Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Horoskoopit ja astrologia yleensäkin on ihan hyviä itsetutkiskelun välineitä :) imo
Millainen on nainen, jolla on Venus Kaloissa? Aurinkomerkkini on Vesimies ja olen nouseva Neitsyt.
Pahin on Leijona egoilussaan, määräilynhaluissaan ja huomionhakuisuudessaan, varsinkin naispuolinen Leijona. Miesleijonia siedän vähän paremmin.
T. Vesimies-nainen
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit on täyttä hölynpölyä. Siis oikeinko aikuiset ihmiset uskovat moiseen soopaan.????!!!!
Joo, näin tehään, next!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Pahin on Leijona egoilussaan, määräilynhaluissaan ja huomionhakuisuudessaan, varsinkin naispuolinen Leijona. Miesleijonia siedän vähän paremmin.
T. Vesimies-nainen
Totta. Mulla on pari ystävää ollut, ja itserakkaampaa saa etsiä. Voi sitä tyrmistystä, kun joku mies onkin ollut baarissa juuri meikäläisestä kiinnostunut, eikä hänestä, vaikka on sata kertaa kauniimpikin. Kyyt povella.
Ja just tuo määräilynhalu, isompaa egoa ei ole kellään. Oinaat tosin vetävät vertoja, siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vesimies-nainen
Totta. Mulla on pari ystävää ollut, ja itserakkaampaa saa etsiä. Voi sitä tyrmistystä, kun joku mies onkin ollut baarissa juuri meikäläisestä kiinnostunut, eikä hänestä, vaikka on sata kertaa kauniimpikin. Kyyt povella.
Ja just tuo määräilynhalu, isompaa egoa ei ole kellään. Oinaat tosin vetävät vertoja, siinäpä se.
Oinaitten seura on kuitenkin paljon mukavampaa. Lienee tässä vaikuttaa se, että Vesimiehen vastamerkki on Leijona.
On varmaan ollut jo puhetta (en jaksa lukea 436 sivua) mutta miten mielestänne jousimiesnainen ja rapumies sopii yhteen? Nainen on nouseva kaksonen ja mies nouseva oinas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vesimies-nainen
Oinaitten seura on kuitenkin paljon mukavampaa. Lienee tässä vaikuttaa se, että Vesimiehen vastamerkki on Leijona.
Juu, mun kohtaamat oinaat ovat olleet terävä-älyisiä, mutta kun se muiden pomottaminen ja lyttääminen on niin siellä takaraivossa...leijona taas on kieroilija, ja ei kestä sitä, että joku muu onkin ihailun kohteena. He suorastaan juopuvat kun heitä liehittelee, kuten sanonta kuuluu. Ovat niin "auringon lapsia" ja haluavat valokeilaan, että jos saisivat päättää, ei aurinko paistaisi yhteenkään risukasaan.
Ovatko vaa'at niitä jotka ovat diplomaattisia rauhanneuvottelijoita ja porukan tasapainottajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vesimies-nainen
Juu, mun kohtaamat oinaat ovat olleet terävä-älyisiä, mutta kun se muiden pomottaminen ja lyttääminen on niin siellä takaraivossa...leijona taas on kieroilija, ja ei kestä sitä, että joku muu onkin ihailun kohteena. He suorastaan juopuvat kun heitä liehittelee, kuten sanonta kuuluu. Ovat niin "auringon lapsia" ja haluavat valokeilaan, että jos saisivat päättää, ei aurinko paistaisi yhteenkään risukasaan.
Tuntemani leijonat järjestään nimenomaan vihaavat kieroilua ja selän takana toimimista. Merkki on ylpeä, ja vaatii sekä itseltään että muilta selkärankaa. Kaikenlainen vehkeily onkin hänen mielestä alhaista toimintaa, ja hän pitää siitä, että asiat sanotaan suoraan. Leijonat pitävät toki huomiosta, kukapa ei, mutta yleensä merkin edustajat saavat sitä luonnostaan ilman sen kummempaa yrittämistä.
En ole huomannut, että ainakaan tuntemani leijonat eivät päästäisi myöskään muita sinne valokeilaan. Päin vastoin, kukaan ei kehu sinua vuolaammin ja lämpimämmin kuin leijonaystäväsi, tai muistuta hyvistä puolistasi silloin, kun sinulla on huono päivä. Muistetaan, että leijona hallitsee sydäntä ja on yleensä hyvinkin empaattinen muita kohtaan. Mikäli ihminen on tehnyt jotain menettääkseen leijonan arvostuksen, juttu on tietenkin toinen. Ystävänä leijona on painonsa arvoinen kullassa, lojaali ja piristävä, sinua puolustava ja hyvä keskustelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vesimies-nainen
Mun kohtaamat oinaat taas eivät välttämättä erityisesti älyllä loista, vaikka eivät välttämättä ihan tyhmiä olisikaan. Yleensä oinailla on kovin ääni ja kärkkäimmät mielipiteet joista ei tingitä vaikka se logiikka ei aina ihan täysillä kukkisi. Pomottaminen on totta, mutta eivät oinaat tahallaan ketään kuitenkaan lyttää. He vaan ovat sellaisia jyriä, että epähuomiossa tallovat heikommat tieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vesimies-nainen
Tuntemani leijonat järjestään nimenomaan vihaavat kieroilua ja selän takana toimimista. Merkki on ylpeä, ja vaatii sekä itseltään että muilta selkärankaa. Kaikenlainen vehkeily onkin hänen mielestä alhaista toimintaa, ja hän pitää siitä, että asiat sanotaan suoraan. Leijonat pitävät toki huomiosta, kukapa ei, mutta yleensä merkin edustajat saavat sitä luonnostaan ilman sen kummempaa yrittämistä.
Tämä. Leijonat aiheuttavat yleensä tahatonta kateutta muissa ihmisissä ja siksi kaikki eivät heistä tykkää. Vähän sama juttu kuin skorpionien kanssa. Leijonat ovat luonnostaan valovoimaisia, skorpionit mystisiä. Näitä ominaisuuksia joko on luonnostaan tai sitten ei, ja nämä kaksi merkkiä yleensä erottuvat joukosta.
T. Ympäristöään analysoiva neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vesimies-nainen
Mun kohtaamat oinaat taas eivät välttämättä erityisesti älyllä loista, vaikka eivät välttämättä ihan tyhmiä olisikaan. Yleensä oinailla on kovin ääni ja kärkkäimmät mielipiteet joista ei tingitä vaikka se logiikka ei aina ihan täysillä kukkisi. Pomottaminen on totta, mutta eivät oinaat tahallaan ketään kuitenkaan lyttää. He vaan ovat sellaisia jyriä, että epähuomiossa tallovat heikommat tieltään.
Hyvin sanottu. Eivät oinaat tyhmiä ole, mutta eivät ajattele ennen kuin toimivat. Terävä-älyisenä sanan varsinaisessa merkityksessä pitäisin ennen kaikkea ilman merkkejä: kaksosta, vesimiestä ja vaakaa. Ensisijaisesti vielä kaksosta, joka on Merkuriuksen vaikutuksesta nokkela, nopeaälyinen, sanavalmis ja usein myös hieman pisteliäs.
T. Ympäristöään vieläkin havainnoiva neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Ovatko vaa'at niitä jotka ovat diplomaattisia rauhanneuvottelijoita ja porukan tasapainottajia?
Oman kokemukseni mukaan yleensä kyllä. Vaaoista pitävät lähestulkoon kaikki, sillä he ovat hyviä ihmisten kanssa, osaavat keskustella, omaavat hyvät käytöstavat ja yleissivistyksen sekä välttävät ääripäitä asiassa kuin asiassa. Tuntemani vaa'at voivat tosin kuormittua tämän roolinsa alla eivätkä aina ole niin rauhallisia ja miellyttäviä kuin antavat ymmärtää. Heistä rähjääminen on sivistymätöntä ja ikävää, mutta eivät hekään aina jaksa tasapainotella riitojen välissä. Vaaoilla on myös vahva oikeudentaju, eivätkä he pidä epäreilusta pelistä.
T. Ympäristöään analysoiva neitsyt
Herkälle ihmiselle (kalat, rapu) pahimmat on olleet aurinkoleijona kuuleijonalla, aurinkokaksoset kuuoinaalla ja aurinkovaaka kuuoinaalla sekä aurinkohärkä kuujousimiehellä. OMG! Siinä jää täysin altavastaajaksi kun tulikuut tykittää menemään. Ugh!
Tuntemani leijonanainen on erittäin itsekeskeinen, mun piti olla aina hänen tavoitettavissaan ja päivittäin postasi useita selfieitä, kyseessä on keski-ikäinen nainen. Ja sitä "mulla on oikeus sanoa mitä haluan", haukkui mua törkeästi. En jaksanut tuollaista huomiohakuisuutta ja takertumista sekä noita kohtauksia, joten on entinen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani leijonanainen on erittäin itsekeskeinen, mun piti olla aina hänen tavoitettavissaan ja päivittäin postasi useita selfieitä, kyseessä on keski-ikäinen nainen. Ja sitä "mulla on oikeus sanoa mitä haluan", haukkui mua törkeästi. En jaksanut tuollaista huomiohakuisuutta ja takertumista sekä noita kohtauksia, joten on entinen ystävä.
Toki jokaisessa merkissä on kuitenkin hankalia tapauksia.
Joka ikinen tapaamani leijona on ollut hankala, huomionhakuinen ja kaikki edellä mainitut muut "hyveet" omaavia.
T. Aurinko oinaassa, nousu neitsyt ja kuu vesimiehessä
Mä en tykkää yhtään apinoista vai seeprat ovatkin kivoja.
No jopas olikin sekopäistä. Ei mitään tolkkua. Mutta jotain kai oli keksittävä :D
Onneksi sentään tajusit häipyä.