Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9061/12740 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko oinas ja skorpioni yhteen ystävinä, työkavereina tai rakastavaisina?

Olen oinas-nainen ja viimeisen viiden vuoden aikana ihastunut kaksi kertaa, molemmat tapaukset skorpioni-miehiä. Ensimmäisen kanssa tuli välirikko hetimiten, seuraavan kanssa kyräilemme toisiamme. Vetovoima on kova, mutta mutta.. Mietin kannattaako viedä tätä pidemmälle. Muilla kokemuksia?

Mahdatkohan jaksaa kiihkeää ja mustasukkaista skorpionia? Oinas toimii järjellään, skorpioni tunteellaan.

Vierailija
9062/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestystuloksestahan näkee ketkä on niitä minä minä ekana, olen paras-ihmiset on. Narsisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oinas-nainen ja viimeisen viiden vuoden aikana ihastunut kaksi kertaa, molemmat tapaukset skorpioni-miehiä. Ensimmäisen kanssa tuli välirikko hetimiten, seuraavan kanssa kyräilemme toisiamme. Vetovoima on kova, mutta mutta.. Mietin kannattaako viedä tätä pidemmälle. Muilla kokemuksia?

Mahdatkohan jaksaa kiihkeää ja mustasukkaista skorpionia? Oinas toimii järjellään, skorpioni tunteellaan.

Tämä on niin totta, kokemusta on.

Vierailija
9064/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellonat ovat ihmisistä jaloimpia. Uskollisia ihmisiä, helppoja lähestyä. Rakastavaisia.

Vierailija
9065/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Kardashianilla (oinas) ja Bakerilla (skorpioni) näyttää menevän hyvin.

Vierailija
9066/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kauan ne on nyt seukkailleet? Oisko vielä varhaisen alkuhuuman puolella? eri

Vierailija
9067/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas. Olen kamala jyrä ja jääräpää, sekä todella ehdoton mielipiteissäni. Toisaalta näistä on ollut hyötyä työmarkkinoilla. Olen urakeskeinen ja kunnianhimoinen, ja olenkin päässyt osittain jyräämällä hyvään asemaan töissä. Olen kuitenkin myös reilu ja tämä näkyy johtamistaidoissani. Tiimini on todella hyvä ja kemiat toimii. Ongelma-asiat nostetaan saman tien pöydälle jos niitä ilmenee ja ne puhutaan läpi.

Härät vaikuttavat olevan aikamoisia loiseläjiä. Laiskoja ja syövät koko ajan. Lisäksi he ovat pinnallisia ja huomionkipeitä. Tunnen kolme härkää. Yksi heistä on työtön kotiäiti joka loisii miehensä rahoilla ja kertoo aina siitä, miten mies siivoaa kotona kun hän ei itse jaksa. On myös sosiaalisesti todella rajoittunut ja tuskin pystyisi edes ikinä mennä mihinkään töihin kun ahdistuu joka asiasta eikä edes moikkaa ketään kun häntä niin ahdistaa. Kouluttautuminenkin on rankkaa, kun ei löydy mitään kivaa alaa ja koskaan ei ole edes tehnyt oikeita töitä. Toinen on työtön joka valittaa kun rahaa ei ole ikinä mihinkään. Kolmas on myös työtön ja valittaa siitä, kun hänelle ei löydy työtä jota voi tehdä kotona sohvalla maaten ruokaa samalla mussuttaen. Palkankin pitäisi olla 3000 e.

Parhaita ovat mielestäni vesimiehet. Se itsenäisyys, omaperäisyys ja se, miten he eivät välitä tippaakaan muiden mielipiteistä ja kulkevat omia polkujaan, on todella ihailtavaa. Kaksi läheisintä ystävääni ovat vesimiehiä ja he ovat kultaakin kalliimpia.

Pidän myös paljon jousimiehistä. Heissä parhaita piirteitä ovat sosiaalisuus ja se, miten he uivat missä tahansa kuin kalat vedessä ja ovat karismaattisia. Ja se, että he osaavat ajatella kaikkia maailman asioita muilta kuin omalta kantiltaan, on hienoa. Toivon että osaisin itsekin tämän taidon. Olen välillä keskustellessani aivan omissa poteroissani ja mielelläni myös sulkeudun ihmisten seuraan, jotka jakavat kanssani samat mielipiteet. Jousimiehet ovat paljon avarakatseisempia.

Vierailija
9068/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se skorpionin kiihkeys tässä vetää, mutta en ymmärrä mistä kaikki draama tulee.

T. Oinas-nainen

Vierailija
9069/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kauan ne on nyt seukkailleet? Oisko vielä varhaisen alkuhuuman puolella? eri

Tammikuusta 2021, ovat jo kihloissa mutta ovat olleet tätä ennen ystäviä pitkään. Baker kosi romanttisesti (tyypillistä skorpparia) mutta mietin että etenevätkö oinaan nopealla vauhdilla?

Vierailija
9070/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä satua noi aikakausilehtien palstoilla olevat jaottelut horoskooppimerkeistä. Ei pelkän syntymäpäivän perusteella voi mitään  horoskooppimerkkiä tietää. Ainakin tarkka syntymän kellon aika pitäisi tietää, niin voisi osua vähän lähemmäs oikeaa. En silti usko niihinkään.

Vierailija
9071/12740 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nousuvaaka vähemmän pinnallinen mitä aurinkovaaka ja mikä tekee vaa'asta mukavan? Vaakoja huomasin täällä kehuttaneen.

9072/12740 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaurismiehellä on kuu Neitsyessä, niin onko hänen vaikea alkaa parisuhdetta ?

Vierailija
9073/12740 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tunteet tee meistä ihmisiä?

Vierailija
9074/12740 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen skorpionimies ja akateemisuudestani huolimatta ehdottomasti tunneihminen.  Kun rakastun, rakastun ehdottomasti ja totaalisesti.  Mitään hailakanlämpimiä suhteita en kaipaa.  Uskollisuuden suhteen olen ehdoton.  Se on joko tai ja kerrasta poikki.  Ei ole välimuotoja.  Mitään draamaa en kaipaa.  Pistän välit poikki kaikessa hiljaisuudessa.

Olen aika ehdoton.  Vellipers*istä en pidä.  Ei tarvitse olla samaa mieltä, arvostan kunnon perusteluja.  Ystävilleni olen ehdottoman lojaali.  Tuttavapiiriin on vaikea päästä, se on aika suppea.  Everybody's friend is nobody's friend.   

Mielipiteissäni olen aika äärimmäinen.  Mulle useimmat asiat ovat joko hyviä tai pahoja.  En ole toisaalta-ihminen.   Kärsimääni vääryyttä en unohda käytännössä koskaan.

Mielestäni olen oikein sopiva kumppani saman tyyppiselle ihmiselle, joka on pintaliitäjän vastakohta.

Vierailija
9075/12740 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Mun ex oli empatia kyvytön ja pettävä vesimies

Vierailija
9076/12740 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nousuvaaka vähemmän pinnallinen mitä aurinkovaaka ja mikä tekee vaa'asta mukavan? Vaakoja huomasin täällä kehuttaneen.

Jos tykkää omahyväisestä nirppanokakkavaaasta, minä en siedä sitä minäkeskeisyyttä ja itsekkyyttä.

Vierailija
9077/12740 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on kokemuksen mukaan kylmä peluri mm. toisen tunteilla ym:lla. En tykkää.

Vierailija
9078/12740 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka käyttää toisen hyvyyttä häpeilemättä hyväkseen ja kun asia selviää tämä näyttelee pokalla tietämätöntä eikä pyydä edes anteeksi, leikkii viatonta uhria. Tämä on vaaka.

Vierailija
9079/12740 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tunteet tee meistä ihmisiä?

Ei pelkästään paitsi jos on tyhmä. Älykäs ihminen käyttää järkeäänkin.

Vierailija
9080/12740 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni toimii hulluudellaan ja mielipuolisuudellaan.