Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni taas mielenkiinto erääseen mieheen.... Miksi ne kaikki on tuollaisia?

Vierailija
18.12.2018 |

Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.

Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.

En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?

Kommentit (460)

Vierailija
361/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.

Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.

En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?

Ihme hurskastelua. Kuitenkin baarista lähdet jonkun jännän alfamiehen mukaan ja annat heti hänen hoonata edestä ja takaa.

Betojen sitten täytyy mennä tätä vaikeaa reittiä. Tutustua ja luvat kuut ja taivaat kun pahimmillaan jopa tutustumisen aikana nainen panesk3lee baarialfojen kanssa koska se on tästä tapailusta erillinen asia.

Siksi siis miehet on sellaisia.

Mene nyt ulisemasta siitä. Mikään ei v*tuta enempää kuin pseudointellektuelli-inceleiden alfa/beta-hourailut.

Opettele käyttäytymään niin elämä helpottaa kummasti, saatat sinäkin saada joskus.

Kyllä minä osaan käyttäytyä, koska tiedän pelin hengen. Minun täytyy panostaa todella paljon ja olla kärsivällinen, että saan naisen treffeille ja sänkyyn. Todella työläs projekti. Minulle onkin ironista kyllä sanottu pari kertaa:" ihanaa kun sä oot normaali". Osaan siis tämä pelin. Sitten kun olen pari kertaa saanut häviän kuvioista.

Joopa joo, varmasti juu. Taas näitä ihme katkeria fantasioita.

Tämä voi olla sinulle yllätys, mutta osa naisista haluaa pelkkää seksiä ilman mitään sitoumuksia ja tunteita. Kyllä, Tinderistä esim haetaan pelkkä pano. Jos se on hyvä, ehkä toisenkin kerran.

"Kärsivällinen" ja "työläs projekti" my ass. Mä ainakin kun olen hakenut seksiä niin sitä on ollut ensi tapaamisella. Oletko varma, että sua ei ole feidattu?

Naurattaa kun joku luulee olevansa taivaan lahja naisille ja naisia tarvii muka vedättää, että "saa" seksiä.

Oikeille miehille kehottaisin, että reilusti kerrotte mitä ootte hakemassa, hauskanpitoa vai vakavampaa.

Jos haen seksiä niin ei kiinnosta parisuhdelässytykset ja tulevaisuuden haaveet, ne on turn-off.

Jos hakisin parisuhdetta (olen nyt varattu), en taas olisi kiinnostunut irtopanon hakijoista.

Mikä tässäkin taas on jollekin niin vaikeaa?

Huh miten paljon virhetulkintoja , väärinymmärryksiä, epäloogisuutta ja sitten oikeastaan minun pointtini vahvistamista. Jos ei yksi kappaleistasi olisi ollut vähän sinne päin olisin luullut sinun vastanneen väärään viestiin.

Niin sitähän on sanottu, että naiset hakee irtopanoja niiden komeuden kanssa. Meidän betojen jotka emme todellakaan ole taivaan lahjojapitää tehdä hirveä työ ja lisäksi vedättää. Itse asiassa mehän ollaan ihan samaa mieltä, mistä edes väitteet nyt kanssani?

Mites me, jotka ei harrasteta irtopanoja eikä myöskään kelpuuteta miehiä, jotka harrastavat irtopanoja? Ei vissiin olla naisia lainkaan?!?

Olette satuolentoja muinaisista taruista ja mitä suurimmassa määrin naisia.

Täytyykin mainita tuosta miehelle, ollaan siis yksisarvispari. Hassua, tunnen muitakin parisuhdeihmisiä.

Parisuhdeihmisetkin harrastaa sinkkuna yhdenillanjuttuja. Ehkä ne ei van kerro sinulle kun oot niin neitseellinen. Ja voi kertoa että uskovaiset on kaikkein himokkaimpia.

Vierailija
362/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että jos rakastelu on suurin mahdollinen arvostuksen ilmaisu, niin miksi sitten miehillä on niin kiire, että seksiä on saatava jo ensitreffeillä? Ja jos ei, niin nainen laitetaan kiertoon.

