Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
Mun eksä on kans kaksonen ja petti mua sekä eksäänsä ja just kuulin että nykyistäkin on jo ehtinyt pettää .. taitaa olla kaksosilla veressä
minkähän takia,Mä olen kakson en, en tuota allekirjoita mitenkään
Kalat ovat rasittavia murjottajia ja uhriutujia. Samalla todella, todella kaksinaamaisia.
olen afrikkalaisessa horoskoopissa hyeena-pahkasika. se on aika paha.
Onko olemassa oinaita jotka viihtyvät kotona, nauttivat ruoanlaitosta ja kodin sisustamisesta ilman että tarvitsee jatkuvasti olla menossa tai pomottamassa muita?
Olen Vaaka ja en voi sietää Neitsyiden pikkumaisuutta ja pilkunus kaikkeen, rasittavan hankalia ihmisiä juuri tämän ominaisuuden takia.
No mitä tällä nyt haetaan? Tuskin horoskooppimerkillä on mitään tekemistä ihmisten valintojen kanssa. Joka toinen pettää ja horoskooppimerkkejä on enemmän kuin kaksi, joten hajontaa on varmasti.
Minä tykkään kaloista. Tuntemani kalat ovat erikoisia, luotettavia, huumorintajuisia ja jotenkin vetoavat todella paljon minuun. Myös aviomieheni on kalat. Rauhallinen, taiteellinen, sopivasti kummallinen ja ottaa tunteeni aina huomioon. Myös sängyssä :D Välillä ehkä ollut joskus todella romanttinen ja halunnut kiehnätä liikaa, mutta hän on oppinut, että tarvitsen paljon omaa tilaa. Läheisyyttä meillä on nykyään sopivasti <3
Itse olen jousimies ja jousimies myös nousevalta merkiltäni. Kuumerkiltäni neitsyt ja eniten kartallani on kaurista ja jousimiestä. Olen aina ollut pidemmissä suhteissa juuri vesimerkkien kanssa. Tuntuu, että he ovat tasapainottavia, kun itse olen hirveä höyrypää.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa oinaita jotka viihtyvät kotona, nauttivat ruoanlaitosta ja kodin sisustamisesta ilman että tarvitsee jatkuvasti olla menossa tai pomottamassa muita?
On. Heidän kartallaan on yleensä härkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Oma äitini ja hänen äitinsä ovat juuri sellaisia, joilla on vahvasti härkäpainotteiset kartat, vaikka aurinkomerkkinä onkin oinas.
Jos ei tietäisi, luulisi härkä-merkin edustajiksi.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tällä nyt haetaan? Tuskin horoskooppimerkillä on mitään tekemistä ihmisten valintojen kanssa. Joka toinen pettää ja horoskooppimerkkejä on enemmän kuin kaksi, joten hajontaa on varmasti.
No mitä sinä täältä haet? Totesit jo, ettei ole sun juttu, joten mitä sitten? Luuletko, että sillä on väliä?
Etkö itse huomaa itsessäsi mitään ristiriitaista? Tulet tänne vähättelemään muita. Emme mekään vähättele sinua, eli saat olla asiasta kuin asiasta omaa mieltäsi. Sinun ei kuitenkaan tarvitse sitä meille tuputtaa ja yrittää olla jotenkin parempi. Jos näet sanan horoskooppi aloituksessa, niin älä hyvä ihminen avaa sitä, eikö?
Kuvailkaahan arvon astroasiantuntijat että minkälainen tyyppi on aurinko leijona, kuu vaaka, nousu skorpioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Oma äitini ja hänen äitinsä ovat juuri sellaisia, joilla on vahvasti härkäpainotteiset kartat, vaikka aurinkomerkkinä onkin oinas.
Jos ei tietäisi, luulisi härkä-merkin edustajiksi.
Samaa voin sanoa itsestäni, härkä sopii paremmin vaikka olen aurinko-oinas enkä ole edes mikään rajamerkki.
Minkälaisia jousimies naiset ovat?
Onko tavallista että kauriilla ja neitsyeillä on sarkastinen ja kuiva huumori?
Vierailija kirjoitti:
Isä on horoskooppimerkiltään kauris ja veli neitsyt. Ja tosiaankin molemmilla hyvin erikoinen huumori. Erityisesti isä sai minut aina raivon partaalle joskus teininä. Tahallaan ärsytti.
Horoskooppeihin en usko, perintötekijöihin enemmänkin
Vierailija kirjoitti:
No on, todellakin ;D Mies on kauris ja tytär on neitsyt, ja mä nauran niiden jutuille ihan hulluna.
Olen itse skorpioni ja noiden merkkien kans pitäis tulla hyvin juttuun, ja näyttää toimivan!
Oinas ja leijona mulle ne huonoimmat vastakappaleet, tökkii oitis. Ei mitään yhteistä säveltä. Ei edes huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on, todellakin ;D Mies on kauris ja tytär on neitsyt, ja mä nauran niiden jutuille ihan hulluna.
Olen itse skorpioni ja noiden merkkien kans pitäis tulla hyvin juttuun, ja näyttää toimivan!
Oinas ja leijona mulle ne huonoimmat vastakappaleet, tökkii oitis. Ei mitään yhteistä säveltä. Ei edes huumorilla.
Minkälainen huumori on oinailla?
Olen kirjoittanut tähän ketjuun vaikka kuinka monta viestiä ja kadun niitä. Peruutan puheeni.
Miksi? Siksi, kun ei voi yleistää. Olen aivan liikaa yleistänyt. Ja kadun kaikkia negatiivisia sanoja erityisesti, en halua mustamaalata mitään merkkiä. Anteeksi.