Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9721/12740 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona?

Leijona on paras. Mä olen leijona, eikä mulle kelpaa kuin paras :)

Vierailija
9722/12740 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan voi valita parasta mitenkään. Ihastun todella helposti mutta ainut pitkä suhde on ollut se, jossa en oikeastaan ihastunut ja rakastunut ollenkaan. Koulussa parhaat keskustelut oli aina kalapoikien kanssa. Skorpionit vetävät magneetin lailla mutta hyvin pian tulee tulisia yhteenottoja. T. Rapu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9723/12740 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se aika paljon riipu omasta horoskooppimerkistä, keiden kanssa tulee toimeen. Sellaisia listoja olen horoskooppisivuilta lukenut. Myös kiinalaisista horoskoopeista, joissa on kunkin merkin kohdalla myös alalajeja (tuli, puu, vesi, maa, metalli). Noita kun rupeaa yhteen sovittelemaan, niin ei kohta tiedä millainen on. Jossain luki, että planeettojen sijainnitkin ovat niin paljon muuttuneet aikojen kuluessa, että en ehkä olekaan enää vesimies (kuten olen luullut).

Joskus luin että kiinalaiset pitävät intiimiin suhteeseen sopivina niitä joiden eläinmerkit ovat kooltaan suunnilleen samankokoisia. Itse ainakin olen viimeaikoina todennut tämän, 12v nuorempi kumppani ja olemme molemmat Koiria, täydellinen yhteensopivuus sillä alueella <3

Vierailija
9724/12740 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan pahimmalla eli Jousimiehellä. Ei hitto inhoan Jousimiehiä!! Siinä tyyppi joka sanoo kaiken suoraan, aivan suoraan ja kaiken mitä sylki suuhun tuo ilman minkäänlaisia varoituksia. Jousimiehet ovat ärsyttäviä!!

Parhain on Rapu. Intuitiivinen, herkkä, taiteellinen, menestyvä ja perhekeskeinen. Ravut ovat ihania.

Vierailija
9725/12740 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on kuuskorpioni jolla aurinko-oinas ja nousu leijona?

Vierailija
9726/12740 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se aika paljon riipu omasta horoskooppimerkistä, keiden kanssa tulee toimeen. Sellaisia listoja olen horoskooppisivuilta lukenut. Myös kiinalaisista horoskoopeista, joissa on kunkin merkin kohdalla myös alalajeja (tuli, puu, vesi, maa, metalli). Noita kun rupeaa yhteen sovittelemaan, niin ei kohta tiedä millainen on. Jossain luki, että planeettojen sijainnitkin ovat niin paljon muuttuneet aikojen kuluessa, että en ehkä olekaan enää vesimies (kuten olen luullut).

Joskus luin että kiinalaiset pitävät intiimiin suhteeseen sopivina niitä joiden eläinmerkit ovat kooltaan suunnilleen samankokoisia. Itse ainakin olen viimeaikoina todennut tämän, 12v nuorempi kumppani ja olemme molemmat Koiria, täydellinen yhteensopivuus sillä alueella <3

Voi helkkari. Terv. kiinalaisen horoskoopin hevosmies.

Vierailija
9727/12740 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitetaan pahimmalla eli Jousimiehellä. Ei hitto inhoan Jousimiehiä!! Siinä tyyppi joka sanoo kaiken suoraan, aivan suoraan ja kaiken mitä sylki suuhun tuo ilman minkäänlaisia varoituksia. Jousimiehet ovat ärsyttäviä!!

Parhain on Rapu. Intuitiivinen, herkkä, taiteellinen, menestyvä ja perhekeskeinen. Ravut ovat ihania.

Oinaat ovat vielä pahempia tuossa kaiken suoraan möläyttelyssä, ei ole pässeillä mitään tilannetajua tai hienotunteisuutta.

Vierailija
9728/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinaat ovat vielä pahempia tuossa kaiken suoraan möläyttelyssä, ei ole pässeillä mitään tilannetajua tai hienotunteisuutta.

Niinkin voi sanoa mutta omasta kokemuksesta voin todeta että tiedän kaksi poikkeusta vaimoni ja vaimon ystävä, ovat molemmat oinaita ja ovat herkkiä ja ystävällisiä, rauhallisia ja todella kohteliaita. Kumpikaan ei ole ikinä möläytellyt vaan ovat erittäin hienotunteisia. Terkuin Rapumies

Vierailija
9729/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on kuuskorpioni jolla aurinko-oinas ja nousu leijona?

Kuuskorpioni on lojaali ja sensitiivinen ja niillä on intensiiviset emotionaaliset tarpeet eli sisällä kuohuu mikä ei välttämättä näy ulospäin. Kuuskorpionista on sanottu, että on yhteydessä tunteisiin, psykologiseen ja henkiseen yhteyteen elämässä. Kuuskorpioni antaa itsestään tarkkanäköisen, voimakkaan ja muutoksellisen kuvan.

Vierailija
9730/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahempia ovat leijonat, huomionhakuisuus on välillä suorastaan hullua. Pidän yleensä vilkkaista oinaista. T. Vesimies-nainen

Vierailija
9731/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helkkari. Terv. kiinalaisen horoskoopin hevosmies.

Itsekin haluaisin olla tuollainen, ainakin siis varustuksen suhteen. Kade. 

Vierailija
9732/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyet on pahimpia. Pikkutarkkoja nipoja. Omasta ystäväpiiristä löytyy eniten oinaita ja kaksosia. Niiden kanssa synkkaa.

Vierailija
9733/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kiinalaisen horoskoopin sika? Minkälaisia siat ovat?

Vierailija
9734/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä:D oikea vesisika. No sikaahan on kuulema helppo höynäyttää ja liian hyvä tähän katalaan maailmaan mut itse en ole niin helposti vietävissä. Ystävilleni olen lojaali, antelias, kiltti. Tulen kaikkien kanssa Yleensä toimeen, helposti lähestyttävä.

Vierailija
9735/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä:D oikea vesisika. No sikaahan on kuulema helppo höynäyttää ja liian hyvä tähän katalaan maailmaan mut itse en ole niin helposti vietävissä. Ystävilleni olen lojaali, antelias, kiltti. Tulen kaikkien kanssa Yleensä toimeen, helposti lähestyttävä.

Kiinassa sika on varovainen koska pelkää joutuvansa syödyksi.

Vierailija
9736/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Apua, mun aurinko ja kuu on skorpioni ja kaksoset 😂 Onneksi nouseva merkkini jousimies vähän tasapainottaa.

Kaksosten ominaiskyky on liikkuvuus joka alueella, myös jouskari on enemmän vapaa luonne.  Ehkä skorppari jysäyttää paikalleen. 

Vierailija
9737/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa sika on varovainen koska pelkää joutuvansa syödyksi.

Sika on kiinassa arvostettu eläin.

Vierailija
9738/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pöljä niihin uskoo 🤣🤣🤣

Vierailija
9739/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen. Ja juuri hyväntahtoisuuteni takia tullut petkutetuksi. Ihmissuhteissa siis, ei kukaan ole multa saanut latin latia, enkä mä nyt afrikkalaisiin avaruusinsseihinkään usko. Antelias ja avulias, kyllä, ja haluan edistää rauhaa ja hyvää oloa, nimenomaan työpaikalla, mistä eivät kaikki tykkää. En halua riidellä.

Mutta tosiaan, jos joku luotettava taho kysyy "olisitko kiinnostunut tällaisesta projektista"... niin eiköhän meikäläinen ole jo heti käsi pystyssä minä voin, kyllähän minä. Olen elämänjanoinen ja uteliaskin (en mikään naapurikyttääjä) ja haluan kokea eri asioita. Joskus tulee turpaan aika hyvin. Mutta oppia ikä kaikki. En sentään mihinkään laittomuuksiin enkä järjettömyyksiin ole koskaan lähtenyt mukaan.

Osaan tietenkin suuttua, kun huomaan petoksen, skorpioni kun olen. Pitkä on muisti.  ;D

(Toivottavasti ei taas jonkun "aivot sulaneet"...)

Vierailija
9740/12740 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppihan se ihmisistä tekee pettäjiä. Idiootit ympärilläni :D

Niinpä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä