Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Ok. Ei siis ole mulle, sillä mulla on lapsia.
Vihersilmättären kaipaaja ei ole löytänyt tänne!
Vierailija kirjoitti:
liian monien kuntarajain takana...?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänkin ennen pitkää tänne löytää.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nojailla kanssasi, tuntien sinut lähelläni ja kuiskia korvaasi helliä rakkauden sanoja. Se olisi onnea. Rakastan sinua.
Kuvailit juuri millaista taivaassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänkin ennen pitkää tänne löytää.
Hän saapuu paikalle aina klo 22.59 ja lähettää terveisensä. Onkohan vihersilmätär koskaan saanut niistä yhtäkään?
Mulla ois ollu sulle joululahja, mutten kehdannut sitä antaa. Tulin lopulta siihen tulokseen että olisi taas yksi nolo toimenpide tässä yksipuolisessa ihastumisessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nojailla kanssasi, tuntien sinut lähelläni ja kuiskia korvaasi helliä rakkauden sanoja. Se olisi onnea. Rakastan sinua.
Kuvailit juuri millaista taivaassa on.
Lol.
Erimieheltä kirjoitti:
Mieheltä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä kirjoitti:
<3 S****
Saako lisätunnisteita..
<3 S**** *******a
<3 S**** M*******
S&M <3 vaan teille
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois ollu sulle joululahja, mutten kehdannut sitä antaa. Tulin lopulta siihen tulokseen että olisi taas yksi nolo toimenpide tässä yksipuolisessa ihastumisessani.
No mikä se olis ollut?
Vierailija kirjoitti:
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totean, että heido.
Pääasiallinen ongelma tässä alkaa kohta olemaan tai itseasiassa on jo tämä luottamuksen, asioihin panostuksen ja rehellisyyden puute... Rehellisyys ja itsensä arvostaminen kuuluvat omiin arvoihini. Siksi tämän mielipiteen uskallan tuoda nyt julki.
- N
Kuinka rehellistä ja asioihin panostavaa on julkaista moisia mielipiteitä tunnisteetta netissä, eikä ottaa esimerkiksi puheeksi hänen kanssaan? Tietenkin, jos hän on pettänyt luottamuksesi törkeästi, tarkoituksella tai toistuvasti, niin eipä siinä sen kummempaa edes tarvita. Pettäjät joutavat kiertoon ilman valitus- tai kuulemisoikeutta. Mutta nuo muut asiakohdat kuulostavat vähän kommunikaatio-ongelmalta julkaisukanava huomioiden.
Yritin ja sain samantien eston. Tollaseen lapselliseen leikkiin en aio lähteä enää mukaan. Hengellä uhkailut, juoruaminen, valehtelu, numeron levittely, jne. oli jo ihan tarpeeksi muutenkin.
PS. Ko. henkilö täällä nyt samaan aikaan paikalla itsekin.
N42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totean, että heido.
Pääasiallinen ongelma tässä alkaa kohta olemaan tai itseasiassa on jo tämä luottamuksen, asioihin panostuksen ja rehellisyyden puute... Rehellisyys ja itsensä arvostaminen kuuluvat omiin arvoihini. Siksi tämän mielipiteen uskallan tuoda nyt julki.
- N
Kuinka rehellistä ja asioihin panostavaa on julkaista moisia mielipiteitä tunnisteetta netissä, eikä ottaa esimerkiksi puheeksi hänen kanssaan? Tietenkin, jos hän on pettänyt luottamuksesi törkeästi, tarkoituksella tai toistuvasti, niin eipä siinä sen kummempaa edes tarvita. Pettäjät joutavat kiertoon ilman valitus- tai kuulemisoikeutta. Mutta nuo muut asiakohdat kuulostavat vähän kommunikaatio-ongelmalta julkaisukanava huomioiden.
Yritin ja sain samantien eston. Tollaseen lapselliseen leikkiin en aio lähteä enää mukaan. Hengellä uhkailut, juoruaminen, valehtelu, numeron levittely, jne. oli jo ihan tarpeeksi muutenkin.
Millä hengellä uhkaili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerake vasten keraketta. Pahastutko jos lipsahtaa ääntiön puolelle?
Olethan vihreäsilmäinen kaunotar kuntarajojen takaa?
Ei, olen vihreäsilmäinen muija kuntarajojen sisältä asuinaluearajojen takaa.
Terveisiä täältä galaksirajojen takaa. May the Ääntiö be with you.
Vierailija kirjoitti:
Me ei nähdä enää ikinä. Olen ihme kyllä alkanut tottua siihen ajatukseen. Rakastin sinua kuin hullu 15 vuotta, vaikka sinä et rakasta minua. Sekään tosiasia ei saanut kuumetta ja houreitani laantumaan, ei yhtään. Vasta konkreettinen etäisyys alkaa pikku hiljaa parantaa tuosta sairaudesta.
Mäkin oon rakastanut suo 15 vuotta. En vaan uskaltanut myöntää sitä edes itselleni.
Toin sinulle piirakan, mutta minä söin sen piirakan ooooeeeeeeeee
Vierailija kirjoitti:
N42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totean, että heido.
- N
Millä hengellä uhkaili?
Pyhällä Hengellä.
Uhkasi poistaa hampaaseeni asennetun radiolähettimen raamatulla lyömällä.
N42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totean, että heido.
- N
Asia pihvi, aika selvää pässinlihaa. Tsemppiä!