Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Pahin on skorpioni.
Tarkoitit kai parhain? Vuosien mittaan olen huomannut kuinka paljon hyviä puolia skorpioneissa on.
Nouseva vesimies, kuu jousimiehessä?
Vierailija kirjoitti:
Nouseva vesimies, kuu jousimiehessä?
Kuu jousimies janoaa seikkailuja ja vapautta etkä halua että kukaan kontrolloi tunteitasi.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on skorpioni.
Totta! Kylmä, manipuloiva, kaikki tietävä kolho tyyppi.
Skorpparia aina kiusataan työpaikalla omasta mielestään. Syy on se, että vain hän on oikeassa ja tekee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tunnistaa oinas naisen? Voiko ulkonäöstä?
No, hmmm, Blörffi ;D
Mutta tosiaan, kaikki tietämäni/tuntemani oinasnaiset pitävät huolta ulkonäöstään, ja se on erittäinkin tärkeää. Mulla on ollut esimiehinä; yleensä pitkänpuoleisia ja ryhdikkäitä, huoliteltuja, kuten ystäväni ja puolitutut samoin. Nuo puolitutut tiedän merkiltä, kun aina joku toinen tietää, ja noista on juteltu ja mietitty just noita yhteneväisyyksiä. Myös merkkituotteet ovat esillä kun oinasnaisia näkyy. Kunnianhimoisia/voimakastahtoisia ja ryhdikkäitä, nämä mitä minä tiedän.
Omissa kavereissa Oinasnaiset keskimittaa lyhyempiä tai pidempiä. Enemmänkin rotevia kuin hoikkia. Opiskelukaverina oli pitkä ja hoikka Oinasnainen. Ulkonäkö heillä perussiisti.
Luonteenpiirteet melko samoja. Ohjaavat vahvalla kädellä oikeaan suuntaan, tai ainakin siihen minkä itse kokevat oikeaksi. Hoitoalalla nämä paremmin tuntemani.
Minunkin tuntemani oinaat ovat keskimittaisia tai lyhyehköjä, sekä miehet että naiset. Naisilla on yleensä vahvat jalat ja takamus sekä leveät hartiat. He näyttävät vahvoilta ja terveiltä, ollen ehkä vähän sirompi versio tyypillisestä härästä. Oinaat eivät yleensä pelkää erottua joukosta ja olla esillä, joten he oman kokemuksen mukaan pukeutuvat usein näyttävästi, värjäävät hiuksiaan, tykkäävät meikata ja laittautua. Ryhti on oinailla hyvä ja heistä saa muutenkin itsevarman vaikutelman. He ilmaisevat mielipiteensä selkeästi ja heillä on usein kantava ääni.
Minusta jokaisen merkin edustajasta voi löytää hieman niitä stereotyyppisiä piirteitä, mitä kuhunkin eläimeen liitetään. Vaikka nousumerkki vaikuttaakin enemmän ulkonäköön ja olemukseen, niin kyllä aurinkokin siihen lisänsä tuo.
Esimerkiksi oinaiden ja härkien ruumiinrakenne on usein juurikin vahvan, lihaksikkaan tai jopa tanakan puoleinen. Molemmilla on usein hieman itsepäiseksi tulkittava perusilme. Oinaat ovat atleettisempia, härät pehmeämpiä, näin yleistäen.
Jousimiehillä on usein tavanomaista pidemmät raajat ja muodokas takamus. Heillä on myös pidemmänpuoleiset kasvot ja monilla on vahvat hiukset. Kauriit ovat usein pienikokoisia ja hoikkia, mutta sitkeän näköisiä. Heillä on usein kapeat kasvot, hyvä luusto ja pienet, tummat silmät.
Kaloilla on usein suuret, kauniit ja pyöreät silmät ja heidän värityksensä varsin hailakka. Skorpioneilla on kulmikkaat piirteet, pistävät silmät ja usein tummat kulmat ja tukka. Ravut ovat pyöreyteen ja pehmeyteen taipuvaisia, ja naisilla on usein isot rinnat.
Leijonilla on usein näyttävät hiukset, kissamaiset kasvot ja erottuvat poskipäät.
