Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
1181/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö täällä muita enää kuin vakkari kommentaattorit hopeakettu, ilkimys, sunshine, ääntiö, rakas-hokija ja varatuista sekoileva ja sivusta huutelija?

Muita ei juuri näy. Ja nekin trolleja 98 prosentilla.

Kaipaukseni ei sovi tänne!

on vaikka ketä, mutta laittavat pari viestiä per viikko

Vierailija
1182/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö täällä muita enää kuin vakkari kommentaattorit hopeakettu, ilkimys, sunshine, ääntiö, rakas-hokija ja varatuista sekoileva ja sivusta huutelija?

Kirjoitin oikeita kaipausviestejä tänne aiemmin, mutta niitä arvosteltiin niin rumasti etten kirjoita enää. En usko olevani ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1183/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset sinulle kun ihan nimeltä minua muistit ja kaipasit :D

Jokainenhan omalla tavallaan kaipauksensa kokee ja julkituo, jos ei yleiseen muottiin "kaipaajasta" sovi niin ei se trolliksi kuitenkaan tee :) 

Ei tarvitse kovinkaan ahdasmielisesti ajatella esimerkiksi sinun kommenttia niin tavallaanhan senkin voi trollaukseksi mieltää :) Nimittäin teitä tekopyhiä moraalinvartioita riittää :D

Hyvää Tapaninpäivää kaipaajille :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
1184/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin oikeita kaipausviestejä tänne aiemmin, mutta niitä arvosteltiin niin rumasti etten kirjoita enää. En usko olevani ainoa.

Yks kaipaaja täällä hiljaa seuraa ja peukuttaa ylös kaipauksia ja alas muuta turhaa hölinää. Kirjoitan myös välillä.

Vierailija
1185/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ite noista olet korkeampitasoisine kaipauksinesi?

Vierailija
1186/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä olet? Suhun ei saa mitään yhteyttä, et vastaa puhelimeen eikä viestit mene perille asti. Mä olen huolesta sekaisin, tulisitpa takaisin ja voitaisiin olla taas niin kuin ennenkin. Oot mun elämäni tärkein henkilö ja mä en kestä ajatustakaan siitä, että menettäisin sut. Anteeksi kun en pysty sua auttamaan tämän enempää, lupaisin kyllä että kaikki järjestyy, mutta en tosiaankaan ole varma siitä vaikka haluaisinkin. Toivottavasti sä oot hengissä ja kaikki on hyvin. Mua pelottaa ihan helvetisti.

Vierailija
1187/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olimme yhdessä, rakastelisimmeko päivittäin? Toivottavasti.

Kyselyikä jatkuu, kysymyksen tasokin sen mukainen. Tottakai sitä ihminen osaa luvata seuraavat kymmenen vuotta seksiä päivittäin...

Tollo, ei tässä mitään lupauksia vaadittu. Paremp jättää kommentoimatta tuolla ymmärryskyvyllä sivusta toisten kaipauksia. Kaikesta päätellen olet eksynyt ihan väärään paikkaan purkamaan kiukkuasi.

Vierailija
1188/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainenhan omalla tavallaan kaipauksensa kokee ja julkituo, jos ei yleiseen muottiin "kaipaajasta" sovi niin ei se trolliksi kuitenkaan tee :) 

Ei tarvitse kovinkaan ahdasmielisesti ajatella esimerkiksi sinun kommenttia niin tavallaanhan senkin voi trollaukseksi mieltää :) Nimittäin teitä tekopyhiä moraalinvartioita riittää :D

Jos mainitsee nimimerkkisi, se ei tarkoita, että SINUA KAIVATTIIN. Noin mukavaksi tyypiksi kuin mainostat, olet vaarallista ja myrkyllistä tyyppiä näine muka ystävällisin viestein.

Vierailija
1189/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikävöinyt sinua tänään. Kun jätettiin jäähyväiset ennen joulua, tuntui kummalta. Naurettiin. Puhuttiin hiljaa. Oltiin vakavia. Sitten taas naurettiin, eksyttiin mihin lie. Sitten minä jatkoin töitäni, sinä lähdit. Olet älyttömän kiva nainen.

Tämän haluaisin varovasti omia. Me todellakin puhuttiin hiljaa ja katsottiin toisiamme silmiin. Tunne tilanteessa oli aiempaa lämpöisempi ja teki mieli antaa lähtösuukko sinulle. Toivotin kuitenkin vain hyvää yötä lähtiessäni. Ja nyt tietysti toivon, että olisin uskaltanut enemmän.

