Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9101/12740 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorppasi ja nousumerkiltäni mulukku.  Nouseva mulukku.

Vierailija
9102/12740 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta: kuka julkkis on suosikkisi oman merkkisi edustajista? Entä inhokki?

Itse olen leijona, ja suosikkini leijonan merkissä syntyneistä suosikkini on varmaankin Kate Bush, inhokki Kylie Jenner.

Skorpioni vastaa: Suosikkiskorpparini on ehkä Adam Driver, inhokkini joko Kris tai Kendall Jenner.

Toinen skorpioni: suosikki Katy Perry, inhokki Charles Manson.

Suosikkioinaita ovat Keira Knightley, Victoria Beckham ja Lady Gaga. Inhokkia ei tule mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9103/12740 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyy noin yhdeksän kuukauden. jälkeen tekohetkestä. Enemmän kuin syntymäkuukausi määrää hänen kehitystään ja luonteenlaatua lapsuuden vuorovaikutus ja elinolosuhteet. Pitäisi ennemminkin miettiä vanhempien kykyjä, paheita, mahdollisuuksia tukea lastaan. Jos horoskooppeihin on uskomista, miettikää enemmän sitä mitä horoskooppimerkkejä vanhemmat ovat. Eli huuhaata, vai ovatko kaikki vaakavanhemmat, joka on paras horoskooppimerkki pilanneet jälkikasvunsa vai voiko oikeasti vaakavanhempien skorpionilapsi kasvaa teräväkieliseksi, saksitaan kolistelevaksi huonolla itsetunnolla varustetuksi aikuiseksi. Jos näin olisi, ei tarvittaisi kasvatusta, riittää kun ajoittaa lemmenhetkensä niin, että lapsi syntyy parhaan horoskooppimerkin alla.i

Vierailija
9104/12740 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonissa on hiukan ylvästä ryhtiä ei romahda vaan etsii keinon selviytyä ja auttaa muita usein mitä muut ei huomaa. Eikä kosta vaan odottaa että luoja hoitaa asiat. Etsii reittejä missä voi olla avuksi ohimennen ja häipyy kun tehtävä tehty. Etsii aitoutta kuoren alta. Vihaa pahuutta.

Vierailija
9105/12740 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu uskontoiset ei luovu uskonnostaan Älä sinäkään luovu pysy kristittynä kuitenkin vaikka eksytyksiä on paljon eri maissa ja kirkoissakin. Älä syötä kuolleita älä nuole kuvia lue evankeliumi.

Vierailija
9106/12740 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen skorppari.  Alla olevassa kuvauksessa on paljonkin tuttua! :)  En pidä kuvausta mitenkään kielteisenä.  Ehdoton tunneihminen olen itsekin.  Pitkävihainen ja tietyissä asioissa äärimmäisyysihminen.

Skorpioni on hyvin intensiivinen ja syvällinen tyyppi, jonka tunteet, ajattelu ja asenteet ovat useimmiten ulkopuolisilta piilossa.  Rakkausasioissa saa Skorpparilta usein intohimoisuuden kylkiäisenä omistavuutta ja mustasukkaista ehdottomuutta.  Skorpioni saattaa vaatia kumppaniltaan ehdotonta uskollisuutta.  Muissa ihmissuhteissaan skorpioni päästää lähelleen vain harvat ja valitut, luottamuksen voittamisen myötä skorpionista kuoriutuu lämminhenkinen ja huumorintajuinen sydänystävä.  Skorpioni kyllästyy huomattavasti muita merkkejä nopeammin marionetteihin ja kun Skorpioni kyllästyy niin olo käy uskomattoman ankeaksi molemmille osapuolille.  Parisuhde Skorpionin kanssa ei ole heikkohermoisten puuhaa, sillä vain itsetietoinen ja henkisesti kypsä tyyppi pystyy vastaamaan Skorpionin haasteeseen.  Kun Skorpionille antaa ruumiinsa menee siinä samassa kaupassa sielu ja henki niin että heilahtaa.

Skorpioni on luonnostaan oikeudenmukainen ja lojaali. Kiinteänä merkkinä hänen on vaikea unohtaa kokemiaan loukkauksia ja petoksia. Syvään juurtunut katkeruus voi estää kostonhimoisten ajatusten karkottamisen – ja kostoa hautoessaan skorpioni on kärsivällinen ja salaperäinen.  Skorpioni-ihmiset ovat äärimmäisyysihmisiä.  Erityisesti nuoren skorpionin maailma on mustavalkoinen. Asiat ja ihmiset ovat joko hyviä tai pahoja.

