Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9681/12740 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on niin herkkähipiäinen, loukkaantuu pienestäaina ekana joka asiassa aika ärsyttävä.. Ei kestä jos ei oo ykkönen.. Riitelijä myöskin..

Vierailija
9682/12740 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kuten varmaan moni muukin, aina kun tulen Vauvapalstalle niin käyn äänestämässä omaa merkkiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9683/12740 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka-horoskooppimerkki on ainoa jota ei ole ilmaistu elollisessa muodossa. Putin, Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen ja minä olemme vaakoja.

Vierailija
9684/12740 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaiden stereotyyppeihin kuuluu itsevarma, itsekäs, viisas, ulospäinsuuntautunut ja pätevä, vaikka itse olen hyvin ujo ja kiltti, ja pidän itseäni vähän ysinkertaisena ihmisenä. On aika ikävää kuulla että ihmisiä tuomitaan syntymäajan perusteella.

Vierailija
9685/12740 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni ei pärjää vedessä kauaa ja ei muutenkaan ole itsellensä hyväksi eikä muille ja ei ole erityisesti ravintoa. Ei pidetty eläin.

Kalat, koska ei pärjää maalla, joka on keskeisempää. Ja on ravintoa. Joku voi tosin haluta olla kala, ja ei ole ongelma kenellekään. Mutta olisin mieluummin skorpioni. Eli mun valinta huonoimmaksi eläimeksi on Kala.

Vaaka on eloton, mutta viittaa sellaiseen ihmiseen.

Vierailija
9686/12740 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa itselleni paha mieli, kun kirjoitin, että jousimiehetkin on hieman mustavalkoisia. Oikeampi ilmaus on ihanteellisia, heillä on korkeat ihanteet ja puolustavat oikeana pitämään arvoja.

Minulla on ollut monta koiraa, rakkain niistä oli jousimies. Sillä oli vilpittömät ja kauniit silmät ja ystävällinen ja hyvää tarkoittava luonne.

Vierailija
9687/12740 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on Saturnus härkä ja Jupiter oinas?

Persoonaplaneetat Merkurius-Venus-Mars ovat peruskauraa Saturnus-Uranus-Neptunus ovat kaukaiset planeetat. Saturnus-Jupiter ovat siinä puolivälissä ja siksi minulle kysymysmerkki ilman vastausta

Vierailija
9688/12740 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisen pashkan ohjaamina te elätte elämäänne?

Vierailija
9689/12740 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies on paras! Oma merkkini skorpioni. Pahin on leijona ♌️

Vierailija
9690/12740 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumiehet lukevat naisia taitavasti. Ravulle ei kannata valehdella sillä haistavat vilpin ja kokemaansa vääryyttä eivät unohda koskaan.

Vierailija
9691/12740 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista maamerkeistä, härkä, kauris ja neitsyt!

Vesimerkeistä ehdottomasti kalat! Ihania. Niin ystävinä kuin muutenkin. Herkkiä ja empaattisia.

Tulimerkeistä jousimies.

Ilmamerkeistä kaksoset.

Skorpionien kaa en tuu kovin hyvin juttuun, jotenkin liian ehdottomia. Ravuissa on ainaki parisuhteessa erittäin huonoja kokemuksia, mustasukkaisuutta ja takertuvuutta.

Oma merkki härkä. Nousu jousimies ja kuu neitsyt.

Vierailija
9692/12740 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimerkeistä ehdottomasti kalat! Ihania. Niin ystävinä kuin muutenkin. Herkkiä ja empaattisia.

Tulimerkeistä jousimies.

Ilmamerkeistä kaksoset.

Skorpionien kaa en tuu kovin hyvin juttuun, jotenkin liian ehdottomia. Ravuissa on ainaki parisuhteessa erittäin huonoja kokemuksia, mustasukkaisuutta ja takertuvuutta.

Aika hauska, kun olen skorpioni, ja mun mielestä taas kaikki tuntemani härät ovat olleet hivenen pomottavia. Itse olen määrätietoinen ja tiedän mitä haluan, mutta otan muut huomioon. 

Laitettiin kerran kulinaristiystäväni härän kanssa ruokaa, ja mikään mitä ehdotin, ei kelvannut. Mulla kotitalouden perustutkinto. Toinen härkäystäväni tuli kylään viikonlopuksi ja pesin hänenkin pyykkinsä, väärin tietenkin. Lisäksi viikkasinkin ne väärin. Mehu oli vääränlaista, samoin huomasin ettei ruokakaan ois kelvannut.

Entinen poikaystäväni, härkä, olisi syönyt vaikka koko päivän. Hän oli myös luonteeltaan minä itse. Mitään en olisi saanut päättää mistään.

Yhden ystäväni mies on härkä, ja he riitelevät aika usein. Mies on kuulema todellinen jääräpää. Uskon sen.

Ei millään pahalla, vaan kokemuksella.

Vierailija
9693/12740 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat on paras! T. Vesimies-nainen

Vierailija
9694/12740 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin: vesimies, vaaka, rapu, oinas, jouskari, kauris.

Vierailija
9695/12740 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulimerkeistä jousimies.

Ilmamerkeistä kaksoset.

Aika hauska, kun olen skorpioni, ja mun mielestä taas kaikki tuntemani härät ovat olleet hivenen pomottavia. Itse olen määrätietoinen ja tiedän mitä haluan, mutta otan muut huomioon. 

Laitettiin kerran kulinaristiystäväni härän kanssa ruokaa, ja mikään mitä ehdotin, ei kelvannut. Mulla kotitalouden perustutkinto. Toinen härkäystäväni tuli kylään viikonlopuksi ja pesin hänenkin pyykkinsä, väärin tietenkin. Lisäksi viikkasinkin ne väärin. Mehu oli vääränlaista, samoin huomasin ettei ruokakaan ois kelvannut.

Entinen poikaystäväni, härkä, olisi syönyt vaikka koko päivän. Hän oli myös luonteeltaan minä itse. Mitään en olisi saanut päättää mistään.

Yhden ystäväni mies on härkä, ja he riitelevät aika usein. Mies on kuulema todellinen jääräpää. Uskon sen.

Härkämiehet on kyllä kovia syömään ja nukkumaan, mutta myös ihania rakastajia :)

Vierailija
9696/12740 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulimerkeistä jousimies.

Ilmamerkeistä kaksoset.

Härkämiehet on kyllä kovia syömään ja nukkumaan, mutta myös ihania rakastajia :)

Aijaa :D No tämä mun exäni oli sitten poikkeus joka vahvisti säännön. Itsekkyys ylsi keittiöstä makkariinkin. Sen sijaan yhden naapurini (ystävä myös) mies on kuulema aivan ihana ja hellä ja romanttinen yms. ja nyt kun mietin, niin vappuna vietti synttäreitään tämä herrasmies, eli härkähän sekin on. Tykkää muuten myös herkutella, ainakin heidän  meillä kyläillessä huomasin että maistui.

Samalla tuli mieleeni entinen luokkakaverini, jonka kanssa tehtiin esitelmää. En viitsinyt vääntää, kun Liisa halusi tehdä sen juuri kuten itse halusi, härkäpäinen härkätyttö hänkin.

Kaikille on yhteistä hyvä huumorintaju, eli ihan mukavia tyyppejä, mutta ikävää on, kun haluavat jyrätä. Vähän sellainen besserwisser meininki.

Vierailija
9697/12740 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mitään kommenttia yhdistelmästä härkä (mies), nouseva merkki skorpioni? Itse kauris, nouseva rapu. Osaako kukaan tulkita kuinka kolisee yhteen :D

Vierailija
9698/12740 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomerkki on varsin merkityksetön sehän on kokonaisen kuukauden sama. Ei kukaan muistuta aurinkomerkki stereotyyppiään oikeasti.

Nouseva on persoonallisempi sillä se vaihtuu tunneittain muttei silläkään ole suurta merkitystä.

Merkityksellisin on hallitseva merkki joka määräytyy astrokarttaa hallitsevan planeetan(=ruling planet) perusteella.

Minä tiedän nämä asiat 5000 vuoden kokemuksella🕉

Vierailija
9699/12740 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkomerkki on varsin merkityksetön sehän on kokonaisen kuukauden sama. Ei kukaan muistuta aurinkomerkki stereotyyppiään oikeasti.

Nouseva on persoonallisempi sillä se vaihtuu tunneittain muttei silläkään ole suurta merkitystä.

Merkityksellisin on hallitseva merkki joka määräytyy astrokarttaa hallitsevan planeetan(=ruling planet) perusteella.

Minä tiedän nämä asiat 5000 vuoden kokemuksella🕉

Uskon näin olevan. Itse olen vaaka mutta nouseva skorpioni ja tulen hyvin toimeen mm rapujen kanssa.

Vierailija
9700/12740 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksiä on mars-Oinaan kanssa. Kahdesta kokemusta ja menee kirkkaasti ohi muiden.

t. mars-Vaaka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi