Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua T. Joka ikinen päivä. Anteeksi.
Sattui niin s--nasti, mutta kuten sanoin jo muinoin: Ei ole mitään mitä en voisi Sinulle anteeksi antaa.
En vaihtaisi yhtään hetkeä pois ja lähtisin samaan uudelleen, vaikka tietäisinkin sen päätyvän taas kyyneliin.
Iloisuus tarttuu ja sillä on terveysvaikutuksia. Hyvällä tavalla. 🎯😁
Tekisitkö mitään toisin jos voisit nyt palata takaisin siihen hetkeen kun kohtasimme ensimmäistä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä loma on ollut monella tapaa puhdistava. Tunnustin puolisolleni rakastuneeni toiseen ja päädyimme siihen, että eroamme. Tajusin, että toiseen rakastuminen oli oire siitä, etten voi suhteessani hyvin.
Kävi miten kävi, niin tästä alkaa uusi vaihe elämässä, jossa on mahdollisuus onneen myös oikeassa elämässä, ei vain salaa kaivaten. Hyvää uutta vuotta kaikille kaipaajille!
Hienoa, että sinulla oli rohkeutta toimia onnesi eteen. Suurin osa täällä kaipaavista tuntuu kärvistelevän ja kaipaavan mieluummin salassa.
Minä ainakin tahdon omaa vanhaa parisuhdetta yhä. En ole lähtemässä. Ihastuminen kuuluu elämään ja silti itse on myös omaa suhdetta hoidettava.
Minä valitsen näin.
Hän on täydellinen sekoitus suolaa, pippuria ja sokeria, ja tämän sekoituksen alta löytyy hyvä ja herkkä sydän. Koen kuitenkin, että olennaisempaa kuin se, mitä kaikkea hänessä ihailen on se, että niistä itseäni ärsyttävistäkin asioista huolimatta olen hulluna häneen. Tekee mieli mennä millin päähän katsomaan, että miten tämä otus toimii. Tuntuuko se lähietäisyydeltä yhtä hyvältä kuin miltä se näyttää vähän kauempaa.
Oot kyllä kovan työn tehnyt noiden kappaleiden kanssa! ja täytyy sanoa että tein itsekkin aikamoisen työn kun kävin kaikki läpi. Ei jäänyt mietityttämään, kuin se kuinka pahasti oon sua loukannut, kun vieläkin oot vihainen?! :(. Oon pahoillani ja jos voisin kelata aikaa taakseppäin toimisin toisin! Jokohan me kohta ollaan tasoissa?
Hyvää yötä 😙. Toivottavasti nukut hyvin ja tulet töihin huomenna. Olen muuten todella pettynyt ja surullinen.
Rakastan sinua ❤.
Vierailija kirjoitti:
Hän on täydellinen sekoitus suolaa, pippuria ja sokeria, ja tämän sekoituksen alta löytyy hyvä ja herkkä sydän. Koen kuitenkin, että olennaisempaa kuin se, mitä kaikkea hänessä ihailen on se, että niistä itseäni ärsyttävistäkin asioista huolimatta olen hulluna häneen. Tekee mieli mennä millin päähän katsomaan, että miten tämä otus toimii. Tuntuuko se lähietäisyydeltä yhtä hyvältä kuin miltä se näyttää vähän kauempaa.
Miehelle vai naiselle?
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäin naiselle, vaalealle vihersilmättärelle mieheltä satain kilometrein ja kuntarajain takaa. Ajattelen siua edelleen ja jahka ens vuoen puolla oon palanna tukikohtaani 30km päähän siusta, saatan viestiä tiheämmin. Ajattelen siua. Nuku hyvin.
Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita ihailette kaivatussanne? Olisi kiva, jos moni vastaisi tähän niin saataisiin kaipausketjua taas alkuperäisen idean mukaiseen käyttöön.
Itse ihailen hänen rauhallisuuttaan, älyään ja kiltteyttään.
Ihailen määrätietoisuutta, ahkeruutta ja sinnikkyyttä. Hän on ihminen, joka tarttuu toimeen ja tekee haaveistaan totta, eikä jää ihmettelemään tai tyydy vain ihan hyvään. Ihailen myös sitä, miten älykäs hän on. Lisäksi hänellä on lahjakkuuksia, joista olen suoraan avoimen kateellinen.
