Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Mitä mieltä tälläisestä, aurinko Jousimies, kuu Jousimies, merkurius kauris, venus kauris, mars Vesimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietteitä miehestä, jolla aurinkorapu, kuuhärkä, mars rapu?
Kammottavalta
Pakko kyllä kompata. Marsrapu on vaikeista vaikein tapaus, myrkyllinen ja passiivis-aggressiivinen, eikä uskalla sanoa mitään suoraan. Kuuhärkä taas on mielestään aina oikeassa, ei osaa puhua tunteistaan ja on muutenkin rasittava jäärä. Aurinkorapuja on monenlaisia muista sijainneista riippuen, mutta tässä tapauksessa ei kyllä osunut kohdilleen....
Marsille parhaita merkkejä ovat mielestäni leijona tai kauris, jotka tuovat arvovaltaa.
Voi voi.. Tunnen tällaisen tapauksen, jossa mies on mars rapu. On varovainen, tutkaileva ja välillä vetäytyy ja sulkeutuu (sanot tätä vaihetta varmaan passiivis-aggressiiviseksi?). On muuten myös merkurius rapu eli todella mystinen viesteissään ja ei halua paljastaa itsestään liikoja. Ei kommunikoi koko ajan. Härkähän ylipäänsä rakastaa kaikkea kaunista ja hienoa ja rapu on turvallisuushakuinen ja haluaa tasaista. Mies onkin sanonut, että haluaa parisuhteen jossa on tasaista ja turvallista olla eli että olisi kuin tyyni meri ja naisesta huokuisi turvallisuus jo ensitapaamisella. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä tälläisestä, aurinko Jousimies, kuu Jousimies, merkurius kauris, venus kauris, mars Vesimies.
Ja nousumerkiltä leijona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on skorpioni. Tämä lienee riittää.
Valta voi sokaista kenen tahansa pään. Tästä "olen pääministeri ja voin tehdä kuten haluan" se yleensä alkaa.
Nyt yrittää lanseerata itseään joksikin kulttuurin ja taiteen ystäväksi. Jos yhdelle kumarrat, niin toiselle pyllistät, ei voi ottaa puolia. "Boomerit" oli todella paha veto.
Sanna Marin vaikuttaa mielestäni hyvinkin tyypilliseltä skorpionilta. Nousumerkkinsä voisi ulkonäön ja miellyttävän, selkeän ulosannin perusteella olla vaaka. Kuuksi veikkaisin jotakin maamerkkiä, ehkä kaurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nousumerkiltä leijona
Tulinen, vahvatahtoinen ihminen, jolla on sammumaton vapaudenkaipuu ja jota ei voi komennella. Hänen ulosantinsa on usein asiaan keskittyvää, ja hän on hyvä väittelijä. Suuttuessaan hän voi sivaltaa sanoillaan todella pahastikin, vastustajaansa säästämättä. Hänen seuraansa hakeudutaan mielellään ja hän on yleensä ystäväpiirissään ihailtu. Hänellä on näennäisen huoleton, mutta harkittu tyyli, ja vaikka hän ei ikinä näytä liian laitetulta, hän on aina hyvännäköinen. Rakkaudessa hän on varsin nirso, eikä hänelle kelpaa kuka tahansa, mutta löydettyään sen oikean hän on uskollinen hautaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Omassa kartassani ei ole persoonallisissa planeetoissa lainkaan vettä, enkä ole mitenkään erityisen herkkä. Koen ymmärtäväni muiden tunteet hyvin ja olen mielestäni empaattinen, mutta itken hyvin harvoin ja vaikeissa tilanteissa pystyn toimimaan jopa niinkin hyvin, että minua on kutsuttu joskus kylmäksi.
Aurinkoni ja kuuni ovat tulimerkeissä, nousu ilman merkissä ja Mars, Merkurius ja Venus kaikki maan merkeissä. Signature sign on kauris.
Kuulostaa tutulta, t. aurinko, nousu, kuu, merkurius, mars ja signature ilman merkeissä, venus maa. Ainoa vesiplaneetta Jupiter.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tunnistaa oinas naisen? Voiko ulkonäöstä?
