Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni taas mielenkiinto erääseen mieheen.... Miksi ne kaikki on tuollaisia?

Vierailija
18.12.2018 |

Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.

Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.

En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?

Kommentit (460)

Vierailija
341/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää ajoissa, ettette ole niin mainoita tyyppejä kuin luulette - ainoa asia mitä mies hakee on haaroväliänne, muuten olette  aika yhdentekevää ja suorastaan turhaakin seuraa.

Tietynlaisilla miehillä ei naisille muuta käyttöä olekaan. Ja juuri sellaisia miehiä naiset välttelevät kuin ruttoa, nainen nimittäin ei saa yhtään mitään suhteesta tuollaisen miehen kanssa. Tuollainen mies myös pettää sekä saattaa olla myös väkivaltainen, bedari ja mitä muuta ällöä seksiin liittyvää tahansa koska hänen päässään ei mitään muuta liikukaan kuin seksi. On siis täysi tolvana ja tarpeeton naisille.

Mutta onneksi on myös tasapainoisia, henkisesti terveitä ja oikeanlaiseen parisuhteeseen kykeneviä miehiä. Sellaisia me naiset etsitään vaikka joutuukin monta ällöä torppaamaan ennen kuin tärppää.

Vierailija
342/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.

Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.

En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?

Ihme hurskastelua. Kuitenkin baarista lähdet jonkun jännän alfamiehen mukaan ja annat heti hänen hoonata edestä ja takaa.

Betojen sitten täytyy mennä tätä vaikeaa reittiä. Tutustua ja luvat kuut ja taivaat kun pahimmillaan jopa tutustumisen aikana nainen panesk3lee baarialfojen kanssa koska se on tästä tapailusta erillinen asia.

Siksi siis miehet on sellaisia.

Mene nyt ulisemasta siitä. Mikään ei v*tuta enempää kuin pseudointellektuelli-inceleiden alfa/beta-hourailut.

Opettele käyttäytymään niin elämä helpottaa kummasti, saatat sinäkin saada joskus.

Kyllä minä osaan käyttäytyä, koska tiedän pelin hengen. Minun täytyy panostaa todella paljon ja olla kärsivällinen, että saan naisen treffeille ja sänkyyn. Todella työläs projekti. Minulle onkin ironista kyllä sanottu pari kertaa:" ihanaa kun sä oot normaali". Osaan siis tämä pelin. Sitten kun olen pari kertaa saanut häviän kuvioista.

Joopa joo, varmasti juu. Taas näitä ihme katkeria fantasioita.

Tämä voi olla sinulle yllätys, mutta osa naisista haluaa pelkkää seksiä ilman mitään sitoumuksia ja tunteita. Kyllä, Tinderistä esim haetaan pelkkä pano. Jos se on hyvä, ehkä toisenkin kerran.

"Kärsivällinen" ja "työläs projekti" my ass. Mä ainakin kun olen hakenut seksiä niin sitä on ollut ensi tapaamisella. Oletko varma, että sua ei ole feidattu?

Naurattaa kun joku luulee olevansa taivaan lahja naisille ja naisia tarvii muka vedättää, että "saa" seksiä.

Oikeille miehille kehottaisin, että reilusti kerrotte mitä ootte hakemassa, hauskanpitoa vai vakavampaa.

Jos haen seksiä niin ei kiinnosta parisuhdelässytykset ja tulevaisuuden haaveet, ne on turn-off.

Jos hakisin parisuhdetta (olen nyt varattu), en taas olisi kiinnostunut irtopanon hakijoista.

Mikä tässäkin taas on jollekin niin vaikeaa?

Huh miten paljon virhetulkintoja , väärinymmärryksiä, epäloogisuutta ja sitten oikeastaan minun pointtini vahvistamista. Jos ei yksi kappaleistasi olisi ollut vähän sinne päin olisin luullut sinun vastanneen väärään viestiin.

Niin sitähän on sanottu, että naiset hakee irtopanoja niiden komeuden kanssa. Meidän betojen jotka emme todellakaan ole taivaan lahjojapitää tehdä hirveä työ ja lisäksi vedättää. Itse asiassa mehän ollaan ihan samaa mieltä, mistä edes väitteet nyt kanssani?

