Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
E. Leinoniko siel? kirjoitti:
Olet minulle niin kovin kovin rakas, että jos jonkun pitäisi tähystää paksusuoleni, niin sinun sen soisin olevan, oi runoileva unelmien ukkomies.
Unohdetaan hei huolet,
syynätään sun suolet,
ennen kuin kuolet,
...ja nyt...
nuolet
------------------------------------------------------------------>
Jos sata apinaa hakkaisi satunnaisesti kirjoituskonetta sata vuotta, ne tuottaisivat todennäköisemmin koko Shakespearen tuotannon kuin tuon viestin. Vain yksi ihminen voi kyetä tuohon, rinnakkaisuniversumit huomioiden.
Siitä vinkkiä tunnisteurputtajille. Ulkonäköpiirteiden tai sumennettujen tapahtumakuvausten sijaan henkilön kaksisuuntainen identifiointi vaatii salaisen tiedonmurun. Jokin kahden jakama tieto on sellainen, ei automerkkien tai sormien lukumäärien luettelointi.
Voi olla, että tunnistit tyylin, mutta sitä et tiedä, kuka oikeesti kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, haluaisitko sopia asiat kanssani?
Teemu, tuomo, timo? Mies ilmeisesti kuitenkin?
Teme, Tume ja Tipi nyt muun muassa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä merkitystä vai ei?
En aina tiedä oletko vain kaikille sellainen, vai olenko sinulle erityinen?
En ole muille sellainen. Vain sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan sä H täällä vai et? Olin tänään tunnistavinani, mutten enää löydä niitä viestejä. Liekö poistuneet?
Tässä olen :)
H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauno, Taisto, Teuvo?
Mulla olis jääpalalle semmoista asiaa, että mulla oli the kiireitä tämä päivä, enkä oo sen yhden tunnisteellisen viestin jälkeen kommentoinut. Menetin sun kanssasi palstaneitsyyteni siinä mielessä, että vasta kohtaamisesi jälkeen aloin kirjotellakkin. Siksi olin aluksi hämmentynyt ja hukassa. Jos joskus saadaan se toivomani tapaaminen järjestettyä voidaan sitten kertoa, millainen kuva pahimmillaan toisesta oli.. :D väitän, ettei tapaaminen olis ihan niin dramaattinen, kuin palstailu historia antaisi ymmärtää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna Marialle terkkui, ajattelen sinua joka päivä.
Haa, olisipa hauskaa jos tämä olisi minulle. Tosin en keksi kuka mua noin kaipaisi. Luulen että se joka ehkä voisi nyt kaipailla, ei tiedä toista nimeäni 🤔
tro lli selvitti aikaisemmista kirjoituksistasi (ellei salattu) tai linkin klikkauksesta nimesi ja nyt sitten koukuttaa sinua palstalle, kuka voisi olla takana, mietitääs. 🤔
Todellinen Sherlock Holmes! Vaiko sittenkin ihan pienenpientä vainoharhaisuutta? Maria on yksi Suomen ja koko maailman yleisimmistä nimistä. Veikkaan, että Hanna Maria -nimisiä on satoja.
Kaipaan niin sua Jari Juhani. <3
Oletko mustasukkainen minusta? Joskus tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Oi beibi!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän joskus käydä tykkäilemässä sun hienoista luontokuvista. Mitähän siitä seuraisi?
Ai käyt stalkkaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin. Miten se onnistuisi?
Tykkäämiseni ei ole hävinnyt eikä muuttunut mihinkään vaikka yksi päivä vaikutin etäisemmältä enkä edes hymyillyt.
Sitä mietin vastikään, neito, että ethän vain ole sairastumassa lievään ortoreksiaan...?
Vierailija kirjoitti:
Tuo mieleen kaivattuni. Ja hyviä leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kaipaani T-nainen, niin tottakai haluan. Miksi epäilet etten haluaisi rakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kaipaani T-nainen, niin tottakai haluan. Miksi epäilet etten haluaisi rakas?
Ah, sinähän se tosiaan olit, joka sanoi: mitä pildessä tapahtuu, se pildeen jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän joskus käydä tykkäilemässä sun hienoista luontokuvista. Mitähän siitä seuraisi?
Ai käyt stalkkaamassa?
Hän on itsekin käynyt joskus. Hänen jutuista joskus huomasi että oli nähnyt mun tiettyjä kuvia. En tosin pidä sitä stalkkaamisena. Saa julkista tiliä katsella.