Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
12361/12683 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauris on paras koska Isac Elliot on kauris😏

Pahin on taas Oinas ja Härkä koska Oinas on henkisesti satuttanut minua ja isäni on härkä ja en siis pidä hänestä. Itse olen muuten rapu

Onpa ikävää. :( Mieheni ja pieni lapseni ovat molemmat rapuja ja koirani on härkä - ravun kanssa on helppo luoda kodista rauhallinen turvasatama. Itse olen muuten oinas.

Vierailija
12362/12683 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri näistä perusta, mutta parhaimmat miehet ovat olleet skorpioneja ja pahimmat naiset neitsyitä tai kauriita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12363/12683 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lori Vallow Daybell -rapu

Chad Daybell -leijona

Jodi Hildebrandt -kaksoset

Ruby Franke -kauris

Vierailija
12364/12683 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lori Vallow Daybell -rapu

Chad Daybell -leijona

Jodi Hildebrandt -kaksoset

Ruby Franke -kauris

Keitä he ovat? Ihan sama kun kertoisin naapurini Lahtiskan olevan härkä.

Vierailija
12365/12683 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat:

Leijona, vesimies,oinas,vaaka

Parhaimmat:

Kauris,kaksoset,neitsyt,rapu

Vierailija
12366/12683 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset uskoo liikaa johonkin horoskooppeihin. Ihan huuhaata. Sama on enkeli, reiki ym. Utopisten juttujen kanssa. 

Vierailija
12367/12683 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin on taas Oinas ja Härkä koska Oinas on henkisesti satuttanut minua ja isäni on härkä ja en siis pidä hänestä. Itse olen muuten rapu

Onpa ikävää. :( Mieheni ja pieni lapseni ovat molemmat rapuja ja koirani on härkä - ravun kanssa on helppo luoda kodista rauhallinen turvasatama. Itse olen muuten oinas.

Koirani on härkä :DD kissani on koira!

Vierailija
12368/12683 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen marsrapu on sängyss

Tonkii kun sika sängyn hetkessä ymräri kömpelyydellään ja paksuilla koivillaan.

Vierailija
12369/12683 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirani on härkä :DD kissani on koira!

Koirani on astrologissa aurinkomerkiltään härkä.

Vierailija
12370/12683 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äänestys olisi ollut paljon totuudenmukaisempi, jos siinä olisi kysytty mikä merkki on pahin. Parhain houkuttaa ihmiset äänestämään omaa merkkiä, pahin ei. Joten jos siinä kysyttäisiin pahinta niin jokainen luultavasti äänestäisi aidosti sitä mistä tykkää vähiten. 

Vierailija
12371/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaka. Meissä on paljon hyvää mutta luonnollisesti myös joitain asioita jotka saa muut raivon valtaan. Kuten : jahkaaminen pienissä asioissa, isot hoitaa heti tai eilen. Vaatii itseltä ja muilta ihmisiltä hyvää käytöstä eikä anna anteeksi jos joku ei tätä ymmärrä ja välit on menneet poikki juuri näistä asioista. Sehän tietysti ei aina ole huono asia mutta nykymaailma kun on tällainen ja ihmiset itsekkäitä, on kavereita ja ystäviä jäljellä hyvin vähän.

Pidän kuitenkin omaa Vaaka merkkiä ihan ookoona, vähiten pidän merkeistä Skorpioni, Oinas, Härkä ja Leijona. 

Vierailija
12372/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on paras, aina tasapainossa, ei kaatuile.

Vaakahan nimenomaan kaatuilee, etsii tasapainoa, päättämätön. Epäluotettava.

Vierailija
12373/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo äänestys olisi ollut paljon totuudenmukaisempi, jos siinä olisi kysytty mikä merkki on pahin. Parhain houkuttaa ihmiset äänestämään omaa merkkiä, pahin ei. Joten jos siinä kysyttäisiin pahinta niin jokainen luultavasti äänestäisi aidosti sitä mistä tykkää vähiten. 

Tuo äänestys vaan kertoo mitä merkkiä täällä on eniten ja joita tämmönen edes kiinnostaa  😅

Vierailija
12374/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Vaahteranmäen Eemeli.

Vierailija
12375/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Vaahteranmäen Eemeli.

😂

Vierailija
12376/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette Länsimaa-Kiina -yhdistelmässä?

Täällä Leijona-Possu :D

Näytän ylväältä ja tiedän arvoni, mutta samalla olen sydämellinen rento nautiskelija.

Vierailija
12377/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras Kalat 

Pahin Kaksonen

Vierailija
12378/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaaVaa

Vierailija
12379/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kaksonen tai vesimies. Aivan sekopäitä narsisteja, ailahtelevia ja syyttävät muita omista mokista. Usein täysin tunteettomia. Perheessä, suvussa ja puolisoina ollut näitä, ja kaikki samanlaisia. Itse olen leijona. 

Parhaita toiset leijonat, härkä tai oinas. 

Vierailija
12380/12683 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella merkillä on niin vahvoja mutta keskenään erilaisia huonoja puolia että vaikea edes valita pahinta.

Härät, varsinkin miehet, ovat kuolettavan ikävystyttäviä ja itsepäisiä. Naiskalat ovat dramaattisia, miehet taas epäluotettavia pettureita. Vesimiesten kanssa ei voi keskustella vakavasti koska kaikki on heille jotain leikkiä. 

Ehkä kaikkiaan valitsen pahimmaksi kalat. Mieskalojen huhuttu hyvä puoli on niin loistanut poissaolollaan ja käteen on jäänyt tunne siitä että moisten hiipparien kanssa en enää tahdo olla tekemisissä. Härkiäkään en vain jaksa, monesta syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän