Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
1201/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin rakastella kanssasi mies. Rakastan sinua niin paljon. Ja ihan kauhea ikävä.

Jos olet nainen hän, niin tunnen aivan samoin. Rakastan sinua koko sydämestäni. Päivää ei voisi aloittaa ihanammin kuin rakastelemalla kanssasi. Kaipaan sinua valtavasti.

Vierailija
1202/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöhkönä tunteista. Välillä musta tuntuu et säkin tykkäät, mutta ei se voi olla niin. Toiveajattelua vaan M.

Kiitos tästä aamusta, oot ♥️ Perjantaihin on liian pitkä aika. Kun vaan tietäisin mietitkö mua yhtä paljon M.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen yhteydenottoasi irl. Tunteet edelleen samat <3 palstainto vaan alkaa loppua...

Tunnisteita!

Toivon, että pitkä ja älykäs mies ottaisi yhteyttä pitkähiuksiseen tavisnaiseen, jota on siunattu huumorilla ja vilkkaalla mielikuvituksella :)

Vierailija
1204/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö täällä muita enää kuin vakkari kommentaattorit hopeakettu, ilkimys, sunshine, ääntiö, rakas-hokija ja varatuista sekoileva ja sivusta huutelija?

Muita ei juuri näy. Ja nekin trolleja 98 prosentilla.

Kaipaukseni ei sovi tänne!

Kirjoitin oikeita kaipausviestejä tänne aiemmin, mutta niitä arvosteltiin niin rumasti etten kirjoita enää. En usko olevani ainoa.

Et ole ainoa. Kirjoitan vielä kaipausviestejäkin välillä, mutta enimmäkseen ilman tunnisteita. Yleisesti ottaen täällä haukutaan ja alanuoletetaan kaikki ne, jotka tunnistetaan ja joita ei pystytä kuvittelemaan omaksi kaipaajakseen. Tutuista kirjoittajista runomies kauniine hyvänyönviesteineen lienee saanut vähiten lokaa niskaansa. Ehkä siksi, että hän on säilyttänyt salaperäisyyden ympäripyöreissä viesteissään, jotka sopivat suureen osaan naisista. Sivustakommentoijia on useita, (sivusta) tms. ei ole nimimerkki vaan kohtelias tapa ilmoittaa, ettei ole kukaan edellisistä kirjoittajista.

Tsemppiä itseäni rohkeammille ja tunnistettaville kaipaajille ja Hyvää Tapaninpäivää kaikille!

Vierailija
1205/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että täällä on leimattu lähes jokainen tunnistettavalla tavalla kaipaava pakkomielteiseksi vaikka kirjottaisivat vain sen yhden viestin päivässä jossa toivottavat hyvää yötä, tai kertovat ihmisen X olevan ajatuksissa. En yhtään ihmettele jos ovat pahoittaneet mielensä, ja lopettaneet kirjoittelun.

Niin vähäistä on oma kirjoittelu tänne nykyään, että hauskaa jos olen joillekin vielä joku vakiokommentoija. Ei tee yhtään mieli kirjoittaa hienoista tunteistaan kun tunnelma on mitä on, tämäkin on sellainen viesti että olen nyt hetken miettinyt viitsinkö painaa edes lähetä näppäintä... Epäilen noiden muidenkaan "vakiokirjoittajien" olevan mitään erityisen aktiivisia kirjoittelijoita. Sivusta huutelijoita lienee aika paljon, mutta kiva nuokin tietty on niputtaa yhden ihmisen kirjoittamiksi.

Mutta samaa mieltä, että kaipaukseni ei sovi tänne. Joillekin on niin mahdotonta ymmärtää, että tunteita täällä puretaan eikä yritetä tätä kautta kommunikoida sen ihmisen kanssa joka on mielessä.

- Itse Ilkimys

Ketä kaipaat? Ei halaistua sanaa kaipauksesta, taaskaan. Vähän kuin toinenkin nikkisi, hopeakettu, palstaa koskevaa analyysiä ja loputonta loukkaantumista.

Molemmat vois haudata, ota mukaan myös tyylisi sivusta, naiseksi tekeytyminen, typerät kysymykset kaikille ja ääntiöt!

Tervemenoa!

Vierailija
1206/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö täällä muita enää kuin vakkari kommentaattorit hopeakettu, ilkimys, sunshine, ääntiö, rakas-hokija ja varatuista sekoileva ja sivusta huutelija?

Muita ei juuri näy. Ja nekin trolleja 98 prosentilla.

Kaipaukseni ei sovi tänne!

Kirjoitin oikeita kaipausviestejä tänne aiemmin, mutta niitä arvosteltiin niin rumasti etten kirjoita enää. En usko olevani ainoa.

Et ole ainoa. Kirjoitan vielä kaipausviestejäkin välillä, mutta enimmäkseen ilman tunnisteita. Yleisesti ottaen täällä haukutaan ja alanuoletetaan kaikki ne, jotka tunnistetaan ja joita ei pystytä kuvittelemaan omaksi kaipaajakseen. Tutuista kirjoittajista runomies kauniine hyvänyönviesteineen lienee saanut vähiten lokaa niskaansa. Ehkä siksi, että hän on säilyttänyt salaperäisyyden ympäripyöreissä viesteissään, jotka sopivat suureen osaan naisista. Sivustakommentoijia on useita, (sivusta) tms. ei ole nimimerkki vaan kohtelias tapa ilmoittaa, ettei ole kukaan edellisistä kirjoittajista.

Tsemppiä itseäni rohkeammille ja tunnistettaville kaipaajille ja Hyvää Tapaninpäivää kaikille!

”Mainoskatko”!

Vierailija
1207/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olimme yhdessä, rakastelisimmeko päivittäin? Toivottavasti.

Miehenä vastaan että haluja ja kykyjä riittäisi kyllä aika lailla loputtomiin.

Miehen lähennellessä 50 v, ei ne kyvyt ole enää mikään itsestäänselvyys. Enempikin epävarmuus.

Vierailija
1208/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että täällä on leimattu lähes jokainen tunnistettavalla tavalla kaipaava pakkomielteiseksi vaikka kirjottaisivat vain sen yhden viestin päivässä jossa toivottavat hyvää yötä, tai kertovat ihmisen X olevan ajatuksissa. En yhtään ihmettele jos ovat pahoittaneet mielensä, ja lopettaneet kirjoittelun.

Niin vähäistä on oma kirjoittelu tänne nykyään, että hauskaa jos olen joillekin vielä joku vakiokommentoija. Ei tee yhtään mieli kirjoittaa hienoista tunteistaan kun tunnelma on mitä on, tämäkin on sellainen viesti että olen nyt hetken miettinyt viitsinkö painaa edes lähetä näppäintä... Epäilen noiden muidenkaan "vakiokirjoittajien" olevan mitään erityisen aktiivisia kirjoittelijoita. Sivusta huutelijoita lienee aika paljon, mutta kiva nuokin tietty on niputtaa yhden ihmisen kirjoittamiksi.

Mutta samaa mieltä, että kaipaukseni ei sovi tänne. Joillekin on niin mahdotonta ymmärtää, että tunteita täällä puretaan eikä yritetä tätä kautta kommunikoida sen ihmisen kanssa joka on mielessä.

- Itse Ilkimys

Ketä kaipaat? Ei halaistua sanaa kaipauksesta, taaskaan. Vähän kuin toinenkin nikkisi, hopeakettu, palstaa koskevaa analyysiä ja loputonta loukkaantumista.

Molemmat vois haudata, ota mukaan myös tyylisi sivusta, naiseksi tekeytyminen, typerät kysymykset kaikille ja ääntiöt!

Tervemenoa!

Hei YP-hullu ja Hyvää Tapaninpäivää. Ilkimyksen viesti sopi tänne ihan hyvin ja hän vastasi esitettyyn kysymykseen. Sinun viestistäsi en ole niinkään varma. Ja ei, minäkään en ole yp.

Vierailija
1209/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen lähennellessä 50 v, ei ne kyvyt ole enää mikään itsestäänselvyys. Enempikin epävarmuus.

Eihän tuo mies väittänyt lähestyvänsä viittäkymppiä,

Vierailija
1210/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mies väittänyt lähestyvänsä viittäkymppiä,

Veikkaan että oli YP -jankkaajan näppikseltä tuokin viesti.

Vierailija
1211/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vähän että ei lähennytty silloin aiemmin kun tunteet vielä kävi kuumana.

Vierailija
1212/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaipaamasi mies 50? Vai onko sinulla kokemuksia 50v miehistä? Vai oletko itse hopeakettu?

Vierailija
1213/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa vähän että ei lähennytty silloin aiemmin kun tunteet vielä kävi kuumana.

Eikö ne enää käykään?

