Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Härkä miehenä, tässä iässä jo uskaltaa tuoda esiin huonot puolensa. Kova ukko olen jankuttamaan, jahkailemaan, väittelemään jolla uskon että olen tässäkin asiassa oikeassa koska olen sen niin päättänyt. Jos mua kohdellaan huonosti enkä saa anteeksi pyyntöä, jätän ihmisen omaan arvoonsa, toki riippuu siitä minkälainen suhde tuohon ihmiseen on. Mutta pettäminen suhteessa on se hirmu teko minusta, enkä koskaan voi antaa sitä anteeksi, voin elää tuon ihmisen kanssa, mutta aina se se ajatus soi takaraivossa. Joskus haudon kostoa, mutta en kuitenkaan usko että kostamalla asiat muuttuisi. Hyvät puolet saa muut arvioida, ne ketkä härkiä tuntee.
Miksi oi miksi olet kova jankuttamaan, jahkailemaan ja väittelemään? Oletko itsepäinen? Härät yleensä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä miehenä, tässä iässä jo uskaltaa tuoda esiin huonot puolensa. Kova ukko olen jankuttamaan, jahkailemaan, väittelemään jolla uskon että olen tässäkin asiassa oikeassa koska olen sen niin päättänyt. Jos mua kohdellaan huonosti enkä saa anteeksi pyyntöä, jätän ihmisen omaan arvoonsa, toki riippuu siitä minkälainen suhde tuohon ihmiseen on. Mutta pettäminen suhteessa on se hirmu teko minusta, enkä koskaan voi antaa sitä anteeksi, voin elää tuon ihmisen kanssa, mutta aina se se ajatus soi takaraivossa. Joskus haudon kostoa, mutta en kuitenkaan usko että kostamalla asiat muuttuisi. Hyvät puolet saa muut arvioida, ne ketkä härkiä tuntee.
Miksi oi miksi olet kova jankuttamaan, jahkailemaan ja väittelemään? Oletko itsepäinen? Härät yleensä ovat.
Ohis, mutta mua kiinnostais tietää onko tuo härkämies kova herkuttelemaan ja tykkää mm. hyvästä ruuasta. Joo, tiedän että me kaikki tykätään, mutta siis ihan erityisesti? Sanotaan että ovat nautinnonhaluisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta mua kiinnostais tietää onko tuo härkämies kova herkuttelemaan ja tykkää mm. hyvästä ruuasta. Joo, tiedän että me kaikki tykätään, mutta siis ihan erityisesti? Sanotaan että ovat nautinnonhaluisia.
Niin minäkin haluaisin tietää onko kyseinen härkämies hedonistinen ja tykkääkö hyvästä ruoasta. :D Härät rakastavat mässäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia jousimies naiset ovat?
Minulla varsin hyviä kokemuksia, tykkään.
Kerro/kertokaa lisää?
Minäkin haluan kuulla palstamammojen/pappojen mielipiteitä jousimiehistä :)
Ohessa omiin kokemuksiini perustuvia kokemuksia jousimiesnaisista. Reippaita, suorapuheisia, luotettavia. luontorakkaita, helposti lähestyttäviä, aktiivisia, liikunnallisia ja usein vielä melko kauniita. He ovat ominaisuuksiensa puolesta skorpionien vastapari. Skorpionit edustavat kaikkea kielteistä, salailevaa, epäluotettavuutta, petosta, pelkuruutta ja viheliäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä klassinen skorpionin tempaus:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/32f288f7-76da-4d86-8d8b-d7c869…
Täysin ala-arvoinen temppu kyllä. Skorpioni on eräs huomionhakuisimpia merkkejä, vaikka siitä ei jostain syystä puhuta ääneen kun ovat niin "mystisiä". Kendall ei nyt jättänyt oikein mitään mysteeriksi, taaskaan.