Vaaka, neitsyt ja vesimies ovat omasta mielestäni hieman vaikeampia tunnistaa. Vaakoja yhdistää yleensä sopusuhtaisuus, neitsyitä puhtaus, maanläheiset värit ja sirot piirteet, mutta vesimiesten ulkonäkö on itselleni vähän mysteeri. En osaa sanoa heidän ulkonäöstään oikein mitään yhteistä, yhtä tekijää, paitsi ehkä tietynlaisen eteerisyyden jota on vaikea määritellä.
Heh, mä taidan sitten olla aika stereotyyppinen aurinko vaaka-nousu leijona :D
Ruumiinrakenteeni on sopusuhtainen, pieni ja siro tiimalasi, mutta ei kulmikas, vaan sellainen venusmaisen pehmeä ja naisellinen. Mulla on myös paksut hiukset, korkeat poskipäät ja suuret tummat, hieman vinot silmät, joita on kuvailtu kissamaisiksi.
Kaikilla tuntemillani rapu-miehillä on ollut tosi isot kädet ja kaksoset vaikuttavat olemukseltaan ikäistään nuoremmilta. Vesimiehillä on usein vaalean sävyiset ja hyvin viisaan oloiset silmät, ikään kuin olisivat "vanhoja sieluja". Skorppareilla tosiaan -joskus pekottavankin - pistävät silmät ja tuuheat kulmat.
Hei tietäjät! Millainen on mars jousimiehessä?
Jos on jousimies ja nousevalta merkiltä leijona. Minkälainen on, kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Pahin on skorpioni.
Ehdottomasti epäluotettavimmat ja mielipuolisimmat tapaamani ihmiset ovat syntyneet tämän merkin alla. Niljakkaita hiippareita.
Ihteni mielestä kalat ja ravut on parhaimpia horoskooppi merkkiä. Kalat ovat ystävällisiä, lempeitä ja myötätuntoisia. Ravut on huolehtelevaisia ja rauhallisia.
Itellä paras kaveri on kala ja kalat on hyviä kavereita, koska muitakin kala kavereita on. Rapu on poikaystävänä.
Huonoimmat on neitsyt ja leijona. Näitten horoskooppien edustajat ovat olleet aina minun elämän vittumaisimpia tyyppejä. Leijonien ylimielisyyttä ja itsekkyyttä ja neitsyeitten kriittisyyttä ja pikkumaisuutta en kestä.
Ja oon ite kauris
Kumpi enemmän ohjaa miehen naismakua, kuumerkki vai venus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hmmm, Blörffi ;D
Mutta tosiaan, kaikki tietämäni/tuntemani oinasnaiset pitävät huolta ulkonäöstään, ja se on erittäinkin tärkeää. Mulla on ollut esimiehinä; yleensä pitkänpuoleisia ja ryhdikkäitä, huoliteltuja, kuten ystäväni ja puolitutut samoin. Nuo puolitutut tiedän merkiltä, kun aina joku toinen tietää, ja noista on juteltu ja mietitty just noita yhteneväisyyksiä. Myös merkkituotteet ovat esillä kun oinasnaisia näkyy. Kunnianhimoisia/voimakastahtoisia ja ryhdikkäitä, nämä mitä minä tiedän.
Omissa kavereissa Oinasnaiset keskimittaa lyhyempiä tai pidempiä. Enemmänkin rotevia kuin hoikkia. Opiskelukaverina oli pitkä ja hoikka Oinasnainen. Ulkonäkö heillä perussiisti.
Luonteenpiirteet melko samoja. Ohjaavat vahvalla kädellä oikeaan suuntaan, tai ainakin siihen minkä itse kokevat oikeaksi. Hoitoalalla nämä paremmin tuntemani.
Minunkin tuntemani oinaat ovat keskimittaisia tai lyhyehköjä, sekä miehet että naiset. Naisilla on yleensä vahvat jalat ja takamus sekä leveät hartiat. He näyttävät vahvoilta ja terveiltä, ollen ehkä vähän sirompi versio tyypillisestä härästä. Oinaat eivät yleensä pelkää erottua joukosta ja olla esillä, joten he oman kokemuksen mukaan pukeutuvat usein näyttävästi, värjäävät hiuksiaan, tykkäävät meikata ja laittautua. Ryhti on oinailla hyvä ja heistä saa muutenkin itsevarman vaikutelman. He ilmaisevat mielipiteensä selkeästi ja heillä on usein kantava ääni.
