Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Jousimies on paras koska sillä on jousiase jolla ammuskelee taitavasti muita.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Selviytyisi eläinradan voimanmittelöstä todennäköisesti voittajana. Paitsi että vaakaan ei tietenkään nuolet tehoa. Leijona, härkä ja jossain määrin ehkä oinas ja kauriskin taas voi olla haavoittuneenakin vaarallisia ja skorpionikin ehtiä pistämään. Kaksosten kohdalla saisi olla nopea ampuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Selviytyisi eläinradan voimanmittelöstä todennäköisesti voittajana. Paitsi että vaakaan ei tietenkään nuolet tehoa. Leijona, härkä ja jossain määrin ehkä oinas ja kauriskin taas voi olla haavoittuneenakin vaarallisia ja skorpionikin ehtiä pistämään. Kaksosten kohdalla saisi olla nopea ampuja.
Omista lähiplaneetoista ja noususta kootussa yhdistelmässä kahdet kaksoset ratsastaa härällä suojanaan kolme vaakaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hiton signature signistä te finglishittäret höpisette? Tarkoitatteko kenties hallitsevaa merkkiä?
Kun googletat astro seek birth chart ja sittemin laitat syntymäaikasi siihen niin tekee syntymäkartan. Siinä lukee sitten dominants missä näkyy hallitsevimmat planeetat ja elementit ja sitten se monien puhuma signature sign. Se määrittyy siten että onko kartallasi eniten mitä elementtiä ja mitä laatua. Eli jos olisi johtavaa ja maata niin olisi signature sign kauris.
Mitä merkitystä tuolla signaturella on? Katsoin sen ja itselläni se on vaaka, vaikka kartalla ainoat planeetat vaa'assa ovat uranus ja pluto. Elements: 2xFire, 3xEarth, 4xAir, 1xWater. mutta aurinkomerkki on kalat, kuu vesimies ja nouseva jousimies, merkurius kauriissa ja mars ja venus härässä. Tosi sekavaa mun mielestä. Dominant elementsien kohdalla maaelementtejä oli 10, Ilmanko en hahmota itseäni mistään horoskooppimerkistä.
Sideaarisella kartalla saat tietää enemmän kumppanistasi, lapsista ja urasta.
Vaaka narsistisin sen huomaa tuosta äänestystuloksesta jos siihen voi luottaa. Putin on vaaka.
Kalat on kaksinaamainen.
Oinas suora, tykkään!
Härkä arvostelee ulkonäköä liikaa.
Skorpioni osaa olla hankala, samoin kauris.
Venus kaksosissa uskollinen?
Parhaita vaaka, vesimies, neitsyt.
Erikoista. Samoja piirteitä yhdistetään ja samana aikaan ei tunnisteta saman merkin sisällä.
Forer-efekti liitetään muuten myös horoskooppeihin. Suosittelen lukemaan ennen kuin leimataan jotain tiettyä horoskooppimerkkiä ennakkoluuloisesti. Itse en koskaan kerro horoskooppiani sitä kysyttäessä ja puolisoni merkkiä en muista ulkoa. Tokihan sen saisi syntymäpäivästä selville, jos kiinnostaisi.
Ferer-efektistä voi lukea esimerkiksi tästä:
https://www.skepsis.fi/ihmeellinen/forer-efekti.html
Vierailija kirjoitti:
Kun leijona ja jousimies kohtaa; jousimies on mustin murkinaa.
Mielestäni Vesimiehet ovat mustasukkaisia, riippuu henkilöstä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vaaka narsistisin sen huomaa tuosta äänestystuloksesta jos siihen voi luottaa. Putin on vaaka.
Äitini on vaaka, tulen vaakojen kanssa toimeen. Pitäisi huolestua.
- kaksonen (nainen)
Eikö se aika paljon riipu omasta horoskooppimerkistä, keiden kanssa tulee toimeen. Sellaisia listoja olen horoskooppisivuilta lukenut. Myös kiinalaisista horoskoopeista, joissa on kunkin merkin kohdalla myös alalajeja (tuli, puu, vesi, maa, metalli). Noita kun rupeaa yhteen sovittelemaan, niin ei kohta tiedä millainen on. Jossain luki, että planeettojen sijainnitkin ovat niin paljon muuttuneet aikojen kuluessa, että en ehkä olekaan enää vesimies (kuten olen luullut).
Vierailija kirjoitti:
Se vaaka on kyllä jo kauan sitten menettänyt tasapainonsa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Vesimiehet ovat mustasukkaisia, riippuu henkilöstä 🤔[/quote Ilman merkki, jostain luin että on vapautta rakastava ja suvaitsevainen, ehkä sitoutumiskammoinenkin. Mutta olen varmaan jäävi sanomaan, kun olen itse vesimies.
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Apua, mun aurinko ja kuu on skorpioni ja kaksoset 😂 Onneksi nouseva merkkini jousimies vähän tasapainottaa.
Kaikki yhtä hyviä. Omalla tavallaan.
Aivot sulaa kun luen idioottien luonneanalyysejä jonkun syntymäajan mukaan. Herranjumala miten voi tässäkin maassa olla tuollaisia imbesillejä.