Mistä vetäisit nuo alfat ja betat? En mä mitään "komeita" ole hakenut. Todennäköisesti joka miellyttää mua ei miellytä naapurin Minnaa. Mulla on ihan oma maku. Jonkun kanssa on kipinää, toisen ei. Se ei oo kiinni ulkonäöstä eikä statuksesta.

Yhdenkään ei ole tarvinut tehdä "kauheaa työtä ja vedättää" kanssani.

No omasta elämästäni esimerkki: FWB-suhde hyvin kiltin, kunnollisen, lyhyen, "ei-komean" miehen kanssa. Ihan huippuseksiä. Asui vain liian kaukana. Molemmilla selvät sävelet että ollaan ystäviä ja pannaan. Enää ei panna mutta ystäviä ollaan yhä. En tunne teidän kultin termejä hyvin eikä kiinnostakaan, mutta eiköhän hän sitten ollut joku beta tms? Ei vedättänyt, valehdellut eikä lirkutellut. Tarvin seksiä, hän tarvi seksiä, sovittiin seksin merkeissä tapaaminen, ylitti molempien odotukset.

Iskurista pari panoa, en kysynyt onko alfa, beta vai omega kun fantasiat mätsäsi. Ulkonäöllä ei ollut merkitystä, ei myöskään tulotasolla tai muulla statuksella.

Parisuhde alkoi vahingossa. Piti olla yksi kerta pelkkää seksiä. Hän tarjosi juuri sellaista, mistä minulla oli puute. Seksi oli niin hyvää, että aloitettiin panosuhde. No sitten molemmat kiintyi toisiinsa, rakastui, näin se sitten kävi.  Kummallakaan ei ole muita, rakastetaan toisiamme, seksi on parasta mitä kummallakaan on ollut koskaan.

Partnereita elämäni aikana ollut sen verran, että sormilla voi laskea.

Huomaa, että yhdessäkään näissä suhteissani ei ole kummaltakaan puolelta ollut "kauheaa työtä" eikä vedätystä. Molemmat on kertoneet avoimesti mitä haluavat ja mitä ei.

Suosittelisin lämpimästi muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että jos rakastelu on suurin mahdollinen arvostuksen ilmaisu, niin miksi sitten miehillä on niin kiire, että seksiä on saatava jo ensitreffeillä? Ja jos ei, niin nainen laitetaan kiertoon.

Mitäs arvostusta tämä nyt osoittaa?

Kyllä arvostettua asiaa luulisi jaksavat hiukan odottaakin.

Silloinhan se juuri menettää arvonsa kun ja jos siitä tehdään kertakäyttöhyödyke. Tai kaikkien myöntyväisten naisten kanssa tehtävä aktivietetti.

Vierailija
344/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

p.s. Itse olen hyvännäköinen ja seksikäs, mutta eipä ole tullut mieleen koskaan miettiä "tasoani". XD

Sama

Vierailija
345/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että jos rakastelu on suurin mahdollinen arvostuksen ilmaisu, niin miksi sitten miehillä on niin kiire, että seksiä on saatava jo ensitreffeillä? Ja jos ei, niin nainen laitetaan kiertoon.

Silloinhan se juuri menettää arvonsa kun ja jos siitä tehdään kertakäyttöhyödyke. Tai kaikkien myöntyväisten naisten kanssa tehtävä aktivietetti.

No se perustuu siihen, että et yksinkertaisesti anna jokaiselle joka kysyy. Joo, mies voi suutahtaa ja lopettaa jutun siihen, mutta se on riski joka pitää hyväksyä. Jos annat miehelle heti ekoilla treffeillä eikä historiassasi ole muuta lu*kailua niin mies voi olettaa sinun pitävän häntä suuressa arvossa.

Jos levität jalat joka kerta kun tatskasankari vähän sinuun päin vilkaiseekin niin olet kunnollisten miesten mielestä huono nainen (damaged goods kuten amerikkalaiset sanoisivat).

Vierailija
346/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Alfa kuitenkin saisi polkaista jo ensi kerralla. Tällä tavalla testataan omaa asemaa nokkimisjärjestyksessä. Ei se mikään lohdutus ole jos tietää, että kyllä joku raikulipoika saa heti ja itse jallittelee pitkän aikaa.

Vierailija
347/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

p.s. Itse olen hyvännäköinen ja seksikäs, mutta eipä ole tullut mieleen koskaan miettiä "tasoani". XD

Sama

Jos arviosi on objektiivinen , niin tasosi on korkea. Jos olet nainen niin 7-9. Miehet pitävät hyvännäköisinä ja seksikkäänä hyvin laajaa skaalaa. ( toisin kuin naiset)

Vierailija
348/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä huonokäytöksisiä miehiä. Mun poika on 15-v ja aloittelee ensimmäistä suhdettaan. Olen opastanut häntä miten käyttäytyä, että esim kun menee tytön luo ensimmäistä kertaa vie suklaata ja kivoille tytöille voi joskus tarjota kaakaon, jätskin tai jotain. Hyvin tuo tuntuu menestyvän ja on vasta teini... miten aikuiset miehet eivät saa seuraa -koska käyttäytyvät kuin urpot!!!!

Vierailija
349/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korrektein oli mielestäni tyyppi jonka kanssa viestittelin vuosia sitten, hän kysyi ihan asiallisesti että pidänkö seksistä, vastasin myös ihan asiallisesti ja asia oli sillä selvä. Vonkaamisesta ei ollut kysymys, suhdetta ei kehittynyt koska mies oli yh, en välitä lapsista. 

Tuollaiseen asialliseen kysymykseen minäkin vastaisin. Seksistä voi jutella ilman rivouksia ja alapäähuumoria.

Vierailija
350/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää ajoissa, ettette ole niin mainoita tyyppejä kuin luulette - ainoa asia mitä mies hakee on haaroväliänne, muuten olette  aika yhdentekevää ja suorastaan turhaakin seuraa.

Tietynlaisilla miehillä ei naisille muuta käyttöä olekaan. Ja juuri sellaisia miehiä naiset välttelevät kuin ruttoa, nainen nimittäin ei saa yhtään mitään suhteesta tuollaisen miehen kanssa. Tuollainen mies myös pettää sekä saattaa olla myös väkivaltainen, bedari ja mitä muuta ällöä seksiin liittyvää tahansa koska hänen päässään ei mitään muuta liikukaan kuin seksi. On siis täysi tolvana ja tarpeeton naisille.

Mutta onneksi on myös tasapainoisia, henkisesti terveitä ja oikeanlaiseen parisuhteeseen kykeneviä miehiä. Sellaisia me naiset etsitään vaikka joutuukin monta ällöä torppaamaan ennen kuin tärppää.

Eli sinun mielestä ap puhuu paskaa? Mielestäsi hyviä miehiä on siis vaikka ja kuinka, kun taas ap:n mielestä kaikki ovat " tuollaisia".

Vierailija
351/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hurskastelua. Kuitenkin baarista lähdet jonkun jännän alfamiehen mukaan ja annat heti hänen hoonata edestä ja takaa.

Betojen sitten täytyy mennä tätä vaikeaa reittiä. Tutustua ja luvat kuut ja taivaat kun pahimmillaan jopa tutustumisen aikana nainen panesk3lee baarialfojen kanssa koska se on tästä tapailusta erillinen asia.

Mene nyt ulisemasta siitä. Mikään ei v*tuta enempää kuin pseudointellektuelli-inceleiden alfa/beta-hourailut.

Opettele käyttäytymään niin elämä helpottaa kummasti, saatat sinäkin saada joskus.

Kyllä minä osaan käyttäytyä, koska tiedän pelin hengen. Minun täytyy panostaa todella paljon ja olla kärsivällinen, että saan naisen treffeille ja sänkyyn. Todella työläs projekti. Minulle onkin ironista kyllä sanottu pari kertaa:" ihanaa kun sä oot normaali". Osaan siis tämä pelin. Sitten kun olen pari kertaa saanut häviän kuvioista.

Tämä voi olla sinulle yllätys, mutta osa naisista haluaa pelkkää seksiä ilman mitään sitoumuksia ja tunteita. Kyllä, Tinderistä esim haetaan pelkkä pano. Jos se on hyvä, ehkä toisenkin kerran.

"Kärsivällinen" ja "työläs projekti" my ass. Mä ainakin kun olen hakenut seksiä niin sitä on ollut ensi tapaamisella. Oletko varma, että sua ei ole feidattu?

Naurattaa kun joku luulee olevansa taivaan lahja naisille ja naisia tarvii muka vedättää, että "saa" seksiä.

Oikeille miehille kehottaisin, että reilusti kerrotte mitä ootte hakemassa, hauskanpitoa vai vakavampaa.

Jos haen seksiä niin ei kiinnosta parisuhdelässytykset ja tulevaisuuden haaveet, ne on turn-off.

Jos hakisin parisuhdetta (olen nyt varattu), en taas olisi kiinnostunut irtopanon hakijoista.

Huh miten paljon virhetulkintoja , väärinymmärryksiä, epäloogisuutta ja sitten oikeastaan minun pointtini vahvistamista. Jos ei yksi kappaleistasi olisi ollut vähän sinne päin olisin luullut sinun vastanneen väärään viestiin.

Niin sitähän on sanottu, että naiset hakee irtopanoja niiden komeuden kanssa. Meidän betojen jotka emme todellakaan ole taivaan lahjojapitää tehdä hirveä työ ja lisäksi vedättää. Itse asiassa mehän ollaan ihan samaa mieltä, mistä edes väitteet nyt kanssani?

Mites me, jotka ei harrasteta irtopanoja eikä myöskään kelpuuteta miehiä, jotka harrastavat irtopanoja? Ei vissiin olla naisia lainkaan?!?

Olette satuolentoja muinaisista taruista ja mitä suurimmassa määrin naisia.

Vierailija
352/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "kaikki miehet ole sellaisia".

En tykkää yleistyksistä puolin eikä toisin.

Varmasti löytyy miehiä, joilla on ap:lle sopivampi huumorintaju. Jos ei tykkää seksistä niin sellaisiakin. Ja estoisia. Joka lähtöön.

Itse kyllä miettisin jos mies on muuten kiva ja etenkin jos olisin ihastunut, että onko toi nyt niin iso turn-off. Sanoisin hänelle, että mä en tykkää tommosista, ja jos jatkaisi, niin ei kai meillä sitten synkkaisi.

Joskus jotkut miehet on yllättävän lapsellisia ja juntteja seksijutuissa ja "-vitseissä" vaikka olisivat muuten tosi älykkäitä ja huumorintajuisia. Kokemusta on.

Jos toi on kynnyskysymys ap:lle niin sitten se on varmaan adieu.

Jotkut viestit täällä kyllä kuulostaa ettei ne naiset ylipäänsä tykkää seksistä eikä etenkään, että siitä puhutaan. Mutta sekin on ok, kaikki on semmosia kuin on. Tarvii vain löytää se itselle sopiva, ja sitten tarvitaan vielä, että molemmat rakastuu toisiinsa.

Onnea etsintään ap!

Vierailija
353/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Alfa kuitenkin saisi polkaista jo ensi kerralla. Tällä tavalla testataan omaa asemaa nokkimisjärjestyksessä. Ei se mikään lohdutus ole jos tietää, että kyllä joku raikulipoika saa heti ja itse jallittelee pitkän aikaa.

Miten vaikea teidän on takoa päähänne, että kaikki naiset eivät anna ekana iltana. Koskaan, ikinä, kenellekään. Mutta jostain syystä nämä kiltit naiset on teille pelkkää ilmaa. Teitä kiinnostaa vaan ne rentuille ja tatskapojille levittelevät jännä-Jennat. Ihan saisitte katsoa peiliin ennen valittamista.

