Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan presidenttipari, molemmat on vesimiehiä.
Montaa pariskuntaa ei ole tullut vastaan 50v elämän varrella jossa molemmilla ois sama merkki, mutta 2 pariskuntaa tunnen joissa molemmat vesimiehiä. Sattumalta samanoloisia kuin tuo pressapari, oman tähtensä seuraajia, huokuvat myönteistä energiaa, rakentava suhtautuminen kaikkiin ja kaikkeen.
yksi skorpioni
Voisi kuvitella että vesimiesten liitto toimii kuin unelma. Muita merkkejä joille samanmerkkinen puoliso sopii? Itse olen rapu enkä jotenkin usko että toinen rapu sopisi minulle. En kyllä tiedä mikä sopisi.
Miksi koet ettei kaksi rapua sovi yhteen? Liikaa peilaamista ja vetäytymistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirani on skorpioni miten saan luotua koirani kanssa hyvän suhteen?
Järjestä teille kiva deitti-ilta juomineen ja purtavineen ja katso mihin johtaa.
Minulla on Skorpioni merkissä syntynyt koira, joka ei siedä muita yksilöitä omistajansa lähellä, joten älä hanki toista koiraa äläkä päästä kavereiden tai naapureiden koiria lähellesi. On nimittäin todella mustasukkainen, vaikka rakastaa omistajaansa ehdoitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestä teille kiva deitti-ilta juomineen ja purtavineen ja katso mihin johtaa.
Minulla on Skorpioni merkissä syntynyt koira, joka ei siedä muita yksilöitä omistajansa lähellä, joten älä hanki toista koiraa äläkä päästä kavereiden tai naapureiden koiria lähellesi. On nimittäin todella mustasukkainen, vaikka rakastaa omistajaansa ehdoitta.
Mun edesmennyt koirani oli oinas, ja jumaliste, ei korskeampaa tyyppiä ole nähnyt. Pomo. Se itsetunto oli dynamiittia. Onneksi oli todella älykäs ja napakalla koulutuksella siitä kaverista sukeutui ihan huippu.
Paras vesimerkki on rapu.
Parhaimmat maamerkit härkä ja neitsyt.
Paras ilmamerkki on vesimies.
Pahimmat ovat kaikki tulimerkit oinas, leijona, jousimies ja pahimmat ilmamerkit kaksoset ja vaaka.
paras horoskooppi on se oma ja pahin on exän
Kaksoset pahin ja ärsyttävin merkki. Tuntuvat olevan häsläämässä ja puhumassa joka paikassa, niille ei kannata kertoa mitään kun juoruavat kaiken. Olen kauriina tokaissut kaikille kaksosille että turpa kiinni.
Eikös horoskoopit ole 1980-luvun juttu?
Vierailija kirjoitti:
paras horoskooppi on se oma ja pahin on exän
Mitä merkkejä olette?
Vierailija kirjoitti:
Eikös horoskoopit ole 1980-luvun juttu?
Joo, onhan lehdissä ollut niitä ennusteita jo vuosikymmeniä :) Toimittajat kertoivat aikoinaan, että heitä otti päähän, kun juttujen lisäksi piti keksiä jotain "Kohtaat elämäsi rakkauden ja lottovoittokin täällä näkyy"...
Täällä kuitenkin taidetaan oikeasti puida syntymäkarttojen merkitystä jne. Mutta silti tänne mahtuu horoskooppienkin tulkitsijoita. Koiranpaskaakin on ollut kaduilla niin kauan kuin muistan, ja saahan niistäkin keskustella, mikäs siinä...
Minkälainen on vesimies koira?
Mulla kaksi skorpionia tuttavana.Molemmat besserwissereitä, kateellisia ja haluavat sanoa viimeisen sanan, pisteliäitä .Olen koko ajan vähentänyt yhteydenpitoa heihin, mutta osaavat he joskus hauskojakin olla
Vierailija kirjoitti:
Tykkäävät uida, meillä on ollut useita.
Vierailija kirjoitti:
Palvelukoirana voisi olla täydellinen, koska vesimies edustaa epäitsekkyyttä, anteliaisuutta ja erilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Mielestäni jousimiehet saattavat myös olla hieman mustavalkoisia erityisesti joissain aatteellisissa / opillisissa / filosofisissa / uskonnon kysymyksissä. Mutta ei se välttämättä mitenkään huono asia ole, ainakin tulee ilmi, mitä mieltä asioista oikeasti ovat. Päivi Räsänen on jousimies ja on kuuluttanut menevänsä vaikka vankilaan asiansa takia.
Nyt se selvisi. Jouskarit päästävät suustaan kaiken ilman itsesensuuria ja aiheuttavat voimakasta myötähäpeän tunnetta muissa ihmisissä.
Voinen allekirjoittaa tämän. T. Jousimies ♐
Pahin on härkä mies. Opportunisti, manipuloiva, itsekäs, epäluotettava ja ilkeä.
Kaikki horoskoopit, astrologiat, ennustukset, tarot-kortit ym. ovat noituutta. Mutta jos minulta kysytään, niin paras horoskooppimerkki on ilman muuta vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun edesmennyt koirani oli oinas, ja jumaliste, ei korskeampaa tyyppiä ole nähnyt. Pomo. Se itsetunto oli dynamiittia. Onneksi oli todella älykäs ja napakalla koulutuksella siitä kaverista sukeutui ihan huippu.
Vanhempien beagle Kaksosten aikaan synytynyt. Nuorena pomppi kuin vieteri joka paikkaan ja korkealle. Vanhemmiten vähän rauhoittunut mutta hyvin eläväinen, sosiaalinen ja tarkkaavainen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on härkä mies. Opportunisti, manipuloiva, itsekäs, epäluotettava ja ilkeä.
Miten/millaisissa tilanteissa nämä ilmenee?
t. muutaman viikon Härkämiestä (kuuRapu, merkurius-venusKaksoset, marsOinas) tapaillut
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tunnemme samaa härkämiestä, koska tuntemani härkä on rauhaa rakastava, perhekeskeinen, kiltti ja lempeä mies.
Aurinko ja venus kaloissa, kuu ja nouseva merkki skorpioni. On nuoresta asti tuntenut, että itsessä on kaksi erilaista puolta. Näkee asiat kahdelta eri suunnalta. On vaikea tehdä päätöksiä. On toisinaan lempeä, toisinaan ei lainkaan.