Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
3661/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskin, että ainakin kymmenen viimeistä kertaa olen ollut se joka tervehtii ihastusta ensimmäisenä. Kertokaa mulle, että onko se merkki siirtyä jo muihin ihmisiin?

On. Itse ainakin olisin siirtynyt pois tieltä.

Totta. Kyllä sen pystyy ajattelemaan niin, että ei ole kiinnostunut. Vaikea myöntää itselleen, mutta kun aikuisia ihmisiä ollaan niin aikaahan tässä vain on tuhlannut. Muut naiset kyllä tekevät tikusta asiaa, hakeutuvat seuraan, ottavat katsekontaktia, korjaavat vaatetustaan, ja hihittelevät tyhmille jutuille joita ei ole edes tarkoitettu alun perin vitseiksi.

Tai sitten hän on vain erityylinen kuin nuo muut tuntemasi naiset. Itse en ainakaan ole mitään kihertelijätyyppiä, vaikka olisin kuinka ihastunut, vaan päinvastoin menen vakavammaksi kuin normaalisti. Tervehtimisestäkään ei voi sanoa varmaksi mitään, kun ei tiedä millainen teillä on esim ryhmädynamiikka (vaikkapa työpaikalla vai missä nyt tapahtuukaan), mutta itse seuraisin enemmänkin sitä, millä halulla hän noin yleisesti keskustelee sun kanssa.

Kysy.

Näin minunkin mielestäni. Jos olisin ihastunut mieheen, jonka ympärillä useat naiset käyttäytyvät noin niin saattaisin tarkoituksella toimia ihan eri tavalla kuin muu lauma. Se naislauma voisi toimia myös tavallaan turn offina, yrittäisin peitellä tunteita ja päästä niistä eroon.

Kaikki naiset eivät ole kihertelijätyyppiä.

Sen vähemmän vielä, jos on kyseessä ihastus.

Joku voi jopa mennä ihan kipsiin.

Ja joillakin naisilla on niin rautainen itsekuri

etteivät he näytä ihastustaan helposti.

Vierailija
3662/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskin, että ainakin kymmenen viimeistä kertaa olen ollut se joka tervehtii ihastusta ensimmäisenä. Kertokaa mulle, että onko se merkki siirtyä jo muihin ihmisiin?

Totta. Kyllä sen pystyy ajattelemaan niin, että ei ole kiinnostunut. Vaikea myöntää itselleen, mutta kun aikuisia ihmisiä ollaan niin aikaahan tässä vain on tuhlannut. Muut naiset kyllä tekevät tikusta asiaa, hakeutuvat seuraan, ottavat katsekontaktia, korjaavat vaatetustaan, ja hihittelevät tyhmille jutuille joita ei ole edes tarkoitettu alun perin vitseiksi.

Tai sitten hän on vain erityylinen kuin nuo muut tuntemasi naiset. Itse en ainakaan ole mitään kihertelijätyyppiä, vaikka olisin kuinka ihastunut, vaan päinvastoin menen vakavammaksi kuin normaalisti. Tervehtimisestäkään ei voi sanoa varmaksi mitään, kun ei tiedä millainen teillä on esim ryhmädynamiikka (vaikkapa työpaikalla vai missä nyt tapahtuukaan), mutta itse seuraisin enemmänkin sitä, millä halulla hän noin yleisesti keskustelee sun kanssa.

Kysy.

Näin minunkin mielestäni. Jos olisin ihastunut mieheen, jonka ympärillä useat naiset käyttäytyvät noin niin saattaisin tarkoituksella toimia ihan eri tavalla kuin muu lauma. Se naislauma voisi toimia myös tavallaan turn offina, yrittäisin peitellä tunteita ja päästä niistä eroon.

Ja jos se naislauma olisi vielä sellaista äärimmäisen kikattavaa kana-aivomeininkiä, jonka huomiosta mies selvästi nauttisi, ei tarvitsisi mitenkään *yrittää* päästä tunteista eroon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H ajattelen sua

Vierailija
3664/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy.