Vierailija
354/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanon että jos noin kovasti petipuuhat ahdistaa ja tuntuu vastenmieliseltä niin jättää miehet rauhaan sitten. Naisten kanssa tavataan keskustella henkeviä vasta seksin jälkeen. Piste.

Vierailija
355/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites me, jotka ei harrasteta irtopanoja eikä myöskään kelpuuteta miehiä, jotka harrastavat irtopanoja? Ei vissiin olla naisia lainkaan?!?

Olette satuolentoja muinaisista taruista ja mitä suurimmassa määrin naisia.

Täytyykin mainita tuosta miehelle, ollaan siis yksisarvispari. Hassua, tunnen muitakin parisuhdeihmisiä.

Vierailija
356/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän pitäisi tehdä sellaisessa tilanteessa, kun seksi on hyvää ja kipinää löytyy vaikka muille jakaa, mutta henkistä yhteyttä ei niinkään ole?

Itsellä ollut pari tällaista juttua. Keho siis sanoo kyllä, mutta mieli sanoo ei. Feromonit ilmeisesti on sopivat, mikä kertoo siitä, että saataisiin suht terveitä jälkeläisiä. Mutta sitten henkisellä puolella on esimerkiksi ihan erilaiset elämänarvot.

Näissä kahdessa tapauksessa, kun on kipinöitä lentänyt, niin toisella oli jo ennestään kaksi tyttökaveria (?!) ja toinen paljastui väkivaltaiseksi (!!).

Hankalalta tuntuu, kun keho on sitä mieltä, että seksiä vaan lisää jee, ja mielessä ajattelee, että tuota miestä pitää varoa, eikä seurustelusta varmaan tulisi mitään.

Olen ratkaissut asian niin, etten ole ollut kummankaan kanssa vakituisessa seurustelusuhteessa.

Löydänkö koskaan tavallista kilttiä miestä, jonka kanssa olisi myös loistavaa kemiaa? Ja minkä takia minulla on kemiaa epäluotettavien renttujen ja jännämiesten kanssa!?

Vierailija
357/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan yhdenilllansuhteissa kun nainen tuli luokseni yöksi painotin ettei mitään seksiä ole. Eikä myöskään ollut illalla. Aamulla oli sitten sitäkin enemmän ja usein naisen aloitteesta.

Miehelle kun sanoo, ettei mitään seksiä ole luvassa, alkaa vonkaus kuitenkin välittömästi...

Miksi sinä muutit aamulla mielesi?

Koska en halunnut painostaa ja naisella oli aloite. Itse halusin kyllä seksiä, mutta vai ainoastaan naisen kanssa kuka halusi sitä paljon.

Vierailija
358/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä huonokäytöksisiä miehiä. Mun poika on 15-v ja aloittelee ensimmäistä suhdettaan. Olen opastanut häntä miten käyttäytyä, että esim kun menee tytön luo ensimmäistä kertaa vie suklaata ja kivoille tytöille voi joskus tarjota kaakaon, jätskin tai jotain. Hyvin tuo tuntuu menestyvän ja on vasta teini... miten aikuiset miehet eivät saa seuraa -koska käyttäytyvät kuin urpot!!!!

Kyllä sun poikakin sitä urpoilua kokeilee. Siitä pitää huolen testosteroni

Vierailija
359/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun poikakin sitä urpoilua kokeilee. Siitä pitää huolen testosteroni

Parempi testosteroniurpoilut kuin ilman testosteronia ja päätyä 40-vuotiaaksi neitsyeksi vauvapalstalle.

Vierailija
360/460 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikea teidän on takoa päähänne, että kaikki naiset eivät anna ekana iltana. Koskaan, ikinä, kenellekään. Mutta jostain syystä nämä kiltit naiset on teille pelkkää ilmaa. Teitä kiinnostaa vaan ne rentuille ja tatskapojille levittelevät jännä-Jennat. Ihan saisitte katsoa peiliin ennen valittamista.

Taitaa olla niin ettei nämä jännäjennat kiinnosta suurinta osaa miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi