Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
8761/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illanistujaiset 8 hlöä, muuten meni hyvin mutta kalat-tyypin aivopierujen takia oli pakko lähteä pois ennen kuin oma suu laulaa "totuudet". Olen kalat itsekin. Härän, ravun, oinaan, kaksosen ja neitsyen kanssa olisin viihtynyt kyllä.

Kalat on kaamea! Paha sanoa mutta näin on.

Vierailija
8762/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi enemmän ohjaa miehen naismakua, kuumerkki vai venus?

Venus, ja naisilla vastaavasti Mars.

Tuli mieleeni kysyä, kun parisuhteeni ovat olleet kuuOinaan/venusKauriin ja kuuRavun/venusLeijonan kanssa, kaksi minusta vuosia kiinnostunutta miestä ovat kuuKaksoset/venusLeijona, kuuKaksoset/venusRapu ja kuuma on-off-tapailusuhde kuuJousimies/venusOinas.

Omassa kartassani Oinasta on vain laskeva merkki, Rapua vain MC, Kaurista IC, Jousimies uranus+neptunus, Leijonaa ei lainkaan. Eräs astrologiaan/horoskooppeihin perehtynyt mies sanoi kasvokuvieni katseesta että olisi luullut minua tulimerkkiseksi, vaikka karttani on ilmavoittoinen venusHärällä.

t.Kaksoset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8763/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sananen leijonista. Olen huomannut, että vaikeimmilla ja dramaattisimmilla tapauksilla on usein kartassaan myös Rapua. Sehän on lähellä leijonan merkkiä, joten usein edustaa varsinkin persoonallisissa planeetoissa. Ravun ja leijonan yhdistelmä on usein takertuva, huomionhakuinen ja pitkävihainen, joka ei näe omassa käytöksessään mitään virheitä, mutta muut tekevät asiat jatkuvasti väärin. Muutenkin olen huomannut, että tuli-vesi -yhdistelmät ovat usein varsin hankalia tapauksia. Tunnen yhden aurinkoskorpionin, jolla on kuu leijonassa, ja hän on todella raskasta seuraa, vieden tyyliin hengitysilmankin huoneesta sisään astuessaan.

Leijonat, joilla taas on kartallaan paljon seuraavaa merkkiä neitsyttä, ovat oman kokemuksen mukaan huomattavasti ujompia ja viileämpiä tapauksia kuin leijonat yleensä. Heissä on leijonan ominaisuuksia, mutta he harvoin tekemällä tekevät itsestään numeroa. Yksi parhaista ystävistäni on aurinkoleijona, nouseva neitsyt ja kuukalat, jolla on myös Merkurius, Mars ja Venus neitsyessä. Hän ei todellakaan ole mikään minäminä -ihminen, vaan päin vastoin on aina valmis auttamaan muita - ja tämä piirre on myös yksi leijonan ominaisuuksista siinä missä neitsyenkin.

Toinen kommentoi leijonista lisää. Olen kanssasi samaa mieltä tuosta yhdistelmästä aurinkoskorpioni kuuleijona. Tiedän itsekin sellaisen henkilön ja kuvaelmasi sopii niin täydellisesti kyseiseen henkilöön. Olen vesikuu ja aina silloin kun olen tavannut tämän kuuleijonan koen että hän mollaa minua ja juttumme eivät mene yksiin. Hän (kuuleijona) mm. ei naura samoille vitseille ja "määrää" koko ryhmää etteivät saa nauraa. En tiedä tuleeko skorpionista vai leijonasta tämä seuraava, mutta aina jotenkin ovelasti aliarvioi saavutuksiani ja keskeneräisyyksiä. Jotenkin liikaa itselleni nämä kuuleijonat kun kaipaan rauhallista menoa enkä suoraan pedon syötäväksi menemistä.

Kuu leijonassa on totta kyllä varsin haasteellinen sijainti. Se suurentelee ja nostaa omia tunteitaan jalustalle muiden kustannuksella ja on ainakin oman kokemukseni mukaan usein huomionhakuisempi kuin aurinkoleijona - joka yleensä herättää huomiota luonnostaan, sitä erityisesti hakematta. Kuuleijona on myös lopulta melko epävarma tapaus. Mielestäni paras sijainti leijonassa on aurinko, ja tuo neitsyen läsnäolo kartalla on hyvä pointti. Aurinkoleijona, jolla on Merkurius neitsyessä, on usein todella älykäs.

Vesiaurinko ja tulikuu ovat haasteelliset yhdessä muutenkin, toisin päin usein enemmän tasapainossa, johtuen ehkä auringon maskuliinisesta ja veden feminiinisestä luonteesta.

Osaatko sanoa miten aurinkovesimies ja kuuleijona toimivat yhteen samassa henkilössä? Tunnen myös tällaisen henkilön ja tulemme toimeen astetta paremmin mitä skorpioni-kuuleijonan kanssa. Kuitenkin vesimies-kuuleijonakin nauraa ja hörähtelee leijonamaisesti mutta ei naura tai syyttele minua. Kuuleijonan tunnistan heti tavasta vitsailla ja nauraa, kuuleijonan nauru kuuluu kauas.