Miten pitkästyttävää.  Nämä omaan pieneen persoonaansa uponneet merkit. Syvällisesti ja haasteellisesti.  Millainenhan olisi pelkästään ilmamerkkien muodostama maailma. Pysyisikö se kasassakaan :D

Vierailija
9107/12740 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä palstan paras viihdeketju.

Aivan fantastisen huvittavaa, miten ihmiset ulkoistavat huonot puolensa astrologisen merkkinsä syyksi. Aivan kuin niille omille valuvioilleen ei voisi tehdä mitään tai omaa persoonaansa jalostaa parempaan suuntaan, koska on sattunut syntymään johonkin tiettyyn merkkiin.

Itse väitän, että parhaimmillaan mikä vain merkki voi olla luonteeltaan paras ja toki pahimmillaan myös huonoin. Kaikki riippuu ihmisen halusta pyrkiä parempaan, vaikka vaikeimman kautta.

Jokaisella merkillä on heikkoutensa (ja vahvuutensa). Ihmisen tarkoituksena ei ole velloa luonnollisissa vahvuuksissaan unohtaen heikkoutensa, vaan nimenomaan ylevöittää heikkouksiaan unohtamatta vahvuuksiaan.

Eniten annettavaa toisilleen henkisen kehittymisen kannalta on ehdottomasti merkkien täydellisillä vastakohdilla.

Ymmärrän kyllä, että ihmisiä luonnollisesti viehättää ja vetää puoleensa eniten helpoiten lähestyttävät merkit, joiden kanssa keskimäärin kaikki tulevat toimeen.

Yleensä nämä merkit ovat kuitenkin aika mitään sanomattomia arvoiltaan ja mielipiteiltään. He pyrkivät myötäilemään ja miellyttämään kaikkea ja kaikkia.

Se taas ei sinällään ole välttämättä erityisen merkittävän sisäisen vahvuuden merkki, vaan oikeastaan päinvastoin.

Tällaisen merkin suurin haaste omassa elämässään saattaakin olla oppia sanomaan "ei" ja olemaan miellyttämättä kaikkia oman itsensä kustannuksellakin.

T. Vesimies M

Ja sitten he saavat hankalan tyypin maineen, kun eivät pelaa muiden säännöillä.

En, muuten, ymmärrä sitäkään, miten liika kiltteys voi ärsyttää ketään. Täytyy olla veemäinen ihminen, jos sellainen ärsyttää.

Ja miksi elämässä pitäisi koko ajan pyrkiä paremmaksi kuin on ja ylittää itsensä?

Miksei riitä, että tekee parhaansa niillä edellytyksillä, jotka on saanut?

T. Yksi ärsyttävä

Vierailija
9108/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta: kuka julkkis on suosikkisi oman merkkisi edustajista? Entä inhokki?

Itse olen leijona, ja suosikkini leijonan merkissä syntyneistä suosikkini on varmaankin Kate Bush, inhokki Kylie Jenner.

Kaksonen

suosikki Nicole Kidman, inhokki Donald Trump

Vierailija
9109/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat suosikit Jodie Comer ja Javier Bardem, inhokit tosielämässä tuntemani kalanaiset

Vierailija
9110/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkäsuosikkini on Penelope Cruz ja inhokki Hitler

Vierailija
9111/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Hitler ollut oinas?

Vierailija
9112/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Hitler ollut oinas?

Rajamerkki kun on syntynyt 20.4. eli onko lopulta sitten oinas vaiko härkä.

Vierailija
9113/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Hitler ollut oinas?

Rajamerkki kun on syntynyt 20.4. eli onko lopulta sitten oinas vaiko härkä.

Niinpä olikin. Kiitos

Vierailija
9114/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt siitä että Kim jong un on kauris ♑

Vierailija
9115/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään valtavasti kaksosista näyttelijöinä, iso osa suosikkejani on kaksosia molempaa sukupuolta. Mutta tosielämässä ei muodostu ystävyyssuhteita heidän kanssaan, ei vaan synkkaa.

Vierailija
9116/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkivaaka Kamala Harris, inhokkivaaka Vladimir Putin.

Vierailija
9117/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini oinaista on Mariah Carey ja inhokkini on koronavähättelijä, luonnontuhoaja ja alkuperäiskansojen riistäjä Brasilian presidentti Javier Bolsonaro.

Vierailija
9118/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häristä suosikkini on David Beckham

Vierailija
9119/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkivaaka on Brigitte Bardot tai Monica Bellucci, inhokkivaaka Vladimir Putin.

Vierailija
9120/12740 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempileijonani on H. P. Lovecraft, inhokkini Marine Le Pen.