Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Tähtimerkki, kristallit ja enkelit todella määrittelevät ihmisen. Todella outoa että toiset uskovat lapsen ensimmäisten elinvuosien kasvatuksen ja ympäristön määrittelevän millainen ihminen on aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron teille, että Jupiter kertoo sitoutumisesta, sielunkumppanin tapaamisesta ja siitä milloin menet naimisiin. Jos haluatte tietää, niin kannattaa tarkastaa omalta kartalta.
No ihan tasan tarkkaan ei kerro jupiter mitään naimisiinmenon ajankohdasta.
Tasan tarkkaan kertoo, kun googlaat Jupiter transit 7th house ja selvität mikä sinulla on siinä merkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illanistujaiset 8 hlöä, muuten meni hyvin mutta kalat-tyypin aivopierujen takia oli pakko lähteä pois ennen kuin oma suu laulaa "totuudet". Olen kalat itsekin. Härän, ravun, oinaan, kaksosen ja neitsyen kanssa olisin viihtynyt kyllä.
Kalat on kaamea! Paha sanoa mutta näin on.Rakas mieheni ja rakas ystäväni ovat kaloja mutta ovat usein seurassa perusteettoman itsekeskeisiä ja aiheettoman ylimielisiä. Saavat todella pinnistää että onnistuvat esittämään hienoista kiinnostusta muiden asioita kohtaan.
Kiitos tästä. Olenkin ihmetellyt, miksi keskustelu usein loppuu, kun saavun paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat on ehdottomasti pahin. Naiskalat esittävät herttaista, mutta ovat äärettömän itsekeskeisiä ja kieroja! Kalamiehet saavat naiset koukkuun lempeällä olemuksellaan, mutta sitä luotaantyöntävää selkärangattomuutta ja myös tässäkin sukupuolessa itsekeskeisyyttä ei kauaa jaksa kukaan. Minäminäminäminä...
Jep, juuri näin. Mutta silti viihdyn kalojen kanssa.
En minä mikään kiero ole. Mieli ja tunteet vain muuttuvat. Se johtuu merkistä, meissä on 2 kalaa, jotka vetävät eri suuntiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on aurinkokaksoset, kuuleijona, nousuleijona?
Trump on aurinkokaksoset ja nousuleijona. Kuumerkistä ei tietoa.
Kuujousimies. Impulsiivinen, todella impulsiivinen tapaus. Trumpin kartalla ei ole juurikaan järkevää maan elementtiä tai tunneälykästä vettä, ja se näkyy. Trumpissa näkyy hyvin myös se, miten nousuleijonan käytös eroaa aurinkoleijonan käytöksestä. Obama on aurinkoleijona.
Törmäsin käsitteeseen ”plutonian”. En löytänyt mitään tietoa asiasta suomeksi. Onko se suomeksi plutoniaani?
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin käsitteeseen ”plutonian”. En löytänyt mitään tietoa asiasta suomeksi. Onko se suomeksi plutoniaani?
🙊
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että Pluto on ihmisen kartalla vahva ja tuo siis persoonallisuuteen plutomaisia ja sen hallitseman skorpionin piirteitä - intensiivisyyttä, salaperäisyyttä, mustavalkoista ajattelua, intohimoa. Omat hallitsevat planeetat voi laskea erityisillä kalkulaattoreilla englanniksi, kun googlettaa "dominant planet calculator". Hallitsevat planeetat voivat kertoa persoonasta paljonkin. Esimerkiksi Auringon hallitsemat ihmiset ovat usein minäkeskeisiä ja itsevarmoja, Merkuriuksen älyllisiä ja opiskelusta kiinnostuneita, Venuksen sopeutuvaisia esteetikkoja jne.
Kumpi on parempi karhu vai leijona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo nousumerkki selittääkin öykkärimäisyyden.
Olen skorpioni nainen. Omasta mielestäni oikeudenmukainen, myötätuntoinen ja välittävä. Huumorintajuinen ja iloinen. Vähän sarkastinen. Perhettäni kohtaan olen antelias ja auttavainen.
Yritän aina kohdata muut ihmiset sellaisena kuin he ovat. Toisaalta olen herkkä ja loukkaannun helposti jos tunnen, että minua on kohdeltu huonosti. Olen tyyppiä " ei tupata jos ei tykätä". Saatan helposti jättää taakseni ihmiset, jotka ovat mielestäni kohdelleet minua väärin. Loukkaantuessani saatan sivaltaa pahastikin. On ollut suhteita, joissa olen tuntenut mustasukkaisuutta mutta siihen on ollut aihettakin. En ole jäänyt niihin roikkumaan vaan lähtenyt. Nyt olen ollut pitkässä parisuhteessa oinasmiehen kanssa ja hyvin on mennyt.