Aurinkovesimies ja kuuleijona on sikäli tasapainoinen yhdistelmä, että merkit ovat keskenään vastamerkkejä. Aurinko ja kuu vastamerkeissä täydentävät usein persoonaa positiivisessa mielessä. Skorpioni on myös hyvin pisteliäs merkki, ja tuo alentuva käytös voikin liittyä enemmän ko. sijaintiin. Kuuleijona on tyypillisesti omankin kokemuksen mukaan todella kovaääninen, paljon enemmän kuin aurinkoleijona, joka ottaa tilan haltuun usein hieman elegantimmalla tavalla. Kuu- ja aurinkoleijonan ero on omasta mielestäni siinä, että aurinkoleijonassa nuo leijonan ominaisuudet tulevat esiin luonnollisella tavalla, kuuleijona taas korostaa niitä usein rasittavuuteen asti.

Tartuin tuohon aurinko ja kuu vastamerkeissä, entäpä jos mies on Oinas kuuJousimies ja nainen Kaksoset kuuVaaka, eli toisen kuu ja toisen aurinko ovat keskenään vastamerkeissä kummallakin. Millaista suhdetta tällainen povaa?

Vierailija
8764/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimies,nousevalta merkiltään leijona. Mitä mieltä?

Eläväinen, fiksu ja laajasti pidetty henkilö, voisin kuvitella. Toimissaan nopea, ei siedä jahkailevia tai päättämättömiä ihmisiä tai epärehellisyyttä. Paljon riippuu toki myös kuumerkistä ja Marsin, Merkuriuksen ja Venuksen sijainneista.

Kuulostaa tyttäreltäni. Jos hän olisi Disney-prinsessa, niin ehdottomasti Merida :)

Vierailija
8765/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta aiemmasta leijona ravulla vs. leijona neitsyellä -keskustelusta mieleen, että onko muissa merkeissä teidän mielestä havaittavissa samaa? Useinhan ihmisillä on joko edellistä tai seuraavaa merkkiä persoonallisissa planeetoissa, ja itse olen ainakin käsittänyt, ettei Aurinkoa lähimpänä kiertävä Merkurius voi edes olla muissa merkeissä kuin omassa, edellisessä tai seuraavassa.

Itselleni tuli mieleen oinaat, joiden ei niin miellyttävät piirteet omasta mielestä korostuvat, jos heidän kartallaan on paljon härkää. Se itsepäisyys maksimoituu rasittavaksi ja tekee ihmisistä jopa aggressiivisia. Sitten taas oinaat, joiden kartassa on paljon kaloja, ovat yleensä vähän suvaitsevaisempia tapauksia, jotka ymmärtävät muitakin ihmisiä.

Vaa'at ovat omasta mielestäni yleisesti ottaen paljon miellyttävämpiä ja järkevämpiä jos heillä on neitsyttä kartallaan, verraten siihen että heissä on paljon skorpionia. Oikeastaan aika moni vähän harmaalla alueella operoiva tyyppi on vaakaskorpioni tai skorpionivaaka.

Vierailija
8766/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille, että Jupiter kertoo sitoutumisesta, sielunkumppanin tapaamisesta ja siitä milloin menet naimisiin. Jos haluatte tietää, niin kannattaa tarkastaa omalta kartalta.

Vierailija
8767/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron teille, että Jupiter kertoo sitoutumisesta, sielunkumppanin tapaamisesta ja siitä milloin menet naimisiin. Jos haluatte tietää, niin kannattaa tarkastaa omalta kartalta.

Mulla on jupiter skorpionissa. Mitä se meinaa?

Vierailija
8768/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus, että ensin pitää selvittää missä merkissä Jupiter on kartalla ja googlata Jupiter transit 7th house mikä on joka vuosi eri merkissä ja sinä vuonna kun se on ns omassa merkissä, niin on mahdollisuus tavata potentiaalinen kumppani, sydänystävä, bisnespartneri jne.

Vierailija
8769/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille että Jupiter ei kerro sitoutumisesta tai sielunkumppaneista.

Vierailija
8770/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron teille että Jupiter ei kerro sitoutumisesta tai sielunkumppaneista.

Mikä sit kertoo? :O

Vierailija
8771/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jupiter skorpionissa. Mitä se meinaa?

Jupiter Skorpionit ovat luonnostaan ​​valppaita ja voivat joskus sulkea itsensä uusilta ideoilta tai ihmisiltä. Tämä on puolustus haavoittuvan tai eksyneen oloa vastaan. Toisinaan he ottavat riskejä, jotka päättyvät katastrofiin tai ylireagointiin. Mutta tämän Jupiterin kanssa ne on tehty vahvoista aineksista ja voivat yleensä käsitellä paljon draamaa.

Vierailija
8772/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta aiemmasta leijona ravulla vs. leijona neitsyellä -keskustelusta mieleen, että onko muissa merkeissä teidän mielestä havaittavissa samaa? Useinhan ihmisillä on joko edellistä tai seuraavaa merkkiä persoonallisissa planeetoissa, ja itse olen ainakin käsittänyt, ettei Aurinkoa lähimpänä kiertävä Merkurius voi edes olla muissa merkeissä kuin omassa, edellisessä tai seuraavassa.

Itselleni tuli mieleen oinaat, joiden ei niin miellyttävät piirteet omasta mielestä korostuvat, jos heidän kartallaan on paljon härkää. Se itsepäisyys maksimoituu rasittavaksi ja tekee ihmisistä jopa aggressiivisia. Sitten taas oinaat, joiden kartassa on paljon kaloja, ovat yleensä vähän suvaitsevaisempia tapauksia, jotka ymmärtävät muitakin ihmisiä.

Vaa'at ovat omasta mielestäni yleisesti ottaen paljon miellyttävämpiä ja järkevämpiä jos heillä on neitsyttä kartallaan, verraten siihen että heissä on paljon skorpionia. Oikeastaan aika moni vähän harmaalla alueella operoiva tyyppi on vaakaskorpioni tai skorpionivaaka.

Exmieheni on Vaaka, nousuKauris, kuuRapu, merkuriusSkorpioni, venusLeijona ja marsSkorpioni

Olisi varmaan pitänyt perehtyä karttaan aiemmin, suunnilleen nämä kaikki sijainnit on haukuttu hirveiksi ,:D

Vierailija
8773/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exmieheni on Vaaka, nousuKauris, kuuRapu, merkuriusSkorpioni, venusLeijona ja marsSkorpioni

Olisi varmaan pitänyt perehtyä karttaan aiemmin, suunnilleen nämä kaikki sijainnit on haukuttu hirveiksi ,:D

Minkälainen on kuurapu?

Vierailija
8774/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus, että ensin pitää selvittää missä merkissä Jupiter on kartalla ja googlata Jupiter transit 7th house mikä on joka vuosi eri merkissä ja sinä vuonna kun se on ns omassa merkissä, niin on mahdollisuus tavata potentiaalinen kumppani, sydänystävä, bisnespartneri jne.

Nyt alkaa tulla kiire.

From December 19th, 2020, until May 13th, 2021, Jupiter was in Aquarius, then it moved into Pisces. Now, it's moving backward into Aquarius where it will be from July 28th to December 28th, 2021

Vierailija
8775/12740 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on kuurapu?

Rapu on kotonaan kuun merkeissä, mutta se voi tehdä ihmisestä jopa yliherkän, turhankin virittyneen omille ja muiden tunteille. Tämä sijainti myös oikeuttaa itselleen äärimmäisiäkin tekoja puhtaasti siksi, että hän tuntee tietyllä tavalla.

Vierailija
8776/12740 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on kuurapu?

Rapu on kotonaan kuun merkeissä, mutta se voi tehdä ihmisestä jopa yliherkän, turhankin virittyneen omille ja muiden tunteille. Tämä sijainti myös oikeuttaa itselleen äärimmäisiäkin tekoja puhtaasti siksi, että hän tuntee tietyllä tavalla.

Tuo kuuRapu-ex on ainakin sellainen ettei petä, ei halua lapsilleen pahaa jne. Mutta hyvin herkästi lykkää kaikki häntä epämiellyttävät asiat muiden hoidettavaksi ja oikeuttaa itsekeskeisyyksiään tunne-elämällään. Välillä näkee itsensä täytenä luuserina ja toisinaan taas kaikki hänen ongelmansa on muiden vika. Raskasta.

Vierailija
8777/12740 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on kuurapu?

Tuo kuuRapu-ex on ainakin sellainen ettei petä, ei halua lapsilleen pahaa jne. Mutta hyvin herkästi lykkää kaikki häntä epämiellyttävät asiat muiden hoidettavaksi ja oikeuttaa itsekeskeisyyksiään tunne-elämällään. Välillä näkee itsensä täytenä luuserina ja toisinaan taas kaikki hänen ongelmansa on muiden vika. Raskasta.

Kuulostaa ihan tutulta mieheltä, joka on kuurapu. Jos jokin asia ei onnistu, niin näkee itsensä täytenä luuserina ja uppoutuu itsesääliin, mutta rakastaa perhettään.

Vierailija
8778/12740 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on Jupiter oinas? Kahdeksas huone

Millainen on Saturnus härkä? Kahdeksas huone

Vierailija
8779/12740 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on aurinkokaksoset, kuuleijona, nousuleijona?

Trump on aurinkokaksoset ja nousuleijona. Kuumerkistä ei tietoa.

Vierailija
8780/12740 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan tasan tarkkaan ei kerro jupiter mitään naimisiinmenon ajankohdasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi