Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Lempikalat Rihanna ja Kurt Cobain, inhokkini Justin Bieber.
Suosikkimerkkini on rapu ja näyttelijöistä paras rapu on Lee Minho.
Miksi listalla ei oli viiriäistä?!!! Jos jollain on oikeus vetää hatusta näitä merkkejä, miksi kaikilla ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Olen rapu. Paras julkkisrapu on Meryl Streep, pahin varmaan Khoe Kardashian. Molemmista löytyy mielestäni myös ravun tyypillisiä puolia: Maryl Streep on herkkä, tunneälykäs ja kantaa itsensä hyvin, Khloe Kardashian epävarma uhriutuja, joka ilkeilee selän takana. Edustavat aika hyvin merkin ääripäitä.
Tykkään Khloesta omassa painonpudotusohjelmassaan, kun on kuunteleva ja empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta: kuka julkkis on suosikkisi oman merkkisi edustajista? Entä inhokki?
Itse olen leijona, ja suosikkini leijonan merkissä syntyneistä suosikkini on varmaankin Kate Bush, inhokki Kylie Jenner.
Kate on ihana <3 Hyvä idea kysyä tätä, pisti ihan miettimään! Olen vesimies, ja oma suosikkini horoskooppikaimoista on ehkä traaginen kaunotar Sharon Tate. Hän kuuluu olleen kaunis myös sisäisesti, ja olisi lapsineen ansainnut pitkän elämän. Virginia Woolf voisi olla toinen vahva ehdokas! Sitten inhokki...Ellen DeGeneresistä en jotenkin tykkää, vaikka ihan nopeaälyinen onkin. Jotenkin hänen tyylinsä on vähän ilkeilevä omaan makuuni.
Suosikkiskorpionini on Sylvia Plath, inhokkini Annika Saarikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta: kuka julkkis on suosikkisi oman merkkisi edustajista? Entä inhokki?
Itse olen leijona, ja suosikkini leijonan merkissä syntyneistä suosikkini on varmaankin Kate Bush, inhokki Kylie Jenner.
Kate on ihana <3 Hyvä idea kysyä tätä, pisti ihan miettimään! Olen vesimies, ja oma suosikkini horoskooppikaimoista on ehkä traaginen kaunotar Sharon Tate. Hän kuuluu olleen kaunis myös sisäisesti, ja olisi lapsineen ansainnut pitkän elämän. Virginia Woolf voisi olla toinen vahva ehdokas! Sitten inhokki...Ellen DeGeneresistä en jotenkin tykkää, vaikka ihan nopeaälyinen onkin. Jotenkin hänen tyylinsä on vähän ilkeilevä omaan makuuni.
Virginia Woolf on oma suosikkini. <3 Ellen on mielestäni todella oinasmainen vesimies, mutta ellenillä onkin kuu oinaassa.
Vierailija kirjoitti:
Lempikalat Rihanna ja Kurt Cobain, inhokkini Justin Bieber.
Suosikkini kaloista on Elizabeth Taylor ja inhokkini Rihanna joka on toinen, jolla on paljon oinasta kartalla - kuuoinas ja nousuoinas. Rihannasta puuttuu kalojen pehmeys ja empatia.
Inhokkivesimies Jeffrey Epstein, suosikki on Rose mcGowan
Lempi jousimiesjulkkikset: Britney Spears, Brad Pitt, Jimi Hendrix, Jim Morrison, Tyra Banks
Inhokit: Miley Cyrus, Kiefer Sutherland, Sven Stiller, Christina Applegate
Aina tasaisin väliajoin tällä palstalla ja muuallakin kyseenalaistetaan horoskoopit ja leimataan hölynpölyksi. Heille voin antaa esimerkin että katsokaapa vaikka kaikkia härkä-merkin edustajia: he ovat hedonisteja eli herkuttelevat ruualla, pitävät ruuasta, puhuvat ruuasta, ylensyöjiä joka näkyy vartalossa, hyvin hitaita liikkeissään, jääräpäitä, ulkonäkökeskeisiä ja laiskuuteen taipuvaisia pyllyperverssejä. Musikaalisuutta voi olla mutta harvoin urheilullisuutta.
Kaksosmiehet on olleet munkin tuurilla poikkeuksetta valehtelevia tai pettäjiä (menneisyydessään ainakin, vaikken itse olisi joutunut uhriksi), eli hauska sinänsä että täällä havaittu samaa. Skorparit ja oinaat tuntuu taas helvetin hankalilta muuten :D
Itse olen härkä, lainaan tuota että se lienee juuri paras sekä pahin samassa paketissa. Paljon piirteitä, joita arvostan, mutta ei toista tällaista jääräpäätä jaksaisi😄
Helpoimmat puolisot on olleet vaaka sekä nykyinen kalat. Lempeitä ja vakaita.
Vierailija kirjoitti:
Aina tasaisin väliajoin tällä palstalla ja muuallakin kyseenalaistetaan horoskoopit ja leimataan hölynpölyksi. Heille voin antaa esimerkin että katsokaapa vaikka kaikkia härkä-merkin edustajia: he ovat hedonisteja eli herkuttelevat ruualla, pitävät ruuasta, puhuvat ruuasta, ylensyöjiä joka näkyy vartalossa, hyvin hitaita liikkeissään, jääräpäitä, ulkonäkökeskeisiä ja laiskuuteen taipuvaisia pyllyperverssejä. Musikaalisuutta voi olla mutta harvoin urheilullisuutta.
Täällä ylenpalttisesti ruokaa rakastava härkä, erittäin jääräpää, viulisti, mutta myös elämäntapaurheilija ja kroppa tikissä. Nautiskelua se urheilukin voi olla - meitä nautiskelevia härkiä on paljon, joita endorfiinit ja adrenaliini ohjaavat myös urheilun saralla ;)
Suosikki oinas-julkimoni Emma Watson, Lady Gaga, Elton John, Reese Witherspoon
Inhokit: Mariah Carey, Celine Dion (neuroottisen oloisia), Ewan Mc Gregor, Eddie Murphy
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani härkä urheilee neuroottisuuten asti ja pitää huolta syömisistään, tykkää kyllå hyvästå ruuasta. En ehkä kuvailisi sanalla laiska mutta miesten edessä heittäytyy/esittåå avutonta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Mun kaksi exää ainakin. Mikään ruoka ei tuntunut riittävän ja sohva kutsui. Itsepäisenä väittivät kaikista asioista, mutta kaikki taas hyvin, kunhan masu täynnä. Pari naisystävää samantyyppisiä kans, kovia jörriköitä ja muka parempia kaikessa ja hanakoita inttämään, ja herkut ja hyvät viinit maistui.
Mulla kartalla paljon härkää mm. nousu härkä ja olen ihan just kuvatun kaltainen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mulla kartalla paljon härkää mm. nousu härkä ja olen ihan just kuvatun kaltainen 🙂
Tässä on nyt ollut puolesta/vastaan asetelmaa. Eli kumpaan kuulut siis? :D
Vierailija kirjoitti:
Haenkin tästä pipareita aurajuustoa ja sherryä ja jatkan löhöilyä. Tosin kun teen töitä painan sitkeästi ja jääräpäisesti vaikka 17 tuntia.
Olen rapu. Paras julkkisrapu on Meryl Streep, pahin varmaan Khoe Kardashian. Molemmista löytyy mielestäni myös ravun tyypillisiä puolia: Maryl Streep on herkkä, tunneälykäs ja kantaa itsensä hyvin, Khloe Kardashian epävarma uhriutuja, joka ilkeilee selän takana. Edustavat aika hyvin merkin ääripäitä.