Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisit vapaa, haluaisitko minut omaksesi?
En, valitettavasti, siinäkään tapauksessa. Et ole sitä tyyppiä, että kiinnostaisit minua vakavammassa mielessä.
Minä yritän omia tämän. Toivottavasti saisin vallattua ajatukset takaisin omaan käyttööni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, valitettavasti, siinäkään tapauksessa. Et ole sitä tyyppiä, että kiinnostaisit minua vakavammassa mielessä.
Kiinnostanko sinua vain seksimielessä?
Kyllä.
Sanoisitpa tämän joskus minulle suoraan sen sijaan, että vaikutat ihastuneelta. Olisi helpompi päästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minusta tekee ei-sinun-tyyppisen? Olet tänne ketjuun asti vuokseni kuitenkin tullut..
Villasukalle kirjoitti:
Minä.
Rakastan.
Sinua.💜
Minäkin rakastan sinua.
T. Villasukka (ehkä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, ehkä korkeintaan siinä mielessä. Mutta irl ei sit oikeastaan siinäkään. Olet jo osoittanut, että jäät roikkumaan ja luulemaan liikoja ja sitä en jaksa. Tämän kyllä itsekin jo tiedät.
Sitäpaitsi minulla on jo hyvää seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Sanoisitpa tämän joskus minulle suoraan sen sijaan, että vaikutat ihastuneelta. Olisi helpompi päästä eteenpäin.
Tuo kyllä-vastaus tuli sivusta. Kumma juttu, kun joidenkin pitää tulla vastailemaan toisille esitettyihin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro milla kirjaimella hänen etunimensä alkaa...
Eipä taida kannattaa. Kyllä hän itsensä täältä ihan tarpeeksi hyvin tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, ehkä korkeintaan siinä mielessä. Mutta irl ei sit oikeastaan siinäkään. Olet jo osoittanut, että jäät roikkumaan ja luulemaan liikoja ja sitä en jaksa. Tämän kyllä itsekin jo tiedät.
Sitäpaitsi minulla on jo hyvää seksiseuraa.
Ja mitä sä varattuna täällä ketjussa oikeen teet? En oo ap alko vaan ärsyttää toi sun ylimielinen vastailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna tulla vaan tunnisteita kun olet päässyt jo hyvin vauhtiin tässä leikissä. Vai eikö riitä uskallusta pidemmälle?
Onko tästä tullut jouluksi sinkkujen kaipausketju? Minulla on vain xxx aina mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan, vaikken olekaan.
Haluaisin, jos joskus olisinkin.
Ottaisin mielelläni sinut omaksesi , olisin sinun ja vain sinun . Niinkuin joskus sanoinkin .
Kunhan vain yhden ainoan kerran sanot ettö haluat minut.
Rakastan nainen sinua. Toivottavasti sinulla on hyvä joulu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka montaa ihmistä olet rakastanut romanttisesti elämäsi aikana? Oletko ollut kaikkien kanssa yhdessä?
Kahta. Toinen oli ensirakkauteni enkä silloin oikein ymmärtänyt edes koko rakkauden olemusta, ja tunne jäi lopulta aika laimeaksi.
En vain tiennyt sitä silloin, sillä sen näytti sitten se toinen rakastuminen joka olikin jo jotain paljon suurempaa.
Ja syvempää. Sellaista, josta menee aivan matkoille.
En ole ollut kummankaan kanssa yhdessä, tosin tuon ensimmäisen kanssa hengailtiin melkein vuosi aika intensiivisesti ja oltiin rakastavaisia.
Toisen kanssa taas ei ollut paljoa mitään, koska tunne oli yksipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko trolli vai avuton nyhverö, joka ei uskalla sanoa asioita suoraan? Pidät aina takaportin auki?
Vierailija kirjoitti:
Villasukalle kirjoitti:
Minä.
Rakastan.
Sinua.💜
Minäkin rakastan sinua.
T. Villasukka (ehkä)
Kiitos, mutta kyllä nää kaaret lentelee valitettavasti vain yhteen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukalle kirjoitti:
Minä.
Rakastan.
Sinua.💜
Minäkin rakastan sinua.
T. Villasukka (ehkä)
Kiitos, mutta kyllä nää kaaret lentelee valitettavasti vain yhteen suuntaan.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei kuule kuvittele että kaikki viestit ois itselle, tai joltain tutulta vaikka sä niin kuvittelet. Vitsi sä oot sekasin, inhottavalta ihmiseltä ja ylimieliseltä vaikutat ja kaiken lisäksi luulet olevasi jokin hyväkin ihmistuntija ja tietäväs mitä muut ihmiset ajattelee. Sua ei oikeesti kaipaa kukaan.
Millainen pari me oltaisiin? Miehelle tämä.
Joulunahan tulee näköjään ihan höperöksi, kun typojakin lipsahtaa, vaikka piti olla hoivaava kokonaisuus. No, kirjoitusvirhetaipumus ja puusilmäisyys niitä tarkistaessa ei ole hänelle uutta.