Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2981/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäämiseni ei ole hävinnyt eikä muuttunut mihinkään vaikka yksi päivä vaikutin etäisemmältä enkä edes hymyillyt.

Muista hymyillä seuraavalla kerralla, niin tiedän. Voit vaikka jutellakin jotain, niin tiedän vielä varmemmin.

Vierailija
2982/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua mies joka olet syntynyt 6.2.1977 Espoossa :*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua mies joka olet syntynyt 6.2.1977 Espoossa :*

Okei ehkä kättärillä kuitenkin. Ikävä silti.

Vierailija
2984/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin vastikään, neito, että ethän vain ole sairastumassa lievään ortoreksiaan...?

En tietenkään vaikka tämä vkl oli piste iin päälle kun tajusin että olen poikennut ruokavaliostani liikaa joten nyt loppu taas "herkuttelut" ja pitää salille kortti ostaa jotta pääsee purkaa viimeaikasia tapahtumia

Vierailija
2985/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäämiseni ei ole hävinnyt eikä muuttunut mihinkään vaikka yksi päivä vaikutin etäisemmältä enkä edes hymyillyt.

Muista hymyillä seuraavalla kerralla, niin tiedän. Voit vaikka jutellakin jotain, niin tiedän vielä varmemmin.

Lupaan sen.

Vierailija
2986/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin vastikään, neito, että ethän vain ole sairastumassa lievään ortoreksiaan...?

En tietenkään vaikka tämä vkl oli piste iin päälle kun tajusin että olen poikennut ruokavaliostani liikaa joten nyt loppu taas "herkuttelut" ja pitää salille kortti ostaa jotta pääsee purkaa viimeaikasia tapahtumia

porvoossa sitä jaksaa sattua!

Vierailija
2987/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältteletkö seuraani, ettei mitään tapahtuisi? Ei sinun tarvitse sitä pelätä. Ei tämä niin vakavaa muutenkaan ole. Ellet sitten halua, että on. :)

Vierailija
2988/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kymmenen vuoden päästä ollaan aviopari. Onnellinen sellanen.

Myös 20 ja 30 vuoden päästä. Edelleen onnelliset. Mutta en malta odottaa edes huomiseen.

Lisäys. Taisin tuossa vahingossa vastata kosintaan. Häämarssi morsiamen vaatimuksesta ”Tahdotko mut tosiaan”.

Vierailija
2989/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooo kesän lapsi mä oooon, ooooo tuu mun vakooooon

Vierailija
2990/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatkohan liian vähän seksiä suhteessasi, kun olet usein niin kireän oloinen.

Ei meillä ole ollut seksielämää kuin satunnaisesti lasten jälkeen ja kyllä se kiristää.

Kyllä läheisyydestä pitää huolehtia, vaikka lapsia olisikin. Muuten voi käydä niin, että huomaa lasten aikuistuttua ja ruuhkavuosien loppuessa asuvansa etäiseksi käyneen kämppiksen kanssa.

Vaikea huolehtia, kun toista ei enää halua ja ajatukset on muissa. Vielä joitakin vuosia lusittavana lasten takia ja sitten koittaa vapaus tästä.

Anteeksi nyt vaan, mutta ei tuollainen lusiminen ole mitään elämää. Kyllä sen huomaa lapsetkin, jos et ole onnellinen. Ja huomaa sen muutkin. Jos olisit kaipaamani, niin kireytesi näkyy kilometrin päähän. Ihanaa elämää varmaan.

Voi että. No anna sitten pimperoo kun niin säälit. Ymmärrän kyllä kun käytte muijas kanssa niissä lepakkoseksibileissä (hui sentään kun teitä hävetti;) niin teitä vaan hymyilyttää kun Muna-Liisalla.😏

Vierailija
2991/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mikä sun nimi on?

Vierailija
2992/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun susta kuuluis jotain A! Vaivaa niin vietävästi sen viimekertaisen jälkeen.

Vierailija
2993/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä...

Vierailija
2994/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan naurettavaa että sillai suinpäin rakastuin. Hullua jopa. Siitäkin jo monta vuotta ja silti yhä öisin ikävöin.

Naapurin t

Vierailija
2995/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su postilaatikossa lukee edelleen sun nimi.

Tuu takaisin kuolen ikävään :’(

Vierailija
2996/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän joskus käydä tykkäilemässä sun hienoista luontokuvista. Mitähän siitä seuraisi?

Käy ihmeessä. Tietäisin että en ole pelkkä menneisyyden haamututtava sinulle. Ehkä uskaltaisin jotain viestiä sitten..

Vierailija
2997/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän joskus käydä tykkäilemässä sun hienoista luontokuvista. Mitähän siitä seuraisi?

Ai käyt stalkkaamassa?

Hän on itsekin käynyt joskus. Hänen jutuista joskus huomasi että oli nähnyt mun tiettyjä kuvia. En tosin pidä sitä stalkkaamisena. Saa julkista tiliä katsella.

Selvisikö se tässä ketjussa vai? 😆

Vierailija
2998/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, tuu ja rakastu muhun. Olisin niin valmis siihen, että kohdattaisiin. Oisin sulle hyvä ja olisin parisuhteestamme niin onnellinen. Olen odottanut sua jo niin monta vuotta, kuka lienetkään. Eikö nyt ois jo sopiva aika?

Vierailija
2999/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä komistus. Edelleen ei oikein nappaa...😍 Ikävä...

Vierailija
3000/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sillä merkitystä vai ei?

En aina tiedä oletko vain kaikille sellainen, vai olenko sinulle erityinen?

Olet minulle erityinen. Siksi se tykkäyskin😊

Ketju on lukittu.