Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Miltä näyttää nousukaurismies? Vakava ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tunnistaa oinas naisen? Voiko ulkonäöstä?
No, hmmm, Blörffi ;D
Mutta tosiaan, kaikki tietämäni/tuntemani oinasnaiset pitävät huolta ulkonäöstään, ja se on erittäinkin tärkeää. Mulla on ollut esimiehinä; yleensä pitkänpuoleisia ja ryhdikkäitä, huoliteltuja, kuten ystäväni ja puolitutut samoin. Nuo puolitutut tiedän merkiltä, kun aina joku toinen tietää, ja noista on juteltu ja mietitty just noita yhteneväisyyksiä. Myös merkkituotteet ovat esillä kun oinasnaisia näkyy. Kunnianhimoisia/voimakastahtoisia ja ryhdikkäitä, nämä mitä minä tiedän.
Omissa kavereissa Oinasnaiset keskimittaa lyhyempiä tai pidempiä. Enemmänkin rotevia kuin hoikkia. Opiskelukaverina oli pitkä ja hoikka Oinasnainen. Ulkonäkö heillä perussiisti.
Luonteenpiirteet melko samoja. Ohjaavat vahvalla kädellä oikeaan suuntaan, tai ainakin siihen minkä itse kokevat oikeaksi. Hoitoalalla nämä paremmin tuntemani.
Minunkin tuntemani oinaat ovat keskimittaisia tai lyhyehköjä, sekä miehet että naiset. Naisilla on yleensä vahvat jalat ja takamus sekä leveät hartiat. He näyttävät vahvoilta ja terveiltä, ollen ehkä vähän sirompi versio tyypillisestä härästä. Oinaat eivät yleensä pelkää erottua joukosta ja olla esillä, joten he oman kokemuksen mukaan pukeutuvat usein näyttävästi, värjäävät hiuksiaan, tykkäävät meikata ja laittautua. Ryhti on oinailla hyvä ja heistä saa muutenkin itsevarman vaikutelman. He ilmaisevat mielipiteensä selkeästi ja heillä on usein kantava ääni.
Minusta jokaisen merkin edustajasta voi löytää hieman niitä stereotyyppisiä piirteitä, mitä kuhunkin eläimeen liitetään. Vaikka nousumerkki vaikuttaakin enemmän ulkonäköön ja olemukseen, niin kyllä aurinkokin siihen lisänsä tuo.
Esimerkiksi oinaiden ja härkien ruumiinrakenne on usein juurikin vahvan, lihaksikkaan tai jopa tanakan puoleinen. Molemmilla on usein hieman itsepäiseksi tulkittava perusilme. Oinaat ovat atleettisempia, härät pehmeämpiä, näin yleistäen.
Jousimiehillä on usein tavanomaista pidemmät raajat ja muodokas takamus. Heillä on myös pidemmänpuoleiset kasvot ja monilla on vahvat hiukset. Kauriit ovat usein pienikokoisia ja hoikkia, mutta sitkeän näköisiä. Heillä on usein kapeat kasvot, hyvä luusto ja pienet, tummat silmät.
Kaloilla on usein suuret, kauniit ja pyöreät silmät ja heidän värityksensä varsin hailakka. Skorpioneilla on kulmikkaat piirteet, pistävät silmät ja usein tummat kulmat ja tukka. Ravut ovat pyöreyteen ja pehmeyteen taipuvaisia, ja naisilla on usein isot rinnat.
Leijonilla on usein näyttävät hiukset, kissamaiset kasvot ja erottuvat poskipäät.
Vaaka, neitsyt ja vesimies ovat omasta mielestäni hieman vaikeampia tunnistaa. Vaakoja yhdistää yleensä sopusuhtaisuus, neitsyitä puhtaus, maanläheiset värit ja sirot piirteet, mutta vesimiesten ulkonäkö on itselleni vähän mysteeri. En osaa sanoa heidän ulkonäöstään oikein mitään yhteistä, yhtä tekijää, paitsi ehkä tietynlaisen eteerisyyden jota on vaikea määritellä.
Asiantuntevan oloista analysointia! Millaisena näkisit aurinkojouskarin, jolla kartallaan sekä neitsytnousu että neitsytkuu? -eri
Aurinkojousimiehelle tyypillisesti henkilöllä voisi olla pitkät raajat, vahvat, usein pitkät hiukset, sekä pitkänomaiset, kapeat kasvot. Nousuneitsyt näyttää usein nuoremmalta kuin onkaan, ja sijainti tuo piirteisiin tietynlaista siroutta, jopa keijukaismaisuutta. Nousuneitsyen silmät ovat usein kauniit, ja hänestä huokuu puhtaus. Aurinkojousimiehen ja nousuneitsyen sekoitus voisi olla selkeästä tyylistä pitävä, vain vähän meikkiä käyttävä, puhdaspiirteinen ja hieman ujon oloinen ihminen, joka sopeutuu nopeasti eri tilanteisiin ja nauttii usein luonnossa liikkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako venus ulkoiseen olemukseen? Jos, niin millainen on venus neitsyt?