Elämässäni on jostain kumman syystä ollut paljon oinas ihmisiä, ja he kaikki ovat upeita miehiä ja naisia.
Ei ruusu mutta kukka kuitenkin kirjoitti:
Olen skorpioni nainen. Omasta mielestäni oikeudenmukainen, myötätuntoinen ja välittävä. Huumorintajuinen ja iloinen. Vähän sarkastinen. Perhettäni kohtaan olen antelias ja auttavainen.
Yritän aina kohdata muut ihmiset sellaisena kuin he ovat. Toisaalta olen herkkä ja loukkaannun helposti jos tunnen, että minua on kohdeltu huonosti. Olen tyyppiä " ei tupata jos ei tykätä". Saatan helposti jättää taakseni ihmiset, jotka ovat mielestäni kohdelleet minua väärin. Loukkaantuessani saatan sivaltaa pahastikin. On ollut suhteita, joissa olen tuntenut mustasukkaisuutta mutta siihen on ollut aihettakin. En ole jäänyt niihin roikkumaan vaan lähtenyt. Nyt olen ollut pitkässä parisuhteessa oinasmiehen kanssa ja hyvin on mennyt.
Elämässäni on jostain kumman syystä ollut paljon oinas ihmisiä, ja he kaikki ovat upeita miehiä ja naisia.
Et ole myöskään laittanut voita tai öljyä paistamiseen. Ja ulostan kaiken lisäksi nopeasti.
Vaaka taitaa olla nopein ulostaja
Pulinaa kauriista ja vesimiehistä. Minkälaisia ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo nousumerkki selittääkin öykkärimäisyyden.
Trumpin kuumerkki on jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että Pluto on ihmisen kartalla vahva ja tuo siis persoonallisuuteen plutomaisia ja sen hallitseman skorpionin piirteitä - intensiivisyyttä, salaperäisyyttä, mustavalkoista ajattelua, intohimoa. Omat hallitsevat planeetat voi laskea erityisillä kalkulaattoreilla englanniksi, kun googlettaa "dominant planet calculator". Hallitsevat planeetat voivat kertoa persoonasta paljonkin. Esimerkiksi Auringon hallitsemat ihmiset ovat usein minäkeskeisiä ja itsevarmoja, Merkuriuksen älyllisiä ja opiskelusta kiinnostuneita, Venuksen sopeutuvaisia esteetikkoja jne.
Itselläni dominoivimpana merkurius (17), sitten venus(16), kuu(12), saturnus(10), mars(8), muut planeetat 7 ja pienimpinä uranus ja pluto, molemmat 5.
Merkurius ja venus siis lähes tasoissa dominoivimpina. Miten kuvaillaan tällainen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, tämä oli uutta itselleni! Osaisitko hieman avata mitä se mahtaisi kertoa, kun dominoivat planeetat koostuvat Saturnuksesta (17%), Merkuriuksesta (14%), Kuusta sekä Plutosta (13%) dominoivan elementin ollessa maa (62%)? Muutenkin karttani näyttää todella yksipuoliselta, ns. paljon toimintaa samoilla alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illanistujaiset 8 hlöä, muuten meni hyvin mutta kalat-tyypin aivopierujen takia oli pakko lähteä pois ennen kuin oma suu laulaa "totuudet". Olen kalat itsekin. Härän, ravun, oinaan, kaksosen ja neitsyen kanssa olisin viihtynyt kyllä.
Kalat on kaamea! Paha sanoa mutta näin on.Rakas mieheni ja rakas ystäväni ovat kaloja mutta ovat usein seurassa perusteettoman itsekeskeisiä ja aiheettoman ylimielisiä. Saavat todella pinnistää että onnistuvat esittämään hienoista kiinnostusta muiden asioita kohtaan.
Tuntemani kalat kylläkin yrittävät miellyttää ja nuoleskella aina tilanteen ollessa itselleen suotuisa... En luota. Omaavat "kahdet kasvot" vähän niin kuin kaksosetkin.
Vierailija kirjoitti:
Kalat on kaamea! Paha sanoa mutta näin on.
Hassua! Täysin sama kokemus myös minulla. Olemmekohan olleet samassa tilanteessa 😂
Rakas mieheni ja rakas ystäväni ovat kaloja mutta ovat usein seurassa perusteettoman itsekeskeisiä ja aiheettoman ylimielisiä. Saavat todella pinnistää että onnistuvat esittämään hienoista kiinnostusta muiden asioita kohtaan.