Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näätä ja leppäkerttu.
Nämä kuuluvat parhaimmistoon 😃
Näädät liikkuu vaan öisin. Sopii erityisen hyvin yhteen lepakon kanssa.
Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista. On paljon hyvää rinnassa jokaisen, vaikkei aina esille loista.
Ei semmoista ihmistä ole, jonka voisi sanoa olevan hyvä vailla paha tai paha vailla hyvää. Tietysti eri ihmiset arvostavat toisia adipota ja toisia piirteitä toisissa ja itsekin omaavat toisenlaisen kombinaation kuin joku toinen. Mutta paha mennä sanomaan, mikä on absoluuttinen hyvä, kun eri tilanteissa toinen piirre on hyväksi ja sopii siihen tilanteeseen ja toinen taas sopii huonosti tai voi olla pahaksi. Ja jossain toisessa suhteessa nämäkin ominaisuudet sopivat tai eivät sovi jjuuri päinvastoin.
Semmone on mun tulkinta enkä osaa noista kuvitteelisista merkkien luonnehtimisista mennä sanomaan, että tämä on parempi kuin muut. Parempi missä tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Apua. Kaksoset ei ole erityisen fiksuja. Niillä on vilkas aivotoiminta ja puhe, mikä ei lainkaan tarkoita että sen tuloksena syntyisi loogisia tai fiksuja päätelmiä. Kaksonen on kiva ja hauska ja tykkään niistä kovasti, mutta ajatuksenjuoksu on sitä että totuutena pidetään sitä mikä mieleen pälkähtää ja jos mieleen pälkähtää kolme asiaa kerralla niin se tarkoittaa kaksosen mielestä että ne kolme asiaa liittyvät toisiinsa. Ja ovat siten faktaa. Mikään muu merkki ei ole yhtä mahdoton ton tippaleipä-aivotoimintansa kanssa. Mutta toistan: ovat aivan mainioita ja ihania ja kivoja ihmisiä.
Vaaka on paras ehdottomasti! Ajattelevat aina muita, kauniitakin ovat ja käyttäytyminen 10 eivät solvaa, eivät koe tarvetta toisen alistamiseen . Eivätkä ole kateellisia.Itse olen kauris.
Mikä merkki on pahin valehtelija?
Tunsin kaksosen, äärimmäisen hidas ajatuksissaan . Kun jotain kysyi ei saanut juuta eikä jaata. Jahkailun maailmanmestari. Ei voinut luottaa ,hän ei tiennyt kelle kumartaa ja pyllistää ja jahkaili sitäkin. Paras merkki vaaka ja kalat.
kaksoset on vaan niin kaikin puolin suloisia
Vierailija kirjoitti:
Härkä
Olen skorpioni. Olen viimeisen päälle kiltti töissä kaikille. Olen myös miehelleni ollut hyvä vaimo. Uskomukset skorpionien luonteesta on legendaa. Kiinalainen horoskooppi on on aina parempi kuvaamaan ihmisen luonnetta.
Itse olen jousimies ja minulla on kokemusta seuraavista aurinkomerkeistä:
Kalat ovat teoriassa kilttejä ja empaattisia mutta tunneälykkyys peittyy pahasti marttyyriuden ja uhriutumisen alle. Kalojen on myös aika vaikea fokusoitua ja aika tuntuu menevän haahuiluun ja itsensä voivotteluun. Manipulointi on myös ihmissuhteissa heille aika tyypillistä. Antoisia keskusteluja näiden kanssa kylläkin saa aikaan, jos on hyvä päivä.
Kaksoset todella ovat pahimpia pettäjiä, vaikka ovatkin hauskaa seuraa ja meneviä tarinan iskijöitä (ehkä juuri siksi). Kiinnostuvat koko ajan uusista asioista mutta kiinnostus lopahtaa jo vartissa. Exä oli kaksonen ja ei enää ikinä, kiitos.
Tunnen pari leijonaa, jotka ovat hauskoja ja sydämellisiä mutta jos heidän egoaan kolhaistaan niin kannattaa laittaa kädet ristiin. Se itsetietoisuus on melkein hellyyttävää mutta samalla aika raskasta, jos vastapuoli ei osaa toimia tämän mukaan. Voivat venyttää itseironian rajoja hämmästyttävän pitkälle mutta vain jos he saavat tehdä sen itse, kenenkään muun ei kannata kovin paljon vitsailla leijonan kustannuksella ainakaan hänen kuullensa. Toisaalta jouskarina olen aika samalla aaltopituudella leijonien kanssa noin yleensä.
Vaakojen harmoninen käytös on puppua, kaikista herkemmin hermostuvat tuntemani ihmiset ovat sattumoisin vaakoja. Liekö sitten tasapainon hakeminen ottaa hermon päälle. Pinnallisia ja persoonattomia, näiden kanssa ei saa mitään oikeasti syvällistä aikaiseksi.
