Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2041/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä loma on ollut monella tapaa puhdistava. Tunnustin puolisolleni rakastuneeni toiseen ja päädyimme siihen, että eroamme. Tajusin, että toiseen rakastuminen oli oire siitä, etten voi suhteessani hyvin.

Kävi miten kävi, niin tästä alkaa uusi vaihe elämässä, jossa on mahdollisuus onneen myös oikeassa elämässä, ei vain salaa kaivaten. Hyvää uutta vuotta kaikille kaipaajille!

Hienoa, että sinulla oli rohkeutta toimia onnesi eteen. Suurin osa täällä kaipaavista tuntuu kärvistelevän ja kaipaavan mieluummin salassa.

Se "kärvistely" ja salassa kaipaaminen voi toisaalta olla ihan oma ja vapaaehtoinen valinta. Minä en ainakaan mitään kärvistele enkä sureksi - on ihanaa olla ihastunut korviaan myöten, mutta en missään nimessä haluaisi suhdetta häneen eikä se olisi edes mahdollista. Minulla ei ole edes kumppania jätettäväksi eikä hänelläkään, mutta silti ei tulisi mieleenikään paljastaa todellisia tunteitani. Näin on paljon parempi, en halua pilata hyvää kaveruutta millään ylimääräisillä säädöillä. Tunteilleni en tunnu voivan mitään, mutta käytökselleni voin. 

Vierailija
2042/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voisimme rakastella, ulkoilla, keskustella ja vain olla lähellä toisiamme. Olisi ihmeellistä saada koskettaa häntä kiireettä, joka hetkestä iloiten. Haluaisin myös antaa hänelle kokovartalohieronnan hierontaöljyä käyttäen. Hän voisi vain olla, rentoutua ja nauttia siitä."

Yllätä minut. Otetaan uusi vuosi vastaan yhdessä. En tietäisi mitään parempaa.

Jos tää olis mulle niin,niin aivan fantastinen suunitelma.Toki työt kutsuu tänään,niin siirretään tää huomiselle😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tämän päivän viesteistä sekoitti minun päiväni täysin, kun aloin ajattelemaan voiko se olla sinulta? Terveisin mies, jonka varmaan arvaat/tiedät olevan täysin sekaisin sinusta/ hulluna sinuun.

Sinä saat minut niin sekaisin, että ajatuksissani törmäilen oviin, ja kompastelen jääkokkareisiin. Vielä ehjänä...toistaiseksi. Olisi ihana saada painaa suudelma huulillesi huomenillalla puolilta öin.

Huomenna sitten laavulla!

Toivoo: eki

Pojilla rakastelun vuosipäivä taas? Onnea!!!

Vierailija
2044/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna nainen sinä taas pujahdit ajatuksissani kanssani saman peiton alle. Tunnusteleva aamusuudelma, joka vie mennessään ja jota ei voi lopettaa. Sinä unenlämpöisenä minua vasten ja kiihkeät suudelmamme, joista ei tule loppua. Ja sitten maailmani täytät vain sinä. Vaistomme ohjaavat meitä ja rakastelemme rakkaudella, kunnes olemme yhtä, toisistamme täyttyneinä.

Vierailija
2045/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voisimme rakastella, ulkoilla, keskustella ja vain olla lähellä toisiamme. Olisi ihmeellistä saada koskettaa häntä kiireettä, joka hetkestä iloiten. Haluaisin myös antaa hänelle kokovartalohieronnan hierontaöljyä käyttäen. Hän voisi vain olla, rentoutua ja nauttia siitä."

Yllätä minut. Otetaan uusi vuosi vastaan yhdessä. En tietäisi mitään parempaa.

Juuri tällaisen yllätyksen voisin kaivatulleni järjestää. Harmi, että ainakin tänä uutena vuotena olen auttamattomasti kiinni, eikä se ole mitenkään mahdollista. Jos hän tulisi tänne, yllätyksen voisi ehkä järjestää, mutta eihän se sitten olisi yllätys. Paitsi minulle. No, ehkä myös vaimolle. ;)

Vierailija
2046/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna mies haaveilen sinusta. Sinä ja minä, toisistamme täyttyneinä.

Vierailija
2047/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että kaikenlainen rakkaus ja kaipuu saa näkyä täällä. <3

Rohkeammin vain esiin naiset ja miehet.

Vierailija
2048/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna nainen sinä taas pujahdit ajatuksissani kanssani saman peiton alle. Tunnusteleva aamusuudelma, joka vie mennessään ja jota ei voi lopettaa. Sinä unenlämpöisenä minua vasten ja kiihkeät suudelmamme, joista ei tule loppua. Ja sitten maailmani täytät vain sinä. Vaistomme ohjaavat meitä ja rakastelemme rakkaudella, kunnes olemme yhtä, toisistamme täyttyneinä.

Haluaisin herätä vierestäsi rakas.

Vierailija
2049/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin suudella parrakasta suutasi, Juha...

Vierailija
2050/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion Karhu kirjoitti:

Haluatko sinäkin mies rakastella kiihkeästi kiireettä, nauttien hellistä kosketuksista, kun vartalomme yhtyvät loputtomasti? Tulisitko hieromaan lihaksikasta kehoani tuoksuvilla öljyillä?

Vierailija
2051/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallion Karhu kirjoitti:

Haluatko sinäkin mies rakastella kiihkeästi kiireettä, nauttien hellistä kosketuksista, kun vartalomme yhtyvät loputtomasti? Tulisitko hieromaan lihaksikasta kehoani tuoksuvilla öljyillä?

Uh. Minulle kelpaisi. Olen 37 v. ja lihaksikas ja karvainen. 172cm, 88kg.

Vierailija
2052/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Du

hasst!

Vierailija
2053/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Du

hasst!

mich!

Vierailija
2054/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Du <3

Ootsä se mies joka kaipaa Kristaa?

Vierailija
2055/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ”humoristiset” terveiset kaipaamallesi ”vitsiniekalle”

Vierailija
2056/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eki, tää laavusysteemi alkaa olla valmis. Mutta monelleko keitän pontikat? Tulijoita on kai nyt sitten enemmänkin. Olisin halunnut kahdenkeskistä laatuaikaa, vaan taitaa tulla bileet. Mutta voinemme tutustua sitten toisella kertaa paremmin keskenämme. Terkuin manteli.

Minun lisäkseni on se Karhu-Eki, voin olla sekaannusten välttämiseksi Pupu-Eki, olenhan pupusesi. Että 4 nyt ainakin, en tiedä onko Tunturi-Timppakin tulossa. Voidaanhan me isommalla porukalla pitää vahtivuoroja, eli 2 käy metsällä ja 2 pitää nuotiota elossa ja rassaa pyssyjä.

Onko Teme laskuissa mukana?

Toivoo: karhu-eki

On. Hetkinen!! Onkos Jore lirkutellut meille kummallekin? Lähettikö se vahingossa viestin palstalle tajuamatta, että kumpikin lukee tätä? Kenenkä pyssyjä sitä oikein laukaistaan? Muistan kun se virnuili jostain karhun kaatamisesta.

Jore nyt!! Selityksen paikka! Ja mistä olit sen taljankin saanut, kun aseesi on ruosteessa ollut vuosikaudet? Et kai Karhu-Ekin kanssa ole taljakauppoja tehnyt? Minä kyllä tiedän miten ne vaihtaa omistajaa.

pruu, pojjaat! Hyvät miehet eihän tämä mikkään kilipailu ole.

Eilen laitettiin Temen kanssa nakkisämpylää niin että varmasti riittää, siinä meni usseempi tunteroinen ja ihan unhoittu ryhmään laittaa viestiä.

Ei nyt ole aika mitään karhuntaljoja miettiä, tullut mistä tullut.  Voithan pupu-Eki itsekin kertoa, mistä olit sen tapin saanut? Et varmanna olisi ihte pinkkiä ostanunna!

Juoraan kuule nyt toverilliset pannukahveet ja pannaan asiat kuntoon. Laavulla klo 23!

Jore

Vierailija
2057/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihana suudella sua keskiyöllä ❤️

Vierailija
2058/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua J.

Vierailija
2059/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion Karhu kirjoitti:

Eikö nukuta? Luulin teikäläisten painelleen jo talviunille. Parempi kyllä näin, talviunistelijan kevätaamun odottelu on pitkäpiimäistä puuhaa. Mutta voisin sitä seuraavaa aamuäreyttä olla lievittämässä. Keväämmällä olisikin kalenterissa hyvin tilaa kömpiä pesäkoloosi kellimään kylkeesi. Eikä silloin pitäisi enää ärrimurrista olla harmia. 

Vierailija
2060/3899 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuleva vuosi tuo tullessaan sinulle ja minulle?

Ketju on lukittu.