Tämä kiinnostelisi itseänikin! Millaisena nähdään Venus-Vesimies ja mitä ylipäänsä tällainen sijainti kertoo?
Venus vaikuttaa ulkoiseen olemukseen jonkin verran, mutta omien kokemusteni mukaan lähinnä tyylin kautta. Venuksen merkki kertoo yleisemminkin, millainen estetiikka on mieleesi ja mikä sopii sinulle. Esimerkiksi henkilö, jolla on Venus neitsyessä, on usein eniten kotonaan selkeälinjaisissa, laadukkaissa vaatteissa, jotka on valmistettu luonnonmateriaaleista. Hän käyttää koruja ja meikkiä harkitusti, vähemmän on enemmän -periaatteella. Hänen tyylinsä on usein ajaton ja hän suosii maanläheisiä värejä.
Venus vesimiehessä taas kokeilee mitä vain, eikä pelkää rikkoa rajoja tai leikitellä tyylillään. Hän on usein muodin edelläkävijä, jonka tyyliä muut ihmiset seuraavat tiiviisti. Hänet huomataan kadulla. Hän käyttää usein paljon persoonallisia koruja ja yhdistelee luovasti värejä ja kuoseja. Hänen tyylinsä ei kuitenkaan ole ikinä liian tyrkky tai "yritetyn" näköinen, vaan hän kantaa erikoisimmatkin virityksensä rennolla itsevarmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostelisi itseänikin! Millaisena nähdään Venus-Vesimies ja mitä ylipäänsä tällainen sijainti kertoo?
Venus vaikuttaa ulkoiseen olemukseen jonkin verran, mutta omien kokemusteni mukaan lähinnä tyylin kautta. Venuksen merkki kertoo yleisemminkin, millainen estetiikka on mieleesi ja mikä sopii sinulle. Esimerkiksi henkilö, jolla on Venus neitsyessä, on usein eniten kotonaan selkeälinjaisissa, laadukkaissa vaatteissa, jotka on valmistettu luonnonmateriaaleista. Hän käyttää koruja ja meikkiä harkitusti, vähemmän on enemmän -periaatteella. Hänen tyylinsä on usein ajaton ja hän suosii maanläheisiä värejä.
Venus vesimiehessä taas kokeilee mitä vain, eikä pelkää rikkoa rajoja tai leikitellä tyylillään. Hän on usein muodin edelläkävijä, jonka tyyliä muut ihmiset seuraavat tiiviisti. Hänet huomataan kadulla. Hän käyttää usein paljon persoonallisia koruja ja yhdistelee luovasti värejä ja kuoseja. Hänen tyylinsä ei kuitenkaan ole ikinä liian tyrkky tai "yritetyn" näköinen, vaan hän kantaa erikoisimmatkin virityksensä rennolla itsevarmuudella.
Paras kaverini on Venus neitsyt ja kuvaus osui nappiin! Entä Venus oinaassa?
Vierailija kirjoitti:
Oinaat on kovatahtoisia ja kaikki pahimmat tuntemani jäärät ovat oinaita. Esimerkiksi isäni ja avokkini.. oinaan kalloon ei tunnu mahtuvan esim. niinkin hämmentävä asia, että he saattaisivat olla jossain asiassa väärässä. Tai että ohjekirjan lukemisesta voisi olla hyötyä koska "kyllähän minäminäminä osaan, tietenkin". Tai että jokin esine tai asia saattaisi olla hukassa heidän itsensä jäljiltä.
Tuntemani kaksoset ovat melkoisen kaksinaamaisia kyitä, joihin ei koskaan kannata täysin luottaa.
Parhaat.. Jostain syystä jousimiesten kanssa on yleensä helpointa tulla toimeen.
Itse olen leijona. Vaikka nyt en varsinaisesti horoskooppeihin usko, niin kyllä jotain leijonan tyyppipiirteitä tunnistan itsessäni. Ainakin niitä huonoja puolia :'D
höpö höpö
Kaksoset näköjään petosmestareita, skorpparit kyyliä, joo saman nähnyt. Onko näiden puolisot ym. aivan .... kun pystyvät elämään näiden kanssa. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kaverini on Venus neitsyt ja kuvaus osui nappiin! Entä Venus oinaassa?
Kiitos vastauksesta! Meikin ja korujen osalta hyvin sopiva kuvaus. Tyylini on kuitenkin hieman kokeilevampi ja tykkään myös kirkkaista ja pastelliväreistä. Olen kyllä äärimmäisen tarkka pukeutuja, eli kaiken pitää sopia täydellisesti yhteen niin, että kokonaisuus on tasapainoinen. Ehkä tähän myös vaikuttaa aurinkomerkki, joka minulla on kauneutta ja harmoniaa arvostava vaaka.
T: se sama venus neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset näköjään petosmestareita, skorpparit kyyliä, joo saman nähnyt. Onko näiden puolisot ym. aivan .... kun pystyvät elämään näiden kanssa. Minä en.
Mieleltään vakaan ihmisen on mahdotonta elää skorpionin kanssa. Joko poistut suhteesta, mitä vakavasti suosittelen, tai maksat suhteestasi kovan hinnan. Valinta on yksin sinun.
Hei, minulla aurinko oinaassa, nousumerkki rapu ja kuu jousimiehessä. Miltä kuulostaa?
Oliko niin, että nousumerkki alkaa vaikuttamaan vasta 30-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieleltään vakaan ihmisen on mahdotonta elää skorpionin kanssa. Joko poistut suhteesta, mitä vakavasti suosittelen, tai maksat suhteestasi kovan hinnan. Valinta on yksin sinun.
Kuinkas monta omakohtaista suhdetta sulla skorpionin kanssa on ollut? Muiden kuulopuheita ei voi ottaa vakavasti, jätetyt nyt ainakin syyttelevät erosta sitä toista osapuolta. Monikohan myöntää, että syy eroon oli ihan oma...
kaikki kumppanit on pettäneet. Ja siitä kun suuttuu, onkin se hankala skorpioni :D Just joo.
Mulla ei mene jakeluun miten horoskooppimerkki voisi vaikuttaa ihmisen ulkonäköön kun ulkonäkö määrittyy sillä millaiset GEENIT on vanhemmiltaan saanut.
Aurinko neitsyt
Nouseva skorpioni
Kuu vesimies
Merkurius vaaka
Venus skorpioni
Mars neitsyt
Mitä ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas monta omakohtaista suhdetta sulla skorpionin kanssa on ollut? Muiden kuulopuheita ei voi ottaa vakavasti, jätetyt nyt ainakin syyttelevät erosta sitä toista osapuolta. Monikohan myöntää, että syy eroon oli ihan oma...
Kysymys ei ole suhteiden lukumäärästä vaan siitä, että tällainen tuhoava suhde on yleensä ollut. Todennäköisesti jo ensimmäinen suhde skorpioniin kertoo kaiken tarvittavan, tätä seuraavat suhteet ainoastaan toistavat skorpionin hulluuden aspektit omilla persoonakohtaisilla synkillä ominaisuuksillaan perimmäisen ominaisuuden arkkityypin, pohjattoman pahuuden ja epäluotettavuuden, säilyessä kuitenkin ennallaan eri skorpioneissa. Kirjoitin tämän varoitukseksi ihmisille, jotka suunnittelevat jonkinlaista ihmissuhdetta suhdetta skorpionin kanssa, omiin kokemuksiini perustuen. Nyt olen kokemuspohjaisesti varoittanut näihin suhteisiin littyvistä potentiaalisista, joskin hyvin todennäköisistä, ongelmista. Ihmissuhteidenne suuntaa en kuitenkaan halua muokata, tehkää kuten haluatte. Kunhan varoitin skorpionien sysimustista, synkistä ja saatanallisista ominaisuuksista, nämä te nimittäin joudutte kohtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ole suhteiden lukumäärästä vaan siitä, että tällainen tuhoava suhde on yleensä ollut. Todennäköisesti jo ensimmäinen suhde skorpioniin kertoo kaiken tarvittavan, tätä seuraavat suhteet ainoastaan toistavat skorpionin hulluuden aspektit omilla persoonakohtaisilla synkillä ominaisuuksillaan perimmäisen ominaisuuden arkkityypin, pohjattoman pahuuden ja epäluotettavuuden, säilyessä kuitenkin ennallaan eri skorpioneissa. Kirjoitin tämän varoitukseksi ihmisille, jotka suunnittelevat jonkinlaista ihmissuhdetta suhdetta skorpionin kanssa, omiin kokemuksiini perustuen. Nyt olen kokemuspohjaisesti varoittanut näihin suhteisiin littyvistä potentiaalisista, joskin hyvin todennäköisistä, ongelmista. Ihmissuhteidenne suuntaa en kuitenkaan halua muokata, tehkää kuten haluatte. Kunhan varoitin skorpionien sysimustista, synkistä ja saatanallisista ominaisuuksista, nämä te nimittäin joudutte kohtaamaan.
Miksi yleistät? Tuo nyt on vain huonoa tuuria, ei mikään totuus. Oisko sulla siis vaikka kaksi suhdetta ollut?
