Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pakko nainen sanoa sinulle, että haluaisin tällä hetkellä suudella sinua kiihkeästi. Syy: Rakastan ja haluan sinua ihan liikaa. Telepatiaa?
Mikä tuossa oli telepatiaa?
Oiskohan se ollut vihje?
Vierailija kirjoitti:
Ihan pakko nainen sanoa sinulle, että haluaisin tällä hetkellä suudella sinua kiihkeästi. Syy: Rakastan ja haluan sinua ihan liikaa. Telepatiaa?
Suutelitko? Nyt juuri kaipaisin sitä niin paljon. Tähän hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan myös sua.
Myös? Eli kaipaat jotakuta muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Olemmeko me mielestäsi enemmän samanlaisia vai erilaisia? Mitä samaa meissä mielestäsi on?
Herkkyys yhdistänee meitä. Kuvittelen meille molemmille olevan tärkeää se, että rakastettu koskettaa arjessa, hellii ja hyväilee muutenkin kuin seksiä halutessaan. Minä olen päällepäin vähän sellainen jäämies, mutta sisältä erittäin kiihkeä ja kuuma. Olen rauhallinen, mutta elän vahvasti tunteella. Sinä olet varmasti avoimempi ja sosiaalisempi. Meidän arjessamme olisi paljon kosketusta ja hellimistä. Huumorintajua on paljon meillä molemmilla. Sinä hymyilet enemmän. Kun minuun tutustuu paremmin, niin minusta paljastuu paljon enemmän huumoripuolta, kuin ensinäkemältä arvaisi. En ole todellakaan tosikko. Sinä pohdit asioita järkiperäisemmin kuin minä. Ainakin kuvittelen näin. Me molemmat olemme tosissamme, jos me johonkin ryhdymme.
Mies tulen hulluksi tästä tunteesta. En käsitä miten saat tällaista minussa aikaan. Kuinka kauan mun pitää vielä kärsiä. Sä olet vain lääke siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemmeko me mielestäsi enemmän samanlaisia vai erilaisia? Mitä samaa meissä mielestäsi on?
Herkkyys yhdistänee meitä. Kuvittelen meille molemmille olevan tärkeää se, että rakastettu koskettaa arjessa, hellii ja hyväilee muutenkin kuin seksiä halutessaan. Minä olen päällepäin vähän sellainen jäämies, mutta sisältä erittäin kiihkeä ja kuuma. Olen rauhallinen, mutta elän vahvasti tunteella. Sinä olet varmasti avoimempi ja sosiaalisempi. Meidän arjessamme olisi paljon kosketusta ja hellimistä. Huumorintajua on paljon meillä molemmilla. Sinä hymyilet enemmän. Kun minuun tutustuu paremmin, niin minusta paljastuu paljon enemmän huumoripuolta, kuin ensinäkemältä arvaisi. En ole todellakaan tosikko. Sinä pohdit asioita järkiperäisemmin kuin minä. Ainakin kuvittelen näin. Me molemmat olemme tosissamme, jos me johonkin ryhdymme.
Ainoa mikä jäi mietityttämään oli tuo että olisin järkiperäisempi. Mistä tämä ajatus? Sosiaalinen olen tiettyyn pisteeseen asti, mutta kun se kiintiö on täysi, tarvitsen niin paljon omaa rauhaa ja tilaa. Kuka siellä lieneekään, kaivattuni vai?
Sun ei tarvitse kärsiä. Tuut vaan ja kerrot mitä tunnet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä kiinnostaa pitkälti samat asiat ja keskustelu soljuu luontevasti huonosta huumorista maailmoja syleileviin pohdintoihin. Vaikka siitä on vain vihjeitä, uskon, että myös kosketuksemme löytäisi helposti saman rytmin. Kerrankin koen tosiaan olevani se, jonka jalat on vahvemmin maassa, taidat olla hitusen enemmän haaveilija?
Luulen tosin, et kaivatustani mut erottaa todellisuudessa se, että vain minä olen kyllin pöhkö purkamaan kaipaustani täällä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö me jo kertaalleen todettu, ettei toimi meidän välillä? :) toista ei olla kokeiltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma. Kuumempi. Sinä eilen.