1190/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mainitsee nimimerkkisi, se ei tarkoita, että SINUA KAIVATTIIN. Noin mukavaksi tyypiksi kuin mainostat, olet vaarallista ja myrkyllistä tyyppiä näine muka ystävällisin viestein.

Oi, kiitokset kaipauksesta, taas :)

Vai vaarallinen ja myrkyllinen? Taitaa olla jotain perää siinä kun sanotaan että naiset tykkää jännä-miehistä?  Valitettavasti minä en kuitenkaan ole sellainen :( 

Sori :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
1191/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikävöinyt sinua tänään. Kun jätettiin jäähyväiset ennen joulua, tuntui kummalta. Naurettiin. Puhuttiin hiljaa. Oltiin vakavia. Sitten taas naurettiin, eksyttiin mihin lie. Sitten minä jatkoin töitäni, sinä lähdit. Olet älyttömän kiva nainen.

Olisitpa sinä hän

Vierailija
1192/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakastella kanssasi mies. Rakastan sinua niin paljon. Ja ihan kauhea ikävä.

Vierailija
1193/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin rakastella kanssasi mies. Rakastan sinua niin paljon. Ja ihan kauhea ikävä.

Onko välissämme kuntarajoja? Omin tämän kuitenkin. Ajattelen sinua yhä useammin. Se, että etäisyys välillämme on tietyllä tapaa kasvanut, on saanut minut kaipaamaan sinua entistäkin enemmän. Kun ei ole mahdollisuutta edes teoriassa jutella kanssasi enää, joudun kuvittelemaan enemmän. Se taas johtaa... no, ajatus kulkee mulla paljon todellisuutta edempänä ja laveammin kaarroksin, kuin ralliauto kahva edellä kurveja urakalla latoen. Varsinkin joulun kovalla työllä hankittu tunnelmallinen joutilaisuus on koetellut kaipuuhermoa nyt erityisesti.

Vierailija
1194/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että täällä on leimattu lähes jokainen tunnistettavalla tavalla kaipaava pakkomielteiseksi vaikka kirjottaisivat vain sen yhden viestin päivässä jossa toivottavat hyvää yötä, tai kertovat ihmisen X olevan ajatuksissa. En yhtään ihmettele jos ovat pahoittaneet mielensä, ja lopettaneet kirjoittelun.

Niin vähäistä on oma kirjoittelu tänne nykyään, että hauskaa jos olen joillekin vielä joku vakiokommentoija. Ei tee yhtään mieli kirjoittaa hienoista tunteistaan kun tunnelma on mitä on, tämäkin on sellainen viesti että olen nyt hetken miettinyt viitsinkö painaa edes lähetä näppäintä... Epäilen noiden muidenkaan "vakiokirjoittajien" olevan mitään erityisen aktiivisia kirjoittelijoita. Sivusta huutelijoita lienee aika paljon, mutta kiva nuokin tietty on niputtaa yhden ihmisen kirjoittamiksi.

Mutta samaa mieltä, että kaipaukseni ei sovi tänne. Joillekin on niin mahdotonta ymmärtää, että tunteita täällä puretaan eikä yritetä tätä kautta kommunikoida sen ihmisen kanssa joka on mielessä.

- Itse Ilkimys

Vierailija
1195/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen yhteydenottoasi irl. Tunteet edelleen samat <3 palstainto vaan alkaa loppua...

Vierailija
1196/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen yhteydenottoasi irl. Tunteet edelleen samat <3 palstainto vaan alkaa loppua...

Tietääkö hän että odottelet yhteydenottoa ja että sinulla on tunteita? Jos ei niin tuuleen huutelet!

Vierailija
1197/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnisteita!

Vierailija
1198/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei keskustelupalstat innosta, eikä netti nyt pahemmin. Tykkään, että on yksityisyys kahden keskisissä asioissa. Tykkään, jos mulle jotain kerrotaan en juorua . Tykkään facetoface ja kännyyn viestillä keskustella. En täällä. Kahden väliset asiat ei muille kuulu.

Vierailija
1199/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö hän että odottelet yhteydenottoa ja että sinulla on tunteita? Jos ei niin tuuleen huutelet!

Kyllä molempiin.

Vierailija
1200/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä molempiin. <3

No onko hän nainen vai mies? Mistä hän tietää että odottelet yhteydenottoa?

Ketju on lukittu.