Toki ihastelen monia muitakin ominaisuuksia, mutta nämä ne nimenomaiset, joiden vuoksi ihailen ja kunnioitan.
Miehelle?
Tietenkin. Miehissä ihaillaan älykkyyttä, osaavuutta, lahjakkuutta, määrätietoisuutta jne. Naisissa ulkonäköä, empaattisuutta, iloisuutta ja hyväluonteisuutta.
Minä kyllä ihailen miehissä nimenomaan empaattisuutta, ulkonäköä, tyylikkyyttä yms.
Muista en tiedä eikä niin kiinnostakaan, mutta itsehän jokainen maailmansa luo.;)
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö mitään toisin jos voisit nyt palata takaisin siihen hetkeen kun kohtasimme ensimmäistä kertaa?
Joo, en sanoisi ensimmäisiä sanoja, vaan lähtisin pois paikalta. Vältyttäisiin tältäkin piinaamiselta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle on.
Hänessä on siis jotain ärsyttäviä puolia? Mutta silti tykkäät?
Kylläpä mua on nyt loppuvuodesta hemmoteltu. Kiitos Villasukka 💜
E-naiselle kaipaava viesti E-mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita ihailette kaivatussanne? Olisi kiva, jos moni vastaisi tähän niin saataisiin kaipausketjua taas alkuperäisen idean mukaiseen käyttöön.
Itse ihailen hänen rauhallisuuttaan, älyään ja kiltteyttään.
Samoin täällä: rauhallisuutta, älyä (kurnau) ja sitä, että on kiltti ja lempeä, rauhaa rakastava. Hän ottaa aina muut huomioon ennen itseään (liiankin kanssa jos minulta kysytään) ja on avulias sekä huolehtiva. Toisaalta hän osaa puolustaa itseään ja näkemyksiään eikä aina pelkää konfrontaatiota, jos mielipideasioista on kyse. Hän ei kyhjötä paikallaan kuin pelästynyt hiiri, menee tulta päin aika usein. Itsevarmuutta löytyy moniin asioihin ja samoin yllättävää jämäkkyyttä ja järjestelmällisyyttä mitä asioiden hoitamiseen tulee. Hän ei vatuloi ja mentaliteetti on se, että nyt tehdään tää pois alta eikä mitään ahdistuksissa pyöritä kuin karusellissa.
En tiedä näyttääkö hän sitä aina ulospäin, mutta omassa elämässään hän tekee mahdollisuuksien puitteissa paljon just niitä juttuja, joista saa tyytyväisyyttä ja jotka sattuvat sillä hetkellä kiinnostamaan. Vähän kameleontti tapaus on, mutta uskon, että lopulta hän tahtoo vain toteuttaa itseään omimmassa ja luontaisimmassa muodossaan. Ja tuon halun tunnistaminen ja sen mukaan edes osin toimiminen on rohkeaa ja lisää ihan kaikkien hyvinvointia lopulta. Intohimojen seuraaminen myös monesti tuo jotakin kaunista ympärilleen. Eivät kaikki kuuntele itseään ja siitä yleensä tulee vain ongelmia. Luovuutta, oivaltavuutta ja verbaalista lahjakkuutta ihailen myös. Nämä yhdessä tulevat esiin monin tavoin ja yksi niistä on aina hymyilyttävä huumorin kukka, suoranainen villinä kasvava röyhähtänyt puutarha, joka tuo maailmaan naurua. Ja vaikka välillä huumori olisikin suojamekanismi, niin pidän siitä silti. Uteliaisuus ja välillä lapsenomainen asioista kiinnostuminen ja ilakointi ovat hauskoja ja mielenkiintoisia piirteitä. Epäilen, että myös hänellä on kyky saada hyvää oloa aika pienistä asioista (itsekehu vähän tuoksuu nyt), joka on ainakin elämää helpottava sekä rikastutava piirre ja suloistakin. Jos vain elämä muutoin on isossa mittakaavassa reilassa, on tuollaisilla ihmisillä avaimet koko elämän mittaiseen tyytyväisyyteen. Mikäs sen mukavampaa.