No, hmmm, Blörffi ;D
Mutta tosiaan, kaikki tietämäni/tuntemani oinasnaiset pitävät huolta ulkonäöstään, ja se on erittäinkin tärkeää. Mulla on ollut esimiehinä; yleensä pitkänpuoleisia ja ryhdikkäitä, huoliteltuja, kuten ystäväni ja puolitutut samoin. Nuo puolitutut tiedän merkiltä, kun aina joku toinen tietää, ja noista on juteltu ja mietitty just noita yhteneväisyyksiä. Myös merkkituotteet ovat esillä kun oinasnaisia näkyy. Kunnianhimoisia/voimakastahtoisia ja ryhdikkäitä, nämä mitä minä tiedän.
Omissa kavereissa Oinasnaiset keskimittaa lyhyempiä tai pidempiä. Enemmänkin rotevia kuin hoikkia. Opiskelukaverina oli pitkä ja hoikka Oinasnainen. Ulkonäkö heillä perussiisti.
Luonteenpiirteet melko samoja. Ohjaavat vahvalla kädellä oikeaan suuntaan, tai ainakin siihen minkä itse kokevat oikeaksi. Hoitoalalla nämä paremmin tuntemani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nousumerkiltä leijona
Tulinen, vahvatahtoinen ihminen, jolla on sammumaton vapaudenkaipuu ja jota ei voi komennella. Hänen ulosantinsa on usein asiaan keskittyvää, ja hän on hyvä väittelijä. Suuttuessaan hän voi sivaltaa sanoillaan todella pahastikin, vastustajaansa säästämättä. Hänen seuraansa hakeudutaan mielellään ja hän on yleensä ystäväpiirissään ihailtu. Hänellä on näennäisen huoleton, mutta harkittu tyyli, ja vaikka hän ei ikinä näytä liian laitetulta, hän on aina hyvännäköinen. Rakkaudessa hän on varsin nirso, eikä hänelle kelpaa kuka tahansa, mutta löydettyään sen oikean hän on uskollinen hautaan saakka.
Kertoisikohan tämä myös tyttärestäni, alle 10v vielä, mutta jotain tuttua tuossa on.
Hän on Jousimies, nousuLeijona, kuuVaaka, merkuriusJousimies, venusKauris, marsNeitsyt
Fiksu, tiedostava ja kunnianhimoinen, kuitenkin "villi ja vapaa" seikkailijahenkinen. Suuttuessa joko ovet paukkuu tai tuijotetaan vain mykkänä vastustajaa, joka toki hieman riepoo rauhaarakastavaa keskustelukeskeistä Kaksos-Vaaka-äitiä...
millainen on loukattu jousimies? Entä leijona? jos jousimiehelle ja leijonalle syntyy erimielisyys, kumpi alkaa asiaa selvittämään vai jääkö se selvittämättä molempien jääräpäisyyden vuoksi? kumpikin kaipaa mutta ei osa ottaa seuraavaa askelta?
Vierailija kirjoitti:
millainen on loukattu jousimies? Entä leijona? jos jousimiehelle ja leijonalle syntyy erimielisyys, kumpi alkaa asiaa selvittämään vai jääkö se selvittämättä molempien jääräpäisyyden vuoksi? kumpikin kaipaa mutta ei osa ottaa seuraavaa askelta?
Nousujousimies on vihaisena todella raaka ja repii sanoillaan sinut niin pieniksi hiukkasiksi ettet ole mitään sen jälkeen. Tulimerkkinä vihainen jousimies on nopea sanoissaan ja teoissaan eikä kaihda mitään kun on suuttunut vaan se on tulista ja nopeaa menoa niin sanallisesti että fyysisesti. Olen todistanut vihaisen jousimiehen käyvän käsiksi, rikkoneen toisen omaisuutta ja sanoillaan loukanneen niin ettet koskaan unohda niitä sanoja. Never again.
Onko syntymäkartalla ja menneillä elämillä jokin yhteys?
Onko tietoa midheaven merkeistä?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on skorpioni. Tämä lienee riittää.
Niinpä tietysti, voi meitä.
