Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuuta katsellaan kummatkin. Kuvittelen mielessäni sinut kävelemässä omassa pihassasi ja ehkä nopeasti vilkaiset kuuta. Matkalla autolta kotisi ovesta sisään, ajatteletko minua ollenkaan?
En ajattele, mieleni on täyttänyt Jorma.
Iltaa Erkki!
Toivoo: Jopi
Kyllä täällä kirjoittelee Irma ei Erkki. Olen Erkin sisko. Oletko sinä se Erkin metsästyskaveri?
[/quote]*nieluni on täyttänyt Jorma.[/quote] Tuo vastaaja ja mm. tuo uli uli-tyyppi eivät ainakaan ole sielukkaita ihmisiä.
Jahas, kännikala löysi puhelimensa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, naapuri. Harmi, että tunnumme menevän koko ajan ristiin: kuulen sinun liikkuvan rapussa ihan paria minuuttia aiemmin tai myöhemmin. Et varmasti tiedä, kuinka paljon ajattelen sinua. Onko se nainen vaimosi?
Ei, hän on hyvin läheinen serkkuni.
Vierailija kirjoitti:
Onks sulle tulle jo montakin kännipuhelua?
Terveisiä ruskeasilmäiselle miehelle asuinaluearajan taakse. Sukunimissämme on kolme samaa kirjainta, etunimissä ei ainuttakaan, toisissa nimissämme yksi. Olet ihanin vaikkain kuvasi haalistuu mielessäni päivä päivältä. Kauniita unia sinulle ja rentouttavaa viikonloppua.
Vuosi sitten ajattelin, että kyllä tämä selvitetään. Tänä jouluna ajattelen, että kyllä tästä selvitään. Kaipaus on muuttumaton, mutta se on kääritty ymmärrykseen, että tämä ei ole romanttinen elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten ajattelin, että kyllä tämä selvitetään. Tänä jouluna ajattelen, että kyllä tästä selvitään. Kaipaus on muuttumaton, mutta se on kääritty ymmärrykseen, että tämä ei ole romanttinen elokuva.
Miten olet ajatellut selvitä tästä? Kerro niin minäkin yritän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemmalla kaikki mahdolliset hetket tukevassa humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harmaintakaan aavistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuuta katsellaan kummatkin. Kuvittelen mielessäni sinut kävelemässä omassa pihassasi ja ehkä nopeasti vilkaiset kuuta. Matkalla autolta kotisi ovesta sisään, ajatteletko minua ollenkaan?
En ajattele, mieleni on täyttänyt Jorma.
Iltaa Erkki!
Toivoo: JopiKyllä täällä kirjoittelee Irma ei Erkki. Olen Erkin sisko. Oletko sinä se Erkin metsästyskaveri?
"Metsästyskaveri", voihan sen niinkin sanoa. Kerro Ekille terveisiä!
Toivoo: jopi
Terveiset miehelle tietsikan ruudun taskse. Samanlaisen näppäimistön eteen mutta eri merkkisen hiiren viereen. Ikäeroa meillä on saman verran kuin lapsia yhteensä. Silmämme ovat saman värisiä jos olen laittanut piilarit ja sulla ei ole krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo hukassa ees ollu.
Hitto, mulla on tylsää. Tällaistako tämä yksinäisen ylimääräisen ihmisen elämä on. Pelkkää turhien asioiden märehtemistä, kun parempaakaan ajankulua ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua vielä?
Aina, kultaseni. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua vielä?
Vielä kysyt! En minä muuten täällä roikkuisi...
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua vielä?
Ota iltaläkkeet ja mebe nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, mulla on tylsää. Tällaistako tämä yksinäisen ylimääräisen ihmisen elämä on. Pelkkää turhien asioiden märehtemistä, kun parempaakaan ajankulua ei ole.
Mene töihin niin ei oo tylsää! Oletko aktiivi mallin piirissä? Lääkkeet!
No jos istut siellä yhdessä äitisi kanssa.