Mitäs arvostusta tämä nyt osoittaa?

Kyllä arvostettua asiaa luulisi jaksavat hiukan odottaakin.

Silloinhan se juuri menettää arvonsa kun ja jos siitä tehdään kertakäyttöhyödyke. Tai kaikkien myöntyväisten naisten kanssa tehtävä aktivietetti.

Koska Alfa kuitenkin saisi polkaista jo ensi kerralla. Tällä tavalla testataan omaa asemaa nokkimisjärjestyksessä. Ei se mikään lohdutus ole jos tietää, että kyllä joku raikulipoika saa heti ja itse jallittelee pitkän aikaa.

Miten vaikea teidän on takoa päähänne, että kaikki naiset eivät anna ekana iltana. Koskaan, ikinä, kenellekään. Mutta jostain syystä nämä kiltit naiset on teille pelkkää ilmaa. Teitä kiinnostaa vaan ne rentuille ja tatskapojille levittelevät jännä-Jennat. Ihan saisitte katsoa peiliin ennen valittamista.

Taitaa olla niin ettei nämä jännäjennat kiinnosta suurinta osaa miehistä.

Jaa ei vai. Oikeasti eivät muita näekään. Pettyneinä menevät illan pätteeksi pokkaamaan jollekin kiltille tytölle ja ajattelevat jännäjennaa jos joskus saavat seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että jos rakastelu on suurin mahdollinen arvostuksen ilmaisu, niin miksi sitten miehillä on niin kiire, että seksiä on saatava jo ensitreffeillä? Ja jos ei, niin nainen laitetaan kiertoon.

Silloinhan se juuri menettää arvonsa kun ja jos siitä tehdään kertakäyttöhyödyke. Tai kaikkien myöntyväisten naisten kanssa tehtävä aktivietetti.

Koska Alfa kuitenkin saisi polkaista jo ensi kerralla. Tällä tavalla testataan omaa asemaa nokkimisjärjestyksessä. Ei se mikään lohdutus ole jos tietää, että kyllä joku raikulipoika saa heti ja itse jallittelee pitkän aikaa.

Miten vaikea teidän on takoa päähänne, että kaikki naiset eivät anna ekana iltana. Koskaan, ikinä, kenellekään. Mutta jostain syystä nämä kiltit naiset on teille pelkkää ilmaa. Teitä kiinnostaa vaan ne rentuille ja tatskapojille levittelevät jännä-Jennat. Ihan saisitte katsoa peiliin ennen valittamista.

Taitaa olla niin ettei nämä jännäjennat kiinnosta suurinta osaa miehistä.

Niin minäkin luulisin. Mutta kummasti täälläkin muutama mies jankkaa, ettei muita naisia ole olemassakaan. Tämähän on ilmiselvästi täyttä huttua ja kuvastaa vaan näiden miesten arvo- ja ajatusmaailmaa. Vaikka jännäjennoista purnataan, niin ne kilttikaisat jätetään armotta huomiotta.

Vierailija
364/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se perustuu siihen, että et yksinkertaisesti anna jokaiselle joka kysyy. Joo, mies voi suutahtaa ja lopettaa jutun siihen, mutta se on riski joka pitää hyväksyä. Jos annat miehelle heti ekoilla treffeillä eikä historiassasi ole muuta lu*kailua niin mies voi olettaa sinun pitävän häntä suuressa arvossa.

Jos levität jalat joka kerta kun tatskasankari vähän sinuun päin vilkaiseekin niin olet kunnollisten miesten mielestä huono nainen (damaged goods kuten amerikkalaiset sanoisivat).

Niin ja kunnollinen mies on sellainen jolle pitää antaa arvostuksen osoituksena ensotreffeillä. Taas sitä.miesten ns logiikkaa.

Ja muuten: nainen saa levittää jalkansa just niin usein kuin haluaa ja just niille joille haluaa eikä se tee naisesta huonoa vaan naisella on täysi oikeus nauttia seksistä.

Eikö ole muuten jännä että miesten mielestä nainen on huono kun sekstaa miesten kanssa eli mies on saastainen.

