Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana, en voi sille mitään. Melkein kaikkeni olen tehnyt päästäkseni sinusta yli, mutta ei se taida onnistua <3
Eikä sinun käytöksesi ainakaan auta asiaa :DMiten käyttäydyn? Pitäisikö se lopettaa?
Käyttäydy rauhassa ihan miten käyttäydyt. Sinä et ole hän, joten minulle sillä ei ole väliä ;)
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen kirjoitti:
On vaan niin uskomattoman ihanaa, että olet nainen olemassa. En jaksa edes surra tätä tilannetta tällä hetkellä. Toivon mukaan olet onnellinen elämässäsi, parisuhteessasi, kaikessa. Miksi et olisi.
Noin puolet avioliitoista päättyy eroon. Siihen päälle liitot, joissa kitkutetaan eroamatta. Todennäköisyys onnettomalle liitolle lienee korkeampi kuin että kaivattusi olisi siinä onnellinen.
Väärin. Kakkoskierrokselta erotaan muuten enemmän...
Hulluuteni tuli väliimme ja erotti mut susta. Enää ei nähdä! IKÄVÄ.
Olet niin suloinen. En tiedä oletko yhtä kiinnostunut minusta, kuin minä sinusta. En oikeastaan tiedä, oletko ollenkaan kiinnostunut minusta. Mutta toivoisin, että näkisit ulkokuoreni taakse. Aina kun olemme tekemisissä, menen jotenkin aivan sekaisin ja alan käyttäytyä omituisesti. Toivon, ettet ajattele minun olevan aivan kamala. Oikeasti tahtoisin vain ottaa sinut kainalooni koko päiväksi ja keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä.
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen kirjoitti:
On vaan niin uskomattoman ihanaa, että olet nainen olemassa. En jaksa edes surra tätä tilannetta tällä hetkellä. Toivon mukaan olet onnellinen elämässäsi, parisuhteessasi, kaikessa. Miksi et olisi.
Noin puolet avioliitoista päättyy eroon. Siihen päälle liitot, joissa kitkutetaan eroamatta. Todennäköisyys onnettomalle liitolle lienee korkeampi kuin että kaivattusi olisi siinä onnellinen.
Yhä suurempi määrä ihmisistä ei vain osaa olla onnellisia, eivät ymmärrä onnellisuutta.
Ei liity ihmissuhteisiin, yksilön henkilökohtainen tragedia ja vain hänen vastuullaan.
Olen ollut uittopuu elämänvirrassa. Onkohan sinulla nostopiikkiä matkassassi tälle uppotukille?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin suloinen. En tiedä oletko yhtä kiinnostunut minusta, kuin minä sinusta. En oikeastaan tiedä, oletko ollenkaan kiinnostunut minusta. Mutta toivoisin, että näkisit ulkokuoreni taakse. Aina kun olemme tekemisissä, menen jotenkin aivan sekaisin ja alan käyttäytyä omituisesti. Toivon, ettet ajattele minun olevan aivan kamala. Oikeasti tahtoisin vain ottaa sinut kainalooni koko päiväksi ja keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä.
Suurin piirtein noin minäkin ajattelen omasta ihastuksestani :)
Vierailija kirjoitti:
No aika oudon kuvan oon kyllä susta saanut ja miettinyt oletko oikeesti tollanen vai miks käyttäydyt niin. Susta ei huomaa mitään jännitystä. Ja vaikka ulkokuori on hyvä, kyllä mä aina katson ihmistä sen takana. Aina.
Kaikesta maan ja taivaan välillä.. ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen kirjoitti:
Yhä suurempi määrä ihmisistä ei vain osaa olla onnellisia, eivät ymmärrä onnellisuutta.
Ei liity ihmissuhteisiin, yksilön henkilökohtainen tragedia ja vain hänen vastuullaan.
Elämäntarinoita on niin monenmoisia, etten koskaan kehtaisi mussuttaa kenellekään mitään onnellisuusoppaiden horinoita. (sivust)
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen kirjoitti:
Höpö höpö, se että erotaan niin se on osa elämää. Moni on sinkku ja välillä löytyy kumppani, taas erotaan ja etsitään uutta. Miksi tehdä tuosta numero?
Itse olen pitkässä suhteessa. Ja tahdon tässä olla, ei kummankaan tarvitse olla yli-ihminen ja olla kuin ei ihastuisi johonkin toiseen. Parisuhde on kuitenkin tahtoa. Päätös jäädä yhteen. Halu olla kumppanin kanssa ja tehdä siitä hyvää.
Tuo on todella kurja tapa että väittää toisen luultavasti olevan huonossa suhteessa, koska puolet suhteista päättyy.