Mä olen ollut nyt mun miehen kanssa 20 vuotta ja hyvin menee. Mies ei todellakaan ole mikään tossukka.
Aiemmissa suhteissa on eroon johtanut miehen alkoholismi, toisessa väkivaltaisuus ja narsismi. Joitain pitempiä tapailuja on ollut, mutta eipä ole meikäläisen pirullisuuteen tai mihinkään mainittuihin loppuneet. Ennemmin olen itse epärehellisyydestä saanut kärsiä.
Jokainen juoksi vielä eron jälkeen perässä.
Pohjaton pahuus ja epäluotettavuus? Itse olen tehnyt vapaaehtoistyötä, rakastan eläimiä ja minua luotettavampaa saa etsiä. Olen tehnyt töitä mm. hoitoalalla. Empatiaa löytyy siis.
Ihmeelliset jutut kyllä sinulla, muutaman henkilön perusteella. Mielenterveysongelmia ja väkivaltaisuutta, sekä epärehelllisyyttä voi olla kaikilla meistä, riippumatta syntymäajasta.
Lisään vielä, jos sopii, että muuten olen kyllä merkkini ehdoton edustaja. Onneksi olen saanut vain nuo hyvät ominaisuudet. tai sanotaanko ne, joita itse arvostan, lojaalius ja oikeudenmukaisuus nyt esimerkkeinä.
Jos taistoon lähdetään, niin häviäjänä en "sotatantereelta" saavu. Yleensä aina sen sodan on vaan joku muu julistanut. -8696
Vierailija kirjoitti:
Jeesus, mitä shaibaa 😆, jos tosissaan otetaan! Kuka oikeasti laittaa painoarvoa esim. parisuhteessa johonkin horoskooppitulkintaan, mikä näemmä myös osaa vaihdella tulkitsijasta, viikonpäivästä, vapaiden asennosta sekä naapurin ilmeestä johtuen?
Mitä jos ihan antaisit ihmiselle itselleen mahdollisuuden ilman ylitulkitsemisia ja ennakkoasenteita? Niin kuin tavallisestikin tehdään. Ja asettaisit huumoritutkan päälle horoskoopppien kohdalla.
No ainoa naurettava täällä olet sinä, joka vaan änkeät muutamien muiden joukossa (tasaiseen tahtiin joku käy avautumassa, toistaen edellisen oksentajan sanomaa) haukkumaan muita. Tunnetko itsesi kovinkin fiksuksi? Sama kuin menisit johonkin limudiskoon naureskelemaan teinien touhuille.
Voisit keksiä itsellesi jotain omaa tekemistä tai palstailla itseäsi kiinnostavissa ketjuissa, eikö?
Et sinä maailmaa paranna muita halveksumalla tai aliarvioimalla, vaan hyväksymällä muut sellaisina kuin he ovat ja antamalla muille oman tilansa. Mukavaa päivää! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus, mitä shaibaa 😆, jos tosissaan otetaan! Kuka oikeasti laittaa painoarvoa esim. parisuhteessa johonkin horoskooppitulkintaan, mikä näemmä myös osaa vaihdella tulkitsijasta, viikonpäivästä, vapaiden asennosta sekä naapurin ilmeestä johtuen?
Mitä jos ihan antaisit ihmiselle itselleen mahdollisuuden ilman ylitulkitsemisia ja ennakkoasenteita? Niin kuin tavallisestikin tehdään. Ja asettaisit huumoritutkan päälle horoskoopppien kohdalla.No ainoa naurettava täällä olet sinä, joka vaan änkeät muutamien muiden joukossa (tasaiseen tahtiin joku käy avautumassa, toistaen edellisen oksentajan sanomaa) haukkumaan muita. Tunnetko itsesi kovinkin fiksuksi? Sama kuin menisit johonkin limudiskoon naureskelemaan teinien touhuille.
Voisit keksiä itsellesi jotain omaa tekemistä tai palstailla itseäsi kiinnostavissa ketjuissa, eikö?
Et sinä maailmaa paranna muita halveksumalla tai aliarvioimalla, vaan hyväksymällä muut sellaisina kuin he ovat ja antamalla muille oman tilansa. Mukavaa päivää! :)
Helpottiko? 😀
Koetapa sinäkin hyväksyä se tosiasia, ettei kaikki suinkaan ole samanlaisia kuin joku horoskooppitulkinta juuri minäkin hetkenä kertoo. Eli älä sinäkään aliarvioi toista ihmistä tähtimerkkiin tukeutuen ja tulkintoihin nojautuen.
Päivänjatkoja sullekin! 🙂
Asiantuntevan oloista analysointia! Millaisena näkisit aurinkojouskarin, jolla kartallaan sekä neitsytnousu että neitsytkuu? -eri