Ei kestänyt näköjään sitä, että toisen häissä hän ei olekaan se päätähti. Tai sitten voi olla skorpionille tyypillisesti kosto jostain - joko morsiamelle tai sulhaselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa oinaita jotka viihtyvät kotona, nauttivat ruoanlaitosta ja kodin sisustamisesta ilman että tarvitsee jatkuvasti olla menossa tai pomottamassa muita?
On! Minä :) Olen nousukauris ja kuurapu.
Tulen parhaiten toimeen vesimiesten ja skorpionien kanssa (myös kaksoset, vaikken pidä heissä usein esiintyvästä ailahtelevuudesta). Kalat ja vaaka on haastavin...mikä on hassua, koska vaaka ja oinas ovat ns. "hyvä match", itsellä täysin päinvastaisia kokemuksia.
Itselläni on ollut se käsitys, että vaaka ja oinas ovat haastava pari, niin ystävinä kuin kumppaneinakin. Vaaka on liian diplomaattinen ja kultivoitunut alkuvoimaiselle, mutkat suoriksi vetävälle oinaalle. Hän ei jaksa vaa'an miellyttämistä eikä välttämättä ole kiinnostunut hänen rakastamastaan kulttuurista, vaan viihtyy mielummin salilla ja klubilla. Oinas sanoo asiat niin kuin ne ovat, mikä loukkaa hienotunteista vaakaa. Vaa'an mielestä oinas onkin usein hiomaton ja karkea.
Nämä kaksi ovat kuitenkin toistensa vastamerkkejä, joten vastakohtien kipinää väliltä voi löytyä. Seksi voi toimia todella hyvin, mutta tunnetasolla on paljonkin haasteita ja pitkissä suhteissa ymmärrystä vaaditaan loputtomiin, myös kärsimättömältä ja minäkeskeiseltä oinaalta. Tietenkin paljon riippuu muusta kartasta: Esimerkiksi skorpionia paljon kartallaan omaava vaaka ja kalatpainotteinen oinas voivat olla kuin luodut toisilleen. Lähtökohtaisesti aurinkomerkit eivät kuitenkaan lupaile liikoja, mitä keskinäiseen ymmärrykseen tulee.
Edellisestä tuli mieleen, että mikä siinä on, kun usein samaa laatua edustavat merkit eivät tunnu tulevan keskenään oikein toimeen? Itse olen kaksonen ja myönnän, että muiden muuttuvien merkkien kanssa on välillä isojakin ongelmia. Kalat on rasittavan herkkä ja epäluotettava, neitsyt taas niin kriittinen ja pikkutarkka, että hermot menee. Jousimiehen kanssa tulen parhaiten toimeen, ilmeisesti koska on tulimerkki. Toisaalta tunnistan kaikissa myös jotain itsestäni, ja neitsyen kanssa on usein älyllinen mittelö käynnissä - olemmehan molemmat Merkuriuksen lapsia.
Joka paikassa myös hoetaan sitä, kuinka huonosti kiinteät merkit leijona ja skorpioni tulevat toimeen. Lienevätkö kuitenkin jollain lailla samanlaisia, vaikka toiminta kumpuaakin eri lähteistä? Vähän kuin valo ja pimeys, molemmat tarvitsevat toisiaan. Itse olen tällaista havainnut omassa lähipiirissä, ja sen keskipisteessä paistatteleekin eräs skorpionimies-leijonanainen -pari, joka on kyllä todellinen power couple. Dramaattista tuntuu heidän keskinäinen menonsa vaan olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia jousimies naiset ovat?
Minulla varsin hyviä kokemuksia, tykkään.
Kerro/kertokaa lisää?
Minäkin haluan kuulla palstamammojen/pappojen mielipiteitä jousimiehistä :)
Ohessa omiin kokemuksiini perustuvia kokemuksia jousimiesnaisista. Reippaita, suorapuheisia, luotettavia. luontorakkaita, helposti lähestyttäviä, aktiivisia, liikunnallisia ja usein vielä melko kauniita. He ovat ominaisuuksiensa puolesta skorpionien vastapari. Skorpionit edustavat kaikkea kielteistä, salailevaa, epäluotettavuutta, petosta, pelkuruutta ja viheliäistä.
