Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on täydellinen sekoitus suolaa, pippuria ja sokeria, ja tämän sekoituksen alta löytyy hyvä ja herkkä sydän. Koen kuitenkin, että olennaisempaa kuin se, mitä kaikkea hänessä ihailen on se, että niistä itseäni ärsyttävistäkin asioista huolimatta olen hulluna häneen. Tekee mieli mennä millin päähän katsomaan, että miten tämä otus toimii. Tuntuuko se lähietäisyydeltä yhtä hyvältä kuin miltä se näyttää vähän kauempaa.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle on.
Älkää viitsikö. Miehelle oli. -ap
Ei ollut. Elä trollaa!!
Ei taida miehet ihailla ihastuksiaan ollenkaan, kun tuohon kysymykseen vastaa vain naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä loma on ollut monella tapaa puhdistava. Tunnustin puolisolleni rakastuneeni toiseen ja päädyimme siihen, että eroamme. Tajusin, että toiseen rakastuminen oli oire siitä, etten voi suhteessani hyvin.
Kävi miten kävi, niin tästä alkaa uusi vaihe elämässä, jossa on mahdollisuus onneen myös oikeassa elämässä, ei vain salaa kaivaten. Hyvää uutta vuotta kaikille kaipaajille!
Hienoa, että sinulla oli rohkeutta toimia onnesi eteen. Suurin osa täällä kaipaavista tuntuu kärvistelevän ja kaipaavan mieluummin salassa.
Minä ainakin tahdon omaa vanhaa parisuhdetta yhä. En ole lähtemässä. Ihastuminen kuuluu elämään ja silti itse on myös omaa suhdetta hoidettava.
Minä valitsen näin.
Jos suhteessa voi jatkuvasti huonosti, eikä yrityksistä huolimatta mikään muutu, on viisautta osata lähteä. Jos taas suhde vaikeuksiata huolimatta yhä antaa paljon, niin kannattaa jäädä. Tilanteet vaihtelevat, eikä näihin ole mitään yhtä oikeaa reseptiä.
Joo, tuskinpa täällä roikut, mutta hyvää uuttavuotta sinulle komistukseni. Mitä liene ensi vuosi tuo tullessaan 💋 Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Ei taida miehet ihailla ihastuksiaan ollenkaan, kun tuohon kysymykseen vastaa vain naisia.
Yleensä se on niin, että naiset ihailevat miehiä. Nainen on miehille enemmän kuin lemmikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on niin, että naiset ihailevat miehiä. Nainen on miehille enemmän kuin lemmikki.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mitään miehiä käy. Ehkä pari jotain apu apustaja -tason miestä saattaa joukossa olla, mutta ei tervejärkisiä!
Vierailija kirjoitti:
No miehet ihailee usein vaan jotain julkkismiehiä tai muita menestyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on täydellinen sekoitus suolaa, pippuria ja sokeria, ja tämän sekoituksen alta löytyy hyvä ja herkkä sydän. Koen kuitenkin, että olennaisempaa kuin se, mitä kaikkea hänessä ihailen on se, että niistä itseäni ärsyttävistäkin asioista huolimatta olen hulluna häneen. Tekee mieli mennä millin päähän katsomaan, että miten tämä otus toimii. Tuntuuko se lähietäisyydeltä yhtä hyvältä kuin miltä se näyttää vähän kauempaa.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle on.
Älkää viitsikö. Miehelle oli. -ap
Ei ollut. Elä trollaa!!
Kerro toki, millaisen tekstin haluat minun kirjoittavan käyttöösi seuraavan kerran. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet ihailee usein vaan jotain julkkismiehiä tai muita menestyjiä.
Se on kyllä totta. Miehet ihailevat toisia miehiä, ei naisia. :)
Rosina-koni olisi mukava tavata. T. Karvakuonot. Yöt tältä erää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mitään miehiä käy. Ehkä pari jotain apu apustaja -tason miestä saattaa joukossa olla, mutta ei tervejärkisiä!
Onhan täällä miehiä. Minä olen kaupungin komein ja fiksuin ja rakastan suuresti kaupungin kauneinta upeaa vaimoani. Etkö sinä vieläkään ymmärrä jättää mua rauhaan!!!!
T. Komean miehen vaimo...Ei vaan siis se komea mies tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Olen ajatuksin luonasi. Päätäsi silitän, korvallesi kaulallesi suudelman hellän annan. Luonasi oi milloin olla saan, minulle rakkain olet vaan. Jos sinulta irl uuden vuoden toivotuksen saan, niin sinut treffeille kutsua lupaan. Rakastan sinua enemmän kuin ketään muuta. Hyvää yötä. Nuku hyvin.
Harmittaa sinun ja hänen puolesta kun veikkaan että hän ei käy täällä... tai jos kävisikin, miten hän ikinä osaisi ottaa sinuun yhteyttä tai toivottaa irl uutta vuotta?
Vähän kyllä luulen että et sinäkään tosissaan ole.
Rauhallisia unia Pikkololle. Kyllä mä hyväilisin sun rintataskua vähän liian hitaasti tipatessani ja kenties hansikkailla verhottuja sormia siinä kun ojennat matkalaukkuni. Lopuksi polttava katse suoraan silmiin. Harmi, kun olen liian iso tipiksi, en mahdu taskuun : /
I miss you.Good night and sleep well my sunshine.
Я тебе кохаю <3
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö mitään toisin jos voisit nyt palata takaisin siihen hetkeen kun kohtasimme ensimmäistä kertaa?
Sinä olet nainen elämäni mieleenpainuvin kohtaaminen. Haluaisin tutustua sinuun vielä paljon paremmin rakkaani. Siitä hetkestä en muuttaisi mitään. SInä muutit elämäni. Rakastan sinua.
Hyvää uutta vuotta kaipaajille :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
"Voisimme rakastella, ulkoilla, keskustella ja vain olla lähellä toisiamme. Olisi ihmeellistä saada koskettaa häntä kiireettä, joka hetkestä iloiten. Haluaisin myös antaa hänelle kokovartalohieronnan hierontaöljyä käyttäen. Hän voisi vain olla, rentoutua ja nauttia siitä."
Yllätä minut. Otetaan uusi vuosi vastaan yhdessä. En tietäisi mitään parempaa.
Toivon todella että vuonna 2019 saat vihersilmäneidon omaksesi 💗! Olen lämmöllä lukenut kaipauksiasi ja toivonut, että saisit rohkeutta lähestyä häntä, missä tilanteessa hän lieneekään tai kuka on. Jos rakkaus on aitoa ja vahvaa, ei edellämainituilla asioilla ole väliä! Rakkaus kaiken voittaa ❤!