Hän taitaa myös hyväksyä muut erilaiset, erityisesti ne yleisestä normista poikkeavat ihmiset helpommin kuin moni muu aikuinen. Hän ei ole turhan kaavoihin kangistunut myöskään, vaan ennemmin hieman kapinoikin jämähtäneitä olettamuksia ja toimintatapoja vastaan. Musikaalisuus ja kokkaamisesta pitäminen ovat sellaisia asioita, joita täysin kädetön, keskittymiskyvytön, helposti turhautuva ja motorisesti heikkolahjainen osaa arvostaa. Se mies osaisi varmaan tanssiakin :D Siinä missä taas minun pitää muistuttaa itseäni, että kyllä, sinulla on vain kaksi jalkaa ja olet ennenkin osannut niitä liikuttaa jotenkin ja että vasenta ja oikeaa suuntaa on vain yksi kappale kutakin eikä niihin tarvitse yritääkään mennä samanaikaisesti.
Tervettä itsekyyttä hän saisi kyllä harjoittaa enemmän :D Ottaisi oppia minulta, sisimmässään känkkäränkältä, liiankin itsepäiseltä ja arvonsa tuntevalta Myyn ja Nipsun sekoitukselta, joka polkee jalkaa, hoardaa aarteitaan ja sanoo "Minä itte" ja "Eikä" ja "Minun elämä ja lautanen perkele, älä tuu yhtään nyt mitään sorkkimaan se kastikkees kanssa MUN perunamuusiin".
Sinut on tunnistettu tästä tekstistä, viimoset lauseet eritoten.
Eiköhän suunnilleen joka kaveripiirissä ole se Pikku Myy-tyyppi tai useampi, ja vielä useampi kuvailee itseään sellaiseksi.:D
-sivusta
Ei ollut kyse Pikku Myystä. Tunnistettu on ja hänen kaivatulleen eteenpäin infottu tästä häiriköstä. Kirjoittajalla ei ole lääkitys kunnossa. Tilanne erittäin sos.
Miksi tuosta infoaisit? Haluat turhaan stressata kaveriasi?
Vaikutatpa hyvältä ihmiseltä.Kirjoitat taas yksinään draamaa. Vähän surullista, että jonkun elämä on noin tyhjää.
En vastaile itselleni. Aika hullua kuvitella, että täällä joku yksittäinen henkilö lähettää kaikki viestit. Pikku Myylle terveisiä: sinua on kyllä kaipailtu, mutta syytä en taida viitsiä paljastaa.
Mikset?
Jos olet tuttu, tiedät. Jos olet kaipaaja, tiedät mistä voit tätä kysellä. Jos olet muuten vaan utelias, en halua tätä "draamaa" levittää tämän laajemmalle, vaikkei tähän juuri muuta draamaa liity, kuin kaipaajan vilkas mielikuvitus.
Tai sun 😄
Seli seli.
Haha lainatut viestit ei liity muhun mitenkään tuli vaan mieleen että sullakin taitaa olla aika vilkas mielikuvitus. Sulla tai sillä joka on täysin varma että anonyymit viestit on itselle.
Vai ei liity sinuun?? No voithan yrittää häivyttää häpeääsi nyt näin. Kylä sun metkus tiietään!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle on.
Hänessä on siis jotain ärsyttäviä puolia? Mutta silti tykkäät?
Niinhän meissä kaikissa. Vähän on mäkättävän puoleinen luonne ja iso persus, mutta tykkään!
Hyvää yötä. Olen ajatuksin luonasi. Päätäsi silitän, korvallesi kaulallesi suudelman hellän annan. Luonasi oi milloin olla saan, minulle rakkain olet vaan. Jos sinulta irl uuden vuoden toivotuksen saan, niin sinut treffeille kutsua lupaan. Rakastan sinua enemmän kuin ketään muuta. Hyvää yötä. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle on.
Älkää viitsikö. Miehelle oli. -ap
Tätä ketjua on niin jännä aina lukea, kun ei voi tietää ajatteleeko oma ihastus kenties ihanan kaipaavasti vai onko enemmän tuota ”pysy kaukana” -tyyppiä :D ei tämä ketju ainakaan auta tuolla live-elämän puolella...