Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
141/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä ylilaudan kestit tähän ketjuun on oikein siunaantuneet? Kaipauksen sijaan pelkkää sekoilua ja noloa trollausta, sivukaupalla. 1990-lukulainen ”lääkkeet!”-huudahduskin on näemmä kaivettu kierrätykseen, vaikkei ikinä sen paluuta olis uskonut.

Miksette pysy siellä omalla foorumillanne?

Niin, eikö ookki jännää, miten "lääkkeet" on tehnyt paluun? Sitä luulee päässeensä jostain eroon, kuten vaikka ällöstä stalkkerista, ja sitten se yllättäen ilmestyy taas kaipailemaan. Sama juttu "lääkkeiden" kanssa. En muuten ole ylilaudalta ainakaan minä. Ikinä en ole edes käynyt siellä.

Onko sulla joku pakkomielle tuohon stalkkeriin kenestä aina höpötät? Tunnistelet narsistisesti sen kirjoittavan täällä juuri sinulle... Kerro nyt oletko edes mies vai nainen? Joku äijähän täällä joskus syksyllä jaksoi tunnistella jotain ihastunutta tyttöstään monta kertaa viikossa. :D

Pelottavia ihmisraunioita täällä.

Aina? Jos kerean mainitsee stalkkerin niin ei oke aina? Luuletko että täöllä kirjoitteleb usein. Nyt on pdykoosimittari taad punaisella!! En kerro olenko mies vai nainen mutts sinya en aina j aan kaipaa!! Lääkkeet!!!

Keskenään keskustelija se ei kauan malta olla ilman sekoilua. Miksi perustaa uusi ketju ja jatkaa ikivanhaa vitsiä? Yritä uudistautua, perässä roikkuvat naikkoset, ahdisteltu kihomato niin nähtyjä jo.

Harmittaako pakit?

Minä en ole perustanut tätä ketjua enkö keskusyellut keskenäni. Tässö on ollut ainakin yksi, ehk useampikin minun lisökdic keskustelemassa. Joku tinen käyttääc myös minun kirjoittamia juttuja mutta tunnistaa kirjoitustyylistä. En ole yp, kihomsto tai mikään noista. On harhaista luulla että täällä on joku yksi tyyppi kaikkien kommentyien yakana!!!

Mitä keuhkoat? Tuskin sun kirjoitusta kovin moni kopsailee.

Oliko sulla jotain tähän topicikkiin liittyvää antia?

Vierailija
142/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä ylilaudan kestit tähän ketjuun on oikein siunaantuneet? Kaipauksen sijaan pelkkää sekoilua ja noloa trollausta, sivukaupalla. 1990-lukulainen ”lääkkeet!”-huudahduskin on näemmä kaivettu kierrätykseen, vaikkei ikinä sen paluuta olis uskonut.

Niin, eikö ookki jännää, miten "lääkkeet" on tehnyt paluun? Sitä luulee päässeensä jostain eroon, kuten vaikka ällöstä stalkkerista, ja sitten se yllättäen ilmestyy taas kaipailemaan. Sama juttu "lääkkeiden" kanssa. En muuten ole ylilaudalta ainakaan minä. Ikinä en ole edes käynyt siellä.

Onko sulla joku pakkomielle tuohon stalkkeriin kenestä aina höpötät? Tunnistelet narsistisesti sen kirjoittavan täällä juuri sinulle... Kerro nyt oletko edes mies vai nainen? Joku äijähän täällä joskus syksyllä jaksoi tunnistella jotain ihastunutta tyttöstään monta kertaa viikossa. :D

Aina? Jos kerean mainitsee stalkkerin niin ei oke aina? Luuletko että täöllä kirjoitteleb usein. Nyt on pdykoosimittari taad punaisella!! En kerro olenko mies vai nainen mutts sinya en aina j aan kaipaa!! Lääkkeet!!!

Keskenään keskustelija se ei kauan malta olla ilman sekoilua. Miksi perustaa uusi ketju ja jatkaa ikivanhaa vitsiä? Yritä uudistautua, perässä roikkuvat naikkoset, ahdisteltu kihomato niin nähtyjä jo.

Harmittaako pakit?

Minä en ole perustanut tätä ketjua enkö keskusyellut keskenäni. Tässö on ollut ainakin yksi, ehk useampikin minun lisökdic keskustelemassa. Joku tinen käyttääc myös minun kirjoittamia juttuja mutta tunnistaa kirjoitustyylistä. En ole yp, kihomsto tai mikään noista. On harhaista luulla että täällä on joku yksi tyyppi kaikkien kommentyien yakana!!!

Se olin minä. Ja tein sen tahallani.

Moksi trollaat keskisyelu palstalla ja esiinnyt toisena??

Ketä tarkoitat?

no sinua, kuka on esitttänyt minua ja pistänyt lääkkeet-kommentteja ym!!

sain sinun yrollailun takia bannia tänään per k ele!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako pakit?

Mitä keuhkoat? Tuskin sun kirjoitusta kovin moni kopsailee.

Oliko sulla jotain tähän topicikkiin liittyvää antia?

Novjust joku sanoi että on esiintynyt minuna tahallaan!! Olen kaivannut täällä eliv on antia!

Vierailija
144/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kaipaan aivan liikaa. Elämässä ihmisiä, joista en saa lähellekään sitä, mitä lyhyistä hetkistä sinun seurassasi. En kestä kohta enää.

Minkälaisia lyhyitä hetkiä?

Olisipa ne joita minä ajattelen..

Vierailija
145/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi olet muuttunut niin katkeraksi. Olit aivan oikeassa luullessasi, että pidän sinusta. Aikaa myöten se tunne olisi vallan hyvin voinut muuttua rakastumiseksi.

Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan, ihminen on alati muuttuva olento ja se on meidän voimavara. Ymmärrystä riittää että aika meille ei ole vielä valmis. Elämän haasteet kuormittavat tällä hetkellä minua ja tarvitsen aikaa. Se ei silti estä haaveilemasta sinusta. Lämpimät joulun ja uuden vuoden toivotukset lähtevät täältä sinulle!

Vierailija
146/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sun katsetta, helliä käsiäsi, yhteisiä aamuja, itku tulee kun niin ikävä...huomiseen kun jaksan sitten piiitkä loma yhdessä 💕

Vierailija
147/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin viettää yhden yön kanssasi, niin siinä olisi joululahjaa loppuelämäksi. Ei vaan taida pukilta löytyä tuollaista lahjaa, niin tyydytään haaveiluun sitten. 

No pukilta nuo tuollaiset lahjat kyllä löytyy! Keneltä muultakaan jos ei just pukilta!

Vierailija
148/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerake vasten keraketta. Pahastutko jos lipsahtaa ääntiön puolelle?

Vierailija
149/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan vihreäsilmäinen kaunotar kuntarajojen takaa?

Vierailija
150/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kaipaan aivan liikaa. Elämässä ihmisiä, joista en saa lähellekään sitä, mitä lyhyistä hetkistä sinun seurassasi. En kestä kohta enää.

Minkälaisia lyhyitä hetkiä?

Olisipa ne joita minä ajattelen..

Niitä joita vietimme Erkin kanssa. Jos näihin kuuluu miestenvälinen läheisyys ja nimesi on Erkki, niin olen ajattelemasi henkilö.

Terveisin Jopi

Vierailija
151/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tiedät millaisen ääntiön saat minussa aikaan. Jopa sieltä kuntarajojen takaa.

Vierailija
152/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan olisi aika toivottaa hyvät joulut tänne? Varmaan joulupukin tulo hermostuttaa niin, että osa porukasta on ihan sekaisin. Hyvää joulua kaikille kaipaajille! Toivottavasti joku teistä saa viestin kaivatultaan ja toivottavasti joku uskaltaa sellaisen laittaa. Hyvää joulua myös niille keitä kaipaan. Eräs tietty kaivattu näkee varmaan yleiset toivotukseni jostain muualta kuin täältä. Vastaisipa edes tykkäyksellä, sekin riittäisi.

Siinähän odotat tykkäystä! En tykkää, EN!

Miksi et? Onko tää nyt joku outo periaatekysymys?

En tykkää, koska alat kuvittelemaan että olisin kiinnostunut. Siksi en ole tykännyt jutuistasi aikoihin missään, saati kommentoinut, kun sulla lähtee heti mopo keulimaan. Eli on periaate kysymys.

Et ole kaivattuni, vaan sama kiukkuinen eukko, joka täällä jatkuvasti kaikesta kiukuttelee (varmaan vaihdevuodet). Mutta voihan se syy silti olla tuo sama. Tosin kaivattuni ei tiedä minun kaipaavan häntä. Eikä mun mopo keuli.

Vierailija
153/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäistä ihmistä te muuten kaipaatte?

Oma kaivattuni on n. 35-40 v. nainen.

Sellaista, jonka ikä menee vähän yli tuon haarukan.

Vierailija
154/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei nähdä enää ikinä. Olen ihme kyllä alkanut tottua siihen ajatukseen. Rakastin sinua kuin hullu 15 vuotta, vaikka sinä et rakasta minua. Sekään tosiasia ei saanut kuumetta ja houreitani laantumaan, ei yhtään. Vasta konkreettinen etäisyys alkaa pikku hiljaa parantaa tuosta sairaudesta. 

Vierailija
155/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, katso minua huomenna hetki niillä The silmilläsi, niin jaksan joulun yli ilman sinua. Kultaisessa häkissäni, jota monet kadehtivat. Ikävästä ja kaipauksesta sairaana.

Vierailija
156/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei nähdä enää ikinä. Olen ihme kyllä alkanut tottua siihen ajatukseen. Rakastin sinua kuin hullu 15 vuotta, vaikka sinä et rakasta minua. Sekään tosiasia ei saanut kuumetta ja houreitani laantumaan, ei yhtään. Vasta konkreettinen etäisyys alkaa pikku hiljaa parantaa tuosta sairaudesta. 

Olethan ottanut yhteyttä mielenterveys-toimistoon? Oikeanlainen lääkitys voi säästää mielenterveyttäsi.

Vierailija
157/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo väsyttää. Hyvää yötä rakas ja kauniita unia. Unelmoin tänä iltana ennen nukahtamista siitä meidän yhteisestä joulusta. Se olisi kyllä ihanaa. Vain sinä ja minä, kiireetöntä yhdessäoloa, hyvää ruokaa, ihanaa rakastelua. Rakastan sinua enemmän kuin ketään koskaan aikaisemmin.

Vierailija
158/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean, että heido.

Pääasiallinen ongelma tässä alkaa kohta olemaan tai itseasiassa on jo tämä luottamuksen, asioihin panostuksen ja rehellisyyden puute... Rehellisyys ja itsensä arvostaminen kuuluvat omiin arvoihini. Siksi tämän mielipiteen uskallan tuoda nyt julki.

- N

Vierailija
159/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle ihana vihreäsilmäinen Jii-mies. Lauloin tänään autossa koko kotimatkan kun olin niin onnellinen siitä että nähtiin ja vähän juteltiinkin. Ei mitään ihmeellistä, mutta olin vaan niin onnellinen kun sinä olit siinä, eikä juuri sillä hetkellä tarvinnut ikävöidä.

Vierailija
160/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Ketju on lukittu.