Älä viitsi. Vähänpä tiedät, vaikka täällä asiasta palstailet. Skorpionit ovat mustavalkoisia. Joko taivas tai helvetti. Meissä on tosi hyväntahtoisia "paidan päältään antavia" tyyppejä, kuten itse olen. Veljeni taas on tuollainen ahne, pirullinen, tavallaan rikollinenkin hyväksikäyttäjä. Opiskelehan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin ala-arvoinen temppu kyllä. Skorpioni on eräs huomionhakuisimpia merkkejä, vaikka siitä ei jostain syystä puhuta ääneen kun ovat niin "mystisiä". Kendall ei nyt jättänyt oikein mitään mysteeriksi, taaskaan.
Ei kestänyt näköjään sitä, että toisen häissä hän ei olekaan se päätähti. Tai sitten voi olla skorpionille tyypillisesti kosto jostain - joko morsiamelle tai sulhaselle.
Todella brutaali temppu. Joku valkoinen iltapukukaan ei olisi ollut lähellekään noin paha moka. Ja tahallinen teko, ei noin vahingossa ja ajattelemattomuuksissa toimita.
Mamma Jenner on aika fiksu yleensä, tai ainakin toisinaan, toivottavasti on ripittänyt typerän tyttärensä. Kusi on nyt noussut likalla päähän ja pahasti. Taitaa olla jo huulitäytteetkin. Jonon jatkoksi vaan.
Minkälainen on ihminen jonka aurinkomerkki on härkä ja nousu ja kuu merkki skorpioni?
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies!
Itse olen kaksonen.
Tiedän yhden jouskarin jolla on Kuu skorpparissa. Itsekin kerran ihmetteli että miksiköhän
hän on niin v-mäinen! Terv. tuplaskorppari (Au, Asc), Pluto (skorpparin hallitsija) MC:llä (keskitaivaalla)! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella brutaali temppu. Joku valkoinen iltapukukaan ei olisi ollut lähellekään noin paha moka. Ja tahallinen teko, ei noin vahingossa ja ajattelemattomuuksissa toimita.
Mamma Jenner on aika fiksu yleensä, tai ainakin toisinaan, toivottavasti on ripittänyt typerän tyttärensä. Kusi on nyt noussut likalla päähän ja pahasti. Taitaa olla jo huulitäytteetkin. Jonon jatkoksi vaan.
Mamma Jenner on ehkä älykäs (ja varmaan myös onnekas), kun on saanut katraansa tuolla tavalla nostettua jostain kotip*rnovideoista julkisuuden kirkkaimpaan valokeilaan. Hän on kuitenkin täysin häikäilemätön bisneksissään, puukottaa ihmisiä surutta selkään ja pitää tyttärilleen kovaa kuria. Kris Jenneriä pelkäävät kaikki alalla työskentelevät, ei tosiaan ole mikään mukava ihminen. Skorpioni hänkin, ja mielestäni myös hyvin tyypillinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma Jenner on ehkä älykäs (ja varmaan myös onnekas), kun on saanut katraansa tuolla tavalla nostettua jostain kotip*rnovideoista julkisuuden kirkkaimpaan valokeilaan. Hän on kuitenkin täysin häikäilemätön bisneksissään, puukottaa ihmisiä surutta selkään ja pitää tyttärilleen kovaa kuria. Kris Jenneriä pelkäävät kaikki alalla työskentelevät, ei tosiaan ole mikään mukava ihminen. Skorpioni hänkin, ja mielestäni myös hyvin tyypillinen sellainen.
No siis joo, hänen aivoistaanhan koko Kardashian -konsepti on lähtöisin, vaikka Kim K (vaaka) siinä keulakuvana onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, olen kaikesta tästä toki tietoinen, ja fiksulla tarkoitin lähinnä sitä, että aika tarkka on käytöskoodista, ja varmasti odottaa sitä myös tyttäriltäänkin. Kris on ajan hermolla, tietää miten miljoonat pistetään poikimaan. Mutta suosio voi laskea kuin lehmänhäntä, jos aletaan käyttäytyä noin moukkamaisesti. Pikku typykällä on vielä paaaljon oppimista. Ja kaikki hävettävät typeryydethän lopulta satelevat mamman laariin. Ei taida matriarkka kovin tykätä, että kiilloiteltu julkisivu rapaantuu.
Porukka arvostelee ihmisiä aurinkomerkin perusteella ja samaan hengenvetoon kuitenkin sanoo että pelkkä aurinkomerkki ei kerro mitään. Täysin turhaa keskustelua suurin osa ketjusta. Ja sanon tämän astrologiasta kiinnostuneena ihmisenä.
Aivan uskomatonta, että tällainen ja vielä näin pitkä ketju tämmöisestä huuhaasta on olemassa. Eikä edes kuulosta miltään harmittoman hauskalta viihteeltä, millä horoskooppeja usein kuulee puolusteltavan. Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen ja lopettakaa tällainen toisten mollaaminen höpöhöpöperusteella ja tehkää vaikka jotain oikeasti hauskaa:-)
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta, että tällainen ja vielä näin pitkä ketju tämmöisestä huuhaasta on olemassa. Eikä edes kuulosta miltään harmittoman hauskalta viihteeltä, millä horoskooppeja usein kuulee puolusteltavan. Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen ja lopettakaa tällainen toisten mollaaminen höpöhöpöperusteella ja tehkää vaikka jotain oikeasti hauskaa:-)
Onneksi maailmassa ei ole pahuutta tai rikollisia ihmisiä. Sulla on helppoa käydä tuomitsemassa. Oletko ajatellut, että sinun ei tarvitse puuttua joka asiaan? Jos otat mahdollisen järkesi käteen, ja ajattelet, niin ehkä, ehkä voi juolahtaa mieleesi, että ei ole fiksua tulla paheksumaan mitään sellaista mikä ei haittaa sinun elämääsi mitenkään, eikä levitä minkäänlaista huonoa vaikutusta muille ihmisille. Kokeilepas :)
Vierailija kirjoitti:
Porukka arvostelee ihmisiä aurinkomerkin perusteella ja samaan hengenvetoon kuitenkin sanoo että pelkkä aurinkomerkki ei kerro mitään. Täysin turhaa keskustelua suurin osa ketjusta. Ja sanon tämän astrologiasta kiinnostuneena ihmisenä.
On joitain hyvin itsestäänselviä piirteitä eri merkeillä, johon nyt varmaankin perustuu esim. tämä "skorpionien ilkeys". Voidaan varmaankin sopia siitä, että pysytään niissä omissa mielipiteissä niin, ettei aina aleta arvostelemaan muiden kommentointia. Kuka tänne enää viitsii mitään kirjoittaa, kun kaltaisesi vastaavat, että minä olen oikeassa ja sinä väärässä...
Vierailija kirjoitti:
Sinähän voit astrologiasta kiinnostuneena ottaa huomioon vain ne kommentit, jotka koskevat astrologiaa, eikö? Ketjun otsikossa lukee "horoskooppi", joten tähän ketjuun siis mahtuu koko kirjo tältä saralta. Anna kaikkien kukkien kukkia, niin hyvä tulee.
Voit myös ottaa huomioon sen, ettei jokainen kirjoittaja ole selvillä astrologista, vaan lukee vain aikakauslehtien horoskoopit. Miksi he eivät saisi myös keskustella täällä??
Laita oma "Vain astrologiaa" -ketjusi pystyyn, niin voit sieltä häätää pois itsellesi epämieluisia kommentoijia.