Voin samaistua tähän. Mitä isommaksi se tykkääminen/ihastuminen menee niin sitä vaikeampi mun on olla tilanteessa/paikassa jossa sitä ei saisi näyttää.. esim. juuri työpaikka. Koittaa jopa hiukan vältellä katseita esim. halu on niin kova koskettaa vaikka halaamalla toista.

Vierailija
3665/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy.

Voin samaistua tähän. Mitä isommaksi se tykkääminen/ihastuminen menee niin sitä vaikeampi mun on olla tilanteessa/paikassa jossa sitä ei saisi näyttää.. esim. juuri työpaikka. Koittaa jopa hiukan vältellä katseita esim. halu on niin kova koskettaa vaikka halaamalla toista.

Juuri näin. Itse suhtaudun ihastukseen hyvin vakavasti, kaikki muu ympärillä menee epätarkaksi kun HÄN on paikalla. Juutun silmiin ja hetkeen ja aikaan ja paikkaan. Mille siinä nauraisin? Eihän ole kyseessä vitsi tai mikään kevyt juttu.

Vierailija
3666/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko niitä meidän yhteisiä hetkiä? Minä kaipaan.

Vierailija
3667/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne on tapahtuneet?

Vierailija
3668/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen menettänyt kaiken elämänhaluni, ei johtuen sinusta vaan taloudellisista ja sosiaalisista syistä. Jotenkin tuntuu, että sinä olet ainoa asia minkä vuoksi vielä jaksan pyristellä. En edes tiedä mitä sinulta odotan, viestiä kai?

Miehelle vai naiselle?

Miehelle.

3669/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olisit eksä niin toteisin että kyllä todella paljon, mutta en kaipaa todellakaan sitä muuta säätämistä ja sekoilua. Että terveisiä vaan eksälle jos lukee.

Vierailija
3670/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinkohan Villasukka sut syliin joskus 💜

Vierailija
3671/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan moikkaa ensin siitä syystä, että en tiedä vihaako hän sinä päivänä mua vai mitä. Hän kuuluu juuri noihin ristiriitaisiin käyttäytyjiin. Välillä välttelee katseita ja välillä tuntuu nauttivan niistä, välillä hymyilee suu korvissa ja välillä on vihaisen ja kiukkuisen oloinen jne. Ota siinä sitten mistään selvää.

Vierailija
3672/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin haluisin niitä lisää kuin miettiä edellisiä.

Vierailija
3673/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tänään mies töissä ihan syötävän ihanan näköinen ja niin söpö. Komistut vaan vuosi vuodelta, vai rakkausko se vaan sumentaa näkökykyäni? Ja tuoksuit hyvältä kun hetken olit lähellä. Olisi niin paljon tehnyt mieli halata sinua. Toivottavasti et ylpisty kun kehun sinua niin paljon.

Vierailija
3674/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinkohan Villasukka sut syliin joskus 💜

Onko villasukka julkisuuden henkilö? Tv-kasvo?

Vierailija
3675/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan moikkaa ensin siitä syystä, että en tiedä vihaako hän sinä päivänä mua vai mitä. Hän kuuluu juuri noihin ristiriitaisiin käyttäytyjiin. Välillä välttelee katseita ja välillä tuntuu nauttivan niistä, välillä hymyilee suu korvissa ja välillä on vihaisen ja kiukkuisen oloinen jne. Ota siinä sitten mistään selvää.

Johtuu varmaan siitä, että sinä et ole helposti lähestyttävä ihminen.

Vierailija
3676/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus ei moikannut, joten tuijotin niin pitkään, että hän nosti katseensa puhelimesta, heilautti hymyillen kättään ja sanoi ”ciao”.

Vierailija
3677/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä ketjussa tapahtuu:D

Vierailija
3678/3899 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee <3

Vierailija
3679/3899 |