Voi helv*tin perk*le. Toteutumaton toiveeni.
Olisitpa mun.
Ihan samat ajatukset minulla eilisen jälkeen. Voi s**tanan p*rkele!
Noh mitä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole häneltä, mutta vastaan tähän silti huvin vuoksi. (olen sairaana ja pitäis levätä, joten roikun sitten koneella tai puhelimella ) Me taidetaan olla osin samanlaisia, mutta osin myös tosi erilaisia. Samanlaista meissä on ehkä luovuus, piilevä herkkyys ja sen peittäminen arkielämässä (saatetaan olla molemmat aika tunteellisia ihmisiä), leikkimielisyys, ehkä jonkinlainen älykkyys. (Tosin minua ei voi pitää toimintani perusteella kyllä älykkäänä, pikemminkin tyhmänä, mutta virallinen testi ja sen teettäjä väitti joskus että olisin älykäs. Toki nykyään voin olla jo tyhmäkin. Hän on kuitenkin selvästi älykkäämpi, eli varmaan poikkeuksellisen älykäs, tietyllä tavalla ainakin. Älykkäät ihmiset on aina kiehtoneet mua. ) Erilaista meissä on ainakin se että hän on kunnianhimoinen. Itsekin olen tavallaan pienissä asioissa, kuvittelen pienissä asioissa menestymisen ehkä mahdollistavan suuremmassa kaavassa menestymisen, mutta tosiasiassa sössin aina ja epäonnistun vielä suuremmin. (tämä on etenkin asia minkä takia minun täytyy olla todellisuudessa hyvin tyhmä) Hän on oikeasti menestynyt. Hän on myös sosiaalinen ja sosiaalisesti taitava, viihtyy ihmisten kanssa ja juhlissa. Minä olen enemmänkin yksikseni viihtyvää tyyppiä. Hän on rohkea ja peloton, minä en. Käytännössä noilla samanlaisilla asioilla ei ole mitään merkitystä, sillä nuo erilaiset asiat tekevät meistä niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mun.
Ihan samat ajatukset minulla eilisen jälkeen. Voi s**tanan p*rkele!
Noh mitä?
Ihana ja kuuma mies ihan käden ulottuvilla ja silti en saanut asiaa vietyä pidemmälle kuin ennenkään. Siinä vain höpistiin silmiin katsoen ja hymyillen. Arvaa onko sääret kipeänä siitä itsensä rankaisusta tilanteen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mun.
Missä näit hänet?
Olen päässyt pitkälle harjoitteessani olla vain välittämättä.
Ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistä ihastui ensin, mitä veikkaat mies?
Sinä. Näin sen sinusta. Tyhmänä otin etäisyyttä. Kyllä, kadun. Nyt on liian myöhäistä, kun sinäkin olet ankkuroitumut vaiavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistä ihastui ensin, mitä veikkaat mies?
Sinä. Näin sen sinusta. Tyhmänä otin etäisyyttä. Kyllä, kadun. Nyt on liian myöhäistä, kun sinäkin olet ankkuroitumut vaiavaan suhteeseen.
Sä et siis ollut aluksi kiinnostunut etkä ihastunut häneen, meneeks näin? Entä nyt? Jos olet ihastunut, niin mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt pitkälle harjoitteessani olla vain välittämättä.
Ylpeä.
Välittämättä sinusta vai?
Ei vitsit mä oon nähnyt tästä unta joku vuosi sitten, että palstailin jossain sivustolla kaipauksestani. Sitten jäin kiinni siitä sille miehelle ja se oli ihan hirveetä. Muistan, että se ei tuntenut yhtään samoin ja se oli vaan tosi noloa. Ja tuntui maailman lopulta, eikä ehkä mun on syytä lopettaa tää :")
En tajuu mistä tää tuli edes mun mielee, mutta ehkä ihan hyvä. Tsemppiä kaikille kaipaajille!
Kenelle menee?