Lapseni on kauris, nouseva kaksonen, kuumerkki jousimies. Nopea käänteissään ja aina monta juttua menossa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulimerkit ovat kuuluisia siitä, että suuttuvat nopeasti ja leppyvät yhtä nopeasti. Pitkävihaisin on kiinteä tulen merkki, ylpeä leijona, joka ei unohda kärsimäänsä vääryyttä. Hän saattaa antaa anteeksi, mikäli häneltä pyydetään vilpittömästi anteeksi ja loukkaus on pienehkö, mutta luottamuksen pettäminen on toinen juttu. Sitä leijona ei voi sietää. Asialle on myöskään hyvin vähän tehtävissä, ja leijona pudottaa epäluotettavaksi osoittautuneen ihmisen lähipiiristään armotta. Arvovaltainen leijona osaa olla halutessaan hyvinkin kylmä, mutta harvoin aloittaa rähjäämistä julkisella paikalla. Hänen epäsuosioonsa joutuminen onkin samankaltainen tunne, kuin lämpimän auringonpaisteen korvaisikin äkisti kylmä viima.
Jousimiestä on suhteellisen vaikea loukata, sillä hänellä on yleensä taito nauraa myös itselleen. Muuttuvana merkkinä hän on sopeutuvainen ja ymmärtää muidenkin näkökulmia. Jos hän kuitenkin loukkaantuu, se yleensä liittyy hänen älynsä tai ymmärryksensä kyseenalaistamiseen. Jousimies on ylpeä laajasta ymmärryksestään, ja pahin mahdollinen loukkaus on sanoa häntä kapeakatseiseksi tai taantumukselliseksi. Vihainen jousimies usein kuitenkin teeskentelee, ettei sitä ole, sillä hänen on vaikea myöntää haavoittuvaisuutensa edes itselleen. Hän saattaa viitata koko jutulle kintaalla, vaikka sisimmässään häntä jäisikin kaihertamaan.
Mikäli leijona ja jousimies riitaantuvat, itse veikkaisin joviaalin, mukavuudenhaluisen ja yleensä kaikkien kanssa toimeentulevan jousimiehen pyytävän anteeksi ensin. Hän ei kärsi jääräpäisyydestä, eikä hänen ole vaikea myöntää olevansa väärässä silloin, kun niin aidosti on. Lämminsydäminen leijona taas rakastaa jaloutta, ja antaa kyllä anteeksi, mikäli vain hänen luottamustaan ei ole petetty. Leijona ja jousimies tulevatkin yleensä keskenään mainiosti toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sijainti osoittaa muistaakseni ainakin sen, minkälaisessa työssä henkilö on hyvä. Itselläni on Midheaven härässä, jotka sopivat hyvin esimerkiksi taidealalle ja työskentelemään laajemmin estetiikan, sisustuksen tai ruoan parissa. Itse olen töissä huonekaluliikkeessä ja päävastuuni on huonekalujen sommittelussa ja niiden esilletuomisessa, eli itselleni osuu aika nappiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hmmm, Blörffi ;D
Mutta tosiaan, kaikki tietämäni/tuntemani oinasnaiset pitävät huolta ulkonäöstään, ja se on erittäinkin tärkeää. Mulla on ollut esimiehinä; yleensä pitkänpuoleisia ja ryhdikkäitä, huoliteltuja, kuten ystäväni ja puolitutut samoin. Nuo puolitutut tiedän merkiltä, kun aina joku toinen tietää, ja noista on juteltu ja mietitty just noita yhteneväisyyksiä. Myös merkkituotteet ovat esillä kun oinasnaisia näkyy. Kunnianhimoisia/voimakastahtoisia ja ryhdikkäitä, nämä mitä minä tiedän.
Omissa kavereissa Oinasnaiset keskimittaa lyhyempiä tai pidempiä. Enemmänkin rotevia kuin hoikkia. Opiskelukaverina oli pitkä ja hoikka Oinasnainen. Ulkonäkö heillä perussiisti.
Luonteenpiirteet melko samoja. Ohjaavat vahvalla kädellä oikeaan suuntaan, tai ainakin siihen minkä itse kokevat oikeaksi. Hoitoalalla nämä paremmin tuntemani.