Vierailija
365/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hurskastelua. Kuitenkin baarista lähdet jonkun jännän alfamiehen mukaan ja annat heti hänen hoonata edestä ja takaa.

Betojen sitten täytyy mennä tätä vaikeaa reittiä. Tutustua ja luvat kuut ja taivaat kun pahimmillaan jopa tutustumisen aikana nainen panesk3lee baarialfojen kanssa koska se on tästä tapailusta erillinen asia.

Mene nyt ulisemasta siitä. Mikään ei v*tuta enempää kuin pseudointellektuelli-inceleiden alfa/beta-hourailut.

Opettele käyttäytymään niin elämä helpottaa kummasti, saatat sinäkin saada joskus.

Kyllä minä osaan käyttäytyä, koska tiedän pelin hengen. Minun täytyy panostaa todella paljon ja olla kärsivällinen, että saan naisen treffeille ja sänkyyn. Todella työläs projekti. Minulle onkin ironista kyllä sanottu pari kertaa:" ihanaa kun sä oot normaali". Osaan siis tämä pelin. Sitten kun olen pari kertaa saanut häviän kuvioista.

Tämä voi olla sinulle yllätys, mutta osa naisista haluaa pelkkää seksiä ilman mitään sitoumuksia ja tunteita. Kyllä, Tinderistä esim haetaan pelkkä pano. Jos se on hyvä, ehkä toisenkin kerran.

"Kärsivällinen" ja "työläs projekti" my ass. Mä ainakin kun olen hakenut seksiä niin sitä on ollut ensi tapaamisella. Oletko varma, että sua ei ole feidattu?

Naurattaa kun joku luulee olevansa taivaan lahja naisille ja naisia tarvii muka vedättää, että "saa" seksiä.

Oikeille miehille kehottaisin, että reilusti kerrotte mitä ootte hakemassa, hauskanpitoa vai vakavampaa.

Jos haen seksiä niin ei kiinnosta parisuhdelässytykset ja tulevaisuuden haaveet, ne on turn-off.

Jos hakisin parisuhdetta (olen nyt varattu), en taas olisi kiinnostunut irtopanon hakijoista.

Huh miten paljon virhetulkintoja , väärinymmärryksiä, epäloogisuutta ja sitten oikeastaan minun pointtini vahvistamista. Jos ei yksi kappaleistasi olisi ollut vähän sinne päin olisin luullut sinun vastanneen väärään viestiin.

Niin sitähän on sanottu, että naiset hakee irtopanoja niiden komeuden kanssa. Meidän betojen jotka emme todellakaan ole taivaan lahjojapitää tehdä hirveä työ ja lisäksi vedättää. Itse asiassa mehän ollaan ihan samaa mieltä, mistä edes väitteet nyt kanssani?

Mites me, jotka ei harrasteta irtopanoja eikä myöskään kelpuuteta miehiä, jotka harrastavat irtopanoja? Ei vissiin olla naisia lainkaan?!?

Täytyykin mainita tuosta miehelle, ollaan siis yksisarvispari. Hassua, tunnen muitakin parisuhdeihmisiä.

Parisuhdeihmisetkin harrastaa sinkkuna yhdenillanjuttuja. Ehkä ne ei van kerro sinulle kun oot niin neitseellinen. Ja voi kertoa että uskovaiset on kaikkein himokkaimpia.

Eivät kaikki. En minä ainakaan.

Vierailija
366/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Admire Mike Felloz III kirjoitti:

Tyyppi ei ole oppinut sitten mitään. Miehen pitää olla hiljaa ja näyttää mystisen uhkaavalta ja hymyillä välillä ettei näytä pelottavalta. Siinä on resepti siihen että nainen alkaa kuvittelemaan miestä älykkääksi.

Sitten kannattaa urheilla että on ryhdikäs ja ulkoisesti helposti hyväksyttävissä.

Eli ei ikinä kannata sanoa mitään ylimääräistä ja aina kannattaa keskustella yleisiä hyväksyttäviä asioita.

Kun lopulta pääsee harrastamaan seksiä, niin aina huomaa että runkkaaminen on se juttu. Sitten yleensä tulee olo että on huijattu ja hävettää, kun piti tutustua toiseen vain seksin vuoksi.

Kun on päässyt parittelemaan tuntuu ristiriitaiselle. Onnistunut olo että nyt on hoitanut eläimellisen velvollisuuden, mutta huijattu olo kuitenkin. Toisaalta ei niin huijattu että alkaisi parisuhteeseen tai menisi perustamaan tyhmän erheen.

Naiset ovat lopulta niin pinnallisia ja enemmän eläimiä, kuin miehet ovat. Heidän kanssaan on vaikea löytää syvällistä yhteyttä sisimpään.

Tähtääkö miesten kaikki toiminta seksiin? Huh huh, onneksi olen nainen ja pystyn keskittymään muuhunkin kun tutustun ihmisiin.

Vierailija
367/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se perustuu siihen, että et yksinkertaisesti anna jokaiselle joka kysyy. Joo, mies voi suutahtaa ja lopettaa jutun siihen, mutta se on riski joka pitää hyväksyä. Jos annat miehelle heti ekoilla treffeillä eikä historiassasi ole muuta lu*kailua niin mies voi olettaa sinun pitävän häntä suuressa arvossa.

Jos levität jalat joka kerta kun tatskasankari vähän sinuun päin vilkaiseekin niin olet kunnollisten miesten mielestä huono nainen (damaged goods kuten amerikkalaiset sanoisivat).

Niin ja kunnollinen mies on sellainen jolle pitää antaa arvostuksen osoituksena ensotreffeillä. Taas sitä.miesten ns logiikkaa.

Ja muuten: nainen saa levittää jalkansa just niin usein kuin haluaa ja just niille joille haluaa eikä se tee naisesta huonoa vaan naisella on täysi oikeus nauttia seksistä.

Eikö ole muuten jännä että miesten mielestä nainen on huono kun sekstaa miesten kanssa eli mies on saastainen.

Saahan sitä tehdä mitä haluaa. Mutta kunnioitusta on turha odottaa.

Kukaan ei pidä ihmisistä jotka nussii ympäri kaupunkia.

Vierailija
368/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki. En minä ainakaan.

Samaa mieltä. E IKINÄ harrastaisi yhdenillan juttuja. Oksettaa koko ajatuskin.

Vierailija
369/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Admire Mike Felloz III kirjoitti:

Tyyppi ei ole oppinut sitten mitään. Miehen pitää olla hiljaa ja näyttää mystisen uhkaavalta ja hymyillä välillä ettei näytä pelottavalta. Siinä on resepti siihen että nainen alkaa kuvittelemaan miestä älykkääksi.

Sitten kannattaa urheilla että on ryhdikäs ja ulkoisesti helposti hyväksyttävissä.

Eli ei ikinä kannata sanoa mitään ylimääräistä ja aina kannattaa keskustella yleisiä hyväksyttäviä asioita.

Kun lopulta pääsee harrastamaan seksiä, niin aina huomaa että runkkaaminen on se juttu. Sitten yleensä tulee olo että on huijattu ja hävettää, kun piti tutustua toiseen vain seksin vuoksi.

Kun on päässyt parittelemaan tuntuu ristiriitaiselle. Onnistunut olo että nyt on hoitanut eläimellisen velvollisuuden, mutta huijattu olo kuitenkin. Toisaalta ei niin huijattu että alkaisi parisuhteeseen tai menisi perustamaan tyhmän erheen.

Naiset ovat lopulta niin pinnallisia ja enemmän eläimiä, kuin miehet ovat. Heidän kanssaan on vaikea löytää syvällistä yhteyttä sisimpään.

Tähtääkö miesten kaikki toiminta seksiin? Huh huh, onneksi olen nainen ja pystyn keskittymään muuhunkin kun tutustun ihmisiin.

Valitettavasti. Joidenkin miesten pitää runkata säännöllisesti aamuin ja illoin että ajatus kulkee ja yhteiskunnallinen elämä onnistuu ilman harha-ajatuksia.

Monet taiteilijathan ovat kuvailleet tätä miehen kirousta monissa taideteoksissaan. Pelkästään korkea libido voi vaikuttaa mieheen niin ettei mies elämänsä aikana onnistu kouluttautumaan edes siedettävästi.

Eikä asiaan auta yhtään se että vasta nelikymppisenä mies kokee vapahdusta kirouksesta ja alkaa vasta sitten nähdä todellisuutta pilahduksin, sellaisena kuin kaikki muut sen näkee.

Miehillä on hyvin vaikea olla. Minusta lääketeollisuuden pitäisi keskittyä aineisiin jotka eivät huumaa rajusti, mutta poistavat seksuaaliset halut kokonaan. Näitä lääkkeitä voisi tarjota miehille laajalti.

Vasta sitten mies voisi olla vapaa ja ottaa vastuun maailmasta ja universumista.

Toisaalta kun mies on vapaa, niin miksi mies haluaisi vastuuta?

Suosittelen videopelaamista kaikille miehille sumentamaan liiallista viettiä. Maailmassa on paljon muutakin kuin seksiä.

Vierailija
370/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kiinnosta muu kuin naisen ulkonäkö. Ei yhtään mikään muu. Ja se asia.

Useimmilla niitä röörejä on kolme. Mitä niistä tarkoitat?

Vierailija
371/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiiikkiiii miehet pläp, pläp, plää!

Kaiiikkiiii naiset pläp, pläp, plää!

Vierailija
372/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, ei neitseellinen, nirso. Tällaiset ihmiset tykkäävät seksistä ihan yhtä paljon kuin ne irtosuhdeihmisetkin, mutta tarvitsevat siihen luottamuksen ja läheisyyden, jota ei rakenneta vieraan kanssa yhdessä eikä kahdessakaan illassa. Siinä toisessakaan tyylissä ei ole vikaa, mutta luonnollisestikaan sellaisista ei kiinnostu eivätkä sellaiset kiinnostu. Uskovaisia ei olla eikä tunneta.

Vierailija
373/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ajattelen asian näin: juttelen mielelläni kaikista maailman asioista älykkään ja kiinnostavan kumppanini kanssa. Näistä voin kuitenkin keskustella kenen tahansa vastaantulijan kanssa. Rivoja viestejäkin lähettelisin mielelläni silloin tällöin, mutta tätä haluaisin tehdä yksinomaan kumppanini kanssa. Jos kumppanilla ei ole halua tällaiseen, seksuaalinen paine pitää purkaa sitten muuta kautta.

Vierailija
374/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on persu ja trumputtaja. Selvät merkit.

Vierailija
375/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan yhdenilllansuhteissa kun nainen tuli luokseni yöksi painotin ettei mitään seksiä ole. Eikä myöskään ollut illalla. Aamulla oli sitten sitäkin enemmän ja usein naisen aloitteesta.

Olen nainen ja minulta kieltämättä on aina saanut helpoiten vakuuttamalla, ettei seksiä tarvitse harrastaa, että miehenkin mielestä on ehkä vielä liian varhaista ja huono hetki, ja että mies haluaa tavata ihan muiden asioiden takia. Jotenkin se luo heti sellaisen turvallisuudentunteen, joka saa repimään vaatteet miehen päältä.

Tuo on juuri sitä pelisilmää. Kumma juttu kun vain keskustelee ja välttää vonkaamista eikä pyri vain seksiin niin silloin siihen usein päätyy. Vonkaamalla taas ei saa kuin pahan mielen tai painostettua huonoa seksiä. Eikä minulla ole seksiin päätyminen mikään päämäärä, nautin hyvästä keskustelusta ja kun saa kunnolla yhteyden johonkuhun. 315

Vierailija
376/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät kykene ajattelemaan kuin yhtä asiaa kerrallaan ja senhän tietää, mikä se ajatus on.

Vierailija
377/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon hyvinkin seksuaalinen ihminen, mutta en minä silti jonkun puolitutun miehen kanssa halua rivoja viestejä kirjoitella! Se kuuluu vain omalle tutulle ja rakkaalle miehelle, joka tuntee minut ja tietää, että minussa on paljon muutakin kuin tuo seksuaalinen puoli. Voimme keskustella ja harrastaa yhdessä asioita ja kunnioitamme toisiamme. Tuo ap:lle kirjoitellut mies on täysi moukka, kun ei kunnioita naista tuon vertaa, eikä halua edes tutustua kumppaniin ennen sänkyyn hyppäämistä.

Vierailija
378/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi näkökulma: Miehet on sikoja.

Noh noh, aika ilkeästi sanottu sioista. Ne ovat hyvin älykkäitä ja mielestäni symppiksiä otuksia. Ja tietenkin herkullisia esim. joulupöydässä.

Vierailija
379/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän pitäisi tehdä sellaisessa tilanteessa, kun seksi on hyvää ja kipinää löytyy vaikka muille jakaa, mutta henkistä yhteyttä ei niinkään ole?

Itsellä ollut pari tällaista juttua. Keho siis sanoo kyllä, mutta mieli sanoo ei. Feromonit ilmeisesti on sopivat, mikä kertoo siitä, että saataisiin suht terveitä jälkeläisiä. Mutta sitten henkisellä puolella on esimerkiksi ihan erilaiset elämänarvot.

Näissä kahdessa tapauksessa, kun on kipinöitä lentänyt, niin toisella oli jo ennestään kaksi tyttökaveria (?!) ja toinen paljastui väkivaltaiseksi (!!).

Hankalalta tuntuu, kun keho on sitä mieltä, että seksiä vaan lisää jee, ja mielessä ajattelee, että tuota miestä pitää varoa, eikä seurustelusta varmaan tulisi mitään.

Olen ratkaissut asian niin, etten ole ollut kummankaan kanssa vakituisessa seurustelusuhteessa.

Löydänkö koskaan tavallista kilttiä miestä, jonka kanssa olisi myös loistavaa kemiaa? Ja minkä takia minulla on kemiaa epäluotettavien renttujen ja jännämiesten kanssa!?

Koska naiset kokevat kemiaa aina samojen miesten kanssa, mistä osoituksena tuo, että jampalla on sun lisäksi kaksi muuta muijaa. Jostain joudut satavarmasti joustamaan, mutta saat itse valita onko se kemia vai muut asiat

Vierailija
380/460 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan yhdenilllansuhteissa kun nainen tuli luokseni yöksi painotin ettei mitään seksiä ole. Eikä myöskään ollut illalla. Aamulla oli sitten sitäkin enemmän ja usein naisen aloitteesta.

Olen nainen ja minulta kieltämättä on aina saanut helpoiten vakuuttamalla, ettei seksiä tarvitse harrastaa, että miehenkin mielestä on ehkä vielä liian varhaista ja huono hetki, ja että mies haluaa tavata ihan muiden asioiden takia. Jotenkin se luo heti sellaisen turvallisuudentunteen, joka saa repimään vaatteet miehen päältä.

Tuo on juuri sitä pelisilmää. Kumma juttu kun vain keskustelee ja välttää vonkaamista eikä pyri vain seksiin niin silloin siihen usein päätyy. Vonkaamalla taas ei saa kuin pahan mielen tai painostettua huonoa seksiä. Eikä minulla ole seksiin päätyminen mikään päämäärä, nautin hyvästä keskustelusta ja kun saa kunnolla yhteyden johonkuhun. 315

Tämä kyllä toimi minuunkin. Mieheni oli oikein mukava. Juteltiin, vietettiin aikaa yhdessä, pussailtiin,halailtiin ja pikkuhiljaa nukuttiin jopa lusikassa. Viikkoja tätä eikä homma edennyt siitä. Pikkasen turhautti kun selkeästi miestäkin halutti. Itse olin tuolloin täysin kokematon, mutta viimein meni hermo ja ihan itse istuin syliin ilman pikkareita. Enpä ollut kokematon enää Jos mies olisi vongannut tai ollut hyökkäävämpi , olisi taatusti lopputulos ollut toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme