä luottamuksen, asioihin panostuksen ja rehellisyyden puute... Rehellisyys ja itsensä arvostaminen kuuluvat omiin arvoihini. Siksi tämän mielipiteen uskallan tuoda nyt julki.
- N
Kuinka rehellistä ja asioihin panostavaa on julkaista moisia mielipiteitä tunnisteetta netissä, eikä ottaa esimerkiksi puheeksi hänen kanssaan? Tietenkin, jos hän on pettänyt luottamuksesi törkeästi, tarkoituksella tai toistuvasti, niin eipä siinä sen kummempaa edes tarvita. Pettäjät joutavat kiertoon ilman valitus- tai kuulemisoikeutta. Mutta nuo muut asiakohdat kuulostavat vähän kommunikaatio-ongelmalta julkaisukanava huomioiden.
Yritin ja sain samantien eston. Tollaseen lapselliseen leikkiin en aio lähteä enää mukaan. Hengellä uhkailut, juoruaminen, valehtelu, numeron levittely, jne. oli jo ihan tarpeeksi muutenkin.
PS. Ko. henkilö täällä nyt samaan aikaan paikalla itsekin.
—>
Älä viitsi kirjoitella tänne minuna. En ole soitellut moneen vuoteen, tai pitänyt yhteyttä. Älä jaksa keksiä. Minulle täysin sama mistä puhut, ei relevanttia elämässäni mitenkään.
Tämä nähty, ja hoidettu.
Olet kuin kala katiskassa, yhtä uhkaava ja vaaraton.
Heips.
Terv. Naikkonen, yp hullu, N 42 jne jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsahtiko sormi hieman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsahtiko sormi hieman?
En uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Mun sairaudet (fyysiset) tais olla se syy miksi päädyit lopulta siihen ettet halua olla minkäänlaisissa tekemisissä enää?
Ei ollut vaan se, ettei sulla ole halua seisoa lupauksies takana tai panostaa suhteisiin... Arvostan itseäni ihan liikaa, että kattoisin tuommoista typerää esto/mykkäkoulu/sekoilu/vastaavaa -pelleilyä kovinkaan kauaa. Ottaen vielä huomioon mistä kaikesta olin valmis joustamaan... Sun ulkonäölläs tai sairauksien lukumäärällä ei ollut tai ole edelleenkään mitään tekemistä tämän asian kanssa. Jaksa vakuutella enempää. Sun luottamus ja arvostus mua kohtaan nähtävästi pyöreä 0. Mulla nyt myös aika lailla samoilla linjoilla... Ihan tarpeeks huonoja kokemuksia tälläsestä säätämisestä. Enempää en aio itseäni sisältä tuhota.
Hyvää yötä R. Mielessä olet aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsahtiko sormi hieman?
En uskaltanut.
Kysy huomenna itseltäsi uudelleen, paljonko tällä kertaa uskallat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsahtiko sormi hieman?
En uskaltanut.
Kysy huomenna itseltäsi uudelleen, paljonko tällä kertaa uskallat.
Näin pitkään olen kyennyt vastustamaan kiusausta, en aio antaa sille valtaa.
On vaan niin uskomattoman ihanaa, että olet nainen olemassa. En jaksa edes surra tätä tilannetta tällä hetkellä. Toivon mukaan olet onnellinen elämässäsi, parisuhteessasi, kaikessa. Miksi et olisi.
Mitenhän käy vaalean vihersilmättären tänä iltana? Onko välillä jo liikaa kuntarajoja, jääkö virtuaalihalaus ja -suukko saamatta?
We are one of a kind, irreplaceable
How did I get so blind and so cynical
If there's love in this life we're unstoppable
No we can't be defeated
Monday left me broken
Tuesday I was through with hoping
Wednesday my empty arms were open
Thursday waiting for love, waiting for love
Good night. Sleep well. I just wanted see your smile. My sunshine.
Hyvää yötä miehelle, nuku hyvin.
Mun sairaudet (fyysiset) tais olla se syy miksi päädyit lopulta siihen ettet halua olla minkäänlaisissa tekemisissä enää?