Skorpionit ja ravut niputan samaan, ailahtelevat, kaiken muistavat ja kostoa hautovat vesimerkit ovat minulle kauhistus ja varsinkin työelämässä olen huomannut rasittuvani eniten heistä. Molemmat ovat kummallinen sekoitus tarvitsevaa mutta torjuvaa ja vahvasti tuntevaa mutta vihamielistä.
Oinaat rakastavat omaa ääntään, tuntuvat puhua pälpättävän ja täyttävän pakonomaisesti tilan tyhjällä metelillä melkein enemmän kuin kaksoset tai jousimiehet.
Oinaiden epäempaattisuus ja tietynlainen kylmyys on myös hämmästyttävää; osaavat ikään kuin esittää myötätuntoa mutta oikeasti päässänsä liikkuvat omat asia ja aitoa empatiaa ja kyyneliä riittää lähinnä itseä kohtaan.
Hehee, vietin eilisillan seurassa jossa lähinnä vain joutui kuuntelemaan oinasta joka rakastaa kertoa, kertoa ja kertoa mitä kaikkea hän tietää. Muuten ihana ihminen kyllä.
En usko horoskooppeihin, mutta leijonan luonnekuvaus on aika negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Kalat ovat teoriassa kilttejä ja empaattisia mutta tunneälykkyys peittyy pahasti marttyyriuden ja uhriutumisen alle. Kalojen on myös aika vaikea fokusoitua ja aika tuntuu menevän haahuiluun ja itsensä voivotteluun. Manipulointi on myös ihmissuhteissa heille aika tyypillistä. Antoisia keskusteluja näiden kanssa kylläkin saa aikaan, jos on hyvä päivä.
Kaksoset todella ovat pahimpia pettäjiä, vaikka ovatkin hauskaa seuraa ja meneviä tarinan iskijöitä (ehkä juuri siksi). Kiinnostuvat koko ajan uusista asioista mutta kiinnostus lopahtaa jo vartissa. Exä oli kaksonen ja ei enää ikinä, kiitos.
Tunnen pari leijonaa, jotka ovat hauskoja ja sydämellisiä mutta jos heidän egoaan kolhaistaan niin kannattaa laittaa kädet ristiin. Se itsetietoisuus on melkein hellyyttävää mutta samalla aika raskasta, jos vastapuoli ei osaa toimia tämän mukaan. Voivat venyttää it
Olisi kiva lukea kommenttisi myös Jousimiehistä. Ainakin yhden taidat tuntea?? ; )
Sukupuolikin vaikuttaa. Rapunaiset ovat ihan jees mutta rapumiehet ovat pahimpia takertujia ja äidin korvikkeen etsijöitä mitä tähtikartalta löytyy, itsenäiset ja omanarvontuntoiset naiset älkää vaivautuko ellette halua itkua tihrustavaa riippakiveä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari leijonaa, jotka ovat hauskoja ja sydämellisiä mutta jos heidän egoaan kolhaistaan niin kannattaa laittaa kädet ristiin. Se itsetietoisuus on melkein hellyyttävää mutta samalla aika raskasta, jos vastapuoli
Tunnen itseni lisäksi kaksi muuta jouskaria. Yksi näistä on kyllä aikamoinen introvertti mikä ei kai oikein istu jousimiehen stereotypiaan, mutta ainakin huumoria ja semmoista rentoa asennetta on meillä kaikilla. Yksi on ollut myös ulkomailla töissä aikanaan (maailmanmatkaaja).
Vierailija kirjoitti:
Vaaka, oinas, jousimies ja leijona. Parempi pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Oinaat rakastavat omaa ääntään, tuntuvat puhua pälpättävän ja täyttävän pakonomaisesti tilan tyhjällä metelillä melkein enemmän kuin kaksoset tai jousimiehet.
Oinaiden epäempaattisuus ja tietynlainen kylmyys on myös hämmästyttävää; osaavat ikään kuin esittää myötätuntoa mutta oikeasti päässänsä liikkuvat omat asia ja aitoa empatiaa ja kyyneliä riittää lähinnä itseä kohtaan.
Ravulle äiti on elämän alku ja juuri keskipistettä unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolikin vaikuttaa. Rapunaiset ovat ihan jees mutta rapumiehet ovat pahimpia takertujia ja äidin korvikkeen etsijöitä mitä tähtikartalta löytyy, itsenäiset ja omanarvontuntoiset naiset älkää vaivautuko ellette halua itkua tihrustavaa riippakiveä!
Oma mieheni on rapu ja poikani myös ja molemmille äitihahmo on tärkeä. Huomaan sekä miehessä että pojassa äidillisiä piirteitä, vahva hoivavietti ja empatia korostuvat. Rapu on johtava merkki, mutta yhdyn tuohon mitä kirjoitit, että rapu ei ole paras merkki voimakastahtoiselle eikä suorapuheiselle ihmiselle, koska rapu on todella herkkä.
Miksi?