Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
421/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta kaikille ja etenkin pupujussille<3

Vierailija
422/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on sielukas ihminen?

En tiedä, mutta minä taidan olla hieman humalassa. Brandyä piti laittaa kakkuun, mutta hups laitoinkin sitä suuhuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisipa suomalaiset sanoa kauniita ajatuksia suoraan toisille tai voisimmepa sanoa. Ei me kuitenkaan uskalleta tai voida. Korkeintaan me uskalletaan tai voidaan sanoa "haista v*ttu" ja muuta pahaa jos joku ärsyttää, mutta kauniita ajatuksia ei. Ollaan negatiivista ja masentunutta kansaa. Eikä ihme kun kukaan ei juuri koskaan kuule mitään positiivisia sanoja. Toisaalta ollaan itse muovattu kulttuurimme sellaiseksi, että on jopa paha asia sanoa jotain kaunista kellekään muulle kuin puolisolle, omille lapsille tai sisaruksille. Etenkin jos toinen on varattu. Se katsotaan moraalittomaksi, iskemiseksi jne. Sitten voidaan kauhistella porukalla, että miten se oikeasti kehtasi ja haukkua tuo ihminen ja karttaa ja vihata sitä loppuelämä.

Olen aina sanonut hyvät ajatukset suoraan (vaikkei uskoisi kun täälläkin kirjoitan). Ystäville, rakastetuille, joskus vieraille. En tiedä millä pokalla, en vaan halua jossitella.

Hänellekin olen sanonut paljon, mutta kerrankin on liikaa sanottavaa, ja järki käskee pitämään tilanteen edes jotennin kasassa. Joten ylivuoto purkautuu täällä.

Hämmentävä ajatus : Jos voisi sanoa ihan kaiken, se toinenkin, ja viettää toistemme lämmössä illan. Yön. Päivän. Viikon. Arjen?

Vaan harkiten on ihmisen joskus liikuttava.

Pysy vaan kolossasi, rotta.

Rumasti sanottu jollekin.

Totta

Vierailija
424/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun tietäisi.

Kylillä muuten puhuvat, että Linda Lovelace on nielukas ihminen.

Vierailija
425/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Vierailija
426/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko koskaan pettää vaimoasi? Tämä ihan neutraali kysymys, ei ehdotus.

On lupa panna vierasta. Kerron kotona mitä tehtiin.

Vierailija
427/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovempi ikävä sinua kuin pitkään aikaan. Vuosi sitten tähän aikaan oli myös ikävä, mutta tiesin sentään näkeväni sinut pian. Nyt taas tiedän, etten ehkä näe sinua enää koskaan. 

Vierailija
428/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisipa suomalaiset sanoa kauniita ajatuksia suoraan toisille tai voisimmepa sanoa. Ei me kuitenkaan uskalleta tai voida. Korkeintaan me uskalletaan tai voidaan sanoa "haista v*ttu" ja muuta pahaa jos joku ärsyttää, mutta kauniita ajatuksia ei. Ollaan negatiivista ja masentunutta kansaa. Eikä ihme kun kukaan ei juuri koskaan kuule mitään positiivisia sanoja. Toisaalta ollaan itse muovattu kulttuurimme sellaiseksi, että on jopa paha asia sanoa jotain kaunista kellekään muulle kuin puolisolle, omille lapsille tai sisaruksille. Etenkin jos toinen on varattu. Se katsotaan moraalittomaksi, iskemiseksi jne. Sitten voidaan kauhistella porukalla, että miten se oikeasti kehtasi ja haukkua tuo ihminen ja karttaa ja vihata sitä loppuelämä.

Olen aina sanonut hyvät ajatukset suoraan (vaikkei uskoisi kun täälläkin kirjoitan). Ystäville, rakastetuille, joskus vieraille. En tiedä millä pokalla, en vaan halua jossitella.

Hänellekin olen sanonut paljon, mutta kerrankin on liikaa sanottavaa, ja järki käskee pitämään tilanteen edes jotennin kasassa. Joten ylivuoto purkautuu täällä.

Hämmentävä ajatus : Jos voisi sanoa ihan kaiken, se toinenkin, ja viettää toistemme lämmössä illan. Yön. Päivän. Viikon. Arjen?

Vaan harkiten on ihmisen joskus liikuttava.

Pysy vaan kolossasi, rotta.

Rumasti sanottu jollekin.

Totta

Ei oo totta

Vierailija
429/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovempi ikävä sinua kuin pitkään aikaan. Vuosi sitten tähän aikaan oli myös ikävä, mutta tiesin sentään näkeväni sinut pian. Nyt taas tiedän, etten ehkä näe sinua enää koskaan. 

Miksi ette näe ehkä?

Vierailija
430/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. FB tarjosi taas vaihteeksi mulle kaveriksi sekä sinua että sitä yhtä mukavaa. Jotenkin en vain pysty.

Uli uli

Vierailija
431/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajattelin, ennen kuin ensi kertaa rakastuin, että kerta riittää ja olen kokenut tarpeeksi. Rakkaus ei loppunut, vaikka matka ei yhdessä jatkunutkaan. Niiden vuosien jälkeen tajusin haluavani vain ja ainoastaan rakastaa. Seuraava seikkailu oli vuoristoradoista hurjin, jonka huipulla tuuli ja pohjalla poltti. Kaikki särkyi, kuten aikasemminkin. Olin varma, etten halua enää rakastaa, ikinä. Olin rakkauden varjolla rikottu. Synkillä tunteilla murhattu.

Vuosien vieriessä melankolia oli enemmän ystäväni kuin viholliseni. Sydämeni himotuin eliksiiri, joka tuo minulle edelleen turvaa päivänvalolta ja sieluni syvät arvet pysyvät piilossa.

Sitten sinä olit siinä. Kovin ujon oloinen. Hyvin suloisen näköinen. Katsoit minua pitkään silmiin tammikuun sunnuntaina-iltapäivänä ja heräsin taas elämään. Ihastuin, vaikken tiennyt enää pystyväni. Kaipasin sinua, vaikka kuinka yritin olla kaipaamatta. Halusin katsoa sinua uudestaan silmiin. Sait minut hymyilemään. Sait minut tuntemaan. Halusin ja haluan kertoa sinulle edelleen kaiken. Ota minua kädestä kiinni ensi kerralla kun nähdään, jooko? Ja anna minun kerätä sirpaleeni ja olla taas ehjä, kokonainen mies. Sinun vuoksesi.

Taidan olla rakastunut. Jälleen.

Vierailija
432/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli uli

Tämä on muuten lausahdus, jota kuulen työssäni lähinnä alle 16-kesäisten suusta.

Vierailija
433/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun halasit minua tänään spontaanisti ja rutistit lujaa. Se tuli tarpeeseen ja oli tänä vuonna paras joululahjani. Kiitos. 

Vierailija
434/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuuta katsellaan kummatkin. Kuvittelen mielessäni sinut kävelemässä omassa pihassasi ja ehkä nopeasti vilkaiset kuuta. Matkalla autolta kotisi ovesta sisään, ajatteletko minua ollenkaan?

En ajattele, mieleni on täyttänyt Jorma.

Vierailija
435/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se, joka kutsui jotain sielukkaaksi, mutta sanoisin että sellainen, jossa on jotain mystisellä tavalla kiehtovaa. Tavallaan jotain samaa kuin karismaattisissa ihmisissä, kiehtovaa tavalla jota ei osaa selittää, olemuksessa, katseessa jne. Jos ihmisillä on sielu, niin veikkaan että nuo ovat niitä todella vanhoja ja tuhansia ellei miljoonia elämiä eläneitä sieluja. Heissä on jotain sellaista mitä nuoremmissa sieluissa ei vielä ole.

Vierailija
436/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko koskaan pettää vaimoasi? Tämä ihan neutraali kysymys, ei ehdotus.

On lupa panna vierasta. Kerron kotona mitä tehtiin.

Mulla on lupa panna tuttujakin.

Vierailija
437/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuuta katsellaan kummatkin. Kuvittelen mielessäni sinut kävelemässä omassa pihassasi ja ehkä nopeasti vilkaiset kuuta. Matkalla autolta kotisi ovesta sisään, ajatteletko minua ollenkaan?

*nieluni on täyttänyt Jorma.

Vierailija
438/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli

Tämä on muuten lausahdus, jota kuulen työssäni lähinnä alle 16-kesäisten suusta.

Kai täällä saa alle 16 v:kin käydä?

Vierailija
439/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*nieluni on täyttänyt Jorma.

Jorma on raavas mies, ei hän mahdu nieluuni.

Vierailija
440/3899 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa Erkki!

Toivoo: Jopi

Ketju on lukittu.