Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jousimies,nousevalta merkiltään leijona. Mitä mieltä?
Eläväinen, fiksu ja laajasti pidetty henkilö, voisin kuvitella. Toimissaan nopea, ei siedä jahkailevia tai päättämättömiä ihmisiä tai epärehellisyyttä. Paljon riippuu toki myös kuumerkistä ja Marsin, Merkuriuksen ja Venuksen sijainneista.
Se on jännä etten siedä jahkailua js päättämättömyyttä muilta, mutta sorrun siihen jahkailuun kyllä välillä itse. Kuu Jousimies, mars Vesimies, merkurius ja venus kauriissa..
Minkälainen on aurinkokaksoset, kuuleijona, nousuleijona?
Millainen on henkilö jolla on aurinkomerkki vesimies ja nouseva leijona? Kuumerkki härässä.
Vierailija kirjoitti:
Kalat on ehdottomasti pahin. Naiskalat esittävät herttaista, mutta ovat äärettömän itsekeskeisiä ja kieroja! Kalamiehet saavat naiset koukkuun lempeällä olemuksellaan, mutta sitä luotaantyöntävää selkärangattomuutta ja myös tässäkin sukupuolessa itsekeskeisyyttä ei kauaa jaksa kukaan. Minäminäminäminä...
Jep, juuri näin. Mutta silti viihdyn kalojen kanssa.
Millainen on aurinkokalat, jolla on kuu jousimiehessä?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on henkilö jolla on aurinkomerkki vesimies ja nouseva leijona? Kuumerkki härässä.
Kannattaa varoa, paljon narsisteja.
Vaaka on levoton, mieltään vaihtava, kevytkenkäinen, erittäin oikukas ja epähenkinen.
Mikä merkki pahin narsisti? Onko se vaana?
Vierailija kirjoitti:
Leijona
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani oikeat narsistit ovat rapu, kaksonen ja neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni, muut vesimerkit hyvänä kakkosena. Tunneälykkäinä taitavia esittämään suuriakin empaatikkoja, mutta oikeasti ovat kiinnostuneita vain omasta navastaan. Osaavat myös manipuloida.
Vierailija kirjoitti:
Provosoiva kysymys, johon ei voi tulla kuin yksinkertaistettuja vastauksia kunkin henkilökohtaisten kokemusten perusteella. Totuus kuitenkin on, että narsisteja löytyy kaikista merkeistä. Narsistiksi ei aina synnytä, vaan usein kasvetaan kodissa, jossa lapsi ei saa kaipaamaansa rakkautta omana itsenään, vaan häntä arvotetaan ominaisuuksiensa ja saavutustensa perusteella.
Narsismi on persoonallisuushäiriönä osin periytyvää, mutta kasvatuksella on tässä tosiaan iso osa. Uuden tutkimuksen mukaan narsisteilla on nimenomaan hyvin hauras minäkuva ja huono itsetunto, joten he kokevat tarvetta ylentää itseään alentamalla muita. Pidetään tämä narskukeskustelu, joka johtaa luultavasti vain kyllästyttävään eipäs-juupas -riitaan, pois tästä ketjusta, jooko? :)
T. Leijona/neitsyt/jousimies
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa tällä on suoraa yhteyttä horoskooppimerkkiin. Jos olisi niin löytyisi myös tutkimustuloksia (ihan kuin horoskoopit voisivat olla totta). T. monen merkkisiä narsisteja tavannut
horroskooppi kirjoitti:
Vaaka on levoton, mieltään vaihtava, kevytkenkäinen, erittäin oikukas ja epähenkinen.
Muut naiset ovat usein kateellisia miellyttäville ja viehättäville vaakanaisille, joista mies kuin mies yleensä kiinnostuu.
Mars jousimies. Minkälainen?
horroskooppi kirjoitti:
Olen vaaka. Ja ihan just päinvastoin, kun kirjoitit. En voi sietää kuvailemallasi tavalla käyttäytyviä ihmisiä.
tietämäni leijona on juuri tälläinen kuin kuvauksessa: "epätavallisia kontakteja" kerää ympärilleen todella epämääräistä sakkia. "Kaikki ennalta arvaamaton kiehtoo sinua todella paljon,on taipumusta kapinointiin." Kapinointiin liittyikin sitten kateellisuus, viha, agressiot, rikokset yms. Ja aikaisemmin tietysti myös pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mars jousimies. Minkälainen?
Marsin asema Jousimiehessä tarjoaa runsaasti fyysistä energiaa. Olet hyvin kehittynyt sekä älyllisesti ja emotionaalisesti. Mielipiteesi ovat yleensä vahvoja ja kiistanalaisia. Sen lisäksi, sinulta puuttuu kohteliaisuutta ja, esimerkiksi, et ymmärrä muiden mielipiteitä riittävästi. Ne tilanteet saattavat päättyä kiistoihin ja väittelyihin.
Minun horoskooppi on anaalisorsa, mitä siitä sanotaan?
Mieheni on härkä. Ei niinkään ole mikään itsepäinen jäärä, meistä minä olen se jäärä :) (olen Jousimies) mielummin kuvailisin häntä sanoilla säntillinen, perusteellinen, pikkutarkka, tunnollinen. Luotettava. Hermo menee mulla välillä siihen kun hän niin pikkutarkasti selittää jotain asiaa, miten vaikka joku moottori toimii :D tai muuta vastaavaa