Vierailija
1214/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä se rumasti kirjoittava nappaa usein minun kaipausviestini ja alkaa pilkkaamaan niiden teennäisyyttä, vaikka olen tosissani. Katkera ja kyyninen mieli näkee kaiken oman vääristyneen linssinsä läpi, eikä ymmärrä etteivät muut elä samaa todellisuutta kanssaan. Milloin kaipausviesteistä paljastuu narsisti tai sääli, ja sitten yritetään saada kaipaajan häpeämään itseään. Oletetaan tänne kirjoittavien olevan varattuja, pakkomielteisiä stalkkereita tai vähintäänkin mielenterveyspotilaita. Aina joku jaksaa muistuttaa että mies kyllä ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Haukutaan ulkonäköä, sukupuolielimiä ja nauretaan toisten tunteille. Jos joku kirjoittaa epävarmuudestaan, viestiin vastataan vihamielisesti ja alentuvasti, häpäisten. Joku todella pahasti tunnevammautunut ihminen, ehkä useampikin, on eksynyt tähän ketjuun, ja yrittää saada maailman näyttämään kammottavalta. Olen pahoillani että sinut on jätetty vaille rakkautta, koska se on ainoa tapa miten jostain tulee tuollainen.

Vierailija
1215/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Itse Ilkimys

Anteeksi nyt, mutta. Etkös sinä täällä haukkunut niin sarjisnörtit kuin keski-ikäisten naisten aviomiehetkin? Vielä aika rumin sanoin, siis aivan erityisen rumasti. Siksihän sinä tuon nimenkin itsellesi otit.

Niin sitten kirjoitat tällaisen tekstin? Jossa puhut kirjoittajien mielen pahoittamisesta?

Olet muuten aika iso osa mainitsemaasi ohjelmaa.

Vierailija
1216/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vaiti tuolla? Yritän olla kirjoittelematta täällä. Tunteeni pystyy kyllä lämpiminä edelleen. Voisin kirjoittaa vaikka mitä mutta en tohdi edes anonyyminä. Kumpa joskus ottaisit yhteyttä. Mutta turhaan toivon. Ehkä olen jollain tapaa jo hyväksynyt sen ettei mitään kuulu.

Vierailija
1217/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi suhteessamme parasta mies? Itse uskon, että älykkäät keskustelut, hellyys, läheisyys, halu olla toiselle hyvä, yhdessä kehittyminen ja maailman menon ihmettely. Ehkä yhteinen harrastuskin. Ja rakastelu.

Vierailija
1218/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joulusi on ollut tähän asti juuri sopivan jouluinen. Ainakin luonto on tarjonnut täydellisen postikorttimaiset maisemat. Pientä pöllyävää rakkautta, tanssivaa puuterilunta lähetän ajatuksissani.

Vierailija
1219/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä se rumasti kirjoittava nappaa usein minun kaipausviestini ja alkaa pilkkaamaan niiden teennäisyyttä, vaikka olen tosissani. Katkera ja kyyninen mieli näkee kaiken oman vääristyneen linssinsä läpi, eikä ymmärrä etteivät muut elä samaa todellisuutta kanssaan. Milloin kaipausviesteistä paljastuu narsisti tai sääli, ja sitten yritetään saada kaipaajan häpeämään itseään. Oletetaan tänne kirjoittavien olevan varattuja, pakkomielteisiä stalkkereita tai vähintäänkin mielenterveyspotilaita. Aina joku jaksaa muistuttaa että mies kyllä ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Haukutaan ulkonäköä, sukupuolielimiä ja nauretaan toisten tunteille. Jos joku kirjoittaa epävarmuudestaan, viestiin vastataan vihamielisesti ja alentuvasti, häpäisten. Joku todella pahasti tunnevammautunut ihminen, ehkä useampikin, on eksynyt tähän ketjuun, ja yrittää saada maailman näyttämään kammottavalta. Olen pahoillani että sinut on jätetty vaille rakkautta, koska se on ainoa tapa miten jostain tulee tuollainen.

Veikkaan, että noiden satojen solvausviestien takana on yksi tai korkeintaan kaksi ihmistä. Varmaan sellaisia, joilla on samaan aikaan sekä huono itsetunto että yli-ihmiskompleksi. Yksinäisiä. Voi olla, että ovat työelämässä ja rahaa on, mutta sielu on tyhjä. Tai sitten heillä on takana loistava tulevaisuus ja tätä nykyä parhaina ystävinä netti ja olutkori. Ehkä heitä on petetty, ehkä eivät ole koskaan saaneet... tai ehkä ovat itse jättäneet aina kumppaninsa. En jaksa enää sääliä heitä, sillä niin paljon he aiheuttavat pahaa mieltä toisissa.

Vierailija
1220/3899 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva huomata että tykkäsit mun joulupäivityksestä. Ja toisaalta samalla ettet ole tykännyt yhdestäkään muiden yhteisten kavereittemme päivityksistä... Kertooko se jotain? Ehkä ei... Mutta ainakin se kertonee sen ettet pitänyt mun keskusteluvirityksiä ihan hirveän negatiivisena asiana. Se taitaa olla mun tämän joulun paras ja samalla ainut joululahja. Kumpa ottaisit itse yhteyttä, itse en enää kehtaa.

Ketju on lukittu.