Minusta jokaisen merkin edustajasta voi löytää hieman niitä stereotyyppisiä piirteitä, mitä kuhunkin eläimeen liitetään. Vaikka nousumerkki vaikuttaakin enemmän ulkonäköön ja olemukseen, niin kyllä aurinkokin siihen lisänsä tuo.
Esimerkiksi oinaiden ja härkien ruumiinrakenne on usein juurikin vahvan, lihaksikkaan tai jopa tanakan puoleinen. Molemmilla on usein hieman itsepäiseksi tulkittava perusilme. Oinaat ovat atleettisempia, härät pehmeämpiä, näin yleistäen.
Jousimiehillä on usein tavanomaista pidemmät raajat ja muodokas takamus. Heillä on myös pidemmänpuoleiset kasvot ja monilla on vahvat hiukset. Kauriit ovat usein pienikokoisia ja hoikkia, mutta sitkeän näköisiä. Heillä on usein kapeat kasvot, hyvä luusto ja pienet, tummat silmät.
Kaloilla on usein suuret, kauniit ja pyöreät silmät ja heidän värityksensä varsin hailakka. Skorpioneilla on kulmikkaat piirteet, pistävät silmät ja usein tummat kulmat ja tukka. Ravut ovat pyöreyteen ja pehmeyteen taipuvaisia, ja naisilla on usein isot rinnat.
Leijonilla on usein näyttävät hiukset, kissamaiset kasvot ja erottuvat poskipäät.
Vaaka, neitsyt ja vesimies ovat omasta mielestäni hieman vaikeampia tunnistaa. Vaakoja yhdistää yleensä sopusuhtaisuus, neitsyitä puhtaus, maanläheiset värit ja sirot piirteet, mutta vesimiesten ulkonäkö on itselleni vähän mysteeri. En osaa sanoa heidän ulkonäöstään oikein mitään yhteistä, yhtä tekijää, paitsi ehkä tietynlaisen eteerisyyden jota on vaikea määritellä.
Ruumiinrakenteeni on sopusuhtainen, pieni ja siro tiimalasi, mutta ei kulmikas, vaan sellainen venusmaisen pehmeä ja naisellinen. Mulla on myös paksut hiukset, korkeat poskipäät ja suuret tummat, hieman vinot silmät, joita on kuvailtu kissamaisiksi.
Kaikilla tuntemillani rapu-miehillä on ollut tosi isot kädet ja kaksoset vaikuttavat olemukseltaan ikäistään nuoremmilta. Vesimiehillä on usein vaalean sävyiset ja hyvin viisaan oloiset silmät, ikään kuin olisivat "vanhoja sieluja". Skorppareilla tosiaan -joskus pekottavankin - pistävät silmät ja tuuheat kulmat.
Millainen on ulkoiselta olemukseltaan Kaksoset nousu-Vaaka venusHärkä?
Pahin on traumatisoitunut Leijona.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on traumatisoitunut Leijona.
Traumatisoituneet rapu, kauris, oinas ja skorpioni ovat hekin aika pahoja :) Hoitamattomat traumat eivät kenestäkään niitä parhaita puolia esille tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hmmm, Blörffi ;D
Millainen on ulkoiselta olemukseltaan Kaksoset nousu-Vaaka venusHärkä?
Sopusuhtainen, vaikuttaa ikäistään nuoremmalta. Sulavat liikkeet ja nopea kävelytyyli, elehtii paljon käsillään puhuessaan. Myöskin puhuu paljon. Arvostaa kauneutta, hyvä tyylitaju.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi enemmän ohjaa miehen naismakua, kuumerkki vai venus?
Venus, ja naisilla vastaavasti Mars.
Vaikuttaako venus ulkoiseen olemukseen? Jos, niin millainen on venus neitsyt?
Pahin horoskooppi vaaka tai kaksonen.
Vaa’at ovat itsekkäitä ja itsekeskeisiä sekä kieroja.
Kaksoset pettäjiä ja ”aina oikeassa” sekä heidän on aivan pakko olla huomion keskipisteenä.
Skorppioni puolestaan aivan ihana, vaikka aikoinaan epäilinkin.
Itse olen kauris
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako venus ulkoiseen olemukseen? Jos, niin millainen on venus neitsyt?
Tämä kiinnostelisi itseänikin! Millaisena nähdään Venus-Vesimies ja mitä ylipäänsä tällainen sijainti kertoo?
Pahin on skorpioni.