Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko oinas ja skorpioni yhteen ystävinä, työkavereina tai rakastavaisina?
Olen oinas-nainen ja viimeisen viiden vuoden aikana ihastunut kaksi kertaa, molemmat tapaukset skorpioni-miehiä. Ensimmäisen kanssa tuli välirikko hetimiten, seuraavan kanssa kyräilemme toisiamme. Vetovoima on kova, mutta mutta.. Mietin kannattaako viedä tätä pidemmälle. Muilla kokemuksia?
Mahdatkohan jaksaa kiihkeää ja mustasukkaista skorpionia? Oinas toimii järjellään, skorpioni tunteellaan.
Skorpioni toimii hulluudellaan ja mielipuolisuudellaan.
Totta. Eräs skorppari oli niin ilkeä miehelleen että tämä joi ittensä hengiltä. Mitä tekee skorppari, otti heti uuden petinlämmittäjän. Tämä on skorppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oinas-nainen ja viimeisen viiden vuoden aikana ihastunut kaksi kertaa, molemmat tapaukset skorpioni-miehiä. Ensimmäisen kanssa tuli välirikko hetimiten, seuraavan kanssa kyräilemme toisiamme. Vetovoima on kova, mutta mutta.. Mietin kannattaako viedä tätä pidemmälle. Muilla kokemuksia?
Mahdatkohan jaksaa kiihkeää ja mustasukkaista skorpionia? Oinas toimii järjellään, skorpioni tunteellaan.
Tämä on niin totta, kokemusta on.
Se skorpionin kiihkeys tässä vetää, mutta en ymmärrä mistä kaikki draama tulee.
T. Oinas-nainen
Se tulee selkäytimestä. Mulla on aamuja, kun tunnen heti herättyä, että tänään tulee "draamaa". Se on kylläkin aina positiivisen puolella, en halua huonoja fiiliksiä kenellekään tai olla ilkeä. Ollaan erilaisia.
Mies huomaa jo vuosien kokemuksella, että nyt on säpinäpäivä ja taas mennään. Aallonpohjalta aallonharjalle, muutos on salamannopea. Onhan tämä raskastakin, joskus on vaikka vaan pakko lähteä kalaan aamulla kolo 3:00. Ehkä joku diagnoosi ois paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Eräs skorppari oli niin ilkeä miehelleen että tämä joi ittensä hengiltä. Mitä tekee skorppari, otti heti uuden petinlämmittäjän. Tämä on skorppari.
No nyt on paksua puhetta. Juotteko te muut, jos joku on ilkeä? Itse ainakin teen ihan muita järjestelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tunteet tee meistä ihmisiä?
Miten elät ihmisen kanssa, jota tunteet hallitsevat? Joskus kun on vaikea löytää sitä balanssia. Tuntemani oinaat eivät yksikään ole ikinä rypeneet missään syvissä vesissä, vaan ottaneet ohjat omiin käsiinsä. Yksikin kaverini, äiti tokais pojalleen kylmän rauhallisesti "Ryhdistäydy", kun lapsensa valitti jotain. Ihan fiksu poika oli, nykyään kauppakorkean käynyt, mutta murrosiässä hieman tunteet ailahtelivat vain.
Itse skorpionin ominaisuudessa kärsin tästä mielialojen vuoristoradasta ja joskus saa puhua itselleen pitkään järkeä päähän, kun meinaa sydän sanella tekemiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat tuhonneet pohjattomalla hulluudellaan ja epävakaudellaan lukuisten ihmisten elämät. Kavahtakaa vitipäitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat tuhonneet pohjattomalla hulluudellaan ja epävakaudellaan lukuisten ihmisten elämät. Kavahtakaa vitipäitä!
Monituisia sivuja sitten täällä on jo todistettu että ketjussa on 1 kamala ihminen joka satunnaisen aurinkomerkin mukaan nimittelee tuntemattomia. Yksi joka käytännössä tiedetään vitipääksi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monituisia sivuja sitten täällä on jo todistettu että ketjussa on 1 kamala ihminen joka satunnaisen aurinkomerkin mukaan nimittelee tuntemattomia. Yksi joka käytännössä tiedetään vitipääksi siis.
Tämä. Ei "hulluutta" katsota kalenterista kenenkään kohdalla se näkyy käytöksestä mm. tässä ketjussa
Täytyypäs oikein syventyä pohtimaan tätä, mielenkiintoinen aihe!
Oinas
Huonoa: Koko ajan menossa, ei koskaan pysähdy miettimään. Kärsimätön.
Hyvää: Monesti räväkkä persoona, joka kulkee rohkeasti omaa polkuaan ja elää kokemusrikkaan elämän.
Härkä
Huonoa: Hidas ja jääräpää. Itse olen Härkä ja tapana joskus kysyä muilta neuvoa, mutta silti jättää ne aina huomiotta ja joskus tehdä jotain vain silkasta itsepäisyydestä, vaikka tietäisi sen olevan typerää.
Hyvää: Luotettava. Ystävänä suurisydäminen vakaa kivijalka, joka ei jätä pulaan.
Kaksonen
Huonoa: Juonitteleva, pelaa ihmisillä. Epäluotettava.
Hyvää: Loistava keskustelija ja kommunikoija. Älykäs ja positiivinen.
Rapu
Huonoa: Yliherkkä ja takertuva. Usein vähän tylsiä perhekeskeisiä ihmisiä.
Hyvää: Ystävällinen ja sydämellinen.
Leijona
Huonoa: Ylidramaattinen. Korostaa omaa kultaisuuttaan ja syyttää muita itsekkäiksi...
Hyvää: Karismaattinen ja charmikas. Lempeä ja sisimmässään herkkä.
Neitsyt
Huonoa: Kankea ja negatiivisuuteen taipuvainen suorittaja.
Hyvää: Järjestelmällinen jalat maassa -tyyppi, jolla on suuri sydän. Hyvä huumori.
Vaaka
Huonoa: Näkee kaikissa ja kaikessa aina puolensa, joka on usein tietysti hyvä ominaisuus, mutta kun sinua on esim. loukattu, olisi tietenkin mukava saada myötätuntoa eikä pelkästään kehotusta ymmärtämään sitä toista osapuolta ja sympatiaa hänen teolleen...
Hyvää: Oikeudenmukainen, helppo tyyppi. Omaa kauneuden tajun.
Skorpioni
Huonoa: Mustasukkainen ja suuttuessaan erittäin julma.
Hyvää: Syvällinen ja erityisesti tunnetasolla rohkea. Herkkyyttä ja temperamenttia sopivassa suhteessa.
Jousimies
Huonoa: Vähän samaa kuin Oinaissa. Ominaisuus, jota samaan aikaan eniten ihailen, mutta joka myös tietyissä tilanteissa ärsyttää eniten: pysähtymättömyys.
Hyvää: Karismaattinen ja rohkea persoona. Älykäs.
Kauris
Huonoa: Tylsä ja työnarkomaani.
Hyvää: Yllättää syvällisellä puolellaan. Periksiantamaton ja luotettava.
Vesimies
Huonoa: Oman ainutlaatuisuutensa ja erilaisuutensa ylikorostaminen. Kuu-Veskarit taas usein tunnekylmiä ja yliloogisia, eivät omaa empatiakykyä eivätkä osaa lukea ihmisten tunteita.
Hyvää: Heikkojen puolustaja, oikeudenmukainen. Persoonallinen. Innostuva ja innostava.
Kalat
Huonoa: Uhriutuminen ja aikaansaamattomuus. Kykenemättömiä tekemään mitään ongelmilleen. Terve itsekkyys puuttuu: eivät osaa pitää huolta omasta hyvinvoinnistaan.
Hyvää: Syvällinen, ymmärtäväinen ja empaattinen.
Itse viihdyn parhaiten Skorpparien, Oinaiden, Jousimiesten ja Neitsyiden seurassa. Useimmiten taas itseä ärsyttävät henkilöt paljastuvat Kaloiksi, Ravuiksi tai Vesimiehiksi. Tykkään vahvoista persoonista ja liika kiltteys ärsyttää. Olen kuitenkin syvällinen ja tunteellinen, joten Vesimiehet päätyvät listalle liian tunnekyvyttömyyden vuoksi. Mieltymysasioitahan nämä ovat - toista voi miellyttää juuri ne piirteet, mitä toinen taas inhoaa.
Kyllä lentokone on paras. Sitten on se tuhkakuppi joka on pahin kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä hiljaisuus... Minä tiedän että skorpioni osaa olla kiihkeä ja todella intensiivinen etenkin tunteissaan, mutta on toisaalta todella romanttinen. Skorpionilla on kaikki tai ei mitään asenne eli mitään ei tehdä huvikseen ja jätetään tekemättä jos asiaa ei nähdä hyvänä. Skorpioni on myös syvällinen pohdiskelija, jossa on syvempi puoli. Ystäviä on syntyneinä skorpionin merkissä ja kumpikin on todella hyväsydämisiä ja eläinrakkaita.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Jos kaurismiehellä on kuu Neitsyessä, niin onko hänen vaikea alkaa parisuhdetta ?
Tiedän naisen aurinkokauris ja kuuneitsyt ja on parisuhteessa.
Tämä on kyllä palstan paras viihdeketju.
Aivan fantastisen huvittavaa, miten ihmiset ulkoistavat huonot puolensa astrologisen merkkinsä syyksi. Aivan kuin niille omille valuvioilleen ei voisi tehdä mitään tai omaa persoonaansa jalostaa parempaan suuntaan, koska on sattunut syntymään johonkin tiettyyn merkkiin.
Itse väitän, että parhaimmillaan mikä vain merkki voi olla luonteeltaan paras ja toki pahimmillaan myös huonoin. Kaikki riippuu ihmisen halusta pyrkiä parempaan, vaikka vaikeimman kautta.
Jokaisella merkillä on heikkoutensa (ja vahvuutensa). Ihmisen tarkoituksena ei ole velloa luonnollisissa vahvuuksissaan unohtaen heikkoutensa, vaan nimenomaan ylevöittää heikkouksiaan unohtamatta vahvuuksiaan.
Eniten annettavaa toisilleen henkisen kehittymisen kannalta on ehdottomasti merkkien täydellisillä vastakohdilla.
Ymmärrän kyllä, että ihmisiä luonnollisesti viehättää ja vetää puoleensa eniten helpoiten lähestyttävät merkit, joiden kanssa keskimäärin kaikki tulevat toimeen.
Yleensä nämä merkit ovat kuitenkin aika mitään sanomattomia arvoiltaan ja mielipiteiltään. He pyrkivät myötäilemään ja miellyttämään kaikkea ja kaikkia.
Se taas ei sinällään ole välttämättä erityisen merkittävän sisäisen vahvuuden merkki, vaan oikeastaan päinvastoin.
Tällaisen merkin suurin haaste omassa elämässään saattaakin olla oppia sanomaan "ei" ja olemaan miellyttämättä kaikkia oman itsensä kustannuksellakin.
T. Vesimies M
Vierailija kirjoitti:
Aivan fantastisen huvittavaa, miten ihmiset ulkoistavat huonot puolensa astrologisen merkkinsä syyksi. Aivan kuin niille omille valuvioilleen ei voisi tehdä mitään tai omaa persoonaansa jalostaa parempaan suuntaan, koska on sattunut syntymään johonkin tiettyyn merkkiin.
Itse väitän, että parhaimmillaan mikä vain merkki voi olla luonteeltaan paras ja toki pahimmillaan myös huonoin. Kaikki riippuu ihmisen halusta pyrkiä parempaan, vaikka vaikeimman kautta.
Jokaisella merkillä on heikkoutensa (ja vahvuutensa). Ihmisen tarkoituksena ei ole velloa luonnollisissa vahvuuksissaan unohtaen heikkoutensa, vaan nimenomaan ylevöittää heikkouksiaan unohtamatta vahvuuksiaan.
Eniten annettavaa toisilleen henkisen kehittymisen kannalta on ehdottomasti merkkien täydellisillä vastakohdilla.
Ymmärrän kyllä, että ihmisiä luonnollisesti viehättää ja vetää puoleensa eniten helpoiten lähestyttävät merkit, joiden kanssa keskimäärin kaikki tulevat toimeen.
Yleensä nämä merkit ovat kuitenkin aika mitään sanomattomia arvoiltaan ja mielipiteiltään. He pyrkivät myötäilemään ja miellyttämään kaikkea ja kaikkia.
Se taas ei sinällään ole välttämättä erityisen merkittävän sisäisen vahvuuden merkki, vaan oikeastaan päinvastoin.
Tällaisen merkin suurin haaste omassa elämässään saattaakin olla oppia sanomaan "ei" ja olemaan miellyttämättä kaikkia oman itsensä kustannuksellakin.T. Vesimies M
Minä käytän astrologista karttaani itseni kehittämiseen. Kartta on sen halitjan potentiaali: ei tietenkään tarkoita, että tietyn merkin edustajat ovat aina parhaimmillaan ja pahimmillaan tietynlaisia. Ja se, että näitä parhaimpia ja pahimpia piirteitä listataan, ei mielestäni tarkoita, ettäkö niissä vellottaisiin eikä tajuttaisi, että ihminen voi kehittyä. Mutta se on totta, että mitään virallisesti "pahinta ja parasta" merkkiä ei voi määrittää, kysehän on vain erilaisista ihmisistä.
Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että puoleensa vetävistä merkeistä ei usein saa mitään irti, koska ne ovat niin helppoja itselle. Siksi kritisoinkin tätä yleistä ajatusta siitä, että vesi-maa ja ilma-tuli ovat aina parhaat yhdistelmät. Itse sopisin maamerkkipainotukseltani siis hyvin vesimerkkien pariin, mutta eniten koen kyllä saavani tulimerkeiltä. Vaikka itse vakaana välillä ärsyynnyn tulimerkkien räjähtävyydestä, se on silti ominaisuus, jota ihailen ja josta haluan oppia. Toisaalta, laskeva merkkini on Leijona, joka selittää tulimerkkien puoleensavetävyyden ainakin suhdeasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen merkin suurin haaste omassa elämässään saattaakin olla oppia sanomaan "ei" ja olemaan miellyttämättä kaikkia oman itsensä kustannuksellakin.T. Vesimies M
Minä käytän astrologista karttaani itseni kehittämiseen. Kartta on sen halitjan potentiaali: ei tietenkään tarkoita, että tietyn merkin edustajat ovat aina parhaimmillaan ja pahimmillaan tietynlaisia. Ja se, että näitä parhaimpia ja pahimpia piirteitä listataan, ei mielestäni tarkoita, ettäkö niissä vellottaisiin eikä tajuttaisi, että ihminen voi kehittyä. Mutta se on totta, että mitään virallisesti "pahinta ja parasta" merkkiä ei voi määrittää, kysehän on vain erilaisista ihmisistä.
Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että puoleensa vetävistä merkeistä ei usein saa mitään irti, koska ne ovat niin helppoja itselle. Siksi kritisoinkin tätä yleistä ajatusta siitä, että vesi-maa ja ilma-tuli ovat aina parhaat yhdistelmät. Itse sopisin maamerkkipainotukseltani siis hyvin vesimerkkien pariin, mutta eniten koen kyllä saavani tulimerkeiltä. Vaikka itse vakaana välillä ärsyynnyn tulimerkkien räjähtävyydestä, se on silti ominaisuus, jota ihailen ja josta haluan oppia. Toisaalta, laskeva merkkini on Leijona, joka selittää tulimerkkien puoleensavetävyyden ainakin suhdeasioissa.
Ja tähän vielä lisään, että mielestäni nousumerkin tarkastelu on kehittymisen kannalta tärkeää. Itselläni on todella erilaiset aurinko- ja nousumerkit ja koenkin, että seuraamalla nousumerkkiä olen kehittynyt monissa asioissa, jotka ovat aurinkomerkkini heikkouksia.
Vinkkejä, miten oinasnainen pärjää rapumiehen vetäytyessä kuoreen ja taka-alalle? Mitä pitäisi tehdä?
Mielenkiinnosta: kuka julkkis on suosikkisi oman merkkisi edustajista? Entä inhokki?
Itse olen leijona, ja suosikkini leijonan merkissä syntyneistä suosikkini on varmaankin Kate Bush, inhokki Kylie Jenner.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta: kuka julkkis on suosikkisi oman merkkisi edustajista? Entä inhokki?
Itse olen leijona, ja suosikkini leijonan merkissä syntyneistä suosikkini on varmaankin Kate Bush, inhokki Kylie Jenner.
Olen kaksonen. Mielestäni paras julkkiskaksonen on Natalie Portman, pahin Donald Trump.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni vastaa: Suosikkiskorpparini on ehkä Adam Driver, inhokkini joko Kris tai Kendall Jenner.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni vastaa: Suosikkiskorpparini on ehkä Adam Driver, inhokkini joko Kris tai Kendall Jenner.
Toinen skorpioni: suosikki Katy Perry, inhokki Charles Manson.
Joo ovat kyllä ärsyttävän rasittavia , ilkeitä ja lapsellisia ja sanoissa ja toisen loukkaamisessa ei säästellä kun ei saa tahtoaan läpi.