Minunkin tuntemani oinaat ovat keskimittaisia tai lyhyehköjä, sekä miehet että naiset. Naisilla on yleensä vahvat jalat ja takamus sekä leveät hartiat. He näyttävät vahvoilta ja terveiltä, ollen ehkä vähän sirompi versio tyypillisestä härästä. Oinaat eivät yleensä pelkää erottua joukosta ja olla esillä, joten he oman kokemuksen mukaan pukeutuvat usein näyttävästi, värjäävät hiuksiaan, tykkäävät meikata ja laittautua. Ryhti on oinailla hyvä ja heistä saa muutenkin itsevarman vaikutelman. He ilmaisevat mielipiteensä selkeästi ja heillä on usein kantava ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sijainti osoittaa muistaakseni ainakin sen, minkälaisessa työssä henkilö on hyvä. Itselläni on Midheaven härässä, jotka sopivat hyvin esimerkiksi taidealalle ja työskentelemään laajemmin estetiikan, sisustuksen tai ruoan parissa. Itse olen töissä huonekaluliikkeessä ja päävastuuni on huonekalujen sommittelussa ja niiden esilletuomisessa, eli itselleni osuu aika nappiin :D
Kiitoksia. Kuulostaa hyvältä midheaven härässä. :D Minkälainen on midheaven vaaka ja mihin työhön sopisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hmmm, Blörffi ;D
Minunkin tuntemani oinaat ovat keskimittaisia tai lyhyehköjä, sekä miehet että naiset. Naisilla on yleensä vahvat jalat ja takamus sekä leveät hartiat. He näyttävät vahvoilta ja terveiltä, ollen ehkä vähän sirompi versio tyypillisestä härästä. Oinaat eivät yleensä pelkää erottua joukosta ja olla esillä, joten he oman kokemuksen mukaan pukeutuvat usein näyttävästi, värjäävät hiuksiaan, tykkäävät meikata ja laittautua. Ryhti on oinailla hyvä ja heistä saa muutenkin itsevarman vaikutelman. He ilmaisevat mielipiteensä selkeästi ja heillä on usein kantava ääni.
Minusta jokaisen merkin edustajasta voi löytää hieman niitä stereotyyppisiä piirteitä, mitä kuhunkin eläimeen liitetään. Vaikka nousumerkki vaikuttaakin enemmän ulkonäköön ja olemukseen, niin kyllä aurinkokin siihen lisänsä tuo.
Esimerkiksi oinaiden ja härkien ruumiinrakenne on usein juurikin vahvan, lihaksikkaan tai jopa tanakan puoleinen. Molemmilla on usein hieman itsepäiseksi tulkittava perusilme. Oinaat ovat atleettisempia, härät pehmeämpiä, näin yleistäen.
Jousimiehillä on usein tavanomaista pidemmät raajat ja muodokas takamus. Heillä on myös pidemmänpuoleiset kasvot ja monilla on vahvat hiukset. Kauriit ovat usein pienikokoisia ja hoikkia, mutta sitkeän näköisiä. Heillä on usein kapeat kasvot, hyvä luusto ja pienet, tummat silmät.
Kaloilla on usein suuret, kauniit ja pyöreät silmät ja heidän värityksensä varsin hailakka. Skorpioneilla on kulmikkaat piirteet, pistävät silmät ja usein tummat kulmat ja tukka. Ravut ovat pyöreyteen ja pehmeyteen taipuvaisia, ja naisilla on usein isot rinnat.
Leijonilla on usein näyttävät hiukset, kissamaiset kasvot ja erottuvat poskipäät.
Vaaka, neitsyt ja vesimies ovat omasta mielestäni hieman vaikeampia tunnistaa. Vaakoja yhdistää yleensä sopusuhtaisuus, neitsyitä puhtaus, maanläheiset värit ja sirot piirteet, mutta vesimiesten ulkonäkö on itselleni vähän mysteeri. En osaa sanoa heidän ulkonäöstään oikein mitään yhteistä, yhtä tekijää, paitsi ehkä tietynlaisen eteerisyyden jota on vaikea määritellä.
Kaikki tuntemani nousuNeitsyet ovat naisia (Kaksoset, Skorpioni, Jousimies), mutta jokainen jotenkin poikamainen. Siivoamisesta pitävät kyllä, mutta ulkonäkö/pukeutumistyyli on ennemminkin vain vähän sinnepäin. Paljon sosiaalisempia ensivaikutelmaltaan kuin esim. minä nousuVaaka. Kriittisyys/piikittelytaipumus heissä ilmenee sitten pienen tutustumisen jälkeen.