Parisuhde on nykyään vapaaehtoinen, nainen pärjää myös itsenäisesti tänä päivänä eikä se ole niin huono asia ihmiselle jos ei ota ketään kumppaniksi. Siksi erot ovat mahdollisia.
Puhumattakaan että nykyään ihmiset voivat kuin karkkikaupassa valita pariaan. Se on tavallaan huono, että ihmiset eivät enää etsi jotain jonka kanssa voi hyvin vaan hakee erilaisia luonteenpiirteitä ja vertaa niitä muihin. Riitätkö sinä?
Itselläni on hyvä kumppani, ei ihastuminen toiseen ole rikkonut liittoamme. Ja päinvastoin!
Oman suhteen eteen pitää kuitenkin tehdä asioita ja haluta olla siinä. Tahdon tätä liittoa enemmän kuin jonkun toisen ihmisen kanssa olemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen kirjoitti:
Ei liity ihmissuhteisiin, yksilön henkilökohtainen tragedia ja vain hänen vastuullaan.Elämäntarinoita on niin monenmoisia, etten koskaan kehtaisi mussuttaa kenellekään mitään onnellisuusoppaiden horinoita. (sivust)
En ole lukenut onnellisuusoppaita, mutta olen samaa mieltä, vaikka ajattelenkin kuten yllä kirjoitin.
Sä välttelet mua. Se on loukkaavaa, koska oon pyrkinyt ottamaan etäisyyttä mutta en mä voi koko elämää muuttaa sen takia että sua ahdistaa. Saat kyl ite lähtee kävelemään jos on noin vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen kirjoitti:
Ei liity ihmissuhteisiin, yksilön henkilökohtainen tragedia ja vain hänen vastuullaan.Elämäntarinoita on niin monenmoisia, etten koskaan kehtaisi mussuttaa kenellekään mitään onnellisuusoppaiden horinoita. (sivust)
En ole lukenut onnellisuusoppaita, mutta olen samaa mieltä, vaikka ajattelenkin kuten yllä kirjoitin.
En koskaan kehtaisi käyttää toisen ihmisen ihan asiallisesta puheenvuorosta sanaa "mussuttaminen". Tosi epäkohteliasta! Tuollaiset värittelyt antaa ihmisestä niin huonotapaisen kuvan, että keskustelu loppuu helposti siihen.
Jää se itse mielipidekin noiden ilmaisuongelmien takia sivurooliin. Mutta jos yrittää katsoa tympeän vaikutelman yli, niin ihan hyvä mielipidehän se sinänsä oli. Siihen voi kyllä yhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me samanlaisia vai kuvittelenko vain? Sun vuoksesi mä olen tänne päätynyt. Ei olla puhuttu aikoihin, mutta jonkinlainen yhteys on säilynyt.
Halusin soittaa sinulle tänään
Lipsahtiko sormi hieman?
En uskaltanut.
Kysy huomenna itseltäsi uudelleen, paljonko tällä kertaa uskallat.
Näin pitkään olen kyennyt vastustamaan kiusausta, en aio antaa sille valtaa.
Kumpi teistä on kaivattuni ja kumpi minä? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksipuolinen kirjoitti:
En koskaan kehtaisi käyttää toisen ihmisen ihan asiallisesta puheenvuorosta sanaa "mussuttaminen". Tosi epäkohteliasta! Tuollaiset värittelyt antaa ihmisestä niin huonotapaisen kuvan, että keskustelu loppuu helposti siihen.
Jää se itse mielipidekin noiden ilmaisuongelmien takia sivurooliin. Mutta jos yrittää katsoa tympeän vaikutelman yli, niin ihan hyvä mielipidehän se sinänsä oli. Siihen voi kyllä yhtyä.
Älä sinäkään lässytä siellä. Ilmaisu oli suhteutettu kommentoidun viestin ylimielisyyteen, mutta ymmärrän, että tämä saattoi olla sinulle hiukan vaikea ymmärtää. Kuten varmaan moni muukin asia. Hyvätapaista joulua sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me samanlaisia vai kuvittelenko vain? Sun vuoksesi mä olen tänne päätynyt. Ei olla puhuttu aikoihin, mutta jonkinlainen yhteys on säilynyt.
Halusin soittaa sinulle tänään
Lipsahtiko sormi hieman?
En uskaltanut.
Kysy huomenna itseltäsi uudelleen, paljonko tällä kertaa uskallat.
Näin pitkään olen kyennyt vastustamaan kiusausta, en aio antaa sille valtaa.
Kumpi teistä on kaivattuni ja kumpi minä? 😁
Sitä piti vielä kysyä, että kuinka kauan olet sitä kiusausta vastustanut?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vaan itseäni.
Toivottavasti kohtaat hänet pian <3
Ah realisti :D